فال روزانه جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ و فال امروز یک بهمن و فال روز تولد ۱ بهمن و فال روزانه فردا یکم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ و فال امروز یک بهمن و فال روز تولد ۱ بهمن و فال روزانه فردا یکم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود ، ممکن است امروز مانند بهترین حامی شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام های پیش رویتان لازم خواهید داشت ، از کسی که به شما می رساند قبول کنید. این عمر شماست ، سعی کنید جنبه های درک و شناخت خود را تقویت کنید.فال روزانه جمعه 1 بهمن 1400

فال روزانه جمعه 1 بهمن 1400

امروز وقت خود را صرف بحث کردن در مورد مسائلی که دیگران آن را درک نمی کنند، نکنید. از مکالمه های طولانی مدت اما بی نتیجه نیز بپرهیزید و انرژی خود را برای چیزهای مهمتری بگذارید. شما این توانایی را دارید که به عمق مسائل نگاه کنید اما دلیلی ندارد که دیگران هم مانند شما باشند. مدیتیشن یکی از بهترین راهها برای رسیدن به آرامش است، امتحان اش کنید. در محیط کار شخصی شما را زیر نظر دارد، سعی کنید که محتاطانه تر عمل کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. در انتهای روز از زنگ یکی از دوستان تان که انتظارش را نداشته اید، خشنود می شنوید. شما در حرفه یا هنری دارای استعداد برجسته ای هستید، تمرین و پر کاری این استعداد را تقویت و شما را به جای خوبی می رساند. از شخصی در فامیل دیدن کنید، دلتنگ شماست. برای گفتن حرفی باید از شخصی کسب اجازه بکنید. تا می توانید از یک بحث خانوادگی بپرهیزید.

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. تمرکز بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و توانایی‌های‌ خود را چندین برابر کنید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

تمرین و تکرار بهای به دست آوردن مهارت است. چیزی را که مدام و مرتب تکرار می کنید به صورت یک عادت جدید ذهنی و عملی درمی آید. رشد فکری و احساس رضایت و خشنودی نتیجه کنار گذاشتن عادت های گذشته و جایگزین کردن تمرین ها و عادت های جدید است. شما می توانید رویکردها، توانایی ها و کیفیات خوشبختی و موفقیت را در خود بپرورانید، به این صورت که قوانین موفقیت را آن قدر برای خود تکرار کنید تا جزئی از شخصیت تان شوند

 

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا جمعه ۱ بهمن  دی ۱۴۰۰ )

 

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگرچه ماده اردک های معروف شما همه به صف ایستاده اند ، به نظر می رسد دارند آن را در فاصله انجام می دهند. این معنی این که شما باید تا رسیدن به موفقیت صبر داشته باشید ، اما بالاخره می دانید که آن در راه است. شما به مقداری که باور دارید از زندگی جایزه بدست می آورید ، اما مزایای غیر مادی آن را نیز از نظر نیندازید.

این روزها بیش از همیشه حساس شده اید و مدام خیال می کنید که دیگران می خواهند از کارها و رفتارهای شما ایراد بگیرند. بهتر است که دست از قضاوت دیگران بردارید و کار خودتان را انجام دهید. یادتان باشد که شما به دنیا آمده اید تا تنها برای خودتان زندگی کنید نه دیگران، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید و قوانین و محدودیت های آن را آنطور که  خودتان می خواهید، بر پا کنید. اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید بهتر است که روابط خود را گسترش دهید و در جمع های فرهنگی حضور بیشتری داشته باشید. به زودی از سوی یکی از دوستان قدیمی تان سورپرایز خواهید شد. نیتتان برآورده می شود. ترس و نگرانی برای شما نباید مفهومی داشته باشد، بخصوص که این واهمه تنها در ذهنتان است. با دوستی در راه دور تماس خود را قطع نکنید. نوشتن نامه برای شما کار ساده ایست اما طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند. به یک تماس تلفنی هرچه زودتر پاسخ بدهید.

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

خوشبختی و داشتن عملکرد عالی هنگامی به سراغ شما می آید که تصمیم بگیرید هماهنگ با والاترین ارزش ها و عمیق ترین اعتقادات خود زندگی کنید. همیشه با آن بهترین بهترین ها که در درون شماست، صادق باشید.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت برسی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

آنچه که شما را اخیرا عقب نگه داشته بود تغییر خواهد کرد به طوری که زیاد طول نمی کشد که مشکل شما حل خواهد شد. به طرز شگفت انگیزی ، موانع از شما نشئت می گیرند. حتی اگر از بیرون هم موانعی بر سر راه شما معلوم باشد. ولی سعی نکنید در جست و جوی و کنکاش فیلسوفانه برای درک آنها غرق شوید. کارهای زیادی هست که باید انجام شوند. افکارتان را به وسیله کنترل اعمال تان زیر نظر بگیرید. محدود کردن فعالیت های غیر اصلی می تواند به سرعت روزتان را به مسیر خود بیندازد.

این روزها زیاد دچار سوتفاهم می شوید. احساس می کنید که شاید بد نباشد مسائل را از زاویه دید دیگری نگاه کنید. این تمرین خوبی است که به شما آرامش می دهد و در بلند مدت نیز ذهن تان را بازتر و خلاق تر می کند. اگر اخیرا در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بی تفاوتی، بهتر است که احساسات تان را نشان دهید. در غیر این صورت فاصله شما بیشتر می شود. گذشت کلید موفقیت شما در رابطه عاطفی تان است. در مورد موضوعی تردید دارید، برای رهایی از این برزخ، دل به دریا بزنید و با ندای قلب تان پیش روید. حضور در جایی باعث می شود به طور اتفاقی از موضوعی با خبر شوید؛ از این فرصت استفاده کنید. یک ملاقات را عقب می اندازید و به آینده موکول می کنید؛ این کار اشتباه است. این ملاقات به رویتان دری تازه باز می کند. برای انجام کاری ظاهر خیر از شما دعوت می شود، در مورد آن بیشتر تحقیق کنید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموال‌تان به سرقت می‌رود. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، با این حساب امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند.  کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید، اما در مورد روش دستیابی به آنها انعطاف پذیر باشید. در عصر تحولات سریع، رقابت شدید و کهنه شدن مدام همه چیز، انعطاف پذیری و سازگاری از شرایط اساسی موفقیت است

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فرشته نگهبان شما امروز ممکن است به صورت یک انسان بر شما ظاهر شود ، حتی ممکن است به ظاهر دوست نزدیک تان در بیاید. زمانی که کسی برای شما خبرهای خوبی می آورد نیازی نیست که به چگونگی ماجرا بخواهید پی ببرید ، پول غیرقابل انتظار یا یک دعوت برای یک شب خیلی خاص. فقط مطمئن شوید که آنقدر باهوش هستید که دعوت را قبول کنید قبل از آنکه این فرصت از دست برود.

رابطه عاطفی شما دچار تلاطم شده است و کمی نگران به نظر می رسید اما بهتر است صداهایی که در سرتان مدام تکرار می شود را آرام کنید. نفسی عمیق بکشید و به این فکر کنید که هیچ چیزی در این دنیا ارزش غم و غصه خوردن ندارد و همه چیز زودگذر است. نه خوشی پایدار است و نا ناخوشی. پس از تک تک لحظات زندگی تان لذت ببرید. دوستی حرفی را می خواهد به شما بزند اما این پا و آن پا می کند. بهتر است خودتان این بستر را فراهم کنید تا که او حس نزدیکی و اعتماد بیشتری به شما پیدا کند. حرف های کسی که انرژی منفی دارد و مدام از شما ایراد می گیرد را نشنیده بگیرید و با او کمتر صحبت کنید. در مورد یک مسئله هدف اصلی و اولیه تان را گم کرده اید و دائم دور خودتان می چرخید. رابطه عاطفی تان بی مشکل است اگر مسائل را با هم قاطی نکنید. نذرتان را ادا کنید.

سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. معامله‌‌ای در پیش دارید. این معامله را با خاطرجمع انجام دهید و مطمئن باشید سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. فرصتی برای عاشقی در انتظار شما است و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دل‌تان را پیش وی باز نکنید. از کاری که به آن مشغول هستید رضایت ندارید و به دنبال تغییر شغل می‌گردید. در آینده‌ای نزدیک شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود، این شغل را قبول کنید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگی خود اضافه نمایید.  هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

در روابط با دیگران غیرمستقیم عمل کردن بیشتر باعث موفقیت می شود. برای اینکه یک دوست خوب داشته باشید باید یک دوست خوب باشید. اگر می خواهید روی دیگران تأثیر بگذارید باید شما هم از دیگران تأثیر بگیرید. برای ایجاد و حفظ روابط دوستانه باید اول خودتان یک فرد دوست داشتنی باشید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما می توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا ، آن باعث می شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا ، زیرکانه تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده ای باشد ، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می شود ، پس می توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن تان راه حل وقعی را پیدا کنید.

موضوعی ذهن شما را به شدت درگیر کرده است. اگر چه سخت است اما اجازه ندهید که این احساس بر شما غلبه کند. ورزش هایی چون یوگا می تواند به شما آرامش دهد. یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد. اگر چه دل خوشی از او ندارید اما بهتر است که گذشته را فراموش کنید و فرصت دیگری به او دهید. اگر مجرد هستید، برای اولین بار با فردی قرار ملاقات می گذارید، سعی نکنید خود و طرف مقابل تان را مجبور به کاری کنید، تنها کافی است منتظر بمانید تا همه چیز به خودی خود و به صورت طبیعی پیش رود. متاهل های نیز در انتظار یک خبر خوب در انتهای روز باشند. در نوشیدن زیاده روی نکنید. مرور گذشته در حال حاضر خاصیتی جز افسرده کردن شما ندارد. از گذشته درس بگیرید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. باید منطقی باشید و از بزرگ کردن اتفاقات کوچک بپرهیزید. شخصی به جایتان تصمیمی می گیرد و باری را از روی دوشتان بر می دارد.

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. با فردی بانفوذ آشنا می‌شوید که ارتباط‌های گسترده‌ای در زمینه کاری شما دارد، از این آشنایی بهره بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

شما هنگام فکر کردن، درک کردن و تصمیم گرفتن صددرصد احساسی عمل می کنید. با احساستان تصمیم می گیرید و با عقلتان توجیه می کنید. از آنجایی که کنترل افکارتان در دست خودتان است، خوشبختی شما نیز بستگی به میزان اراده شما در کنترل افکارتان دارد

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما ممکن است امروز مانند دیگران تابع امیال تان نباشید. این به خاطر این است که شما به روش آزمون و خطا که واقع بینانه باشد ، اعتقاد دارید. اما از خود انگیختگی نترسید که این می تواند منجر به شادی بیشتر در زندگی شما شود. به خودتان اجازه آرامش بیشتر بدهید.

اتفاقی در چند روز اخیر برایتان افتاده که نگران تان کرده است. از آنجا که در حال حاضر نمی توانید در مورد این موضوع نظر دهید، سعی کنید خودتان را کنترل کنید و زمان تان را صرف نگرانی و فکر های بی جا نکنید. مشکلات مالی شما به زودی برطرف می شوند و همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. البته این موضوع کاملا به خود شما و تصمیماتی که می گیرید، بستگی دارد. شکی در رابطه عاطفی تان به دل راه داده اید که به زودی با اتفاقی از بین می رود. زمان درمان هر دردی است، به آن اعتماد کنید. فشردگی کارهایتان باعث نگرانی تان شده و این روزها اضطراب مدام گریبانتان را گرفته. بی نظمید، به کارها نظم بدهید تا فشارتان کمتر شود و ضمنا از یک دوست کمک بگیرید. حضور شخصی در محیط کار یا زندگی تان کمی سردرگم‌تان می کند، به او فرصت بدهید تا بهتر بشناسیدش.

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید.  با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید.  روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید و فکرهای نوآورانه‌ای به ذهن‌تان رسیده است، امروز بهترین زمان برای نوآوری است و مطمئن باشید نوآوری که به فکر انجام آن هستید، راه شما را برای موفقیت و پیشرفت فراهم خواهد کرد. فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. احساس می‌کنید رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی کسل‌کننده پیدا کند و با تفریح و سرگرمی، روحیه‌ خود را بهبود بخشید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

ذهن خودآگاه شما در آن واحد فقط می تواند یک فکر را در خود جای دهد، یا مثبت یا منفی. شما می توانید با جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی به خوشبختی دست یابید. ذهن مانند باغی است که در آن یا گل می روید یا علف هرز.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

موقعیت شما در خانه به نظر می رسد هر روز بهتر می شود یا ، شاید ، فرصتی برای شما بوجود می آید که زخمی از خانواده را التیام ببخشید ، مخصوصا اگر شما اخیرا درگیر یک درگیری عاطفی شده باشید. شما واقعا نیازی به آوردن توجیه برای کاری که باید انجام می داده اید و نداده اید ، ندارید. درواقع زمانی ندارید که بتوانید در لحظه حال ، کارها را انجام دهید.

امروز به دنبال این هستید که مسائل را تجزیه و تحلیل کنید اما حواس تان باشد که این رفتار شما برای دیگران آزار دهنده نباشد. وارد شدن در حریم خصوصی دیگران عواقب خوشی ندارد. امروز روز بسیار خوب و فوق العاده ای برای شما خواهد بود از این رو که می توانید ایده ها و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و انرژی مثبتی که می خواهید را نیز از دیگران دریافت کنید. اگر فردی جلوی راه شما سنگ انداخت، به جای جنگ با او، بی تفاوت از کنارش رد شوید. این رفتار دردناک ترین عکس العمل برای او خواهد بود. در انتخاب راه مشورت و گفتگو بسیار یاری تان خواهد داد. انتخاب یک نوع سرگرمی یا تفریح می تواند برای اوقات فراغت شما و بالا بردن روحیه تان بسیار مناسب باشد. دل به امور واهی نبندید در حالی که خوشبختانه دارای قوه تشخیص بسیار خوبی هستید. زمان آن رسیده که به خانواده تان بپردازید.

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. روابط پنهانی و بی‌ثمر را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار باشید. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %

ستاره اقبال ۵۰ شمالی

بشر همیشه سعی می کند در قبال صرف وقت، پول، تلاش یا احساس خود بیشترین نتیجه را حاصل کند. در انتخاب بین کمتر یا بیشتر، ما همیشه بیشتر را انتخاب می کنیم. بنابراین، ما مردم اصولاً در انجام هر کاری حریص هستیم. این ویژگی نه خوب است و نه بد، این فقط یک واقعیت است.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز روزی است که می توانید همه آن را در اختیار داشته باشید. اگر شما برنامه ریزی کرده بودید که با خانواده تان در خانه استراحت کنید ، می توانید این کاررا بکنید. اگر می خواستید که با دوست تان کاری انجام دهید ، این نیز ممکن است. یا می توانید تکالیف تعیین شده ای را که هنوز تمام نکرده اید به پایان ببرید. اگر چه ممکن است شما روزتان را در اولویت قرار دهید ، خوشبختانه نیازی ندارید که که یک چیز را به جای همه چیز انتخاب کنید.

امروز از تاری که به دور خود تنیده اید بیرون بیایید و هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید. دلیلی برای ایستادن وجود ندارد، پس جلوی هیجانات خود را نگیرید و از تک تک لحظه های زندگی، حتی موج هایی که شما را با خود به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند، لذت ببرید. شما بسیاری از کارها را به دلیل ترس هایتان انجام نمی دهید اما بدانید که گاهی جسارت، کلید موفقیت و پیشرفت شماست. پس به خود و تقدیریتان اعتماد کنید و جسورانه تر قدم بردارید. متقاعد کردن شخص یا اشخاصی برای عملی کردن نقشه تان به نظر کاری غیر ممکن می آید. این روزها افکارتان نا متمرکز است، اوضاع را دوباره مرور کنید تا راه حل را پیدا کنید. شخصی که با غرض یا بی غرض رابطه عاطفی را مسموم می کند از خودتان دور کنید، شما چیزی به کسی بدهکار نیستید.

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌های‌تان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. برنامه‌ای که امروز برای پیشرفت ترسیم می‌کنید، در آینده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و روزی عاشقانه را پشت سر بگذارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۱۱۱ شمالی

فال: خوش بینی مانند چاقوی دو لبه است که می تواند هم به شکست و هم به موفقیت منجر شود. در تجارت، هر کاری دو برابر آنچه فکر می کنید هزینه دارد و سه برابر مدت زمانی که پیش بینی می کنید به طول می انجامد

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد ، ولی امروز خیلی کند می گذرد. شما نمی خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید ، بلکه می خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید ، ممکن است کم کم انگیزه های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

امروز روز شما است، پس بر امور کنترل داشته باشید و آنها را به سمتی که خودتان می خواهید پیش ببرید. در ارتباط با افراد نیز راحت تر عمل کنید. محدودیت هایی که شما برای خود ایجاد کرده اید، کارتان را سخت کرده است. اگر سعی کنید خیلی مسایل را با جزییات تجزیه تحلیل نکنید، آرامش بیشتری در روابط تان خواهید داشت. وقت آن است کمی خوش بینانه تر به اطراف تان نگاه کنید. فرصت های زیادی در اطراف تان هست اما شما چشم تان را به روی آنها بسته اید. زاویه دیدتان را کمی تغییر دهید و تا دنیا نیز زیبایی های بیشتری به شما نشان دهد. در هنگام تهیه مایحتاج به قدر کفایت خرید کنید. تصمیمی که مدتهاست برای گرفتنش دچار شک و تردید هستید بالاخره خواهید گرفت و اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید پیش خواهد رفت. لازم است در برنامه هایتان تغییراتی بدهید. از تغییر نترسید به نفع شماست، بهتر است این فرصت را از دست ندهید.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جان‌تان شعله‌ور بماند. امروز شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که درک کاملی نسبت به مشکلات شما دارد و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای برداشتن مشکلات از روی دوش شما انجام خواهد داد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۲۰ جنوب شرقی

هر چه بیشتر بکوشید تا به زور رابطه خوبی با دیگران ایجاد کنید کمتر موفق خواهید شد. برای ایجاد یک رابطه خوب کافی است فقط راحت باشید، خوتان باشید و از لحظاتی که با دیگران هستید لذت ببرید

فال روزانه فردا دی ( فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اینکه شما به چه سختی در حال جستجو و کنکاش هستید اصلا اهمیتی ندارد ، احتمال دارد که نتوانید به کنه اتفاقاتی که افتاده پی ببرید. شاید انگیزه های افراد دیگر برایتان روشن شود ، ولی آنها بیشتر از آنچه که شما فکر می کنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینکه سعی کنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت با ارزش تان را تلف کنید ، فقط چیزهایی که جلوی چشم خود می بینید را قبول کنید. شما بعداً هم می توانید به این عملیات کارآگاهی خود بپردازید!!

پیدا کردن راه حل آنقدرها هم که شما فکر می کنید، سخت نیست فقط کافی است به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید. شاید آن چه به دنبالش هستید، آنقدرها هم دور از دسترس نباشد. پس بد نیست کمی دید خود را تغییر دهید و عمیق تر به اطراف تان بنگرید. اخیرا اتفاقی برایتان افتاده که تاثیر بدی بر روحیه تان گذاشته است، با نادیده گرفتن آن مشکل تان حل نخواهد شد. بهتر است آن واقعیت را به عنوان بخشی از گذشته تان بپذیرید و سعی کنید از آن درس بگیرید تا آینده ای روشن پیش رویتان گشوده شود. به زودی یکی از درهایی که مدت ها به رویتان بسته بود باز می شود. خود را غرق در گذشته نکنید، با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور. روزهای پیش رو می تواند سرشار از نور و طراوت باشد به شرطی که همچنان پشتکار داشته باشید. شما از رقابت لذت می برید حالا زمان مناسبی است که وارد میدان شوید، شک نکنید که برنده شمایید.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. زمان خوبی است تا فرصتی از روز را به بودن در کنار دوستان و آشنایان اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با رفقای قدیمی لذت ببرید. لحظه‌ای از فراگیری مهارت‌های جدید غافل نشوید.  روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید.  امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۵۹ شرقی

سلامت روانی شما دقیقاً بستگی دارد به اینکه تا چه حد می توانید کسانی را که با اعمالشان به نحوی به شما آسیب رسانده اند به راحتی ببخشید. بسیاری از ناراحتی ها و بدبختی ها ناشی از ناتوانی در بخشیدن دیگران است. این عدم توانایی منجر به مقصر شمردن دیگران و احساس کینه و نفرت نسبت به آنها می شود

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده اید ، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

زمان خوبی برای شروع دوباره است. شما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید و حال که شرایط بهتری را تجربه می کنید، باید گذشته را رها کرده و از نو شروع کنید. به آرزوهایتان ایمان داشته باشید و برای رسیدن به آنها تمام تلاش خود را به کار گیرید. شک و دودلی می تواند تمام برنامه هایتان را بهم بریزد پس تردید به دل راه ندهید. شریک زندگی تان این روزها بیش از هر زمان دیگری به شما نیاز دارد، وقت بیشتری را برای او بگذارید و به او نشان دهید که تحت هر شرایطی کنارش هستید. قدر فرصت ها را در زندگی خود بدانید، به خصوص فرصت هایی که در رابطه با حیطه کاری شماست. در میان دوستان خود محبوبیت خاصی پیدا کرده اید، دلیل آن تغییر رویه و اخلاق پسندیده ای است که پیدا کرده اید. تحرکات جسمانی هم از نظر جسمی برایتان مناسب است و هم از نظر روحی شما را تقویت می کند.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی  کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند،‌ بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان کار و تلاش می‌گذرد. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب عشق‌زندگی‌تان باشید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۸۹ شمالی

در تجارت هر کسی مشغول حفظ رضایت مشتری است و همیشه حق با مشتری است. مشغولیت ذهنی تاجران موفق ارایه خدمات بهتر به مشتری است

 

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ )

 

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

کشمکش داشتن با همکاران و یا بحث و جدل کردن با رئیستان از نظر شما لزوماً کار پسندیده ای نیست. باوجود این اگر یک نفر سعی کند جلوی پایتان سنگ انداخته و مانع رسیدن به اهدافتان شود شما باید از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بایستید. همچنین بهتر است دلیل لجبازی و مقاومت این افراد را بفهمید. روش عاقلانه ای که باید در پیش بگیرید این است که با آرامش و به آهستگی کارهایتان را بکنید ، بنابراین آنها دیگر کمتر از شما می ترسند!

دو انتخاب پیش رویتان است اما میان دوراهی گیر کرده اید. شاید بد نباشید که این بار از آن راهی بروید که تا به حال جرات قدم گذاشتن در آن را نداشته اید. گاهی جسارت است که چیزهای جدیدی به شما می آموزد و شما را به موفقیت می رساند. امروز خودتان را برای یک گفتگوی جدی با شریک زندگی تان آماده کنید. سعی کنید کلمات خود را سنجیده به زبان آورید زیرا می تواند شرایط را بدتر از آنچه هست، کند. شما صداقت لازم را دارید کافی است کمی صبر داشته باشید تا به آنچه شایسته اش هستید، برسید. این اواخر همه کارهایتان با تاخیر انجام شده و متاسفانه بسته یا نامه ای که در انتظارش هستید یا خبری که می خواهید بشنوید هم با تاخیر به شما داده خواهد شد. انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و دائم خود را با دیگران مقایسه نکنید و با خودتان مهربانتر باشید. این روزها هم می گذرد. از یک مشاجره دوری کنید.

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. کارها در محل‌کار یا منزل بر وفق مرادتان پیش می‌رود. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را حسابی غافلگیر می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۱۱۷ غربی

فال: مردم تغییر نمی کنند. آنها را همان طور که هستند بپذیرید. سعی نکنید دیگران را عوض کنید یا انتظار داشته باشید تغییر کنند. شما نتیجه نگرش خودتان را می بینید. کلید داشتن روابط خوب با دیگران، پذیرش آنها به همان صورتی است که هستند

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار