فال ابجد ۶ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،  فال ابجد ۶ مهر ۱۴۰۱ را در رصد روز بخوانید. فال ابجد متولدین فروردین ابجد فال شما : د د ج تعبیر : قلب حساس شما امروز بسیار عصبانی خواهد بود. اصلا نگران این که احساسات دیگران را با نشان دادن خشم خود جریحه دار کنید نباشید....

به گزارش رصد روز،  فال ابجد ۶ مهر ۱۴۰۱ را در رصد روز بخوانید.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر : قلب حساس شما امروز بسیار عصبانی خواهد بود. اصلا نگران این که احساسات دیگران را با نشان دادن خشم خود جریحه دار کنید نباشید. با مخفی کردن احساسات واقعی خود به خودتان و دیگران هیچ لطفی نخواهید کرد و این کار حتی به ضرر آنها نیز خواهد بود. دیگران ممکن است اطلاعات کافی برای گرفتن تصمیم درست را نداشته باشند و از تمامی وقایع آگاهی نداشته باشند. با نشان دادن نقطه نظرات و افکار خود به آنها در این روند کمک کنید. هر کمکی که به دیگران بکنید یک معامله دو سر برد خواهد بود، چرا که این کار به رسیدن شما به اهداف بلند مدتتان کمک خواهد کرد.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر : امروز تمام روز در مورد عقایدتان صحبت خواهید کرد. شما با اراده ای تمام می خواهید حرف هایتان را بزنید و از بیان افکارتان هیچ وحشتی ندارید. شما شانس این را خواهید داشت که با گنجینه دانشی که دارید دیگران را تحت تاثیر قرار داده و ذهن آنها را روشن کنید. با دیگران وارد بحث شوید و تا جایی که می توانید سعی کنید که آنها را با خود همداستان کنید. چه در این کار موفق شوید و چه نشوید از این تلاش لذت خواهید برد. بهتر است به جای این که برای رسیدن به اهدافتان وارد عمل شوید امروز برای بررسی مجدد نقشه ها و برنامه هایتان کمی وقت بگذارید.

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ د ج

تعبیر : اکنون فرصتی فوق العاده برای گفتن حرفی است که مدتی است قصد گفتن آن را داشته اید. آن را با صراحت تمام بیان کنید. این که حرفتان را نزنید تنها باعث می شود که خودخوری کنید و حتی سیستم فیزیکی بدنتان را بهم بزنید. نگران عواقب کارتان نباشید و با خیال راحت جلو بروید. امروز روز شجاعت و پیشروی با اعتماد به نفس است. دیگران نیز مثل شما خواهند بود، پس مطمئن باشید با به زبان آوردن حرفتان نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر : امروز خودتان را برای موفقیت آماده کرده و ب هیچ چیز کمتر از آن رضایت ندهید. اجازه ندهید شک و تردیدهای دیگران به شما هم سرایت کند. به خودتان و کارهایی که می کنید اعتماد داشته باشید. این که یک نفر دیگر احساس ناراحتی می کند دلیل این نمی شود که شما خودتان را ملزم به این بدانید که حال او را بهتر کنید. بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که شادی و خوشحالی خودتان را نشان دهید تا این احساس شما به دیگران نیز منتقل شود.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : انرژی موجود در امروز شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. زره به تن کرده و خودتان را برای نبرد آماده کنید. شاید هرکس دیگری به جای شما باشد با دیدن آنچه که دارد می گذرد خودش را کنار بکشد ولی شما با اعتماد به نفس تمام به میان معرکه خواهید پرید. احساسات قوی شما سلاح امروزتان هستند، همه خیلی خوب می دانند که شما در این زمینه بسیار قدرتمند هستید. شما خیلی خوب می دانید رویاهایی که دارید و خواسته هایتان تأثیر بسیار زیادی روی اتفاقاتی که می افتند خواهند داشت.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر : امروز خود خواهی های دیگران روزتان را کمی بزایتان سخت خواهد کرد. یادتان باشد که خودخواهی همیشه یک ویژگی منفی نیست. گاهی لازم و حتی صحیح است که هر کسی نقش افراد خودخواه را بازی کند و خودش را در اولویت قرار دهد. بهتر است شما هم امروز همین کار را بکنید و بدون آنکه سر رفتارهای خودخواهانه دیگران جنگ و دعوا راه بیندازید، خیلی راحت و بی دردسر خودتان را در ارجحیت قرار دهید. اگر موفقیت را تنها در آن نتیجه ای که خودتان انتظار دارید ندانید و پذیرای چیزی که برایتان بهتر و صحیح است باشید احتمال موفقیتتان بیشتر خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر : اگر چیزی برای مدتی شما را آزار می داده است، امروز فصت خیلی خوبی برای رهایی از آن خواهد بود. توانای فوق العاده شما در صحبت کردن با دیگران و برقراری ارتباط با آنها امروز حتی از همیشه هم بیشتر خواهد بود. مشکلتان با همکار، رئیس، همسر، اعضای خانواده و یا هر کس دیگری که باشد شما خواهید توانست در مورد آن صحبت کرده و افکار و احساسات خود را بیان کنید و با کمک طرف مقابلتان راه حلی برای آن بیابید. این که در حال حاضر شما چقدر وقت آزاد دارید زیاد مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که از این وقت آزاد حتی اگر چند دقیقه هم باشد به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا بتوانید توان و انرژی انجام دیگر کارهایتان را هم به دست بیاورید

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : آخرین باری که وقتتان را بدون نگرانی برای کار و مشکلات و مسائل روزمره در کنار خانواده و عزیزانتان گذرانده اید چه زمانی بوده است؟ اگر دیدید مدت زیادی از آن گذشته است همین امروز را برای این کار در نظر بگیرید و منتظر فرا رسیدن آخر هفته نمانید. اگر بچه دارید سعی کنید امروز وقت بیشتری صرف او کنید و در صورت ممکن او را به شهربازی و یا باغ وحش ببرید یا حداقل در خانه با او بازی کنید. اگر هم بچه ای ندارید و وقتتان آزادتر است به دیدن والدین و یا خواهر و برادرهایتان بروید، مخصوصا اگر یکی از آنها را مدتی است که ندیده اید یا فکر می کنید ممکن است به هر دلیلی از شما ناراحت باشد. حرف هایی که بین شما رد و بدل می شوند همچون معجزه عمل خواهند کرد.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : امروز زمان بسیار خوبی برای بیان افکا رو احساساتتان خواهد بود. خواه طرف صحبتتان شخصی باشد که عاشقانه دوستش دارید و یا همکاری که به راهنمایی ها و دستورالعمل های شما نیاز دارد، خواهید توانست به خوبی و راحتی حرف هایی که از شما انتظار دارد را به زبان بیاورید. شما به طور کلی فردی عمل گرا و منطقی هستید و تا جای ممکن فقط حرف هایی را به زبان می آورید که لازم و ضروری باشند و زیاده گویی نمی کنید، اما این رفتار شما همیشه هم برای اطرافیانتان مطلوب و خوشایند نیست و گاهی انتظار دارند که خیلی بیش از این با آنها حرف بزنید. امروز فرصت خوبی برای جبران کم حرفی هایتان، به ویژه در زمینه روابط عاطفی خواهد بود.

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر : امروز تا می توانید خیر خواهی و عشق و علاقه را در دنیای اطرافتان پخش کنید. مدتی است که شما به آنهایی که دوستشان دارید به اندازه کافی نشان نداده اید که چقدر برایشان اهمیت قائل هستید و چه احساسی نسبت به آنها دارید. با گرفتن تماس تلفنی، فرستادن پیام، خریدن یک دسته گل و یا ساده تر از همه در آغوش گرفتن آنها، احساسات خود را نشان دهید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر : اگر امروز با مشکلی مواجه شدید به دنبال ساده ترین راه حل ممکن برای آن باشید. همه مشکلات به آن پیچیدگی که ما فکر می کنیم نیستند و خیلی وقت ها پیش پا افتاده ترین راه حل بهترین راه است، البته به شرط آن که آن را ببینید. برای حل مسائل و مشکلاتی که با حساب و کتاب های ریاضی و یا مسائل منطقی در ارتباط هستند سعی کنید تا جای ممکن احساسات را کنار بگذارید، زیرا فقط باعث می شوند دیدتان خراب شده و آنچه درست در برابر چشمتان است را نبینید. انتظار نداشته باشید که خوشبختی را فقط با رسیدن به آن تصویرهایی که خودتان از آن در ذهن خود ساخته اید به دست بیاورید، گاهی خوشبختی خیلی ساده تر از آن چیزی که فکر می کنیم به دست می آید.

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : اگر چه تغییراتی که در زندگی تان ایجاد شده عمیق نیست اما تاثیرات مثبت زیادی رویتان خواهد گذاشت که برای درک آن به چندین ماه زمان نیاز دارید. مدتی ست که احساس خفگی می کنید، دوست دارید آزاد باشید و به هر کجا که دوست دارید سرک بکشید. بهتر است به روابط خود بار دیگر نگاهی بیاندازید. اگر در رابطه ای به سر می برید که دست و پای شما را بسته است، همین امروز برای رهایی از آن اقدام کنید. به زودی پیشنهادی به شما می شود که اگر در جواب دادن تاخیر کنید، فرصت خوبی را از دست داده اید.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار