فال روزانه جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز پنج آذر و فال روز تولد ۵ آذر و فال روزانه فردا پنجم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز پنج آذر و فال روز تولد ۵ آذر و فال روزانه فردا پنجم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

شما امروز حتی اگر به اندازه ای که به نظر می رسد به عقیده افراد دیگر شک نداشته باشید ، باز هم تنها کسی نیستید که به آنها «نه» می گویید. این قانون طلایی شما ست : شما دوست دارید به دیگران فرصت هایی را بدهید که دلتان می خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشویق کردن و دلگرمی شما به خاطر ارزش گذاشتن به ایده های خاص نیست؛ بلکه شما می خواهید افراد دیگر بدون توجه به نوع کاری که انجام می دهند موفق شوند.فال روزانه پنج شنبه 4 آذر 1400

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. روز خوبی را در پیش دارید و به رغم‌اینکه انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان احترام بیشتری بگذارید. در غیر این صورت همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز احترام شما را نگه نخواهد داشت و از رابطه‌ای که با ایشان دارید به غیر از کدورت و دشمنی چیزی نصیب‌تان نمی‌شود. ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. یکی از اعزای خانواده به مشورت و همفکری شما نیاز دارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  انسان دست‌ و‌ دلباز و گشاده‌ رویی هستید و همیشه به دیگران کمک می‌ کنید. این روحیه باعث شده تا امروز احساس خوبی پیدا کنید و مطمئن باشید افرادی که به آنها کمک کرده‌ اید در روزهای سخت دست شما را خواهند گرفت. کارهای عقب‌ افتاده زیادی دارید و امروز بهترین زمان برای انجام این کارها است تا فردا روز بی‌ دغدغه‌ ای را سپری کنید. آتش عشق به جان یکی از دوستان شما افتاده و برای رسیدن این دوست به دلدارش هر کاری که از دستتان بر می‌ آید را انجام دهید. این همه خودخوری نکنید و خودتان را عذاب ندهید. در موقعیت پیش آمده هر کس دیگری هم اگر جای شما بود همان کاری را می کرد که شما کردید. شک نکنید با ایمان و امیدی که در دل دارید موفق می شوید و کوه مشکلات را پشت سر می گذارید. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید، این گران ترین دارائی تان است. باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

هم اکنون فکر کردن به مقوله های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است ، اما این موضوع دلیل نمی شود فکر ما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید ، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کسانی که ایده های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده های خودتان پیروی کنید.

روز خوبی را آغاز کر‌ده‌ اید و احساس سلامت و شادی می‌ کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و موفقیت‌ های خود را تضمین کنید. قرار بود دست همسر یا شریک زندگی‌ تان را بگیرید و مهمانی بروید یا بعدازظهر را در بیرون از منزل سپری کنید، اما امروز کارهای زیادی برای انجام دارید و بهتر است این قرارها را به آینده موکول کنید. امروز با فردی که سن و سال بیشتری از شما دارید صحبت می‌ کنید، پند و اندرزهای این فرد را آویزه گوش خود کنید و در آینده به کار بگیرید. سفری راه دور پیش می آِد. قدر لحظات زندگی تان را بدانید. علاقه ای به جمع کردن اشیاء گوناگون دارید. این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری در زندگی تان را ندارید. دست به کاری زده اید که نتیجه اش شگفت زده تان می کند. هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند. شما هم از این قضیه مستثنی نیستید.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

شاید شما امروز در مورد ارزش های خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود ، اما اطمینان زیادی که به حس های خود دارید امروز بیشتر و بیشتر می شود. شما امروز بین استراحت کردن و نگرش های جدی تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً تجدید نظر کردن در احساسات تان فکری عاقلانه به نظر می رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی تان می شود.

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود.  در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.

انسان خیال‌ پردازی هستید و در طول عمری که از خدا گرفته‌ اید حتماً به این نتیجه رسیده‌ اید که با خیال‌ پردازی راه به جایی نمی‌ برید. امروز زمان خوبی است که به جای غرق‌‌شدن در رویا، زندگی را با تمام واقعیت‌ هایش در آغوش بگیرید. تا خرخره زیر قرض فرو رفته‌ اید و با مشکلات مالی دست‌‌و‌ پنجه نرم می‌ کنید، امروز از جایی که حتی فکرش را نمی‌ کنید پول خوبی فراهم می‌ شود. این پول را به زخم‌ های زندگی‌ تان بزنید. امروز میان اعضای خانواده جروبحثی بالا می‌ گیرد و بهتر است با خویشتن‌ داری این دعوا را هر چه‌ سریع‌ تر فیصله دهید. به حرف های شخصی که برایتان بسیار مهم است خوب گوش کنید. موضوع را از زاویه دید او کاملا بینید تا حالش را درک کنید. در مورد مسئله ای کاری برای حرفتان احترام قائل شوید و روی قولتان بایستید. به شخصی در اطرافتان اجازه ندهید پایش را از گلیمش درازتر و برایتان تعیین تکلیف کند.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

امروز اهداف بلند مدتتان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده اند ، اما لزومی ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت های روزانه تان صدق نمی کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده ای است که باعث می شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.   قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.  خبر خوشی از جانب یکی از اعضای نزدیک خانواده به دست شما خواهد رسید. آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. فکر می‌کنید یکی از همسایه‌ها یا همکاران دشمن شما است و بدتان را می‌خواهد، اما امروز این فرد از در دوستی و آشنایی با شما وارد می‌شود. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  امروز روز شما است و چشم‌ انتظار خبر بسیار فرخنده‌ ای باشید. به لحاظ مالی نیز هیچ روزی بهتر از امروز برای سرمایه‌ گذاری نیست و سرمایه‌ گذاری‌ های امروز شما، سود هنگفتی را در درازمدت نصیب‌تان خواهد کرد. با فردی دنیا دیده‌ و‌ مهم ملاقات خواهید کرد، در برخورد با این فرد مواظب زبانتان باشید و با گفتارتان او را از خود نرنجانید. شلوغی‌ های زندگی حسابی اعصاب شما و همسر یا شریک‌ زندگی‌تان را به هم ریخته، اما این شرایط گذرا است و اجازه ندهید اعصاب‌ خوردی شما زمینه دلخوری دلدارتان را فراهم کند. از نیروی جوانی تان استفاده کنید. در مورد کاری که از پس انجامش برنمی آیید، لاف نزنید و برای خودتان دردسر درست نکنید. شما زنده هستید، زندگی را زندگی کنید. در مورد مسئله عاطفی تان با قهر راه به جایی نمی برید، در عوض با نیت خیر از در آشتی وارد شوید و با او صحبت کنید. با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

امروز که شما تغییر موضع داده اید ، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است ، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

اجازه ندهید اتفاق‌های منفی و ناراحت‌کننده روزتان را خراب کند. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. انسان خودرایی هستید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. فرصتی برای عاشقی در انتظار شما است و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دل‌تان را پیش وی باز نکنید.

روز پر از اضطرابی را در پیش‌ رو دارید و اگر به دنبال آرامش می‌ گردید وقت خاصی را برای بازی با فرزندانتان یا بچه‌ های فامیل و آشنایان کنار بگذارید، تجربه ثابت کرده است که بازی با کودکان تأثیر زیادی در کاهش اضطراب و نگرانی دارد. وقت زیادی را به ورزش یا کاری تفریحی اختصاص داده‌ اید و از کار و زندگی‌ تان عقب افتاده‌‌ اید، فراموش نکنید که تعادل میان کار و تفریح اولین اصل موفقیت است. توقع زیادی از همسر یا شریک‌ زندگی‌ تان دارید و بیش‌ از حد او را تحت فشار گذاشته‌ اید، مطمئن باشید این رویکرد فاصله بیشتری میان شما ایجاد می‌ کند. با دلتنگی بسازید، نمک به زخمتان نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است. در مورد مسئله ای کاری شخصی که دنبالش هستید، بر خلاف توقعتان تمامی شرایط شما را می پذیرد و با شما دست همکاری می دهد. به جسمتان بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

باید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی تان بخشی از کار شما می باشد ، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید ، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد ، سعی نکنید آن را انکار کنید ، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می کند.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید.   سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری به شما ثابت می‌کند که برای خوشنودی‌تان دست به هر کاری خواهد زد.

انسان مردم‌ داری هستید و این روحیه باعث شده تا افراد را جذب خود کنید، اما بعضی‌ ها چشم‌ دیدن محبوبیت شما را ندارند. تنها راه برای مقابله با این افراد، دوری جستن از آنها است. امروز روز خوبی برای کار و کاسبی نیست و برای انجام هرگونه سرمایه‌ گذاری بهتر است فعلاً دست نگه‌ دارید. مشکلی در پیش‌ روی شما است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کلید حل این مشکل در دست یکی از دوستان شما قرار دارد. همه‌ چیز در زندگی زناشویی یا رابطه‌ ای که دارید بر وفق مراد شما است و رویکردی که به زندگی دارید را ادامه دهید تا همیشه شرایط بر همین منوال باقی بماند. از حرف تلخی که با نیت خوب به دوستی گفته اید، پشیمان نخواهید شد، فقط حواستان باشد، راز بین تان را برای کسی بازگو نکنید. به تازگی نسبت به موضوعی زیاد گلایه می کنید، به جای غر زدن باید بکوشید این اتفاق نادرست را به نحوی درست کنید وگرنه فقط خودتان را خسته تر می کنید.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

مهر : اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید ، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می باشد.

با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید.   شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان بیاندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.

امروز از آن روزها است که اصلاً حوصله بلند شدن از رختخواب را ندارید و به‌ رغم اینکه کار دشواری انجام نداده‌ اید، حسابی خسته و کوفته‌ اید. اجازه ندهید این احساس بر شما غلبه کند و اگر دل به کار بدهید، خستگی و کسالت از شما گریزان خواهند بود. مدتی است که نسبت به رفتار همسر یا شریک‌ زندگی‌ تان مشکوک شده‌ اید، اما بدانید که شک آغازگر فاصله‌ ها است و به جای بدگمانی، احساسی که دارید را با صداقت تمام با همسرتان در میان بگذارید. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که رفیق غم و شادی شما باشد. به کسی که فقط در شادی همراهتان است و در هنگام غم تنهایتان می گذارد این همه اعتماد نکنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. دوران دوری و رنج به زودی برای شما به پایان خواهد رسید و به کسی که از همه کس برای تان عزیز تر است خواهید رسید.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها را پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید ، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند و به نفعتان کار کند ، شاید این کار کار خوبی باشد.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید.   یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. دیدگاه خود به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تغییر دهید و به ایشان سخت‌نگیرید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.

احساس تنهایی و سر‌خوردگی می‌کنید و دوست و رفیق چندانی ندارید، برای رهایی از این وضعیت در گروه‌های اجتماعی بیشتری حضور پیدا کنید و باب دوستی‌های جدیدی را باز نمایید. خبر بدی به دست شما می‌رسد و این خبر تمام روزتان را خراب خواهد کرد. شایستگی شما در محل کار آنگونه که باید و شاید به اثبات نرسیده و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و پیشی‌گرفتن از همکاران باید با اشتیاق بیشتری کار کنید و به‌قول قدیمی‌ها دل به کار بدهید. اجازه ندهید مشکلات بزرگ و کوچک ذهن شما را مشغول به خود کند و افق دید خود به زندگی را وسیع‌تر کنید. شخصی بر خلاف توقعتان دست به کاری خواهد زد که متعجبتان می کند. تا به سرانجام رسیدن کاری خون به دلتان می شود اما نگران نباشید این کار انجام می شود. موفقیت شخصی از نردیکانتان بسیار خوشحالتان خواهد کرد. همین روزها سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، در خرج کردن احتیاط کنید.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

به جای اینکه به فکر نیازهای افراد دیگر باشید ، اول به فکر تغییر دادن خود باشید. البته این حرفی که ما می زنیم معنی اش خودخواهی نیست. بلکه اعتراف کردن به عشق و دوست داشتن دیگران حاصل نمی شود ، مگر اینکه خودتان را شناخته باشید. اگر شما به اندازه کافی به خودتان توجه نکنید ، پس چیز زیادی هم برای عرضه کردن به دیگران نخواهید داشت.

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. لجبازی را کنار بگذارید و با دوستان آشنایان تعامل بهتری برقرار کنید. کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت شما به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری انجام دهید که مو لای درز آن نرود. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و ناراحتی‌های خود را با ایشان درمیان بگذارید.

ایده‌ های بکری دارید و امروز بهترین زمان برای امتحان این ایده‌ ها است. زندگی زناشویی یا رابطه‌ ای که دارید به خطر افتاده و همسر شما رفتار عجیب و غیر منتظره‌ای را در پیش گرفته، برای اینکه اوضاع از چیزی که هست بدتر نشود، هرچه سریع‌ تر فکری به حال تداوم زندگی مشترک بردارید . همیشه از شرایط جسمی و بدنی خود ناراضی بوده‌ اید و احساس خجالت می‌ کنید، به خاطر داشته باشید که بعضی‌ چیزها را در زندگی نمی‌ توان تغییر داد و به‌ جای سر‌خوردگی، بهتر است با قبول واقعیت به جنبه‌ های خوش زندگی نگاه کنیم. نگرانی شما در مورد حوادث احتمالی که فکر می کنید که قرار است اتفاق بیافتد بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها انقدر سرتان به جزئیات گرم است که از دری که روبرویتان باز شده غافلید، هوشیار باشید و زمان را از دست ندهید.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می گذارد. فراموش نکنید که سستی ها و ضعف هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی که حس می کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. انتظار دارید پولی به دست شما برسد، اما این اتفاق نمی‌افتد و وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرج‌تان باشید.  دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سریع‌‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

امروز اعتماد‌ به‌ نفس زیادی پیدا کرده‌ اید و مطمئن باشید این روحیه درهای جدیدی را پیش‌ روی شما باز خواهد کرد. مهمان ناخوانده‌ ای از راه می‌ رسد، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید چرا که مهمانی خوش‌ قدم است و بخت و اقبال به همراه این مهمان وارد منزل شما خواهد شد. معامله‌ ای در پیش‌ رو دارید، احتمال ضرر شما در این معامله وجود دارد و تا می‌ توانید حواس‌تان را جمع کنید. به‌ صورت کاملاً اتفاقی با شخصی که مدت‌ ها پیش با او مشاجره‌ ای داشته‌ اید برخورد خواهید کرد. این مشاجره ضرری به شما وارد نکرده، در نتیجه فراموش نکنید که گذشته‌‌ها گذشته است و این ملاقات را برای صلح و آشتی با این فرد به فال نیک بگیرید. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان باورتان به خودتان است. دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید، آرامش داشتن کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور می شوید تصمیم سختی بگیرید، پای تصمیمتان بایستید، تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نمی پردازید.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارت هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

وقتی که شما می توانید زمان دیگری را به رویا پردازی اختصاص دهید ، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه ثمره ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

فردی از آشنایان به دستاوردهای شما حسادت می‌کند و چشم دیدن موفقیت‌های‌تان را ندارد.  به مشکلات حل‌نشدنی فکر نکنید و با زندگی‌‌تان کنار بیایید. امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که ضرر هنگفتی را متقبل شوید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان‌تان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. روز را با احساسی لطیف و عاشقانه آغاز کرده‌اید و لحظه‌های سرشار از عاشقی را تجربه می‌کنید. نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند.

اصلاً زمان خوبی برای ولخرجی نیست و تا می‌ توانید به کاهش هزینه‌ ها و پس‌ انداز فکر کنید. برنامه‌ های زیادی برای آینده کشیده‌ اید و حساب همه‌ چیز را کرده‌ اید اما فراموش نکنید که موفقیت این برنامه‌ ها تنها در گرو تلاش شبانه‌ روزی شما نهفته است. فشارهای زیادی را در زندگی تحمل می‌ کنید و با هر برخورد ساده‌ ای ممکن است از کوره به در شوید. در نتیجه بهتر است کنترل بیشتری روی برخوردهای خود داشته باشید و مردم‌ داری را در پیش بگیرید. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید، پیش از جواب دادن خوب فکر کنید. به امید موفقیت و پیروزی در راه هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید و با جدیت آن را دنبال کنید، مطمئن باشید که خواستن توانستن است.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

شما امروز سعی می کنید که شکست های خود را جبران کنید ، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده های روحی مربوط به گذشته می تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد.    فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

روز را با نگرانی و اضطراب شروع‌ کرده‌ ا‌ید و ریشه این نگرانی‌ ها نیز چیزی به غیر از مشکلات مالی نیست. غم به دل خود راه ندهید چرا که مشکلات مالی گذرا هستند و سعی کنید با صرفه‌ جویی و تدبیر این مشکلات را پشت‌ سر بگذارید. احتمال مشاجره میان شما و یکی از نزدیکان وجود دارد و بهتر است با خویشتن‌ داری جلوی دلخوری میان شما و این فرد را بگیرید. اوقات فراغت خود را به حضور در گروه‌ های اجتماعی اختصاص دهید، در این روابط جدید با کارهای تازه و جذابی آشنا می‌ شوید که حسابی سرگرم‌تان می‌ کند. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، با حفظ احترام روی خواسته تان پافشاری کنید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند، به خودتان مسلط باشید، اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر می کنید از سرتان می گذرد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط