فال روزانه دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۷ فروردین ماه و فال روزانه فردا هفتم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۷ فروردین ماه و فال روزانه فردا هفتم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته‌ انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. انتظار دارید پولی به دست شما برسد، اما این اتفاق نمی‌افتد و وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. یکی از دوستان با تقدیم هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به فکرتان است. خبری خوش از یکی از رفقای قدیمی به دست شما می‌رسد. کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و امروز دردسرهای زیادی را شاهد خواهید بود. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. در مورد احساساتتان با خودتان صادق باشید. برای شروع کاری باید با اشخاص دیگری هماهنگ و مقدمات کار را با هم فراهم کنید، غر نزنید و ایراد نگیرید، به جای آن دست به کاری بزنید که فکر می کنید درست است. مدتی‌ست کارهایتان خوب جلو نمی روند.

خیالبافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. به رفتار همسر یا عشق زندگیتان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهای ایشان را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بردارید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی در پیش بگیرید. با فراگیری مهارت‌ های افزایش اعتماد‌ به‌ نفس، درهای تازه‌ ای از موفقیت را به‌ روی خود باز کنید. پولی که از کسی قرض گرفته‌ اید را امروز به هر قیمتی که شده باز پس دهید. اختلاف نظر‌ های پیش‌ پاافتاده با همسر یا عشق‌ زندگیتان را کنار بگذارید. زحمتی که برای انجام کار مهمی کشیده‌ اید امروز نتیجه می‌ دهد. کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و فرصتی از روز را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. امروز شخصی را ملاقات می کنید که تاثیر مهمی در زندگی شما می گذارد. یک دوست با شما درد و دل کرده، یادتان باشد تا خودش نخواهد و یا تصمیم نگیرد شما نمی توانید کاری برایش انجام بدهید و یا کمکش کنید، با اصرار بیش از حد او را از خود نرنجانید و از خودتان دور نکنید.

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. کار مهمی را مدت‌ها پیش انجام داده‌اید. با این حال تاکنون این کار برای شما دستاوردی نداشته است. این شرایط تغییر می‌کند و این کار مهم به ثمر می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و آینده را با تلاش و پشتکار بیشتری ادامه دهید. دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.   ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

بد رفتاری با همسر یا عشق‌ زندگی‌‌تان را کنار بگذارید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. تصمیم‌ های مالی را به آینده موکول کنید و امروز دست از هرگونه معامله‌ای بکشید. حواس تان را در محل کار یا منزل بیشتر از همیشه جمع کنید. ضعف‌ های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید. کمی به خودتان استراحت دهید و فرصت بیشتری را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان باشید. برای رسیدن به نیتتان باید به کارهایتان سرعت عمل ببخشید، از همین امروز شروع کنید. هدف‌هایتان را یکبار دیگر بر روی کاغذ بنویسید و حتی اگر لازم است با کسی مشورت کنید. تا آخر سال باید تصمیم های مهمی بگیرید. صبور باشید.

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید.  روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید.   خرج سنگینی روی دست شما قرار می‌گیرد، از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دخل‌و‌خرج‌تان باشید. ایامی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه عاشق شماست. این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید. مهمان‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید مدت زیادی از روز را به پذیرایی از این مهمان مشغول شوید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فرصتی برای انجام کارهای مورد علاقه تان پیدا می‌ کنید. از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دست شما خواهد رسید. اعتماد بیش‌ ا‌ز‌ حد به اطرافیان را کنار بگذارید. فرصتی از روز را به پیاده‌ روی و تفکر اختصاص دهید. فردی که دشمن شما است نقشه‌ های شومی برای شما کشیده‌. خبری خوشحال‌ کننده به دست تان خواهید رسید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. با اتفاق های اخیر به زودی با زندگی جدیدی روبرو خواهید شد. با افرادی وارد معامله می شوید که زیاد مورد اعتمادتان نیستند، بهتر است با آن ها دست به عصا راه بروید. سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید و بعد هر کاری که دلتان می گوید انجام دهید.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. خبری شاد و خوشحال‌کننده به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری کنید.  اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندیهایتان بیشتر افزایش پیدا کند، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌ احوالی را نخواهید دید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. صرفه‌ جویی را ادامه دهید و اندوخته های مالی خود را بیشتر کنید. بیش‌ از‌ حد نگران سلامتی اعضای خانواده نباشید. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌ اید. قصد تغییر شغل دارید و این وضعیت آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. یکی از اطرافیان شدیدا نیازمند کمک شما است. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما نیاز دارد. اوضاع و احوال تحصیلی تان خیلی خوب نیست. بیش از گذشته این روزها به مسائل دیگری غیر از درس مشغول شده اید. برای تغییر باید تلاش کرد. هر لحظه منتظر پاداش و یا عوض شدن شرایط زندگی تان نباشید. نگرانی ها برطرف می شود.

مدتی است که مانند سابق با اطرافیان ارتباط ندارید و از دوست و آشنا دوری گرفته‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. ارتباط خود با اطرافیان را افزایش دهید و رفقای جدیدی پیدا کنید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهد شد. خبری خوشحال‌کننده‌ امروز به دست شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید.  قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. به صلاح شما نیست که این رفتار ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل رفتارهای وی را جویا شوید. کار مهمی در پیش رو دارید، اما تمایلی برای انجام این کار نشان نمی‌دهید و دائم آن را به آینده موکول می‌کنید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید. مطمئن باشید انجام این کار برای شما فایده‌های بی‌شماری به دنبال خواه داشت.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

گرفتاری بیماری مزمنی هستید اما این بیماری بهبود پیدا می‌کند. پولی به دست تان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌ های زندگی را پوشش دهید. امروز دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید. از صمیم‌ قلب به یاری خوش‌ قد و بالا دل می‌بازید. اجازه ندهید تلاش‌ هایی که در زندگی کشیده‌ اید به‌ راحتی از بین برود. شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار مورد علاقه‌تان مشغول شوید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد. عشقی بی‌ حد‌ و مرز را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد. اگر مشغول کاری هستید برای مدتی توقفی در کارتان پیدا می شود اما دوباره شروع به فعالیت می کنید. با داشته هایتان بسازید و نداشته هایتان را بزرگ نکنید. روزهای روشن در راه است. این روزها هر لحظه ممکن است ناامیدی به سراغتان بیاید.

برای رسیدن به موفقیت باید زندگی را جدی بگیرید و با اراده محکم مشکلات را پشت‌سر بگذارید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دستتان خارج می‌شود. یکی از اطرافیان نیازمند کمک شماست. به این فرد کمک کنید، اما مواظب باشید از کارهای اصلی خود عقب نمانید و وقت بیش‌ازحدی را برای کمک به اطرافیان تلف نکنید.   عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت. مدتی است که احساس می‌کنید رابطه شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان سرد شده است، امروز ورق بر می‌‌گردد و پذیرای عشقی گرم و آتشین خواهید بود. اگر می‌خواهید کامروا باشید، سحرخیزی پیشه کنید. تنبلی را کنار بگذارید و اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده به فردا موکول شود.




فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌ های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌ تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌ های منطقی بگیرید. همکاران در محل‌ کار یا اعضای خانواده در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. اعضای خانواده و به‌ خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند. شخصی شما را دعوت به انجام کاری و یا حضور در جمعی می کند، اگر شک دارید بلافاصله جواب ندهید. برای مشکل پیش آمده راه حلی ندارید، بهترین کار این است که اقلاً شنونده خوبی باشد تا از فشارها کم کنید. عشق را سخت نگیرید.

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رازهای کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید.  امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  عشق‌ زندگیتان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند. سبک زندگی کم‌تحرکی دارید و ادامه این رویکرد سلامت شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه از امروز به فکر ورزش و تحرک باشید و فکری به حال سلامت خود بردارید.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

نگرانی‌ های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. فکر های ناراحت‌ کننده را از ذهن خود بیرون کنید و به آرامش برسید. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما ولخرجی نکنید و این پول را برای آینده پس‌ انداز نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید. به خاطر داشته‌ باشید که راه مردم‌ داری از میان احترام به دیگران می‌گذرد. مشاجره‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگیتان داشته‌ اید امروز ختم به خیر می‌شود. نگاه و نظرتان نسبت به شخصی با رفتارهای اخیرش کاملا تغییر خواهد کرد. سرتان را به چیزی گرم کنید و حواس خودتان را معطوف به آن کنید، پادکست گوش کنید، راه بروید، کتاب بخوانید اما یکجا و ساکن و در تاریکی نمانید، زندگی بالا و پایین دارد.

نگرانی‌های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. بهتر است امروز بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید و با کاهش فشارهای کاری زمینه آرامش بیشتر خود را فراهم کنید.  امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پولتان را نخواهید دید. کار مهمی باید انجام دهید، اما مدتی است که انجام این کار را به آینده واگذار می‌کنید. اجازه ندهید انجام این کار بیش‌از‌حد ذهن شما را به خود مشغول کند. با اطرافیان مشورت کنید و برای انجام این کار آستین بالا بزنید.  روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را فراهم کند. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز وفاداری‌ اش را به شما ثابت می‌کند. امروز هزینه‌ ای هنگفت روی دست‌تان قرار می‌گیرد. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید و در این مراسم با افراد سرشناسی ملاقات می‌کنید. از محبت بی‌پایان همسر یا عشق‌ زندگیتان بی‌ نصیب نخواهید ماند. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از همکاران یا اعضای خانواده کمک بگیرید. روز خسته‌ کننده‌ ای را درپیش دارید و تا انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌ کنید. آدم بعضی وقت ها حرف هایی می زند و یا کارهایی می کند که بلای جان و مالش می شود. در جمعی حرف هایی زده اید که امروز باید تاسف آن ها را بخورید. همیشه قبلا از گفتن حرفی در میان جمع کمی فکر کنید. به هر طریقی شده دل طرف مقابلتان را به دست بیاورید.

یکی از دوستان برای بهبود سلامتیتان به شما کمک خواهد کرد. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. سودای آغاز کار جدیدی را در سر دارید، اما از انجام این کار نگران هستید و امروز و فردا می‌کنید. اکنون زمان مناسبی برای آغاز این کار است. این کار را شروع کنید و مطمئن باشید اوضاع به نفع شما تمام می‌شود.  به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید. مدت زیادی است که فکر انجام کاری ذهن شما را حسابی مشغول کرده، امروز زمان مناسبی است که بدون هرگونه نگرانی و ناراحتی،‌ این کار را انجام دهید.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

بیش‌ از‌ حد به نگرانی‌ ها فکر نکنید و به دنبال آرامش باشید. کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. از حال فرو افتادگان غافل نشوید و دست افرادی که نیازمند کمک هستند را بگیرید. به فکر تقویت رابطه میان اعضای خانواده باشید. به خاطر داشته‌‌باشید که گذشته‌ ها گذشته و به آینده فکر کنید. امروز مزد زحمت‌ های خود را دریافت خواهید کرد. خجالت را کنار بگذارید و عشق و محبت خود را به زبان بیاورید. اطلاعات کاری و حرفه‌ ای خود را با غریبه‌ ها در میان نگذارید. این روزها علی رغم فشارها لازم است که حواستان را جمع کنید. گذشته را کاملا رها کنید و به اکنون و آینده فکر کنید. در کارها در پی آن باشید که چراغی روشن کنید، خاموش کردن به آسانی فوت کردن است، همه این کار را بلدند.

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالیتان را در آینده افزایش دهید.   احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالیتان را در آینده افزایش دهید.   احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید.

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید.  روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. مدتی است توجه کافی به همسر یا عشق زندگیتان ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگیتان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگیتان داشته باشید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید.  روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. مدتی است توجه کافی به همسر یا عشق زندگیتان ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگیتان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگیتان داشته باشید.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید.  فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار