فال تاروت کبیر روزانه دسه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال ...

به گزارش رصد روز ، فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

مسعود کیمیایی چندبار ازدواج کرده است؟

 

اظهارت گوگوش در مورد مسعود کیمیایی و همسرش

واکنشها به اظهارات پولاد کیمیایی درباره گوگوش

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین 

 

 

هدیه – ملاقات دوست
– ملاقات با یک دوست قدیمی و یاد آوری روزهای خوب گذشته
– زحمات گذشته پاداش هایی را به ارمغان می آورد
– در یافت هدیه از کسی که شما را دوست دارد

توضیح :
دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

عبارت شفابخش :
من با پذیرفتن ارزنده ترین آرزوهایم آینده را متجلی خواهم ساخت.

واکنش شدید پولاد کیمیایی به اظهارات گوگوش در مورد مادرش

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

 

انتظار امیدبخش
– سرمایه گذاری
– مشارکت
– در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید
– قدرت
– ثروت

توضیح :
برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

عبارت شفابخش :
فهم من، قلب من و اراده ی من همسو و هماهنگ هستند.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

 

قاطعیت – تصمیم
– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد
– یک اتفاق مهم

توضیح :
در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش :
من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

گوگوش چندبار ازدواج کرده است؟

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

 

مرد قابل اعتماد – توانگری
– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی
– یک تاجر بالیاقت و باهوش
– قابلیت اعتماد و اعتبار
– موفقیت های مالی و اقتصادی
– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح :
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.
حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش :
از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

 

یک موقعیت عالی
– یک پیام خوب در زمینه مالی
– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است
– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

توضیح :
نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

 

تنگناهای عاطفی
– بی خانمانی و فقر
– تنهایی رنج آور

توضیح :
پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

 

بسوی اهداف والاتر – عزم رفتن
– رها کردن وابستگی های عاطفی
– آغاز دوره ای جدید
– نا امیدی در عشق

توضیح :
شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

عبارت شفابخش :
من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

 

حکم قانونی
– موضوع قانونی به نتیجه می رسد
– عبور از یک مرحله سخت و حساس
– به نتیجه اعمال رسیدن

توضیح :
حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.
این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

عبارت شفابخش :
من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

 

مسافر – مرد جوان
– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت
– تغییر مکان
– جابجایی

توضیح :
با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.
دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

عبارت شفابخش :
هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین دی

 

نگرانی
– نا امیدی و افکار بیهوده
– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است
– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :
همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

 

وابستگی
– موفقیت مالی
– شخصی پولدوست
– پس اندازی که برای آینده لازم است

توضیح :
آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

عبارت شفابخش :
من قدرت خود را به خدمت عشق عرضه می کنم.

فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

 

به ثمر رساندن یک فکر
– جشن و سرور
– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی
– رفتن به تعطیلات خوش
– شروع همکاری موفق
– نامزدی

توضیح :
حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.
بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش :
حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار