فال روزانه دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

 فال روزانه دوشنبه 30 بهمن ۱۴۰۲ و فال روز تولد 30 بهمن ماه و فال روزانه فردا سی ام بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۳۰ بهمن ماه و فال روزانه فردا سی ام بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

حس ششم، خلاقیت و هوشیاری شما امروز در انجام کارهایتان کمک بسزایی یه شما خواهند کرد و نتیجه ی این ترکیب فوق العاده را خیلی زود خواهید دید. افزایش حقوق و یا رتبه ی کاری، دریافت کمیسیون یا یک جایزه به خاطر عملکرد خوبی که امروز از خودتان نشان داده اید باعث خواهد که اعتماد به نفستان نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. اطرافیانتان نیز با دیدن توانایی های شما اعتماد بیشتری نسبت به شما و توانایی هایتان پیدا می کنند و شاید حتی بخواهند برای رفع مشکلات و گرفتاری های خود از شما تقاضای کمک و راهنمایی کنند. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل ان صحبت های یکی از دوستان و اتفاق های ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش کنید تا این که با عقلتان رفتار کنید، اگه انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. به لحاظ مالی با خرج‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌ و‌ کتاب‌هایتان باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد.  همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز می توانید از ابتدای روز خودتان را برای یک روز فوق العاده رمانتیک و عاشقانه آماده کنید. احساسات عاشقانه ی شما در اوج خود قرار دارند و نیاز شدیدی به دوست داشتن و دوست داشته بدن احساس می کنید. خوشبختانه طرف مقابلتان نیز نظیر همان احساسات رمانتیکی که شما دارید را از خود نشان می دهد و این همه احساس شما بی جواب باقی نمی ماند. اگر مدت ها در فکر برنامه ریزی برای یک شام دو نفره بوده اید امروز می تواند همان فرصتی باشد که به دنبال آن می گشته اید؛ شمع و موسیقی را فراموش نکنید. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع‌ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی‌تان کم شود.

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید. عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلبتان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیفتید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.  امروز بیشتر از همیشه مواظب اعصاب خود باشید و جانب احتیاط را نگه دارید. در غیر این صورت ممکن است از کوره در بروید و برای اطرافیان دلخوری ایجاد کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما می توانید بهترین پرستار روی زمین باشید، پس اگر عشقتان، دوستتان و یا یکی از اعضای خانواده تان بیمار است و به پرستاری نیاز دارد حتما برای کمک به او داوطلب شوید. علاوه بر این که خیلی خوب احساسات این شخص را درک کرده و او را مورد مهر و توجه خویش قرار خواهید داد، انگار معجزه ای در دستانتان نهفته است که باعث می شود خیلی زود رو به بهبود برود. در محل کارتان سعی کنید دقتی بیشتر از همیشه به خرج دهید، مخصوصا اگر با اعداد و ارقام سر و کار دارید. یک اشتباه کوچک می تواند خسارات جبران ناپذیری را وارد کند. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیست نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه‌تان بیشتر برسید انرژی شان حالتان را خوش می کند.

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به ایشان متذکر شوید مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرد. نگرانی به جان شما افتاده و مضطرب هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و پس از گذشت مدتی، آرامش جای اضطراب را در دل شما پر خواهد کرد. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تغغیر مهمی در زندگی‌تان رخ می‌دهد. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید در نهایت به نفع شما تمام می‌شود.  کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید. قسمتی از روز را به انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه اختصاص دهید و با انجام این کارها به آرامش برسید.




فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز کتاب ها و فیلم هایی که می خوانید و می بینید به شما انگیزه می دهند تا به دنبال انجام فعالیت های هنری بروید. از طرفی هم حس زیبایی شناسی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می تواند منبع الهام بخش خارق العاده ای برای شما باشد. اگر اهل انجام کارهای هنری نباشید هم، دنبال کردن فعالیت های هنری دیگران و رفتن به موزه ها و نمایشگاه های هنری باعث خواهد شد حس و حال فوق العاده خوبی پیدا کنید و تمام فشار و استرسی که این اواخر به شما وارد شده است را فراموش کنید. از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسایل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت،راهی برای موفقیتتان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود، بهتر است هوشیار باشید و ‌اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتراست و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌ زندگی‌تان پی ببرید.   با فرد دنیا دیده‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به دوستی بلند‌مدت تبدیل کنید و تجربه‌های زیادی از ایشان فرا بگیرید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شما کمی عصبی و هیجان زده هستید و در چنین شرایطی هیچ چیزی به اندازه ی نظافت خانه تان حال شما را خوب نخواهد کرد! اگر می بینید همه جا تمیز و مرتب است کمی روی تغییر دکوراسیون خانه تان کار کنید. خوشبختانه در حال حاضر حس زیبایی شناسی شما خیلی خوب کار می کند و نتیجه ای که به دست می آورید چشمانتان را نوازش خواهد داد. از آن گذشته، این کار باعث خواهد شد که از لحاظ روحی حالتان به مراتب بهتر شود و اصلا فراموش کنید که در ابتدای کار چه حسی داشته اید. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است، تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید راهی که پیش گرفته‌اید بسیار تاریک و پر خطر است و توقع خود را از دیگران کم کنید.

  به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. ذهن آشفته‌ای دارید و اضطراب امان شما را بریده است. اجازه ندهید این شرایط، روز شما را خراب کند. به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید و آرامش خود را بدست آورید.   مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید.  از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. وقت بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر از همیشه هوای خودتان را داشته باشید.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما و اطرافیانتان با هم در هماهنگی عجیبی به سر می برید و انگار می توانید ذهن آنها را خوانده و با توجه به آنچه در فکر آنها می گذرد رفتار کنید. شاید حتی چندین بار پیش بیاید که همزمان با طرف مقابلتان یک حرف را به زبان بیاورید. این موضوع باعث خواهد شد که اطرافیانتان به شما احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و خیلی راحت تر از همیشه مورد اعتماد آنها قرار بگیرید. مواظب باشید از اعتماد آنها سوء استفاده نکنید! برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دوروبرتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید نگران احوالتان هستند. شما احتیاج به استراحت و حضور در جمع‌هایی که دوستتان هستند دارید.

  قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.




فال روزانه مهر

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما به طور عادی شخصی بسیار عملگرا و منطقی هستید، اما امروز خیلی بیشتر از همیشه به معنویات اهمیت می دهید و علاقه ی خاصی به مطالعه در مورد ماجراهای شگفت انگیز معنوی یا فراطبیعی و تحقیق در مورد آنها پیدا کرده اید. صحبت با افرادی که به این موضوعات علاقمند هستند خیلی بیشتر از مطالعه کردن به شما در کسب اطلاعات مورد نظرتان کمک خواهد کرد. البته این موضوع از آن چیزهایی نیست که ذهن شما را برای مدتی طولانی به خود جذب کند و خیلی زود دوباره به سراغ مسائل منطقی و عقلانی خواهید رفت. به ذهنتان اجازه ی خیال پردازی بدهید. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید اما کم کم نتایجش را خواهد دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده‌اید خارج شوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده‌اید.

با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد. تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که برای اتخاذ این تصمیم مهم عجله نکنید و نظر افراد با تجربه را جویا شوید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.    مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق ‌زندگی‌تان نگویید. شرایطی برای سفر مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان از مسافرت باز گردید.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز فعالیت های گروهی که هدف خاصی، به عنوان مثال فعالیت های هنری و یا پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی، را دنبال می کنند، برای شما از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستند. به همین دلیل هم انجام کارهایی مانند آغاز یک دوره ی آموزشی جدید و یا شرکت در یک کارگاه یا سمینار با موضوع مورد علاقه تان به شدت به شما پیشنهاد می شود. این کار فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد که می توانند به زودی به دوستانی نزدیک برای شما تبدیل شوند. در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته‌ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیازارید چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است، خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید. مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و مواظب سلامتی‌تان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد، زمینه‌ای برای بیماری شما فراهم کند، توجه بیشتری به سلامت وجود نازنینتان اختصاص دهید..




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

حس ششم شما به طور عادی هم خیلی خوب کار می کند، اما امروز این توانایی شما در حدی فوق العاده قرار گرفته است و حتی خودتان هم احساس می کنید که انگار همه چیز از غیب به شما الهام می شود. به خواب های شب قبلتان خوب فکر کنید و ببینید نشانه هایی که در خواب دیده اید چه معنایی می توانند داشته باشند، چون با شرایط فعلی شما هیچ یک از خواب هایتان نمی توانند بی معنی باشند. امروز همچنین فرصت بسیار خوبی برای آغاز فعالیت های فرهنگی و هنری، از هر نوعی که خودتان دلتان بخواهد، می تواند باشد. شاید حتی در دراز مدت بتوانید از این راه کسب درآمد هم بکنید. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شود. قدر داشته‌هایتان را بدانید. حتی اگر به چشمتان کوچک و بی مقدار باشد. کافی است یکی از آنها را از دست بدهید تا متوجه بشوید، چه گوهر گرانبهایی را از دست داده‌اید.

