غوغای خواهر زن جذاب مهدی قائدی+ عکس

به گزارش رصد روز، درخشش شب گذشته مهدی قائدی در بازی استقلال مقابل هوادار بازتاب گسترده ای در میان هواداران و اطرافیان نزدیک این مهاجم بوشهری داشته است. این مهاجم تکنیکی با گلزنی و پاس گل های دیدنی اش در بازی دیشب باعث شد بیش از پیش در نزد...

به گزارش رصد روز، درخشش شب گذشته مهدی قائدی در بازی استقلال مقابل هوادار بازتاب گسترده ای در میان هواداران و اطرافیان نزدیک این مهاجم بوشهری داشته است. این مهاجم تکنیکی با گلزنی و پاس گل های دیدنی اش در بازی دیشب باعث شد بیش از پیش در نزد طرفداران استقلال به ستاره محبوب آنها بدل شود.

البته عملکرد درخشان مهدی قائدی با واکنش های بسیاری هم همراه بوده است. حتی برخی از رسانه ها مدعی شده اند او این روزها محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازیکن باشگاه استقلال است. در همین خصوص حالا این ستاره جوان با انتشار یک استوری جالب توجه در صفحه شخصی اش مخاطبین اش را غافلگیر کرده است.

مهدی قائدی با بازنشر استوری خواهر زن اش که او را به «ساحره آبی» تشبیه کرده از لقب جدیدش رونمایی کرده است. البته نکته عجیب این استوری استفاده از کلمه ساحره است که اصولا برای زن جادوگر کاربرد دارد چرا که به مرد جادوگر ساحر گفته می شود.

مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار