فال روزانه دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه  دوشنبه 31 اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد 31 اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا سی و یکم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز، فال روزانه  دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۳۱ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا سی و یکم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز ممکنه یهو یه عالمه مهمون سرزده بریزن تو خونت، اصلا برنامه‌ریزی هم نکردی، هیچی آماده نیست، چی کار کنی؟! اصلا نگران هیچی نباش! هم غذا داری، هم جا، هم کلی خوش‌گذرونی در انتظارتونه! شاید باورت نشه، اما هم خودت کیف می‌کنی، هم مهمونات. فقط یه کاری بکن، از مهمونات کمک بگیر، تنهایی اذیت نشی. یه چیز دیگه: یه دعوای خانوادگی هم داری، یه کم از زاویه دید بقیه هم به قضیه نگاه کن، شاید حق با تو نباشه. یه خبر خوب هم دارم: یه کار اداری داری که دنبالش بودی، بالاخره درست میشه. راستی، یادت باشه: به اون کسی که بهش پیشنهاد داده بود جواب نداده، یه کم صبر کن، بعدا دوباره پیگیرش شو. ناامید نشو، یه شکست به معنی تموم شدن دنیا نیست. شاید الان وقت تغییر شغل نباشه، یه کم صبر کن، یه فرصت بهتر تو راهه.

احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر سرحال هستید و انرژی زیادی دارید. به کمک این روحیه، کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید.   آتش عشق در وجود همسر یا عشق ‌زندگی‌تان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید.  راهی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. این راه در نگاه اول کمی دشوار به نظر می‌رسد، با این حال از انجام آن شانه خالی نکنید. مطمئن باشید این راه شما را به موفقیتی ارزشمند می‌رساند.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

یه جورایی داری تو زندگیت غرق میشی، مدام داری به بقیه فکر میکنی و مشکلاتشون رو حل میکنی، از خودت غافل شدی. یه نفس عمیق بکش و یه کم از همه فاصله بگیر، برو تو خلوت خودت، یه کم فکر کن ببین چی میخوای از زندگی، چی باعث آزارت میشه، یه راه حلی برای مشکلاتت پیدا کن. مطمئن باش وقتی تمرکزت رو روی خودت بذاری همه چیز درست میشه. یه خبر خوب هم در راهه! یه دوست قدیمی قراره بیاد دیدنت و یه خبری برات بیاره که خیلی خوشحالت میکنه، یه اتفاقی که توی زندگیت یه تحول عاطفی ایجاد میکنه.یادت باشه که سلامتیت خیلی مهمه، هم به جسمت برس هم به روحت. حرفاتو رک و راست به بقیه بگو، از سوء تفاهم جلوگیری کن، یه وقت حرفتو یه جور دیگه نفهمن.

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنینتان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. برای مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید روی کمک‌های بی‌چشم ‌‌داشت دوستان خود حساب باز کنید. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید. دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و کارهای دشوار را با همکاری دوستان یا اعضای خانواده پشت‌سر بگذارید. اشتباهی که در گذشته انجام داده‌اید امروز گریبان شما را می‌گیرد. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا مرتکب چنین اشتباهی نشوید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز توی محل کار کلی اتفاقای خوب منتظرتن! یهو یه تغییری تو کار و بارت شروع میشه که خیلی به نفعته. شاید یهو حقوقتم برات زیاد بشه، یا شاید یه جور دیگه بهت حال بده، مهم اینه که خیلی خوبه و تو لیاقتش رو داری. یادته چقدر زحمت کشیدی تا به این مرحله رسیدی؟ خیلی ها از تلاش تو نفع بردن و زندگیشون راحت تر شده. حالا وقتشه که از خوشی لذت ببری و به خودت افتخار کنی. راستی، یه مسئله حقوقی هم ذهنت رو مشغول کرده، بهتره با یه وکیل مشورت کنی تا خیالت راحت بشه. خبر خوب بعدی اینکه یه دعوای فامیلی که مدتی بود شروع شده بود بالاخره تموم میشه و تو هم یه نقش مثبتی توش داری. قدر دوستای خوبت رو بدون و همیشه بهشون محبت کن. از حسودها و آدمای منفی دوری کن و به حرفاشون گوش نده.

 روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. مدتی است که مانند سابق، شاد نیستید و خنده از لب‌های شما محو شده است. اجازه ندهید این روحیه ادامه پیدا کند. بیشتر از همیشه خودتان را تحویل بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، روحیه‌‌ خود را تقویت کنید. دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز یه روز عالیه برای وقت گذروندن با آدمای دور و برت! همه باهات مهربون و صمیمی هستن و کلی بهت خوش میگذره. اما یه ذره حواست باشه، چون تو خیلی حواست به بقیه هست و احساساتشون رو خوب درک میکنی، ممکنه یه جاهایی ببینی یه چیزایی ناراحتشون میکنه و دلت واسشون بسوزه. شاید بفهمی پشت اون لبخندای مصنوعی یه عالمه غصه و غم پنهونه. یادته که تو یه آدم قوی و مستقلی هستی و نباید تو رابطه فقط به بقیه فکر کنی. حالا یه فرصت عالیه که یه خط قرمز واسه خودت بزاری و یه جوری رفتار کنی که هم تو خوشحال باشی هم بقیه. فقط یه چیزی: وقتی عصبانی هستی هیچی تصمیم نگیر. غرورت رو هم بذار کنار. صبر و حوصله تو خیلی خوبه، ولی یادت باشه که یه جاهایی باید شجاعت به خرج بدی و ریسک کنی تا به چیزی که میخوای برسی.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالی‌تان را ثبات بخشید. به لحاظ مالی خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد و پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد.  بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. انسان مهربان و مردم‌دوستی هستید و از هر فرصتی برای عشق‌ورزی به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که محبت، محبت می‌‌آورد و عشقی که نثار اطرافیان می‌کنید روزی به شما باز خواهد گشت. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید. یکی از آشنایان امروز حسای شما را تحویل می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لطفی که در حق شما انجام داده را در اولین فرصت جبران کنید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز یه عالمه ایده های جدید به ذهنت میرسه که اصلا فکرش رو هم نمیکنی! شاید تو خواب و رویا بهت الهام بشه، یا یهو از یه جایی بشنوی. حالا دلت شور میزنه که این ایده ها شاید الکی باشن، ولی اصلا اینطور نیست! به حس ششم خودت اعتماد کن، مطمئنا داره تو رو به یه راه درست هدایت میکنه. فقط یه کاری بکن، این ایده ها رو یه ذره دقیق تر بررسی کن، با آدمای کاربلد مشورت کن، ببین چی از آب در میاد. اگه بعد از همه اینا دیدی که این راه اشتباهه، هیچی رو از دست ندادی. مدتیه که یه عالمه ایده های مالی تو ذهنت داری. قبل از اینکه کاری رو شروع کنی، اول یه ذره زیر و بمش رو بکش، ببین همه چی حاضره یا نه، بعد دست به کار شو. اما یه چیز مهم: هر کاری رو قبول نکن! یه ذره زودتر تکلیفت رو مشخص کن، دست دست نکن.

نگران سلامتی خود هستید و احساس می‌کنید روحیه همیشگی را ندارید، جایی برای این نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و روز را با نشاط و شادکامی به پایان خواهید رساند. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید.  میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز یه عالمه ایده ی پولساز تو ذهنت میاد که حسابی ذوق میکنی! شاید بخوای یه کار جدید شروع کنی یا یه جوری درآمدتت رو زیاد کنی. موندی با کی در موردش حرف بزنی، با کی مشورت کنی. بهترین کار اینه که با آدمایی که تو این زمینه تجربه دارن و بهشون اعتماد داری حرف بزنی. ازشون بخواه راهنماییت کنن که چیکار باید بکنی. شاید یه جاهایی حرفاشون گیجت کنه و نفهمی چی میگن. اصلا خجالت نکش، سوال کن، توضیح بخواه. یادت باشه که ندانستن عیب نیست، نپرسیدن عیبِ! این روزا حس میکنی از همه طرف تحت فشار هستی. یه آدمی تو زندگیت هست که ازش دل خوشی نداری، بهتره فعلا باهاش کنار بیای و صبر کنی تا اوضاع آروم تر بشه. این چند روز یه جورایی داری خلاف عادت رفتار میکنی و لجبازی میکنی. مواظب باش یه چیزی رو خراب نکنی.

اطرافیان شما را به‌عنوان فرد دست‌و‌دل‌بازی می‌شناسند که دستی بخشنده‌ دارد، این رفتار را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از کمک به دیگران صدمه نمی‌بیند. فردی پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌‌گذارد. این پیشنهاد را با چشم بسته قبول نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی، جوانب کار را در نظر بگیرید.  اتفاق خوشایند و غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید. در رفتار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز یه روز پرهیاهو برای عشقت تو محل کارشه. یه بحث و جدل کوچیک با یکی از همکاراش داره که تا چند روز هم دلخورش میکنه. تو فقط یه کار میتونی بکنی: کنارش باش و هر کاری که از دستت برمیاد براش انجام بده. حتی اگه خودش فکر میکنه که باید تنهایی حلش کنه، ولش نکن. شاید امروز بالاخره بفهمی که چرا این چند وقت یه جورایی غیرمنطقی رفتار میکنه. اگه میخوای رابطتون رو بهتر کنی میتونی از بقیه هم کمک بگیری. مثلا بیشتر با هم وقت بگذرونین و از با هم بودن لذت ببرین. فقط یادت باشه که به قول و وعده هایی که میدی عمل کن تا دلخور نشه. تویی که هنوز مجرددی!! هر احساسی رو عشق حساب نکن. سرت به کار خودت گرم باشه و با عقل و منطق پیش برو. از تجربه و نظر بقیه هم استفاده کن. تا جایی که میتونی سعی کن قرض و وام نگیری، مگه اینکه خیلی واجب باشه.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید. امروز فردی با شما از در عشق و محبت وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام هوس‌های این فرد نیفتید.   بین شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دل فردی که با وی مشاجره کرده‌اید را بدست آورید. فرصتی از امروز را برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازار اختصاص دهید و به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز یه جورایی بی قراری و استرس داری. بهتره قهوه نخوری و بعد از ظهر یه چرت حسابی بزنی. اعصابت رو خورد نکن، چون فایده ای نداره. یه کم استراحت کنی تا عصر حالت خوب میشه. از خودت بپرس که چرا انقدر آشفته ای و ببین چیکار میتونی بکنی که آروم بشی. مثلا با عشقت برو یه جای سرسبز قدم بزنین و حرف بزنین. مطمئنا حالت خیلی بهتر میشه. تو خونه هم دعوا راه ننداز و سعی کن آرامش رو حفظ کنی. اگه از تنهایی ناراحتی، شاید لازم باشه یه کم بیشتر دقت کنی. یه نفر هست که خیلی دوست داره کنارت باشه. فقط یه ذره دلشوره و اضطراب داری، نفس عمیق بکش و بهش خوب فکر کن. برای حل مشکلات مالی هم دست رو به هر کسی دراز نکن.

با انجام کارهای سرگرم‌کننده و نشاط‌آور، اضطراب و نگرانی را خاتمه دهید. یکی از آشنایان نیازمند کمک شماست. هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید ایشان لطف شما را بدون پاسخ باقی نمی‌گذارد و در آینده‌ای نزدیک محبت‌هایتان را جبران می‌کند. با یکی از آشنایان که مدت‌هاست خبری از وی نداشتید، ملاقات می‌کنید. دیدارها را تازه کنید و با هم‌صحبتی با این رفیق دیرینه به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواستان را به رفتار وی جمع کنید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید. در غیر این صورت کسی روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند.  شرایطی برای ورزش مهیا می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز عشق تو دلت موج میزنه! یه قرار عاشقانه با عشقت بذار و یه روز کامل رو باهاش بگذرون. اگه نتونست وقت بگذاره، ناراحت نشو و فکر نکن که دوستت نداره. شاید واقعا سرش شلوغه. یه کاری بکن که حالت خوب بشه، مثلا نقاشی کن، ساز بزن یا هر کار هنری دیگه ای که دوست داری انجام بده. نقل مکان برای تو خوبه، پس یه کم بهش فکر کن و اگه صلاح میدونی دست به کار شو. با شرایط فعلی کنار بیا و سعی نکن خلاف جهت آب شنا کنی، چون فایده ای نداره. عصبانی و تند مزاج نباش، اینجوری مشکلت حل نمیشه. یه مسافرت هم یه ایده ی عالیه برای تنوع و تغییر روحیه. مطمئن باش که گره از کارت به زودی باز میشه. قدر چیزایی که داری رو بدون و به نداشته هات فکر نکن.

اعتماد‌به‌نفس کمی دارید و این وضعیت زمینه شکست‌ شما را در برخورد با مشکلات فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است که به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و در آینده با اعتمادبه‌نفس کامل به مصاف مشکلات بروید.  وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. دست این فرد را بگیرید و هر کاری که در توانتان هست، برای ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این فرد در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند.  مدتی است رابطه میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان گرمای سابق را ندارد و آن‌چنان که باید و شاید به یکدیگر محبت نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط فاصله‌ای عمیق میان شما و  عشق‌ زندگی‌تان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق میان خود را شعله‌ور کنید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز  رابطه ت با رفیق و همکار و عشقت خیلی خوب پیش میره و حسابی میتونی باهاشون حرف بزنی. حرفاشون رو خیلی خوب میفهمی و میتونی ازشون یه چیزایی یاد بگیری. حالا شاید یه جاهایی باهاشون هم نظر نباشی، اشکال نداره! اینکه با یکی هم نظر نباشی دلیل نمیشه که ازش چیزی یاد نگیری. شاید نتونید در مورد مسائل مهم و جدی باهاشون حرف بزنید، ولی فعلا درگیر چیزای الکی و پیش پا افتاده مثل اخبار روز و اینا باشید و از با هم بودن لذت ببرین. یه دعوا هم هست که به تو ربطی نداره و تموم میشه و از شنیدن خبرش خوشحال میشی. فعلا تو کار و شغلت دست به هیچ تغییر بزرگی نزن. یه مدتیه که از خودت ایراد میگیری و تعریف و تمجید بقیه رو باور نمیکنی. یادبگیر که از خودت راضی باشی و به خودت اعتماد داشته باشی. تو یه آدم فوق العاده ای و لیاقت بهترین ها رو داری! فقط یه ذره مثبت اندیش باش و از فرصتها استفاده کن. اختلافات کاری و شخصی رو هم کنار بذار و به دنبال صلح و صفا باش.

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. سودی عایدتان می‌شود. با این حال مجبور می‌شوید قسمتی از این پول را به خرج‌های زندگی اختصاص دهید. غم به دل خود راه ندهید و با کار و تلاش بیشتر زمینه افزایش درآمد خود را فراهم کنید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. کارهای زیادی در پیش رو دارید. با این حال غم به دل خود راه ندهید، زیرا کارهای دشوار به پایان می‌رسد و مزد زحمت‌هایی که کشیده‌اید را دریافت می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. محبت همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.  فرصتی فراهم می‌شود تا با ورزش یا پیاده‌روی، حال‌و‌هوایی تازه کنید و سلامت جسم و جان خود را تضمین نمایید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز یه عالمه خبر خوب میشنوی که حسابی ذوق میکنی و تمرکز کردن رو کارهای ظریف و دقیق برات سخت میشه. طبیعیه که هیجان زده باشی، ولی یادت باشه که زیادی تو تخیلات غرق نشو و یه کم هم واقع بین باش. یه پیاده روی حسابی حالت رو خوب میکنه. یکی از دوستات هم تورو به یه مهمونی دعوت میکنه. شاید رفتار بقیه تو مهمونی یه جورایی عجیب باشه، ولی مطمئنا یه خاطره ی خوب برات رقم میخوره. فقط یادت نره که تحت هیچ شرایطی از عشقت غافل نشی. چند روز دیگه یه اتفاق خیلی خوب میفته که زندگیت رو یهو عوض میکنه. به انتخاب خودت احترام بذار، زندگی رو خیلی سخت نگیر و سعی نکن همه چیز رو سیاه و سفید ببینی. یه جورایی به یکی حسادت میکنی و حرفایی میزنی که از شخصیت تو بعیده. اگه مشکلی داری، پشت سرش حرف نزن، رو در رو بهش بگو.

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبه‌رو می‌شوید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی کنید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهنتان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت.  روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز که عشقت یا خانوادت پیشت نیستن یه کم احساس تنهایی میکنی و حس میکنی خونه خیلی سوت و کوره. بهتره امشب از خونه بیرون بری و با یکی از دوستات بگردی یا یه فیلم خوب ببینى. یه کاری بکن که حالت خوب بشه و از تنهایی در بیای. یه ذره دلخوری هم با یکی از دوستات داشتی که امروز کامل برطرف میشه. سعی کن صبورتر باشی، شاید همه ی این اتفاقات یه جور امتحانه که ببینه چقدر میتونی تحمل کنی. بعدش هم که از این مرحله رد شدی، حتما یه پاداش خوب در انتظارت. تو آدم مهربون و بخشنده ای، ولی خب این اتفاقات اخیر یه جورایی تو رو دو دل کرده. از حرفای الکی و آدمای منفی دوری کن. اگه توی کار، تحصیل یا عشق شکست خوردی، اصلا ناامید نشو. شاید یه مدت لازمه که از همه چی فاصله بگیری و با خودت خلوت کنی. یه نقشه ی بزرگ هم تو سرت داری که با یه آدم مطمئن میتونی بهش برسی.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.   روحیه کم‌ حوصله‌ای دارید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   همسر یا عشق زندگی‌تان نیازمند کمک شماست، اما این درخواست را مستقیماً با شما مطرح نمی‌کند. در نتیجه به کمک همسر یا عشق زندگی‌تان بروید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. مطمئن باشید عشق زندگی شما‌، لطفی که به وی کرده‌اید را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت محبت‌های شما را جبران می‌کند. مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و سلامت شما روبه تحلیل گذاشته است. قبل از اینکه این رویکرد سلامت شما را با خطری جدید تهدید کند، هوای وجود نازنینتان را بیشتر داشته باشید.  اعضای خانواده نظرهای خود را به شما تحمیل می‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و استقلال فکری خود را به اطرافیان ثابت کنید. زود از کوره در نروید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط