فال روزانه دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفدهم دی و فال روزانه فردا ۱۷ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفدهم دی و فال روزانه فردا ۱۷ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت کردن می کند اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. حتما می دانید که برای پیروزی باید متحد شد. برخی افراد تنها با مخالفت کردن، مشکلات را تشدید می کنند اما موفقیت واقعی زمانی به دست می آید که تفاوت های دیگران را بشناسیم و در مورد مسائلی که تاثیری جمعی دارند، با یکدیگر همکاری کنیم. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. اگر نمی خواهید از شما بدگویی شود، اجازه ندهید پشت سر دیگران پیش شما بدگویی کنند ظاهر افراد را باور نکنید. شما از پشت پرده و مشکلات هیچ کس خبر ندارید. اگر نمی توانید کار و دوستی را از هم جدا کنید، وارد معامله یا سرمایه گذاری با دوستتان نشوید.

مشکلی که در پیش‌رو دارید را با کمک دوستان و آشنایان حل کنید. برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد.  اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  احتمال دارد امروز مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد شود. نگذارید آتش این مشاجره بالا بگیرید و روز را با صلح‌ و صفا به پایان برسانید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

انرژی خود را صرف خانه و خانواده کنید. سعی کنید امروز کارهای خانه را انجام دهید. هر چه بیشتر وظایف خانه را انجام دهید، افراد بیشتری در این راه به شما کمک خواهند کرد. اگر ارتباط برقرار کردن در حال حاضر برایتان سخت است، بهتر است کمی تنها باشید. با یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان به مشکل بر خورده اید و باید برای یافتن دلیل آن بیشتر تلاش کنید. شاید علت آن خاطره تلخی در گذشته باشد که بار دیگر سر باز کرده است. با گرمای عشق خود این یخ را آب کنید تا به زودی همه چیز به بهترین نحو تغییر کند. در یک بحث بهتر است تا می توانید سکوت کنید، دهان باز کنید وارد بازی ای می شوید که نهایتا پشیمان و بازنده خواهید بود. خبری خوش را به شخصی خواهید رساند و گره از مشکلش باز می کنید. شما در حال حاضر به شدت نیاز به یک تغییر اساسی در روزمرگی هایتان دارید.

مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. پیام بسیار مهمی امروز به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق با دوست‌و‌آشنا هم‌صحبت نمی‌شوید. اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند. با شرکت در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی، دوستان بیشتری پیدا کنید و از گوشه عزلت بیرون بیایید. دوستان و آشنایان توقع‌های زیادی از شما دارند و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظاراتشان را در حد توان شما پایین بیاورند.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز آرام و قرار ندارید و نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. رفتار دیگران نیز بی هیچ دلیلی روی مخ تان است. اگر افراط کنید، این احساس منجر به عصبی شدن تان می شود. بنابراین قبل از این که نسبت به مسائل عکس العمل نشان دهید، خوب درباره آنها فکر کنید و جوانب را در نظر بگیرید تا دچار سوتفاهم نشوید. این احساس ناخوشایند را با احترام و مهربانی جایگزین کنید. شما ذاتا فرد پر حرفی هستید اما حرف زدن امروز برایتان کمی سخت شده است. نترسید و قدم اول را بردارید تا باقی چیزها خود به خود اتفاق افتند. توانایی و استعدادهای شما مورد پرسش قرار خواهد گرفت. ممکن است این موضوع برای تان خوشایند نباشد. این امر باعث خواهد شد که ارزش خودتان را برای همیشه به دیگران ثابت کنید. در رابطه عاطفی با همه پستی و بلندی ها رضایت را تجربه خواهید کرد.

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. مضطرب هستید و احساس نگرانی می‌‌کنید. با این حال مطمئن باشید جایی برای نگرانی وجود ندارد. غصه‌ها را کنار بگذارید و به جای ناراحتی برای گذشته، در لحظه زندگی کنید.  امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید.   شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد.    مدتی است رابطه میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و آن‌چنان که باید و شاید به یکدیگر محبت نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط فاصله‌ای عمیق میان شما و  عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق میان خود را شعله‌ور کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز قوی تر از هر روز دیگری هستید. آرزوهای زیادی در سر دارید که وقت آن است به آنها جامع عمل بپوشانید. سعی کنید انرژی خود را صرف کارهایی کنید که نتایج مثبتی دارند. به جای ویران کردن، بسازید. انرژی های منفی نتایج بدی برای اطرافیان تان، که لایق آن نیستند، خواهد داشت. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است تلاش خود را برای شکستن موانع به کار گیرید حتی اگر پیشرفت شما زیاد نباشد. حتی اگر ورزش یکی از تفریحات مورد علاقه شما نیست، آن را به برنامه روزانه تان اضافه کنید. بیش از فایده جسمی برای روحیه تان بسیار خوب است. به خودتان بیشتر برسید و سعی کنید در ظاهر خود تغییراتی بوجود بیاورید. با شخصی مطمئن مشورت کنید.

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. از طرف یکی از بزرگ‌ترهای فامیل پولی به دستتان می‌رسد و مشکلات مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد.  به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلاف بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. افراد احساساتی اگر چیزی خلاف نظرشان بشنوند، ناراحت می شوند به خصوص اگر جنبه انتقادی داشته باشد. چند وقتی است که ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان کمی سخت شده است اما مشکل شما دو طرفه است و این هر دوی شما هستید که بین خود حصار کشیده اید. تا جایی که می توانید برای رفع آن تلاش کنید زیرا ارزشش را دارد. رفتن به جایی و حضور در جمعی حالتان را بهتر می کند. منتظرید تا شخصی برایتان کاری را انجام دهد، تا دیر نشده خودتان وارد عمل شده و آستین بالا بزنید. برنامه ریزی هایتان برای یک جشن یا میهمانی یا سفر تغییرات خواهد داشت. در محیط کاری مواظب باشید که بیهوده همکاران را از خود نرنجانید.

اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلاف بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. افراد احساساتی اگر چیزی خلاف نظرشان بشنوند، ناراحت می شوند به خصوص اگر جنبه انتقادی داشته باشد. چند وقتی است که ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان کمی سخت شده است اما مشکل شما دو طرفه است و این هر دوی شما هستید که بین خود حصار کشیده اید. تا جایی که می توانید برای رفع آن تلاش کنید زیرا ارزشش را دارد. رفتن به جایی و حضور در جمعی حالتان را بهتر می کند. منتظرید تا شخصی برایتان کاری را انجام دهد، تا دیر نشده خودتان وارد عمل شده و آستین بالا بزنید. برنامه ریزی هایتان برای یک جشن یا میهمانی یا سفر تغییرات خواهد داشت. در محیط کاری مواظب باشید که بیهوده همکاران را از خود نرنجانید.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلاف بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. افراد احساساتی اگر چیزی خلاف نظرشان بشنوند، ناراحت می شوند به خصوص اگر جنبه انتقادی داشته باشد. چند وقتی است که ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان کمی سخت شده است اما مشکل شما دو طرفه است و این هر دوی شما هستید که بین خود حصار کشیده اید. تا جایی که می توانید برای رفع آن تلاش کنید زیرا ارزشش را دارد. رفتن به جایی و حضور در جمعی حالتان را بهتر می کند. منتظرید تا شخصی برایتان کاری را انجام دهد، تا دیر نشده خودتان وارد عمل شده و آستین بالا بزنید. برنامه ریزی هایتان برای یک جشن یا میهمانی یا سفر تغییرات خواهد داشت. در محیط کاری مواظب باشید که بیهوده همکاران را از خود نرنجانید.

اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلاف بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. افراد احساساتی اگر چیزی خلاف نظرشان بشنوند، ناراحت می شوند به خصوص اگر جنبه انتقادی داشته باشد. چند وقتی است که ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان کمی سخت شده است اما مشکل شما دو طرفه است و این هر دوی شما هستید که بین خود حصار کشیده اید. تا جایی که می توانید برای رفع آن تلاش کنید زیرا ارزشش را دارد. رفتن به جایی و حضور در جمعی حالتان را بهتر می کند. منتظرید تا شخصی برایتان کاری را انجام دهد، تا دیر نشده خودتان وارد عمل شده و آستین بالا بزنید. برنامه ریزی هایتان برای یک جشن یا میهمانی یا سفر تغییرات خواهد داشت. در محیط کاری مواظب باشید که بیهوده همکاران را از خود نرنجانید.




فال روزانه مهر

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

خوب است گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. بهتر است به جای نشستن و منتظر عشق زندگی تان ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد اید. یاد بگیرید که گاهی از زندگی جدی و واقعی به دور شوید و با تخیل و جسارت کافی از دیگر لحظات زندگی نیز لذت ببرید. هر چه مسائل را کمتر جدی بگیرید، ساده تر پیش خواهند رفت. شما بسیار اهل مطالعه و یادگیری و فعال هستید اما اخیرا به دلیل مسائل خانوادگی و اقتصادی احساس رخوت و کسالت می کنید و دست و دلتان به کار نمی رود. خبری می شنوید که نشاط و حیات دوباره به دلتان می اندازد. برای یک کار خیر با اشتیاق پیش قدم شوید.

از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  اتفاق فرخنده‌ای در محل کار یا منزل شما رخ می‌دهد. به لطف این اتفاق، روز را با شادکامی به پایان برسانید و اعضای خانواده و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید.   قصد دارید مهمانی بزرگی ترتیب دهید و دوستان و آشنایان را دور هم جمع کنید. در این مهمانی به شما خوش نخواهد گذشت و پذیرایی از مهمان‌ها حسابی خسته‌تان می‌کند.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است.

تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید زیرا امروز به نظر می رسد که اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند. بنابراین انرژی خود را در راههای مثبت تری به کار گیرید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. شخصی شما را در زمینه شغلی یا عاطفی محک می زند. یک جلسه مهم همانطور که دلخواه شماست پیش می رود. شخصی با شما مشورت می کند اجازه بدهید تصمیم نهایی را خودش بگیرد حتی اگر این تصمیم با پیشنهاد شما مغایرت داشته باشد. سلامتتان را جدی بگیرید.

سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید زیرا امروز به نظر می رسد که اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند. بنابراین انرژی خود را در راههای مثبت تری به کار گیرید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. شخصی شما را در زمینه شغلی یا عاطفی محک می زند. یک جلسه مهم همانطور که دلخواه شماست پیش می رود. شخصی با شما مشورت می کند اجازه بدهید تصمیم نهایی را خودش بگیرد حتی اگر این تصمیم با پیشنهاد شما مغایرت داشته باشد. سلامتتان را جدی بگیرید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسور تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ورزش و مراقبه را در برنامه روزانه خود راه دهید تا تعادل و هارمونی در زندگی شما برقرار شود. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. برای تغییر روحیه تان کاری بکنید، هر روز به پیاده روی بروید در خانه نمانید، موسیقی یا پادکست گوش کنید. کاری که به شما سپرده شده با سلیقه و دقت بالا انجام بدهید. برای یک تصمیم گیری با شخصی مشورت می کنید. از یک مشاجره کاری برداشت احساسی نکنید.

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسور تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ورزش و مراقبه را در برنامه روزانه خود راه دهید تا تعادل و هارمونی در زندگی شما برقرار شود. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. برای تغییر روحیه تان کاری بکنید، هر روز به پیاده روی بروید در خانه نمانید، موسیقی یا پادکست گوش کنید. کاری که به شما سپرده شده با سلیقه و دقت بالا انجام بدهید. برای یک تصمیم گیری با شخصی مشورت می کنید. از یک مشاجره کاری برداشت احساسی نکنید.

فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. فردی با ورودش برایتان خیر و برکت خواهد آورد. عشق می تواند برایتان لذت بخش باشد، به شرطی که خودخواهی و خودرایی در رابطه تان کم رنگ شود. در بحث اخیرتان به این فکر کنید که شاید شما مقصر باشید. اگر کمی به او هم حق بدهید.

شما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. فردی با ورودش برایتان خیر و برکت خواهد آورد. عشق می تواند برایتان لذت بخش باشد، به شرطی که خودخواهی و خودرایی در رابطه تان کم رنگ شود. در بحث اخیرتان به این فکر کنید که شاید شما مقصر باشید. اگر کمی به او هم حق بدهید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز حس و حال جنگیدن برای اهداف تان را ندارید. حتی اگر فردی با شما مخالفت کرد، به او اهمیت نمی دهید و راه خود را می روید. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. با دقت به ایده های طرف مقابل تان گوش دهید و مطابق آنها عمل کنید. این یک مسابقه نیست بلکه گفتگویی دوستانه است. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید. منطقی باشید و عاقلانه رفتار کنید، از نظر مالی تا هنگامی که بدهی تان را پس نداده اید، دست به هیچ معامله ای نزنید. شخصی برای رسیدن به مقاصدش و سوء استفاده از شما سعی می کند تحقیرتان کند، خودتان را در حد او پایین نیاورید. به داشته هایتان ببالید و از او فاصله بگیرید.

امروز حس و حال جنگیدن برای اهداف تان را ندارید. حتی اگر فردی با شما مخالفت کرد، به او اهمیت نمی دهید و راه خود را می روید. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. با دقت به ایده های طرف مقابل تان گوش دهید و مطابق آنها عمل کنید. این یک مسابقه نیست بلکه گفتگویی دوستانه است. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید. منطقی باشید و عاقلانه رفتار کنید، از نظر مالی تا هنگامی که بدهی تان را پس نداده اید، دست به هیچ معامله ای نزنید. شخصی برای رسیدن به مقاصدش و سوء استفاده از شما سعی می کند تحقیرتان کند، خودتان را در حد او پایین نیاورید. به داشته هایتان ببالید و از او فاصله بگیرید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ )

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس.

بعضی مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو بیشتر تلاش کنی تا موفق شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

سعی کنید در گفتگو با دیگران آنچه در ذهن تان می گذرد را از ته دل بیان کنید تا تاثیرگذارتر باشد. اگر امروز استرس به سراغ تان آمد، کمی ورزش کنید یا به موسیقی گوش دهید. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید. به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید،برای خرج کردن آن عجله نکنیدوبا برنامه ریزی پیش روید. دوستی قدیمی به سراغتان خواهد آمد، با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید علیرغم میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کافی ندارید موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  فرصتی برای رسیدگی به کارهای دلخواه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و در اولین فرصت از در عشق و صفا با عشق ‌زندگیتان وارد شوید. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود. مدتی است که روحیه خود را از دست داده‌اید و مانند سابق تلاش نمی‌کنید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. تلاش بیشتری در زندگی داشته باشید و مطمئن باشید مزد زحمت‌‌هایی که می‌کشید را در آینده‌ای نزدیک دریافت خواهید کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط