فال روزانه دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز پانزده آذر و فال روز تولد ۱۵ آذر و فال روزانه فردا پانزدهم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز پانزده آذر و فال روز تولد ۱۵ آذر و فال روزانه فردا پانزدهم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

امروز احتمال دارد که شما بی آنکه خودتان بدانید چرا ، ناگهان خونتان به جوش بیاید ، به خاطر اینکه اشعه های خورشید ، باعث می شود رگ های اعصاب سیاره شما قرمز شود. مریخ جنگ جو سیاره حاکم شماست ، پس شما مایل هستید که در جریان مشکلات باشید حتی قبل از اینکه آنها اتفاق بیفتند. شما می توانید آگاهانه انتخاب کنید که از این انرژی که با رفتار مثبت تان بوجود می آورید ، استفاده کنید تا از آزادی بیان دیگری دفاع کرده یا اینکه در مقابل مشکلاتی که برای شما پیش می آید ، شجاعانه بایستید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

مراقب خودتان باشید
مرتب به حمام بروید، مسواک بزنید، نخ دندان بکشید و غذاهای خوشمزه ی سالم بخورید. همچنین برای خود وقت بگذارید.با رسیدگی به خودتان به ارزشمندی خود پی برده .به ظاهر تان برسید حتما نباید مانند برد پیت باشید تا اعتماد به نفس تان بالا باشد بلکه می توانید با حمام کردن، مسواک زدن روزانه و پوشیدن لباس های مناسب، شخصیت تان را به خود و دیگران نشان دهید.

شما فردی هستید که دوست دارید همیشه دیگران را راضی نگه دارید اما بهتر است امروز فقط به خودتان توجه کنید. تا زمانی که مدام به دیگران بیندیشید، از خودتان غافل خواهید بود. بهتر است آنچه در زندگی شما آزارتان می دهد را از خود دور کنید و فضا را برای ورود چیزهای جدید و خوشایند آماده کنید. شک و دودلی بدترین شرایطی است که می توانید تجربه کنید پس تمام تمرکز خود را به کار گیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. آنچه بیشترین ارزش را برای شما دارد، در بالای لیست زندگی خود قرار دهید و سعی کنید وقت بیشتری برای آن بگذارید. شاید ایجاد تغییرات در حال حاضر برایتان سخت باشد اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، قدم اول را همین حالا بردارید. ماه بهمن شرایط زندگی شما آنطور که دوست دارید، پیش خواهد رفت و از این بابت احساس غرور و اعتماد به نفس خواهید کرد.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

شما واقعا دوست ندارید که وقتی عصبانی می شوید احساسات تان را نشان دهید ، گر چه می توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می آید ، تبدیل به یک رقیب خطرناک بشوید. ممکن است امروز احساس کنید که اگر کسی شما را به بازی گرفت قادر هستید که ببینید چقدرمی توانید احساسات تان را کنترل کنید. اما شما مجبور هستید که ناراحتیتان را برای خود نگه دارید. بالاترین راه را در پیش بگیرید و اجازه دهید که امواج منفی از کنار شما عبور کنند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

شکرگذار باشید
اغلب ریشه ی اعتماد به نفس پایین، فکر کردن به نداشته هاست. لیستی از داشته های تان بنویسید و هر روز یک مورد را به آن اضافه کنید. نهایتا روزانه برای آنها شکرگزار باشید. این داشته ها می تواند از دارایی و دوستان گرفته تا سلامتی و یک حس خوب باشد.

امروز اتفاقی برایتان می افتد که ارتباط میان شما و یکی از دوستان تان را مستحکم تر می کند. شاید در نگاه اول این اتفاق برایتان ناراحت کننده باشد اما بعدها خواهید دید که چقدر به نفع تان بوده است. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر پیش خواهد رفت. مشکل شما اینجاست که بیش از اندازه خودتان را درگیر جزییات بی اهمیت کرده اید. در این شرایط نه تنها تنش و استرس شما بیشتر خواهد شد بلکه از تمرکز به روی مسائل مهم تر نیز باز خواهید ماند. به یک مسافرت احتیاج دارید تا شما را برای کار و زندگی آماده تر کند. به مسائل کوچک و بی اهمیت بیش از حد توجه می کنید، بهتر است به فکر آینده باشید. کلید اصلی حل مشکلات در تفکر درست تان است. از رویاها بپرهیزید و به واقعیت بپردازید. شخصی که از شما دلخوری داشته حالا به شدت کمک حالتان خواهد شد. شانس و اقبال در خانه تان را به صدا در می آورد، گوش به زنگ باشید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

ممکن است امروز دیگران دنبال دائما دنبال این باشند که با شما جر و بحث کنند ، و به نظر می رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیرکی تان برای آرام کردن آنها کمک بگیرید. در حقیقت ، به نظر می رسد که هر لحظه این دشمنی بیشتر می شود. بنابراین ، سرنوشت این درگیری و نتیجه آن بستگی به شما دارد. شما می توانید شجاعت خود را بکار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینکه می توانید انرژی و زمان خود را تلف کنید تا با آنها بجنگید. کدام راه را انتخاب می کنید؟

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

صبور باشید
هیچ کس در یک شبانه روز با اعتماد به نفس نمی شود. ممکن است به ترس غلبه کنید اما به هدف تان نرسید، اشکالی ندارد. حتما از اشتباهات تان درس بگیرید و بار دوم آنها را تکرار نکنید. برای مثال زمانی که به درخواست افزایش حقوق تان جواب رد داده می شود برگردید و به گذشته نگاه کنید، آیا کاری بوده که به اشتباه انجام داده باشید؟

اگر اکنون در رابطه رمانتیکی به سر نمی برید، امروز نشانه هایی از آن را تجربه می کنید. اگر هم متاهل اید، با فردی آشنا می شوید که تاثیرات مثبتی در زندگی تان خواهد گذاشت. بنابراین امروز زمان خوبی برای در خانه ماندن نیست. به بیرون از خانه بروید و با افراد جدید ارتباط برقرار کنید. اگر تا به حال در حرف زدن، چه در محیط کار و چه در رابطه عاطفی تان، محتاط بوده اید، حال زمان آن است که خودتان را آزادتر بگذارید و آنچه در دل دارید را به زبان آورید. از آن پس خواهید دید که چقدر همه چیز برایتان لذت بخش تر خواهد شد. اگر این روزها احساس کسالت و افسردگی می کنید، از خانه بیرون بزنید. طی چند روز آینده یک ملاقات مهم خواهید داشت. مشکلات در حال حل شدن هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید. دخالت بی جای یکی از اطرافیان مانع آن می شود که بتوانید به طور مستقل در مورد مسئله ای مهم تصمیم بگیرید. فرصت آشنایی با شخصی برایتان پیش خواهد آمد که شما را در موقعیت جدیدی قرار می دهد.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

 

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

قرار نیست همه چیز عالی باشد
این حقیقت است و اگر آن را قبول نکنید و بخواهید همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود، هرگز از موقعیت خود راضی نخواهید بود و هیچ وقت شاد نخواهید بود، متعاقبا اعتماد به نفس تان نیز پایین می آید.

شما فرد ایده آلیستی هستید. به همین دلیل بسیاری از فرصت های خوب را از دست داده اید تنها به این خاطر که کمی با ذهنیت شما تفاوت داشته اند. اما این را بدانید که ایده آل کامل برای هیچکسی وجود ندارد. این شمایید که باید شرایط ایده آل خودتان را فراهم کنید. بنابراین واقعگراتر باشید و کمی جسارت در انتخاب هایتان به خرج دهید. اگر در فکر شروع کاری هستید، از برداشتن قدم های بزرگ خودداری کنید. با قدم های کوچک آغاز کنید تا کم کم با شرایط آشنا شده و بتوانید قدم های بعدی تان را پیش بینی کنید. اگر کسی را دوست دارید این علاقه را به باد فراموشی نسپارید. در راه انجام کار خیری قدم بردارید. مواظب اطرافیانتان باشید. خوش بین بمانید، بدبینی شما را از هدف و مسیرتان دور می کند. بی محلی شما شخصی را کلافه کرده و ممکن است از کوره در برود. صداقت را در انجام کارهایتان فراموش نکنید که کلید رسیدن به هدفتان است. این هفته به هیچ عنوان معامله ای انجام ندهید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

فال :خود را با دیگران مقایسه نکنید
برای بالا بردن اعتماد به نفس باید تلاش کنید بهترین زندگی را برای خود بسازید نه اینکه زندگی برادر بزرگ تر، ورزشکاران یا هنرندانی که در تلویزیون می بینید را کپی کنید. زیرا دست بالای دست بسیار است و همیشه افرادی پیدا می شوند که در زمینه هایی از شما بهتر باشند.

شما به اطرافیان تان بیش از حد اهمیت می دهید. امروز این احساس در شما بیشتر فوران می کند به طوری که دوست دارید تمام وقت تان را با دوستان تان بگذرانید. ارتباط زیاد با دیگران خوب است اما به شرطی که در این کار افراط نکنید. شما یک هدف بلند مدت کاری داشته اید که امروز نتیجه های آن را خواهید دید. اگر تمام تمرکزتان را روی آن بگذارید، تا ۴ هفته دیگر پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید کرد. پس کارهای کم اهمیت را کنار بگذارید و انرژی تان را صرف مهمترین هدف تان کنید. به دستان مهربانی که روزی در زمان نیاز شما را یاری داده اند فکر کنید و شما هم دست خود را به سوی او دراز کنید. شخصی را که عمیقا پشیمان است ببخشید. پیشنهادی به شما می شود که سرشار از برکت است. برای رسیدن به نیت تان عجله نکنید. هر چه قسمت باشد، همان می شود. شخصی در اطرافتان به زندگی شما حسادت می کند. گذشته زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به گذشته فکر نکنید.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

از اشتباهات تان درس بگیرید

هیچ کس عالی نیست. حتی بهترین افراد نیز عیب هایی دارند. مهم این است که بدانید چه اشتباهی کرده اید و چرا؟ آیا به دلیل وجود کسی بوده که همراهی تان کرده یا نصیحت مناسبی دریافت نکردید و…؟شاید در رابطه ای شکست خورده یا از کار اخراج شده باشید، مهم این است که از آن درس گرفته و دیگر اشتباه تان را تکرار نکنید.

امروز خلاقیت و حس ششم تان به خوبی کار می کند بنابراین تمرکز خود را روی کارهای مهم بگذارید. شما می توانید امروز نظر موافق هر فردی را که می خواهید به دست آورید. در واقع زمین و زمان دست به دست هم می دهند تا شما به خواسته دلتان برسید، در نتیجه هیچ فرصتی را از دست ندهید. اگر موضوعی ست که باید در مورد آن با شخصی صحبت کنید، این کار را به فردا نیاندازید. همین امروز قرار ملاقاتی بگذارید و با نرمی حرف دلتان را بزنید. مسیری که برای زندگی تان در نظر گرفته اید دوباره مرور کنید. پس از سالها تماسی با شخصی خواهید گرفت که همچنان منتظر است. به زودی خبری به شما گفته خواهد شد، آن را به فال نیک بگیرید به حرف های پدر و مادرتان توجه کنید. آنها در مورد موضوعی با شما صحبت می کنند که درباره اش تحقیق کرده اند. خودخواهی و انزوا گرایی را کنار بگذارید تا روزگار برایتان دلنشین شود.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه فردا مهر (فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

اگر چه شما را همیشه با نام ” میانجی و صلح دهنده سیاره ها” می خواندند ، اما امروز ممکن است نتوانید این کار را با خورشید بی رمق و مریخ جنگجو در سومین خانه روابط تان بکنید. حرف های شما و ایما و اشاره هایتان که با لحنی عصبانی و پرخاشجو ادا می شود ، ممکن است دیگران را دیگران را ناراحت کرده و آنها را وادار کند که در برابر شما موضع دفاعی بگیرند. اگر شما ناخواسته باعث ناراحتی دیگران شدید ، زرنگ باشید و قبل از اینکه روزتان خراب شود و کنترل آن را از دست بدهید از آنها عذر خواهی کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %

ستاره اقبال ۵۰ شمالی

تعاریف دیگران را با گشاده رویی بپذیرید
کسانی که اعتماد به نفس پایینی دارند از تعاریف خوش شان نمی آید. آنها فکر می کنند گوینده یا دروغگو است یا اشتباه می کند. در مقابل کسانی نیز وجود دارند که به خاطر غرور منفی، به هنگام شنیدن تعرف خوبی شان، با سردی رفتار می کنند. بهترین رفتاری که در اعتماد به نفس شما اثر گذار است بدین صورت است.

امروز بیشتر وقت تان را صرف فعالیت های گروهی می کنید. در این میان با افراد جدیدی نیز آشنا می شوید که یکی از آنها پیشنهادهای خوبی برایتان خواهد داشت، آن را رد نکنید. اگر احساس می کنید که توانایی لازم را برای شروع کار ندارید، فعلا دست نگه دارید زیرا عدم اعتماد به نفس می تواند مانع پیشرفت تان شود. از آنجا که امروز روز شلوغی برایتان خواهد بود و حسابی خسته می شوید، برای اینکه خواب آرامی داشته باشید، ما ورزش قبل از خواب را به شما پیشنهاد می دهیم. خبری مسرت بخش به گوشتان خواهد رسید. مواظب رفتار خود باشید تا در تنگنا قرار نگیرید. شما همان قدر که جدی هستید، همان قدر هم زود اعتماد می کنید و این به نفعتان نیست. ناراحتی های گذشته را فراموش کنید. منتظر خبر خوبی در رابطه با یکی از نزدیکانتان باشید که ارتباط مستقیمی با شما دارد. ایده جدیدی در ذهن دارید. در برابر حقیقت چشم تان را باز کنید.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

اهداف شما امروز بوسیله آتشی که خورشید به سیاره شما با اشعه هایش می دمد ، شارژ می شود. سخت است که یک راه متعادل پیدا کرد زیرا شما تصویر روشنی از آن ندارید. شما حداقل به این فکر نمی کنید که چه می خواهید؛ شما فقط در آن پیش می روید بدون اینکه به روشنی مشخص کنید که به چه اهدافی در این راه باید برسید. برایتان سرنوشت ساز و بسیار مهم است که الان به روشنی مشخص کنید در زندگی چه اهدافی دارید یا اینکه می خواهید یک فرصت طلایی برای رسیدن به اهداف تان را از دست بدهید؟

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۱۱۱ شمالی

در آیینه به خود لبخند بزنید
تحقیقاتی در مورد «تئوری بازخورد صورت» انجام شده که در آن اثرات مثبتی که فرد با لبخند زدن در آینه در مغز ایجاد می کند، به وضوح آمده است. هر روز در آیینه به خود نگاه کنید و لبخند بزنید تا شادتر از قبل شوید. خود را همان طوری که هستید بپذیرید و بدانید با این کار اعتماد به نفس تان بیشتر از همیشه می شود.

از فرو رفتن به اعماق آب بپرهیزید، امروز روز خوبی برای این کار نیست بلکه باید روی سطح آب بمانید و از آفتاب لذت ببرید. محدودیت های همیشگی را کنار بگذارید و هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید. دلیلی برای ایستادن وجود ندارد، پس جلوی هیجانات خود را نگیرید و از تک تک لحظه های زندگی، حتی موج هایی که شما را با خود به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند، لذت ببرید. شاید شروع این کار برایتان سخت باشد و دوست داشته باشید به جای آن در تختخواب خود بمانید اما به محض این که اولین قدم را بردارید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شخصی به شما حرف های ناراحت کننده ای خواهد زد که احساساتتان را جریحه دار می کند، این حرف ها حرف دلش نیست بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا چنین سخنانی را بگوید. به سلامتتان بیشتر توجه کنید. در روزهای آینده مطلبی ذهن شما را مشغول خواهد کرد، کمی زمان بگذارید و خودتان را به خطر نیندازید. به دیگران هم فکر کنید و تنها به فکر خودتان نباشید از روی احساس تصمیمی نگیرید.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

اتصال جسورانه مریخ – خورشید در نشان شما دیده می شود که بیانگر این است که امروز سیستم بدن شما به وسیله انرژی زیادی که دارید ممکن است بهم بریزد ، اما این فرصتی است که بتوانید آن را سازمان دهید. شما به راحتی می توانید با افکار بزرگ و عالی خود هر کسی را تحت تاثیر قرار دهید ، اما ممکن است به خاطر اینکه نمی توانید یک رابطه عمیق عاطفی ایجاد کنید کمی گیج و پریشان شوید. آرام باشید و از اهداف تان کمی فاصله بگیرید تا اینکه مطمئن شوید دیگران از ماجراجویی های اخیر شما حمایت می کنند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۲۰ جنوب شرقی

ترس خود را بپذیرید
برخی فکر می کنند افراد با اعتماد به نفس اصلا نمی ترسند. اشتباه است. زیرا ترس معقول نشان دهنده ی رشد فکری است. صحبت کردن در عموم، آشنا شدن با غریبه ها یا درخواست افزایش حقوق می توانند مثال هایی از ترس باشند.

امروز موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است. دوست دارید آن را با دیگران در میان بگذارید اما از بیانش می ترسید. نگران نباشید زیرا این موضوعی ست که خیلی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، بنابراین با در میان گذاشتن آن، پیشنهادهای خوبی را دریافت خواهید کرد. یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان راز دلش را پیش شما فاش می کند. راز نگه دار خوبی باشید تا دیگران اعتمادشان را به شما از دست ندهند. در انتهای روز برای اینکه ذهن تان کمی آرام تر شود، پیاده روی را به شما پیشنهاد می دهیم. مشکل شما این است که نمی دانید چگونه شریک زندگی یا دوستانتان را انتخاب کنید. فعلا اقدام به معامله ای نکنید که نه تنها سودی برایتان ندارد بلکه به شما ضرر هم می رساند. در انجام کارهایتان صبر و درایت کنید، صبر و گذشت زمان مشکلاتتان را بر طرف می کند. اگر به او قولی داده اید عمل کنید چشم انتظار شماست. از روی احساسات عمل نکنید و صادق باشید.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه فردا دی ( فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۵۹ شرقی

استعداد یابی کنید ،هر کسی استعدادهایی دارد.

ببینید چه کاری را بهتر از دیگر کارها انجام می دهید. با غرور به آن کار ادامه دهید. به دنبال آنچه که علاقه دارید بروید: هنر، نقاشی، نویسندگی، گویندگی و … می توانند مثال هایی از آن باشند.هر چه استعداد و هنر بیشتری داشته باشید با آدم های جدید و متنوع تری ارتباط پیدا می کنید.
اگر در زمینه ی علاقه ی خود کار کنید، هم از نظر روحی-جسمی به خود لطف کرده اید هم حس کارآمدی که به شما می دهد در بالا بردن اعتماد به نفس تان اثر می گذارد.

به جای این که پایتان را در باتلاق مشکلات فرو ببرید، از آن دوری کنید. شاید بد نباشید که راهتان را عوض کنید و وقت تان را به جای افتادن در چاله ها، صرف بالا رفتن از تپه ها و رسیدن به قله ها بکنید و به دنبال راهی باشید که شایسته شما است. خودتان را برای یک گفتگوی جدی با شریک زندگی تان آماده کنید. سعی کنید کلمات خود را درست انتخاب کنید زیرا می تواند شرایط را بدتر از آنچه هست، کند. شما صداقت لازم را دارید کافی است کمی صبر داشته باشید تا به آنچه شایسته اش هستید، برسید. هرچه زودتر خودتان برای آینده تان تصمیم بگیرید و نگذارید برای آینده شما تصمیم بگیرند. یکی از نزدیکان ناراحتتان کرده است حق با شماست اما بگذارید گذشت زمان مشکلات را حل کند. یک تحول اساسی در راه است که باعث می شود بسیاری از مشکلات اقتصادی تان حل شود. حسد و کینه را کنار بگذارید. کسب تجربه جدید خوب است، به شرط آن که با احتیاط قدم بردارید.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

امروز ممکن است که توجه زیادی به کارتان نداشته باشید ، مخصوصا اگر مجالی برای بودن با دوستان تان در وقت استراحت داشته باشید؛ همچنین مایل هستید ایده هایتان را که درباره تغییرات بزرگ و اساسی در آینده است با دیگران در میان بگذارید. حتی اگر آنها آنطور که شما فکر می کنید عملی نباشند. خوشبختانه ، هنوز آنقدر مهم نیستند که بخواهید برایشان طرحی بریزید ، اما می توانید فقط با دوستان تان کمی درباره آنها خیال بافی کنید تا لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۸۹ شمالی

از چیزهایی که حس بدی به شما می دهند دوری کنید
از دیدن اشیا یا رفتن به مکان هایی که شما را به یاد خاطرات بد گذشته می اندازند، اجتناب کنید. برای مثال لباس هایی که دیگر اندازه ی شما نیستند را در کمد نگه ندارید. به افراد بدی که پیرامون خود دارید یا شغلی که دیگر به آن علاقمند نیستید فکر کنید و در صورت امکان تغییرات لازم را بدهید.

امروز دوست دارید که همه چیز را رمانتیک ببینید، از رابطه عاطفی تان گرفته تا محیط کار و… احساس می کنید که باید با همه مهربان باشید. اما یادتان باشد که دیگران را آنطور که هستند ببینید نه آنطور که شما دوست دارید. اگر خیلی غرق دنیای خیالپردازی شوید، ممکن است که ضربه بخورید. بنابراین تعادل را در هر راهی که در پیش می گیرید، حفظ کنید. فردی از دور شما را زیر نظر دارد، بنابراین بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید زیرا ممکن است که برایتان دردساز شود. در رسیدن به هدفتان عجله نکنید، باعث بی نظمی در کارهایتان می شود. به موضوعی فکر می کنید که در آینده شما تاثیر خوشایندی خواهد گذاشت، کمی جدی باشید و بی گدار به آب نزنید. دیداری دلنشین خواهید داشت، آسوده خاطر باشید خبری خوش از راه می رسد. این روزها ممکن است از نظر مادی در تنگنا قرار بگیرید. انتقاداتی از شما می شود بهتر است هیچ عکس العملی نشان ندهید.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۱۱۷ غربی

به خود افتخار کنید
از یک سو باید به استعداد های خود افتخار کنید و از سوی دیگر خودسازی کنید. شاید متوجه خیلی از مهارت های خود نباشد از این رو پیشنهاد دیجیاتو به شما این است که کارهایی که به خوبی انجام می دهید را روی کاغذ بنویسید. مثلا مهربانی کردن، خوب گوش دادن، مدیریت بحران و … نمونه هایی از مهارت های افراد هستند.

 به دنبال شغل ایده آل تان هستید اما هنوز برایتان فراهم نشده است. این را بدانید که بدون تلاش هیچ نتیجه رضایت بخشی را به دست نخواهید آورد بنابراین از جایتان برخیزید و دست به کار شوید. امید کلید موفقیت شما در این راه است. اگر از همان اول دم از ناامیدی بزنید، خودتان مانع پیشرفت خود خواهید شد. در حال حاضر در رابطه عاطفی شما گفتگو حرف اول را می زند. از بیان آنچه در ذهن دارید نترسید. ترس تنها شما را از خواسته های دلتان دورتر می کند. خانه تان پر از شادی و جنب و جوش خواهد بود. در مورد نیتی که در سر دارید با کسانی که برای شما دل می سوزانند مشورت کنید. فرصتی برای جبران اشتباهی پیدا خواهید کرد، این فرصت را از دست ندهید. در برابر سختی ها مقاوم باشید به اطراف خودتان خوب دقت کنید و با دوراندیشی زندگی بهتری برای خود بسازید. شخصی همان طور که ادعا می کند به فکر شماست او را باور کنید.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار