فال روزانه جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۲ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و دوم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.ف...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۲ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و دوم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۲  اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

روابط خوب و مستحکم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل کرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت کن.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

خود را با کارهای حاشیه‌ای فرسوده نکن. یک راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت کن و از آنها کمک بگیر.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذرامروز در حین مطالعه با ایده های جدیدی روبرو خواهید شد که به پرورش ایده هایی که از قبل داشته اید کمک خواهند کرد، فکرهایی که پس از مطالعه به ذهنتان خطور می کنند را یک جایی یادداشت کنید، به احتمال زیاد دیر یا زود به کارتان خواهند آمد. امروز شما آمادگی کامل دارید تا بی آن که نگران نتیجه رفتارتان باشید در زمینه روابط عاطفی دست به ریسکی بزرگ بزنید و احساساتی که در دل دارید را با شجاعت تمام به زبان بیاورید. ولی متأسفانه به نظر می رسد که طرف مقابلتان برنامه ای کاملا متفاوت دارد و اصلا حواسش به این چیزها نیست. دوستی از شما درخواست کمک خواهد کرد، اینک زمان تصویه حساب نیست حتی اگر حق با شما باشد، پیوند دوستی اتان را بیش از پیش، مستحکم کنید. حواستان باشد بدون فکر، کاری را شروع نکنید. برای پذیرفتن یک پیشنهاد کاری یا سرمایه گذاری مالی، باید اول به شرایط خودتان، آگاهی و ضمنا اعتماد داشته باشید. حرفی که زده اید آبی است که روی آتش ریخته باشند، خودتان را مضطرب نکنید.

دل‌نگرانی‌های زیادی دارید و همیشه مضطرب هستید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، نگرانی‌ها را کنار بگذارید و ریشه اضطراب‌های خود را پیدا کنید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالیتان را تضمین کنید. از امروز پولی کنار بگذارید تا در روزگار گرفتاری دستتان پیش کسی دراز نباشد. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و دستاوردهای خود را در زندگی گسترش دهید.  اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. اهمیتی به نظر اطرافیان نمی‌دهید و گوشتان به حرف دیگران بدهکار نیست. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که توجه بیشتری به حرف اطرافیان داشته باشید و برای انجام کارهای مهم با افراد باتجربه مشورت کنید.  عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم کند.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

دست به ماجرایی زده‌ای که آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این کار یاری دهد. به هر حال کسی که خود را درگیر مسائل عاطفی می‌کند باید عواقب آن را هم بپذیرد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد. کسی که این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو کردن به یک زندگی یکنواخت و بی‌تحرک جذابیتی ندارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز دیداری گیج کننده با یکی از دوستان و یا همکارانتان خواهید داشت. او برای مشورت به نزد شما آمده اما نسبت به بیان دقیق مشکلش اکراه دارد و تلاش برای کمک به این شخص، در حالی که فقط نیمی از ماجرا را می دانید، به نظرتان به چیزی مثل علم غیب و یا معجزه نیاز دارد. کمی صبور باشید و با ملایمت و البته کمی سیاست جزئیات این موضوع را از دهانش بیرون بکشید تا بتوانید بهترین راهنمایی های ممکن را به او بدهید، اما اگر دیدید تمایلی به صحبت کردن در این باره ندارد کلا بحث را عوض کرده و بیخیال کمک کردن به او دارید. براى گرفتن نتیجه دست نگه دارید و صبور باشید.مقصر اشتباهات و کوتاهى هاى خودتان، صرفا خودتان هستید. اشتباهاتتان را بپذیرید و دوباره شروع کنید. اولویت هاى زندگى تان را روى کاغذ بیاورید تا در تصمیم گیرى براى موضوعى به شما کمک کند. دنیا ارزش این همه خود خورى و دغدغه فکرى را ندارد. حسرت هیچ چیز را نخورید. هیچکس از آینده خبر ندارد.

 روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. انسان نصیحت‌پذیری نیستید و گوشتان به نصیحت‌های اطرافیان بدهکار نیست، قبل از اینکه این روحیه دردسرهای زیادی برای شما درست کند، از امروز به خودتان قول بدهید که اهمیت بیشتری برای نظرهای اطرافیان قائل شوید و نصیحت‌های افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مشکلی که در محل‌ کار با آن روبه‌رو هستید را با کمک همکاران پشت ‌سر بگذارید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

پیشنهادی مطرح می‌شود که فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسک کردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت کنی و به شناخت کامل از او برسی.

در خودت انرژی زیادی احساس می‌کنی که تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع کاری بکن که از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.

بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی کن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما انرژی و قدرت بسیاری را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد این قدرت خود را به کار گرفته و با استفاده از فرا رسیدن تعطیلات آخر هفته در خانه تان تحولی جدی ایجاد کرده و کارهایی که مدت ها قرار بوده انجام شوند اما فقط روی هم انبار شده بودند را به انجام برسانید. با شروع کارهای پیش پا افتاده مثل مرتب کردن کمدها و اتاق ها و سر و سامان دادن به آشپزخانه شروع کنید. در شرایط فعلی این کارها از اولویت بیشتری برخوردار هستند، به ویژه این که هر لحظه ممکن است مهمان ناخوانده ای شما را غافلگیر کند. اگر میخواهید در ارامش زندگی کنید بهتر است با خودتان بگوید شرایط که در آن هستم برای من بهترین است شخصی پیش شما خواهد آمد که تا از دلگیری خودش با شما صحبت کند، برای روشن شدن مسئله بهترین کار این است که مستقیم حرفی را که در موردش دارید گفته و واضح حرف دلتان را بزنید، در توضیحات او می فهمید که چقدر در اشتباه بودید. یادتان باشد بعضی از اتفاقات مقتضیات سنی است.

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید.  برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید.   انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  قدر زحمت‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان را بدانید و به ایشان ثابت نمایید که از بودن در کنار وی لذت می‌برید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

ناگهان در دام عشقی می‌افتی که تصورش را هم نمی‌کردی. خوبی عشق به همین است که چون یک حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی که می‌رفت به راهی که باید برود پرتاب می‌کند.

تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشکلی را از تو حل نخواهد کرد. باید با تجدید نظر در این کار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ کرد.

مراقب سلامتی خود باش. برای آنکه وزن خود را کم کنی، تن به رژیم‌هایی می‌سپاری که ضرر آنها کمتر از سودشان نیست. باید در برنامه غذایی خود دقت کنی تا با تغییراتی جزئی به هدف خود برسی.

 

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز اگر وقتی را برای مطالعه در نظر بگیرید به احتمال زیاد با چیزی روبرو خواهید شد که می تواند اثرات جدی و عمیقی روی شما داشته باشد و حتی زندگیتان را نیز تحت تأثیر قرار دهد. همچنین امروز باید توجه ویژه ای به خواب هایی که شب گذشته دیده اید داشته باشید. اگر این خواب ها از آن دسته رویاهایی هستند که مدام تکرار می شوند به احتمال زیاد از ضمیر ناخودآگاهتان ریشه دارند و با کمی فکر کردن به آنها خواهید توانست معنا و مفهومشان را پیدا کنید. ازسرزنش دیگران کدورتی به دل راه ندهید راه خودتان را بروید هرچه که باید بشود میشود مراقب نشست و برخاستتان با افرادی که دورو برتان هستند باشید شخصی که پیش از این یکبار شخصیت منفی خود را نشانتان داده دوباره در جایگاه دوست قرارش ندهید زندگی بالا و پایین بسیار دارد بنا نیست که هرروز آنگونه باشد که شما میخواهید تا میتوانید مقاوم باشید و خودتان را زود نبازید.

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید.  خبری خوشحال‌کننده به دست شما میرسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم نمایید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ناراحتی شما چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال خواهد نداشت و ادامه این روحیه به کاهش تعداد دوستان‌ شما ختم می‌شود.    ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد. موقعیت مهمی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید.  احساس می‌کنید روابط میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند سابق گرم نیست و دلتنگ روزهای آغازین آشنایی‌تان هستید. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌ زندگیتان بیشتر از چیزی که انتظار دارید به شما محبت خواهد کرد.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز وقت گذراندن با آنهایی که دوستشان دارید از نظر شما بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. از همسر و فرزندانتان بخواهید که همراه با شما در خانه بمانند و به جای این که هر کسی در اتاق خودش قایم شود دور هم جمع شده و با بازی های گروهی، تماشای یک فیلم خانوادگی و یا پختن یک غذای خوشمزه به صورت اشتراکی لذت ببرید. در پایان همه شما از این که چقدر خوش گذرانده اید تعجب خواهید کرد! فعالیت های اجتماعی را برای فردا گذاشته و امروز را تا می توانید در خانه بمانید و به خانواده و همچنین کارهای خانه رسیدگی کنید. عیبی ندارد اگر گاهی رفتارتان ساده و کودکانه باشد نگران نباشید ک دیگران قدر سادگی و مهربانی شما را نمی دانند تمام انرژی خودتان را روی افکار و موضوعات پیش پا افتاده متمرکز نکنید یادتان باشد هر کسی زندگی خودش را دارد فقط شما نیستید ک فشارها را تحمل می کنید شما در امر هنری باذوق هستید حتما برای کارهای هنری وقت بگذارید.

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید.  امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید.   اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. همسر یا عشق زندگیتان امروز شما را حسابی تحویل می‌‌گیرد و غرق محبت می‌کند. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگیتان را جبران کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده که می‌توانی خطاهای گذشته را جبران کنی. باید با خود عهد کنی که دیگر خطاهای گذشته را تکرار نکنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه کافی برای کارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده کنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز خواندن یک مقاله و یا تماشای یک برنامه تلویزیونی ذهنتان را به شدت درگیر خود خواهد کرد و فکرتان را هر لحظه به سویی خواهد برد. در نهایت به احتمال خیلی زیاد شما به برخی از علایق خود پی خواهید برد که تا به حال برایتان ناشناس بوده اند. به این کشف جدید خود اهمیت داده و اگر فکر می کنید که این علایق واقعی هستند و فقط به طور گذران تحت تأثیر دیده ها خوانده هایتان قرار نگرفته اید حتما آنها را دنبال کنید. امروز روابط عاطفی شما بسیار گرم، صمیمانه و همراه با یکدلی خواهند بود، نهایت استفاده را از این وضعیت ببرید. فردی در اطرافتان هست که موضوعی را مطرح کرده و ذهن تان را روزها به خود مشغول کرده است.شما تا موضوع را حل نکنید آرام نمی نشینید، دراین مورد با فرد باتجربه گفتگو کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. فرصتها دیر می آیند، آهسته در می زنند و زود می روند. قدر فرصتی که به سراغتان خواهد آمد را بدانید. هیچ یک از تمایلات این روزهایتان خطرناک تر از تمایل به تنبلی نیست.

بیماری مزمنی دارید و این بیماری عود می‌کند. اجازه ندهید این بیماری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت به فکر درمان باشید.   با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد. تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که برای اتخاذ این تصمیم مهم عجله نکنید و نظر افراد با تجربه را جویا شوید.شرایطی برای سفر مهیا می‌شود. مطمئن باشید در این سفر حسابی به شما خوش خواهد گذشت. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد.  همسر یا عشق زندگیتان امروز اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود و شما را حسابی به دردسر میندازید. برای انجام این کار نادرست بیش‌از‌حد با عشق زندگیتان مشاجره نکنید و با چشم‌پوشی از خطای ایشان، بزرگواری خود را ثابت کنید.




فال روزانه مهر

سوء تفاهمی پیش می‌آید که به زودی رفع خواهد شد. گاه در آسمان دوستی نیز تکه ابری می‌آید و برای مدتی کوتاه چهره خورشید را می‌پوشاند. اما این امر وقتی و گذرا است.

به زودی رکود اقتصادی در پیش داری. بعضی وقتها شرایط برعکس آن چیزی است که تو انتظارش را داری. در چنین مواقعی نباید عاصی شد چون با کمی فکر و حوصله می‌توان راه حلی مناسب پیدا کرد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر برای مدتی در فکر شروع یک کار هنری بوده اید امروز روزی فوق العاده برای این کار خواهد بود، به بازار رفته و وسایل لازم برای آن را تهیه کنید و با بهانه های مسخره مثل این که من استعداد این کار را ندارم بیشتر از این انجام این کار را به تعویق نیندازید. شما هم به اندازه همه و شاید خیلی بیشتز از خیلی ها استعداد دارید؛ گذشته از آن، هر کاری را با تمرین و ممارست می شود به بهترین نحو ممکن یاد گرفته و انجام داد. کافی است دست به کار شده و در کنار سایر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند قرار بگیرید. اگر دست روی دست بگذارید به سادگی مالی از کفتان خواهد رفت و جز خودتان هیچ کس مقصر نیست. تا وقتیکه خودتان را منصفانه قضاوت نکنید به آرامش درونی نخواهید رسید.زمان آن رسیده است که به توانایی ها و ناتوانایی هایی که دارید توجه بیشتری نشان بدهید. با شوخ طبعی خود می توانید توجه شخص مورد تان را به خود جلب کنید.

احتمال زیادی وجود دارد که به دندان‌درد یا مشکل گوارشی مبتلا شوید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. به لحاظ مالی با خرج‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌ و‌ کتاب‌هایتان باشید. بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود. ممکن است با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از آشنایان را فراهم کنید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و در اولین فرصت ناراحتی ایجاد شده را  شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصتی از روز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. احساس می‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان با شما روراست نیست و حرف‌های دلش را درمیان نمی‌گذارد. در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و رویکردی را در پیش بگیرید که در آن خبری از فریب و پنهان‌کاری نباشد. تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌‌‌گیرد. قبل از هر گونه تصمیم‌گیری، نظر اطرافیان را جویا شوید و با اهل منزل مشورت کنید.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی کنی و راهی را انتخاب کنی که این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در کام تاریکی خواهد رفت.

بعضی کارها سیستم تو را بهم می‌زند. باید از آنها پرهیز کنی. تعادل خود را در زندگی و کار باید حفظ کرد و از ماجراجویی دوری نمود.

به وضعیتی خواهی رسید که اگر ادامه پیدا کند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی که دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از کسی کمک بگیری که تجربه و تخصص داشته باشد.

اوضاع مادی و مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست فقط باید سهل‌انگاری را کنار بگذاری.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز شما در حین تمیز کردن خانه مانند آنهایی هستید که مشکل تمرکز دارند و حواسشان به کارهایی که انجام می دهند نیست. مثلا همه جا را جاروبرقی می زنید، و تی می کشید، اما گردگیری را فراموش می کنید. سعی کنید حواستان را به کارتان بدهید و به جای تمرکز روی مشکلات و گرفتاری هایتان روی کارتان متمرکز شوید تا علاوه بر انجام کارتان به صورت کامل و مناسب، خیلی از این افکار آزار دهنده را هم فراموش کنید. اگر به موسیقی علاقه مند هستید شانس خود را امتحان کنید .گاهی با دیگران بیش از حد لزوم با مهربانی و لطف برخورد میکنید ظرفیت و جایگاه دیگران را در نظر بگیرید تا سخت رنجیده خاطر نشوید تغییر رویه بدهید هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است برای خاتمه یک ماجرا میانجی گری کنید این روزها به شدت به شخصی فکر میکنید.

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالیتان افزایش پیدا کند.  اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است.  میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از تجربه‌های ناب عاشقی را برای شما تدارک  دیده ‌است.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. کسی تو را کمک می‌کند که اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یک دوران تازه در زندگی توست که باید قدر آن را بدانی.

ممکن است تنهایی برایت وحشتناک و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنکردنی‌ای ارزانی کند. پس امتحان کن.

همه چیز در مورد سلامتی جسمی‌ات روبراه است اما باید برای روحیه‌ات کاری کنی. کسل و بی‌حوصله بودن می‌تواند درنهایت تو را دچار عارضه‌ای جسمی کند پس مراقب سلامتی‌ات باش و روحیه‌ات را تقویت کن.

قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود که کمی اوضاع را دگرگون خواهد کرد. سعی کن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را کرده باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ممکن است مجبور باشید کمی بیشتر از همیشه از خودگذشتگی کنید. شاید کمی به خاطر مسئولیت های زیادی که به عهده تان گذشاته شده اند و انتظاراتی که از شما می روند غرغر کنید، اما در نهایت آنچه به عهده تان است را خیلی خوب به انجام خواهید رساند. اگر برایتان امکان پذیر بود امروز به دیدن خانه سالمندان و یا کودکان بی سرپرست بروید. این کار علاوه بر این که آنها را خوشحال خواهد کرد، بلکه علاوه بر حس خوبی که به شما خواهد بخشید، باعث خواهد شد قدر داشته هایتان را بیشتر بدانید. در محیط کارتان شخصی میخواهد با بد اخلاقی حرف خودش را به کرسی بنشاند. شما فقط نظاره گر باشید شاید برای مدت کوتاهی احساس پیروزی کند ولی در نهایت پشیمانی نصیبش میشود شما در هر جمعی خواهید درخشید همان قدر خرج کنید که در توان دارید حتی اگر پیشنهادی که به شما شده بسیار وسوسه انگیز باشد.نتیجه آن طوری نخواهد بود که در ذهن دارید.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. بیشتر از همیشه حواستان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. مدتی است به انجام کار خطرناکی فکر می‌کنید. به صلاح شماست که بیگدار به آب نزنید و بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید. شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. فرصتی برای رسیدگی به کارهای دلخواه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید.  امروز روی خوشی از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید دید. از رفتار ایشان دلخور نشوید، اجازه دهید عشق زندگیتان کمی با خودش خلوت کند. پس از مدتی دوباره رفتاری محبت‌آمیز با شما در پیش خواهد گرفت.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

آماده باش چون یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده خواهد شد. به زودی دوستی را که مدتها از او دور بودی خواهی دید و لحظات خوش گذشته را با هم مرور می‌کنید.

به ساعتی ساکت و آرام برای رسیدن به آرامش نیاز داری. این به تو کمک می‌کند تا خاطرات ارزشمند را در ذهنت تثبیت کنی و همچنین راهکارهایی برای مشکلات و تکاپوهایت بیابی.

یک مشکل مالی که مدتی است فکرت را به خود مشغول کرده مجددأ مطرح میشود و نگرانی‌هایی را برایت به وجود می‌آورد. اما نباید نگران بود چون فرصتهایی فراهم می‌شود و در نتیجه آن موقعیت مالی‌ات تقویت خواهد شد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز ممکن است تماس، پیام و یا ایمیلی دریافت نید که شما را به تقلا خواهد انداخت. شما ناگهان به این موضوع پی خواهید برد که تا چه حد به یکی از اهداف بلند مدت خود نزدیک شده اید و تمام انرژیتان را برای به سرانجام رساندن آن یک جا جمع خواهید کرد. حالا که اینقدر به این هدفتان نزدیک شده اید شاید حتی در حین کار به فکر هدف بزرگ بعدیتان باشید و این موضوع به شما انگیزه بیشتری برای رسیدن به مقصد خواهد بخشید. «همیشه به سوی جلو» شعار همیشگی شماست! اخلاق و رفتارتان تغییر خواهد کرد و به مسائل دور و برتان با چشم دیگرى نگاه خواهید کرد. حتى اگر حرفى براى گفتن ندارید، براى کسی که دوستش دارید، یک پیغام کوتاه بفرستید تا بداند حواستان به اوست. گفتن یا نگفتن حرفى آنقدر مغزتان را درگیر کرده که از اصل ماجرا دور افتاده اید. افکارتان را روى کاغذ بیاورید و از خودتان بپرسید چرا؟ به جواب خواهید رسید، به شرطى که خودتان را گول نزنید.

سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهایتان می‌زند را جویا شوید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان توانمندی هستید. به رغم این مهارت‌ها، اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبر هستند و کسی شما را تحویل نمی‌گیرد. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و توانمندی‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. خطری در کمین همسر یا عشق زندگی شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب عشق زندگیتان باشید.




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

اول تکلیفت را با خودت روشن کن و ببین دقیقا چه می‌خواهی. اگر با خودت روراست و صادق باشی بقیه مسائل حل می‌شود.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

اگر مطمئنی که در این راه به سود خوبی می‌رسی به حرف‌های دیگران اهمیت نده و برای رسیدن به هدفت تمرکز و تلاش کن. در آینده نزدیک پولی به دست می‌آوری که نتیجه تلاش‌های خودت است.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شاید این روش مورد علاقه شما برای گذراندن تعطیلات آخر هفته نباشد، اما امروز زمان خیلی خوبی برای انجام کارهای بسیاری که در خانه روی هم انبار شده اند خواهد بود. در طول هفته کارهای زیادی که برای انجام دادن داشته اید وقتی برای رسیدن به نظافت و تمیزی منزل برایتان باقی نگذاشته اند و امروز باید به این اوضاع آشفته سر و سامان بدهید. همه روزنامه ها و مجله های تاریخ گذشته را دور بیندازید، شما هر چقدر از آنها که می خواسته اید بخوانید را خوانده اید، پس دور خودتان بیش از این آشغال جمع نکنید. روابط احساسی باحفظ دو اصل پایدار میشود. اول یافتن شباهت ها و دوم احترام گذاشتن به تفاوت ها برای شادی ها و غمهایتان سپاسگذار باشید برای رسیدن به نیتی که دارید با امیدی که در دلتان هست به پیش بروید شما تنها نیستید کسانیکه اعتماد بنفس پایینی دارند دوستانشان را فراری میدهند اگر اشتباهی انجام دادید گناه آنرا به گردن دیگران نیندازید.

مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید و جانب احتیاط را نگه دارید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بهتر است کینه و کدورت‌ها را از بین ببری چون روحت را تیره می‌کند. سعی کن با یک راه‌حل مشکل را حل کنی و دل او را بدست آوری.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از کوهی از ثروت است!! اوضاع اقتصادی تو خوب است اما به یاد داشته باش که چیزهای مهمتر است پول و ثروت هم وجود دارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما از آن دسته آدم هایی هستید که به وقت گذاشتن برای خانه تان و رسیدگی کردن به آن اهمیت ویژه ای می دهید و به کارهای روزمره دقت و توجه زیادی دارید و هر کدام را سر وقتش انجام می دهید، اما امروز برخی کارها در خانه باید انجام شوند که شاید شما هم زیاد حوصله نداشته باشید و ترجیح بدهید روزتان را با خواند مجله ها و تماشای فیلم های مورد علاقه تان بگذرانید. خیالتان راحت باشد، با کمی برنامه ریزی و حفظ تعادل در کار و استراحت، وقت کافی برای پرداختن به همه اینها خواهید داشت. احترام دیگران را نگهدارید تا آنها نیز احترام شما را نگهدارند .سیدا و خروشان از اتفاقات این اواخر شما را احاطه کرده، آرامش و سکوت خود را حفظ کنید تا یکباره جنب و جوش و غوغای بیرون متوقف شود. صدقه و کمک های نقدی تان را به افرادی برسانید که واقعا محتاج هستند. نگرانی بر زندگی و عمل شما اثر نامطلوب می گذارد.

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد هنگفتی داشته باشد. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید.  فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید. همسر یا عشق زندگیتان امروز حسابی خوشحال است و روحیه خوبی دارد. در شادی ایشان سهیم شوید و لحظه‌های سرشار از نشاط را تجربه کنید. هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار