فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تارو...

به گزارش رصد روز، فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

یک موقعیت عالی
– یک پیام خوب در زمینه مالی
– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است
– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

توضیح :
نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

یک موقعیت عالی
– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور
– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان
– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح :
شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.
اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش :
برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

 


فال تاروت روزانه متولدین خرداد

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

ازدواج – ثمره ی عشق
– ثروت زیاد – ازدواج – پیشرفت
– به ثمر رسیدن استعدادهایتان نزدیک است
– گاهی به معنی ولخرجی و عیاشی نیز می باشد

توضیح :
بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.

عبارت شفابخش :
من از قدرت و زیبایی سرشار هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین تیر

فال تاروت روزانه متولدین تیر

چراغ راه – نیروی هدایتگر
– ملاقات با کسی که می تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند
– برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید
– موضوعی که تا کنون علت آن را نمی دانستید برای شما روشن می شود

توضیح :
تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش :
من از تنهایی خود لذت می برم. هر زمان که بخواهم می توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

 


فال تاروت روزانه متولدین مرداد

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

حکم قانونی
– موضوع قانونی به نتیجه می رسد
– عبور از یک مرحله سخت و حساس
– به نتیجه اعمال رسیدن

توضیح :
حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.
این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

عبارت شفابخش :
من در کانون خود برقرار هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین شهریور

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

بسوی اهداف والاتر – عزم رفتن
– رها کردن وابستگی های عاطفی
– آغاز دوره ای جدید
– نا امیدی در عشق

توضیح :
شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

عبارت شفابخش :
من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین مهر

فال تاروت روزانه متولدین مهر

خشونت – قدرت
– حس جاه طلبی و شهرت
– موفقیت مادی
– احساسات عاری از لطافت
– بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح :
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

عبارت شفابخش :
من ارباب زندگی خود هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین آبان

فال تاروت روزانه متولدین آبان

وضعیت مشکوک
– خطرات پیش بینی نشده
– دوست را از دشمن تشخیص دهید
– دشمنان پنهان
– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید

توضیح :
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

عبارت شفابخش :
تاریکترین بخش شب می گذرد و سپیده ی سحر فرا می رسد.

 


فال تاروت روزانه متولدین آذر

فال تاروت روزانه متولدین آذر

رفاه مالی و معنوی
– افکار و علائقی که بدرستی هدایت شده اند
– در یافت یک حکم یا مدرک
– بانویی که به تنهای به پول و ثروت زیادی دست میابد

توضیح :
موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

عبارت شفابخش :
هرچقدر بیشتر می بخشم بیشتر دریافت می کنم.

 


فال تاروت روزانه متولدین دی

فال تاروت روزانه متولدین دی

بی تصمیمی
– بی تصمیمی و سکون
– یک دوره رکود و بی تکلیفی
– مات و مبهوت ماندن
– شاید برای انجام کاری به تمر کز نیاز باشد

توضیح :
امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.
دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

عبارت شفابخش :
آرامشی عمیق قلب مرا پر می سازد.

 


فال تاروت روزانه متولدین بهمن

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

بانوی خونگرم – پیشرفت
برای خانم ها :
– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل
– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق
برای آقایان :
– موفقیت در تعهدات و پیشرفت
– سخاوت و مهربانی

توضیح :
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش :
من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

 


فال تاروت روزانه متولدین اسفند

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

جدایی – بحران
– جدایی
– اشک
– غم
– ناسازگاری و مشاجره

توضیح :
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.
آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش :
هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار