فال روزانه دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲

 فال روزانه دوشنبه 1 آبان ۱۴۰۲ و فال روز تولد 1 آبان ماه و فال روزانه فردا یکم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورش...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱ آبان ماه و فال روزانه فردا یکم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

: موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز همین که اولین قدم را بردارید بقیه ی راه برایتان به راحتی آب خوردن خواهد بود. بی آن که خودتان متوجه فاصله ای که طی کرده اید باشید و اصلا احساس فشار و خستگی بکنید خواهید دید که به مقصد رسیده اید. تنها چیزی که باید در مورد آن احتیاط کنید این است که مواظب باشید در شتاب برای رسیدن به خط پایان دیگران را زیر دست و پایتان له نکنید. نسبت به اطرافیان خود توجه بیشتری داشته باشید و حتی اگر آنها رقیبتان هستند هم رفتاری دوستانه با آنها داشته باشید و به جای اینکه با آنها دشمنی کنید آنها را مورد حمایت و احترام خود قرار دهید. شما به هر حال برنده خواهید بود. در مورد یک مسئله کاری برای رسیدن به خواسته تان باید قدم به قدم و پله به پله پیش بروید. با توجه به شرایط این روزهایتان بهتر است به امور معنوی اهمیت بیشتری بدهید. دست و دلبازی اگر در حد اعتدال باشد خوب است وگرنه شما را به دردسر می اندازد.

فکرهای ناراحت کننده‌ای به ذهن شما می‌رسد، اما اجازه ندهید این فکرها روزتان را خراب کند.  خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالیتان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل ‌ملاحظه‌ای به دستتان می‌رسد.    فرصتی برای شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با شرکت در کارهای خیر، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود.




فال روزانه فردا اردیبهشت

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز دوستانتان قصد خوش گذرانی دارند و از شما هم دعوت می کنند که به آنها بپیوندید. شما هم احساس می کنید که مجبور هستید حتما دعوتشان را بپذیرید، اما اصلا چنین اجباری در کار نیست. شما خودتان امروز به اندازه ی کافی کار برای انجام دادن دارید و اگر وقت اضافی برایتان باقی بماند ترجیح می دهید آن را صرف خودتان و خانواده تان کنید، پس خیلی راحت و بدون هیچ خجالتی این دعوت را رد کرده و بگویید که علیرغم میل باطنیتان نمی توانید با آنها همراه شوید. توجه به همسایه تان و احترام به او بسیار ضروری و پسندیده است، مبادا از آن غافل شوید. بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بخشی از اوقاتتان را به ورزش اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری بهتر است با افراد معتمد و دانا مشورت کنید. منتظر یک تلفن باشید.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید کمکی که می‌کنید بدون پاسخ نمی‌ماند و این شخص در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند. .




فال روزانه فردا خرداد

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت برسی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما اینقدر سرگرم لذت بردن از احساس خوشبختی که در حال حاضر دارید هستید که شاید فراموش کنید به اطرافیانتان هم توجه کنید و ببینید که آیا آنها هم به اندازه ی کافی خوشحال هستند یا باید کمکشان کنید تا از غم و غصه هایشان نجات پیدا کنند. درست است که شما موج شدیدی از انرژی احساس می کنید و فکر می کنید که هیچ چیزی نمی تواند مانعتان شود، اما بد نیست ببینید آیا بقیه هم می توانند همگام با شما پیش بروند؟ کمی دست نگه دارید و اگر کمکی از دستتان بر می آید انجام دهید. در حال حاضر بهتر است تا می توانید با کسی وارد شراکت نشوید. برای جلو رفتن و گذشتن باید دری را ببندید تا در دیگر و تازه ای به رویتان باز شود. به جای تنها ماندن وقتتان را در کنار دوستانتان بگذرانید. به هر کاری که دوست دارید و فرصت انجامش را قبلا نداشته‌اید مشغول شوید.

به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را در آینده به گونه‌ای ادامه دهید تا موفقیت‌های بیشتری به کوله‌بار تجربه‌های شما اضافه شود.  به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. افکار منفی زیادی دارید و فکر کردن به این افکار ذهن‌ شما را بیش‌از‌حد مشغول نگهش داشته و تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت افکار منفی را کنار بگذارید و به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید و انرژی بگیرید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.  امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید




فال روزانه فردا تیر

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شاید امروز از اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند چندان راضی نباشید، اما این بدان معنی نیست که باید یک جا بنشینید و زانوی غم به بغل بگیرید. به جای این که منفعل باشید و یک گوشه بنشینید و فقط نظاره گر باشید، بلند شوید و کنترل امور را به دست بگیرید. شاید نتوانید همه را کنترل کنید، اما حداقل می توانید زندگی خودتان را همان طوری که دلتان می خواهد پیش ببرید. اگر با کسی یا چیزی مخالف هستید با شجاعت تمام مخالفت خود را بیان کنید. با نشان دادن نظرات واقعی خود جریان امور را به طرف جهتی که خودتان می خواهید تغییر دهید. در محیط کار حواستان را جمع کنید، فرصتی به دست خواهید آورد که اگر از آن درست استفاده کنید اوضاع مالی تان به مراتب بهتر خواهد شد. خوشبختانه مدتی است تاثیر خوبی بر روی دیگران می گذارید و در هر محفل یا مجلسی حضور می یابید انرژی مثبت به دیگران منتقل می کنید. حواستان به افراد تازه باشد.

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید.  بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.  احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.




فال روزانه فردا مرداد

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز اگر بخواهید در جهت مخالف جریان آب شنا کنید روز سختی را در پیش خواهید داشت و رسیدن به اهدافتان اصلا راحت نخواهد بود. مسلما به نفعتان است که هدفتان را هم جهت با جریان اتفاقات اطرافتان انتخاب کنید و از این نیروی موافق برای هر چه زودتر رسیدن به مقصد مورد نظر خود استفاده کنید. امروز بهتر است کله شق بازی در نیاورید و تصمیم نگیرید همه چیز را به زور در جهت معکوس پیش ببرید. مذاکرات مفید و جالبی با همکاران یا دوستان خواهید داشت که موجب نشاط و انبساط خاطرتان می شود. خرید کوچکی می کنید هم خودتان و هم کسی که دوستش دارید را با این کار خوشحال می کنید. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید، سلامتی تان چیزی نیست که با آن شوخی کنید.

تنبلی را کنار بگذارید و زودتر از همیشه کارهای امروز را به پایان برسانید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید عمرتان هدر رود. فرصتی که برای فراگیری مهارت‌های جدید در اختیار دارید را به فال‌نیک بگیرید. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید.   همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. امروز زندگی درس مهمی به شما می‌آموزد. این درس را از جان و دل پذیرا باشید و در‌ آینده تجربه‌هایی که امروز آموخته‌اید را به کار گیرید.




فال روزانه فردا شهریور

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما برای در دست گرفتن قدرت و تسلط داشتن به امور با یک نفر از اطرافیان خود در حال رقابت هستید. این نبرد هر چند به طور علنی اعلام نشده است، اما خیلی مخفیانه در جریان است و هر یک از طرفین در تلاش است تا نسبت به دیگری برتری پیدا کند. این جنگ تا زمانی که یکی از طرفین پیروز نشود و زمام امور را در دست نگیرد ادامه خواهد داشت. اگر فکر می کنید کسی دارد حوزه ی استحفاظی شما را به خطر می اندازد از محدوده خود دفاع کنید. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. شخصی برای اثبات حرفی یا انجام کاری از شما زمان می خواهد، شرط و شروطتان را بی رودربایستی بیان کنید و بعد به او زمان بدهید، ضرر نمی‌کنید. تهیه یک وسیله ضروری را عقب نیندازید، بی جهت کارها را برای خودتان سخت تر می کنید.

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. پولی به دست شما می‌رسد و شرایطی برای سرمایه‌گذاری مهیا می‌شود. این سرمایه‌گذاری را با خیال راحت انجام دهید و مطمئن باشید که با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن در آینده‌ای نزدیک چندین برابر می‌شود. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.  همسر یا عشق ‌زندگی تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. سریع‌تر از همیشه کار کنید و کارهای روزانه را زودتر به پایان برسانید.   اعضای خانواده نظرهای خود را به شما تحمیل می‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و استقلال فکری خود را به اطرافیان ثابت کنید.




فال روزانه مهر

تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروزر پذیرفتن هر پروژه و یا موقعیتی که با خیالات و رویاهای شما همخوانی دارد کوتاهی نکنید. شانس امروز با شما یار است و در هر بازی و رقابتی که وارد شوید برنده خواهید بود. با این همه انرژی مثبتی که در امروز جریان دارد هیچ راهی جز داشتن احساس خوشحالی و رضایت نخواهید داشت. از این که شور و نشاط خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و آنها را هم در شادی خود شریک کنید ترسی نداشته باشید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بسیار بالاست و هر کسی که در کار و پروژه ای با شما همراه باشد بسیار خوش شانس است. رسیدن خبری باعث می شود در تصمیمتان تغییری کوچک بدهید. پیغام یک دوست را هرچه زودتر جواب بدهید و از برزخ خارجش کنید. خوابی که دیده اید برای دیگران تعریف نکنید. اگر از کسی دلخوری دارید به خود او بگویید و از پیغام و پسغام بپرهیزید وگرنه مسئله بغرنج تر می شود.

مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. احساس می‌‌کنید که اطرافیان درک درستی از شما ندارند و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده ‌است. در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و آن‌ها در جریان دیدگاه‌های خود قرار دهید تا قضاوت‌های نادرست را کنار بگذارند. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگی‌تان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید. خاطره‌های خوش گذشته امروز در ذهن شما زنده می‌شود و یادی از لحظه‌های شاد قدیم می‌کنید.




فال روزانه فردا آبان

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

تنبلی در حال حاضر در زندگی و برنامه شما هیچ جایی ندارد. شما انگیزه بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف خود احساس می کنید و از هیچ تلاشی فروگذار نیستید. سعی کنید هیچ کاری را به تعویق نیندازید، امروز هر چقدر بیشتر کار کنید بعدا نتایج بهتر و بیشتری دریافت خواهید کرد. مواظب باشید در مورد مسائل مختلف زیاد اغراق نکنید. شما امروز میل عجیبی به بزرگ نمایی دارید، آن هم تا حدی که از واقعیت کاملا فاصله می گیرید و در واقع اصل قضیه را در سایه قرار داده و حتی خودتان هم آن را فراموش می کنید. با یک برنامه ریزی دقیق به طور غیر مترقبه ای به یکی از اهداف خود خواهید رسید. احترام به پدر و مادر و نیکی کردن به آنها را در اولویت قرار دهید. به هر کسی دست دوستی ندهید. از قرض گرفتن آن هم بدون حساب و کتاب حذر کنید حتی اگر وام بانکی باشد.

با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. دوستان و آشنایان به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. به لطف این شرایط حسابی روحیه بگیرید و انرژی لازم را برای کارهای دشوار آتی بدست آورید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.




فال روزانه فردا آذر

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

: یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز احساسات شما بسیار شدید و در عین حال پویا هستند. آنها چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید کنترل هر کاری که انجام می دهید را در اختیار دارند. مواظب باشید! به نفعتان است که نسبت به احساسات خود آگاه باشید تا بتوانید به جای این که تحت تأثیر این احساسات متغیر قرار بگیرید خودتان آنها را تحت کنترل خود در بیاورید. البته این به هیچ عنوان بدان معنا نیست که باید احساسات خود را نادیده بگیرید. اگر باید کسی را ترک کنید یا چیزی را از دست بدهید با این موقعیت با نهایت شجاعت و آرامش روبرو شوید. مطالعه کتاب های گوناگون یا گوش کردن به پادکست می تواند ذهن شما را پرورش بدهد. روزهای سخت فعلی را به زودی پشت سر گذاشته و به گشایش می رسید. قول خرید هدیه ای را به عزیزی داده اید که نباید فراموش شود. هرچه زودتر در مورد خرید آن اقدام کنید.

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.   نگرانی‌های خود را با اطرافیان درمیان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با فردی که سنگ‌ صبور شماست، درددل کنید و بار غصه‌های خود را زمین بگذارید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. اعضای خانواده و فامیل خبری از شما ندارند و حسابی دلتنگتان شده‌اند، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به آنها بزنید و با حضور در کنار اعضای فامیل لحظه‌های خوشی را تجربه کنید. روحیه دمدمی مزاجی دارید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کنند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به اطرافیان ثابت کنید که اگر سرتان برود، حرفتان نخواهد رفت.   توقع‌های خود از اعضای خانواده را کاهش دهید. در غیر این صورت اهل منزل از رفتار شما دلخور خواهند شد. با فرد جدیدی آشنا می‌شوید که تجربه‌های بی‌شماری دارد. آشنایی با این فرد را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و درس‌های زیادی از تجربه‌های این فرد فرا بگیرید..




فال روزانه فردا دی

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز ویژگی فوق العاده ای در وجود شماست که باید آن را به دیگران هم نشان بدهید. به جای این که در عالم تخیلات خود فرو بروید باید سعی کنید با دیگران ارتباط بیشتری برقرار کنید و انرژی درونتان را با آنها به اشتراک بگذارید. شما قلبی مهربان و حساس دارید و نسبت به دیگران و احساساتشان حساس هستید. زمان آن رسیده است که برای این وفاداری و مهربانی خود شناخته شوید و مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرید. لزومی ندارد این قدر متواضع باشید و همه ی خوبی هایی که در حق دیگران می کنید را مخفی نگه دارید؛ فقط باید مواظب باشید خوبی هایتان را مانند سیلی به صورت دیگران نکوبید. مورد انتقاد قرار می گیرید اما نباید از کوره در بروید و پرخاشگری کنید. به انتقادها توجه کنید و از آن برای بهتر شدن شرایطتان بهره ببرید. نزدیکان شما بدخواهتان نیستند و هرچه می گویند به نفع شماست، بپذیرید که شما به تمامی اطلاعات دسترسی ندارید.

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و خوردن غذاهای مضر را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواستان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاحتان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. کارهای زیادی در منزل پیش می‌آید. به صلاح شماست که این کارها را انجام دهید و امروز و فردا نکنید. نظر خود را به دیگران تحمیل نکنید و به اطرافیان حق انتخاب بدهید. در غیر این صورت به فرد منفوری تبدیل می‌شوید که کسی حاضر به نشست‌و‌برخاست با وی نیست. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگی‌تان را ندارد. کارهای مهم را به فردا واگذار نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که از کارهای دشوار استقبال کنید و هرگز کار مهمی را به آینده موکول نکنید.




فال روزانه فردا بهمن

دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز از بسیاری از جهات برای شما از این بهتر نمی تواند باشد. انرژی فوق العاده ای در روزتان جاریست و این که از آن به بهترین شکل استفاده کرده و بیکار ننشینید و هم زندگی و هم روحتان را پرورش دهید، فقط به خودتان بستگی دارد. قدرت و توانی باورنکردنی در ورای احساسات شما نهفته است. حتما به این احساسات مثبت در زندگی خود مجال بروز بدهید. امروز شاید مرخصی داشته باشید، اما قبل از ظهر سری به محل کارتان بزنید و سر و گوشی به آب دهید. اهداف حرفه ایتان حتی یک ثانیه هم شما را به حال خود رها نخواهند کرد. انجام کاری مهم به شما سپرده می شود با این کار ساده برخورد نکنید. حواستان باید به تمام جزئیات باشد. یک اشتباه کوچک شما را برای همیشه در مقابل دیگران شرمنده می کند. برای رفع مشکلتان از آن فرار نکنید، با آن روبرو بشوید تا بتوانید از آن بگذرید.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.   خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق ‌‌زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.  انسان خردمندی هستید و اطرافیان روی شما به‌عنوان فردی باتجربه حساب باز می‌کنند. به همین دلیل یکی از آشنایان به همفکری شما نیاز دارد. با این فرد صحبت کنید و تجربه‌هایتان را با ایشان به اشتراک بگذارید.




فال روزانه فردا اسفند

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما راه های زیادی را در برابر خود می بینید و در این اندیشه اید که کدام یک از این راه های فوق العاده را باید در پیش بگیرید که نتیجه ی بهتری به دست بیاورید. فراموش نکنید که در این راه باید زمان حاضر و وضعیت فعلی خود را هم در نظر داشته باشید. شاید امروز دلتان بخواهد که یک کار خوب انجام دهید. نظرتان در مورد این که برای کودکان کار و یا افراد نیازمند غذا بپزید چیست؟! چند نفر از دوستانتان را دعوت کنید تا با شما همراه شوند و با پولی که با هم به اشتراک می گذارید برای تعدادی هرچند اندک غذا تهیه کنید. خبری به گوشتان می رسد این خبر را بهتر است نشنیده بگیرید تا به شما مربوط نشده دخالتی نکنید و حرفی نزنید. برای یک دوست کار کوچکی از دستتان بر می‌آید که برای او بسیار مهم است. برای شروع کاری منتظر رسیدن خبری از جایی هستید کمی صبور باشید به زودی این خبر به دستان می رسد.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیم‌های عقلانی بگیرید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. عشق بی‌پایان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کنید و مطمئن باشید که عشق شما یک‌طرفه نمی‌ماند و پذیرای محبت ایشان خواهید بود. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط