فال روزانه جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد بیست و هفت اسفند و فال روزانه فردا بیست و هفتم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه...

به گزارش رصد روز، فال روزانه جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد بیست و هفت اسفند و فال روزانه فردا بیست و هفتم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ را می خوانیم.

پرستو صالحی از همسرش رونمایی کرد

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

امر خیری برای خانواده‌ای نزدیک در پیش است که به زودی خبرش به تو می‌رسد و از این بابت خوشحال خواهی شد.

کشف حجاب پرستو صالحی

حتما به طور منظم ورزش کن و هر روز حداقل ۱۵ دقیقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقیم نور خورشید قرار بده.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی های روحی شما نخواهد کرد.فال روزانه جمعه 27 اسفند 1400

فال روزانه جمعه 27 اسفند 1400
تنبلی را کنار بگذارید و برای حفظ سلامتی‌تان بیشتر ورزش کنید. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. خبری خوشایندی از راه دور به دست‌تان می‌رسد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید. این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت بوجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ائده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که به دنبالش هستید را جایی خواهید خواند .خرید برایتان خوب است اما مراقب جیب خود باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغتان خواهد آمد او را همراهی کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۲۳ جنوبی

دیگران را بخاطر مشکلاتتان مقصر ندانید
هیچوقت دیگران را سرزنش نکنید و برای اشتباهاتتان به دنبال مقصر نگردید. شهامت پذیرفتن اشتباهاتتان را داشته باشید.لازم نیست برای همه، “همه‌کس” باشید. اینکار غیرممکن است و فقط خسته‌تان خواهد کرد. اما لبخند زدن به دیگران می‌تواند دنیا را تغییر دهد. شاید نه کل دنیا را، ولی دنیای آن آدمها را مطمئناً تغییر می‌دهد.

.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

باید فرز و زرنگ باشی و موقعیت‌ها را شکار کنی. کسی که به انتظار شاد شدن می‌نشیند ضرر می‌کند چون خالی از خاطرات شیرین و خوشحال کننده است.

اظهارنظر جنجالی فراستی درباره محسن چاوشی فراستی درباره محسن چاوشی چه گفت؟

از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده کن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز کن.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی و نزدیک صادق بودن است.

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد. بودن شما در کنار عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را بکنید اهمیت بیشتری برای وی دارد. خبری فرخنده به دست‌تان می‌رسد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. تمرکز بیشتری به کارها بدهید و نگذارید حواس‌تان پرت شود. لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد. صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد، کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید منتظر نتیجه یک آزمایش هستید، نگران نباشید اوضاع روبراه است.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۷۶ شمالی

اگر همه چیز بر وفق مرادتان نیست، تظاهر نکنید که اینطور است. هیچ اشکالی ندارد که هر از گاهی شکست بخورید. لازم نیست همیشه وانمود کنید که قوی هستید و نیازی هم نیست که مداوم ثابت کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود.

فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر کند.

تحلیل طنز شعر امشب شب مهتابه

یک مشکل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد کرد. سعی کن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید کاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی کنی آنرا برطرف سازی.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می تواند نقش یک کاتالیزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که شما تقریبا هیچ کاری نمی توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است که تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید ، فکر می کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.

به مشکلی برخورد خواهید کرد اما برای حل این مشکل دوستان و آشنایان به کمک‌تان می‌آیند. نگرانی‌ها را با انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. به لحاظ انرژی و منابع مالی امروز به مشکلی برخورد نمی‌کنید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از بزرگ‌ترهای فامیل کمک بگیرید. روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید. علاقه مندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد. گرچه همچنان نسبت به نقطه نظرات و خواسته های خود لج باز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیشبرد یک هدف یاری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.

 

میزان انرژی این ماه شما ۷۵ %

ستاره اقبال ۹۸ غربی

نگرانی مشکلات آینده را حل نمی‌کند و فقط لذت‌های امروز را از شما خواهد گرفت و هرگز روی چیزی که نمی‌خواهید اتفاق بیفتد متمرکز نشوید.همیشه سعی کنید خونسرد و با تدبیر به امور و مشکلات رسیدگی کنید.

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

کادوی جناب خان به دلاوری

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

ممکن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.

خطری در کمین شما است و امروز بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید. مضطرب و نگران هستید اما نگرانی برای سلامتی‌تان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. مشکل مالی دارید و برای حل این مشکل از اعضای خانواده کمک بگیرید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. امروز لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریک‌تان کلاه سرتان بگذارد. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد. یادتان باشد شما قرار نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مورد معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط بکنید. برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۰%

ستاره اقبال ۸۵ شمالی

سعی نکنید تظاهر به چیزی داشته باشید که نیستید. خودتان را تغییر ندهید تا آدمها دوستتان داشته باشند و مطمئن باشید آنهایی که باید، دوستتان خواهند داشت.این رفتار وجه زیبایی ندارد و فقط باعث میشود از شخصیت واقعی خود دور شوید.

فال روزانه فردا مرداد (جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

واکنش تند علی دایی به خبر تعطیلی تولیدی اش به دلیل بدهی مالیاتی 1

ممکن است کمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌کند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده اید. اجازه ندهید ترس های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می کشند.

از بیماری مزمنی رنج می‌برید و این بیماری امروز عود می‌کند. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید. امروز از منبعی که توقع‌اش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. نصیحت‌های فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد را گوش کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و آتشین را نثار شما خواهد کرد. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. بە زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت‌های شما در مورد ‌پروژه های جدید کاری می شود. همیشە بە این فکر نکنید کە تلاش‌های شما باید مورد توجە قرار بگیرد، بە این فکر کنید کە مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.

 

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۳۳ شرقی

شوید برای پایین اوردن چربی مفیفال :وقتتان را برای اثبات خود تلف نکنید.نگذارید دیگران شما را تا سطح خودشان پایین بکشند و برای راحتی کسانی که نمی خواهند خودشان را بالا بکشند، استانداردهایتان را پایین نیاورید.وقتتان را برای توضیح دادن خودتان به دیگران تلف نکنید و هیچوقت بدون وقفه انداختن کاری را پشت سر هم انجام ندهید.

 

فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

خداحافظی شهاب حسینی با دنیای بازیگری 1

خشم و عصبانیت تو نه تنها به درست شدن مسائل پیچیده کمکی نمی‌کند، بلکه آن را به معضل و مشکل بزرگتری تبدیل خواهد کرد. شاید یک مسافرت و دوری از مشکلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتوانی بهتر و درست‌تر تصمیم بگیری.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ممکن است امروز همچنانکه تلاش می کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل شود. اما در حقیقت به نظر می رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌است. برای حل مشکلات مالی از همسرتان کمک بگیرید و به نصیحت‌های ایشان گوش کنید. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. هزینه‌های زندگی شما امروز از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان هست که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریعتر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۷۶ جنوبی

زیبایی لحظات کوچک را نادیده نگیرید سعی نکنید فقط به دنبال عناصر ایده‌آل و بی‌نقص بگردید. دنیای واقعی به افراد ایده‌آل‌گرا جایزه نمی‌دهد، بلکه به کسانی پاداش می‌دهد که کار انجام دهند.آسان‌ترین راه را دنبال نکنید. زندگی آسان نیست، مخصوصاً وقتی برای به دست آوردن چیز با ارزشی برنامه‌ریزی می‌کنید، راه آسان را انتخاب نکنید.

فال روزانه فردا مهر ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. با خرج غیرمترقبه‌‌ای روبرو می‌شوید. نسبت به گذشته بیشتر در کنار اعضای خانواده بمانید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. احتمال زیادی وجود دارد که در محل‌کار با فرد سرشناس و مهمی دیدار کنید. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد حسابی شما را شگفت‌زده کند. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجهه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.

 

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۶۳ غربی

از اشتباه کردن نترسید،اینکه کاری انجام دهید اما اشتباه کنید، بهتر از این است که هیچ کاری انجام ندهید. خودتان را بخاطر اشتباهات گذشته‌تان سرزنش نکنید.ممکن است فرد نادرستی را در گذشته دوست داشته‌اید و بخاطر مسائل نادرستی گریه کرده‌اید اما هر اتفاق بدی هم که بیفتد، اشتباهات به ما کمک می‌کنند فرد یا چیزهایی را پیدا کنیم که برایمان مناسب هستند.

فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

بعضی از مشکلات امروز تو نتیجه خطاهای گذشته است. زا قدیم گفته‌اند ?خودکرده را تدبیر نیست?. باید از این خطاها درس گرفت و راهی را انتخاب کرد که دیگر هرگز این خطاها تکرار نشود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید با یک برنامه‌ریزی درست و نوشتن خواسته‌هایت پولت را خرج کنی و گرنه بعدا از هزینه‌تراشی بی‌مورد خودت پشیمان خواهی شد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. پولی قرض‌کرده‌اید و به نفع‌تان است امروز به هر قیمتی که شده این پول را پرداخت کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می‌کنند. برای کاهش نگرانی‌ها دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و آرامش بگیرید. رفتار بیشتری با افراد خلاق داشته باشید و از آنها الهام بگیرید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. عشق‌زندگی‌تان روزی همراه عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید، فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام شود.

 

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۲۲ جنوبی

خوشبختی خریدنی نیست،سعی نکنید خوشبختی را بخرید. خیلی از چیزهایی که آرزو داریم داشته باشیم گران هستند. اما حقیقت این است که چیزهایی که واقعاً ما را خوشحال و راضی می‌کنند مانند عشق، خنده و تلاش در جهت علایقمان کاملاً رایگان‌ هستند.سعی نکنید برای خوشبختی‌تان به دیگران تکیه کنید. اگر با کسی که درونتان است خوشبخت و شاد نباشید، با هیچ رابطه با دوامی هم خوشحال و راضی نخواهید بود.

فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر کسی امروز از شما پرسید که چگونه کارهایتان را به این خوبی انجام می دهید شما همه چیز را برای او توضیح می دهید. شما معمولا انسان صادقی هستید اما زمانیکه لازم است موضوعی به عنوان یک راز باقی بماند آن را برای خودتان نگاه می دارید. متاسفانه نیروهای تبعیض آمیز شما اکنون به خوبی در حال فعالیت هستند حتی زمانیکه فکر می کنید به خوبی حدو مرزهایتان را مشخص کرده اید. به یاد داشته باشید احساسات شما امروز در تعادل همیشگی خود قرار ندارند. بنابراین به قضاوت خودتان اعتماد نکنید.

اهل منزل امروز حسابی هوای‌‌تان را دارند و کاری می‌کنند که به شما بد نگذرد. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. وقت‌کشی را کنار بگذارید و قدر لحظه‌های‌تان را بدانید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید. یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید. نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی خودتان بیشتر اهمیت بدهید، شما این روزها شدیداً نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳ %

ستاره اقبال ۳۹ شرقی

حسادت نکنید،به دیگران حسادت نکنید. حسادت هنر شمردن نعمت‌های دیگران به جای نعمت‌های خودتان است و باید قدر داشته هایتان را بدانید.دست از شکایت و دلسوزی برای خودتان بردارید و کینه‌ توزی نکنید. زندگیتان را با نفرت پیش نبرید چون آخر کار خودتان را خیلی بیشتر از کسانی که از آنها نفرت دارید، اذیت خواهید کرد.بخشش به این معناست که اجازه نمی‌دهید دیگران با اعمال خود خوشبختی شما را نابود کنند.

فال روزانه فردا دی ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

 شما امروز بسادگی می توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت ها پاک کنید.

روزی همراه با سلامت و شادکامی را به پایان خواهید رساند. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. قرار است فرصتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی باشید، اما حواس‌تان باشد چرا که احتمال دارد ولخرجی کنید. امروز با جنبه‌ای تازه از عشق و محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان آشنا خواهید شد. نقشه‌های جدیدی برای موفقیت دارید و عشق‌زندگی‌تان از این نقشه‌ها حمایت خواهد کرد. کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروز و فردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیندازید. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا همکلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیتان را از این رو به آن رو می کند.شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید آنچه را که باید بگویید همین امروز بگویید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵%

ستاره اقبال ۷۰ جنوبی

وقت تلف نکنید،فکر نکنید آماده‌ نیستید. هیچکس هیچوقت وقتی فرصتی پیش می‌آید، کاملا آماده نیست چرا که بیشتر موقعیت‌های عالی زندگی ما را مجبور می‌کند که فراتر از محدوده امن خود قدم برداریم و این یعنی احساس راحتی نخواهیم داشت.
به دلایل نادرست درگیر هیچ ارتباطی نشوید. روابط باید هوشمندانه انتخاب شوند. تنها بودن خیلی بهتر از این است که با فردی نادرست باشید. توجه داشته باشید که هیچ نیازی به عجله کردن نیست.

فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما بهتر از همه دوستان تان می توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته اند و فضای بیشتری به شما می دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.

انسان خنده‌رویی هستید و از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. بیشتر از چیزی که انتظار را دارید امروز پول به دست‌تان می‌رسد. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم می‌کند. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌ترهای خانواده حل کنید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. فردی تاثیر منفی روی افکار همسر یا عشق‌زندگی‌تان گذاشته و می‌خواهد رابطه‌تان را خراب کند. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی را که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگیتان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیاندازید.

 

میزان انرژی این ماه شما ۷۴%

ستاره اقبال ۱۱۳ شرقی

دوستان نادرست را کنار بگذارید
با آدم‌های نادرست نشست و برخاست نکنید و هیچوقت برای بودن با کسی که ارزش شما را نادیده می‌گیرد اصرار نورزید. یادتان باشد آنهایی که در زمان خوشی کنار شما می‌مانند هیچوقت قابل اعتماد نیستند. مهم کسانی هستند که در ناخوشی‌ها و ناملایمات زندگی کنارتان بوده و می توان آنها را دوستان واقعی نامید.

 

 

فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )

 

سعی کن از بعضی جنجال‌ها پرهیز کنی. چه لزومی دارد خود را درگیر مسائل و جریاناتی کنی که جز دردسر و ناراحتی سودی برایت ندارد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در آینده نزدیک دچار مشکلات مالی تازه‌ای می‌شوی. باید سعی کنی با اعتماد به نفس اوضاع را تغییر دهی چون تو بهتر از هر کسی می‌دانی که چگونه اختیار اوضاع را بدست بگیری.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 امروز یکی از همکاران شما ممکن است شایستگی شمارا زیر سئوال ببرد و ذهن شما را در رابطه با شغلی که دارید خراب کند و بدین ترتیب شما نسبت به آینده شغلی تان بیمناک شوید. در آغاز کار شما درک کافی برای این دارید که مسیر خودتان را به خوبی تشخصی دهید. با این وجود ممکن است فکر شما از زیرکانه ترین برنامه تان منحرف شود به خاطر اینکه بیشتر و بیشتر رویاپردازی کند. تا زمانیکه این افکار بهم ریخته باقی بمانند انجام کارهایتان امکان پذیر نخواهد بود. باید یک مرز دقیق بین واقعیت و خیال برای خودتان مشخص کنید.

روز را با نگرانی آغاز کرده‌اید و تمرکز لازم را ندارید. برای مبارزه با ناراحتی‌ها افکار منفی را از ذهن خود بیرون کنید. ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. با حس و حال تازه‌ای از عاشقی روبرو خواهید شد. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. خبرپراکنی را کنار بگذارید و به شایعه‌ها دامن نزنید. در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی عاشقانه را سپری می‌کنید. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی کنید و این کار را عقب و پشت گوش نیاندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده‌اید که نمی‌دانید واقعا باید چه بکنید، تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. بزودی خبر خوشی شنیده و یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۱۶۵ شمالی

از مشکلاتتان فرار نکنید،نیازهای خودتان را پنهان نکنید و به خودتان دروغ نگویید. دردناک‌ترین مسئله این است که وقتی شدیدا درگیر دوست داشتن دیگران هستید، خودتان را فراموش می کنید و یادتان می‌رود که شما هم فردی منحصر بفرد هستید.باید به دیگران کمک کنید اما در کنار آن از خودتان غافل نشوید.

مطالب مرتبط