عکس ۲ خواهر باربی با چشمان جادویی فقیهه سلطانی+ عکس

به گزارش رصد روز،  فقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی است، فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده  است، فقیهه سلطانی  فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. فقیهه سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرا...

به گزارش رصد روز،  فقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی است، فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده  است، فقیهه سلطانی  فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. فقیهه سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده‌است. فقیهه سلطانی بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم روسری آبی ساختهٔ رخشان بنی‌اعتماد آغاز کرد.فقیهه سلطانی در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود.

فقیهه سلطانی

فقیه سلطانی از بازیگرای قدیمی و مشهوریه که البته خیلی وقته در این عرصه دیده نمیشه و حالا یا به دلایل شخصی و یا برای کمبود پیشنهاد کاری خلاصه که خانوم خانوما به شدت کمرنگ شدن! فقیه سلطانی رو بیشتر در فیلم و سریال های تلویزیونی دیدیم و شاید بشه گفت به فقیه سلطانی اصلا نمیشه لقب بازیگر سینما داد! البته که ورود به پرده نقره ای هم همچین کار شاقی نیست و کمی چهره فوفول شکل با چاشنی عشوه و اطوار های عجیب میخواد که احتمالا فقیه بانو اهلش نبوده!!

ناگفته نمونه که هیچ صفر و صدی وجود نداره و همه بازیگرای سینمامون این مدلی نیستند اما اگه پارتی داشته باشی قطعاااا جات اون وسطای پرده نقره ای هستش اما از نکات دیگری که فقیه سلطانی میتونست خودش رو در این عرصه پررنگ تر نشون بده داشتن چشم هایی رنگی هستش. شاید شما هم شنیده باشید که داشتن چشمای رنگی میتونه یه آپشن باشه که راحت آقا و یا خانوم بازیگر برسن اون بالا مالاها!

اما از این ها که بگذریم قطعا بریا بازیگر بودن داشتن چهره جذاب اهمیت زیادی داره جوری که انگاری یکی دم در سینما نشسته و قبل از سنجش توانایی، میزان زیبایی شخص رو درجه بندی میکنه. مثلا در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید که فقیه بانو چه فیسی داشتن و حتلا با چه ظاهری دیده میشن! یه مقایسه باحال!

فقیه سلطانی

 

مطالب مرتبط