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. در رسیدگی به اعضای خانواده کوتاهی نکنید. در غیر این ‌صورت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده‌اید.  فردی رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد. آن‌گونه که توقع دارید اطرافیان شما را درک نمی‌کنند و این روحیه اعتمادبه‌نفس شما را حسابی ضعیف کرده است. ادامه این وضعیت اصلاً به‌ صلاح شما نیست و در اولین فرصت رابطه‌ای که با دوستان و آشنایان دارید را تقویت کنید.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز قدرت تخیل شما دارد خیلی خوب کار می کند و دائم غرق در دنیای خیالات خود هستید. تحت تأثیر این شرایط ممکن است به فکر سفر به مقصدی دوردست و ناشناخته بیفتید، اما متأسفانه در حال حاضر در شرایطی نیستید که بتوانید به چنین سفری بروید. رفتن به سفر همیشه ایده ای فوق العاده است، اما به این شرط که به صورت منطقی و حساب شده باشد. امروز نهایت کاری که از دست شما برمی آید این است که برای این سفر خود یک برنامه ریزی خیالی داشته باشید، اما همین هم باعث خواهد شد که حال خیلی خوبی پیدا کنید! برای حفظ سلامتی‌تان بهتر است به تغذیه‌تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آنها احتیاج دارید بتوانید از آنها کمک بگیرید.

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد. انسان مهربان و مردم‌دوستی هستید و از هر فرصتی برای عشق‌ورزی به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که محبت، محبت می‌‌آورد و عشقی که نثار اطرافیان می‌کنید روزی به شما باز خواهد گشت. امروز فرصتی دست می‌دهد تا هنرنمایی کنید و کار خلاقانه‌ای که به آن علاقه دارید را انجام دهید.  گرمای محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و هر روز احساس می‌کنید که بیشتر عاشق شده‌اید، مطمئن باشید که عشقی یک‌طرفه را دنبال نمی‌کنید و عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌تان می‌شود.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز به احتمال زیاد خبرهای فوق العاده ای در رابطه با مسائل کاری و اقتصادی به گوشتان خواهند رسید. مهربانی ذاتی و حس همدردی که نسبت به دیگران دارید دوستان بسیار خوبی را وارد زندگی شما کرده است که از لحاظ کاری نیز می توانند به شما کمک های قابل توجه و ارزشمندی کنند. امروز نتیجه ی خوبی هایی که به این افراد کرده اید را به چشم خواهید دید و باور خواهید کرد که در این دنیا خوبی کردن هیچ گاه بی پاسخ نمی ماند. خبری به شما داده می شود، بهتر است صبر داشته ‌باشید و تعجیل ‌نکنید. مراقب ‌زبانتان ‌باشید. گوهری با ارزش  به شما بخشیده‌اند؛ سهی کنید آن را حفظ کنید.احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان ‌می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای ‌پاکسازی ‌بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش ‌نکنید.

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش دوران آشناییتان را زنده خواهد کرد. لحظه‌های شادی را در کنار عشق زندگی‌تان سپری کنید و تا می‌توانید به ایشان عشق بورزید. نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید..




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ )

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

یک دعوای جزئی با عشقتان در ابتدای روز حالتان را حسابی بهم می ریزد، اما اگر راستش را بخواهید تا بعدازظهر این دعوا به آشتی ختم خواهد شد و هر دو به خاطر حرف ها و کارهایتان پشیمان خواهید شد، پس اجازه ندهید که این موضوع تمام روزتان را خراب کند و روی جنبه های دیگر زندگیتان اثر منفی بگذارد. سعی کنید تا وقتی آشتی نکرده اید سر خودتان را با تمرکز روی کارهایی که در محل کارتان به عهده دارید گرم نگه داشته و خودتان را با فکر و خیال دیوانه نکنید. حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره‌تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کرده‌اید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید انتخاب کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید کافی است مهره‌هایتان را درست بچینید.

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده که اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش ‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید. به مجلس عروسی یا مهمانی مهمی دعوت شده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت، اما مواظب باشید که در خورد و خوراک زیاده‌روی نکنید و به رژیم‌غذایی‌تان پایبند باشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار