عکس/ واکنش دیرهنگام و جنجالی علی دایی به مرگ مهسا امینی

علی دایی، پیشکوست فوتبال ایران در جدیدترین واکنش خود به اعتراضات در ماجرای مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی متن زیر را در اینستاگرام خود منتشر و از نحوه مواجهه با تجمعات مردمی گلایه کرد.   به گزارش رصد روز، علی دایی، پیشکوست فوتبال ا...

علی دایی، پیشکوست فوتبال ایران در جدیدترین واکنش خود به اعتراضات در ماجرای مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی متن زیر را در اینستاگرام خود منتشر و از نحوه مواجهه با تجمعات مردمی گلایه کرد.

 

به گزارش رصد روز، علی دایی، پیشکوست فوتبال ایران در جدیدترین واکنش خود به اعتراضات در ماجرای مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی متن زیر را در اینستاگرام خود منتشر و از نحوه مواجهه با تجمعات مردمی گلایه کرد.

علی دایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

وطنم ایران یعنی: ناموسم، پدر و مادرم، دخترانم و هموطنانم خواهران و برادران من هستند، مطمئنا تا ابد کنارشان می مانم. به جای برخورد با مردم ایران، مشکلاتشان را حل کنید.

آنهایی که دم از آرمان‌ها می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، اختلاس نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.

پیش‌تر علی دایی، پیشکسوت فوتبال ایران  با انتشار تصویری به فوت مهسا امینی واکنش متفاوتی نشان داده و نوشته بود:

چه به روزگار این سرزمین آوردید؟

دخترم می‌پرسد چه اتفاقی افتاده؟ چه پاسخی دارم؟

به کدامین گناه؟

پیام علی دایی در پی اعتراضات به مرگ مهسا امینی

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

پیکر مهسا امینی در سقز به خاک سپرده شد.

در چند روز گذشته تعدادی از شهروندان در اعتراض به عملکرد گشت‌ ارشاد و مرگ مهسا امینی تجمعاتی را در تهران و چند شهر دیگر برگزار کردند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط