فال روزانه سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ و فال روز تولد ۱۲ بهمن و فال روزانه فردا دوازدهم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ و فال روز تولد ۱۲ بهمن و فال روزانه فردا دوازدهم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

به دلیل عدم مراقبت‌های لازم دچار مشکل جسمی می‌شوی. باید از روح و جسم خود مراقبت کنی و اجازه ندهی میکروب‌هایی که در همه جا پراکنده‌اند به آنها آسیب برسانند.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

موقعیت شغلی و حرفه ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زمان تان را به بازنگری کردن استراتژی های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند ، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.فال روزانه سه شنبه 12 بهمن 1400

فال روزانه سه شنبه 12 بهمن 1400
تمام موفقیت ها و خوش شانسی هایی که طی چند ماه گذشته مایه خوشحالی شما شده اند به اندازه کافی به شما آرامش داده اند تا روی علایق معنوی و هنری خود تمرکز کنید. شاید امروز چند غافلگیری خوشایند در انتظار شما باشند. شما امروز با افراد جدیدی دیدار خواهید داشت که با آنها علایق مشترکی دارید. آنچه از آنها یاد می گیرید به رشد و پیشرفت بیشتر شما کمک خواهد کرد. شاید خودتان دلتان بخواهد با خودتان خلوت کنید و در سکوت استراحت کنید، اما علاوه بر کارهایی که برای انجام دادن دارید، دیگران از شما انتظار دارند برای آنها هم وقت بگذارید. شاید بهتر باشد در طول روز کارهایتان را انجام داده و از غروب آفتاب وقتتان را برای خودتان کنار بگذارید. برای یکی از خواسته هایتان بهتر است بیش از این کوتاه نیایید، پافشاری کنید. وقتتان را با گوش کردن به حرف های بی اساس شخصی در اطرافتان هدر ندهید. شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید اما قبل از آن که خسته و دل زده شوید کمی هم به دیگران مسئولیت بدهید و از آن ها کمک بخواهید. یاد بگیرید اعتماد کنید.
انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندی‌های خود بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌ای‌، راه به جایی نمی‌برید و از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج کردنت باشی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز می توانید از شر غم و غصه ای که شما را مشغول به خود کرده بود ، خلاص شوید ، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید ، به خاطر اینکه نمی توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید ، قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴
روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگرچه برنامه های بلند مدت تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند ، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می شوید ، کم کم از دست این برنامه ها خلاص می شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته اید ، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید ، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

هنوز تا آخر هفته خیلی مانده است، اما شما احساس می کنید که باتری هایتان دارند تمام می شوند. لزومی ندارد دنیا را فتح کنید، کارهای روزمره تان را انجام داده و پس از آن حتما زمانی را به خوش گذرانی با دوستانتان اختصاص دهید تا بتوانید فردا انرژیتان را باز یابید. امروز همراهی دوستان نزدیکتان در فعالیت های گروهی و اجتماعی به شما حال بسیار خوبی خواهد بخشید و احساس سلامتی، خوش شانسی و خوشحالی خواهید کرد و دلتان می خواهد ساعت های زیادی را در کنار آنها بگذرانید. شاید برخی اتفاق های کوچک، مثل فراموش کردن برخی از وسایلتان و یا گم کردن راه، برایتان پیش بیایند، اما در کل روز خوبی را پشت سر خواهید گذاشت. این اواخر ارتباطتان با دیگران به خوبی پیش نمی رود زمان آن رسیده که تغییر رویه بدهید و شرایط جدیدی را در روابطتان بوجود بیاورید. منفی بافی نکنید و کمی مثبت اندیش باشید و برای رسیدن به خواسته تان تلاش کنید. روزهای بهتری در راه است و می توانید از حالا خودتان را برای روزهای هیجان انگیز آماده کنید.

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید.  در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. برای رسیدن به موفقیت بیشتر از اعتمادبه‌نفس و اراده پولادین خود کمک بگیرید.  مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید : اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کارهای عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

سیاره بخت شما یعنی بهرام در موقعیت و مکان خودش ثابت مانده است ، اما الان زمان کم کردن فعالیت های معنوی و مذهبی نیست. برعکس ، حوادث خیلی کند و آرام شده اند ولی شما توانایی این را دارید که خیلی سریع در مورد رابطه این اتفاقات با یکدیگر فکر کنید. با همه این احوال تضاد خیلی شدید که بین دنیای درونتان و دنیای بیرون وجود دارد ممکن است باعث فاصله افتادن بین شما و دوستان یا خانوده تان شود و شکافی که بین تان ایجاد می شود شما را مایوس می کند. ولی واکنش شدیدی نشان ندهید ، فشار و کشمکش به طور کامل و خود بخود از بین می رود.

فال روزانه
موفقیت و خوش شانسی در رابطه با مسائل مالی در حال حاضر باعث خوشحالی بسیاری در شما شده اند. اعتماد به نفس در وجود شما موج می زند و دوستان خوبتان دورتان را گرفته اند و شاید حتی در محل کار و محیط اطرافتان نیز مورد تایید و تشویق قرار گرفته باشید. با این همه ممکن است چند بدشانسی کوچک در طول روز برایتان پیش بیایند که نباید اجازه دهید حال و هوای خوبتان را بهم بزنند. امروز شاید ناگهان به فکر یک مسافرت هر چند کوتاه مدت بیفتید، اما در حال حاضر بهتر است تمرکزتان را روی کارتان بگذارید و دور سفر رفتن را خط بکشید. برای راضی کردن روحتان برای سفری که در تعطیلات سال نو خواهید داشت برنامه ریزی کنید. برای انجام کاری که می دانید درست است بیش از اندازه سماجت و به دیگران اصرار نکنید. این روزها شما بسیار خسته اید، از جمع ها لذت نمی برید و کارها آنطور که باید پیش نمی رود. به خوابتان بیشتر اهمیت بدهید خستگی را از تنتان بگیرید، طولانی شدن این وضع برایتان دردسر ساز خواهد شد.
احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.  در زندگی شخصی با مشکلی روبرو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید: عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن.

رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما در مورد برنامه های آخر هفته خود مطمئن نیستید. حتی اگر بدانید که چه می خواهید ، باز هم می ترسید که برای رسیدن به همه آنها وقت کافی نداشته باشید- که البته درست هم فکر می کنید! به جای اینکه از مقدار آنها کم کنید می توانید بخشی از برنامه هایتان را به هفته های بعد موکول کنید. اگر حس می کنید وقت در حال تمام شدن است نگران نشوید ، شما امکانات زیادی پیش روی خود دارید.

امروز سعی کنید در محل کارتان مواظب حرف هایی که می زنید باید، در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی به وجود بیایند که برایتان دردسر ایجاد خواهند کرد و شاید حتی از حرف ها و نظراتی که می دهید بر علیه خودتان استفاده شود.  بهتر است بیشتر وقتتان را پشت میزتان بگذرانید و زیاد با بقیه حرف نزنید. حالا که پس از تمام تلاش هایی که کرده اید جای خود را در دنیای اطرافتان پیدا کرده اید، شاید بتوانید دیگر وقتی را هم برای پرداختن به علایق شخصیتان کنار بگذارید. این علایق شخصی می توانند هر چیزی از یک سفر دور دنیا گرفته تا بازگشت به دانشگاه یا نوشتن یک کتاب باشند. با خیال راحت  و سر فرصت تصمیمتان را در این رابطه گرفته و برای آن برنامه ریزی کنید. شخصی به قولی که به شما داده وفادار است، نگران نباشید. در یک موقعیت تکراری رفتاری غیر از معمول انجام خواهید داد که خودتان را هم شگفت زده می کند، این آغاز پیشرفتتان است. اوضاع مالی این روزها خیلی بر طبق خواسته تان پیش نمی رود. یک خبر مثل یک جوانه کوچک نور امید به دلتان می اندازد.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. امروز خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. یکی از اطرافیان از رفتار شما سوءبرداشت می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید.

فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید: می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کارهایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی گوش بدهید ، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید ، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی تواند برایتان تصمیم بگیرد ، شما فقط باید نسبت به نصیحت ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

پولی که به صورت غیر منتظره به دست آورده اید شما را در رابطه با افزایش دادن دارایی هایتان و یا به دست آوردن سود بیشتر به فکر فرو برده است. شاید به فکر برخی سرمایه گذاری های جدید، به ویژه در زمینه مسکن بیفتید. سعی کنید در تصمیم گیری در این زمینه زیاد عجله نکنید و به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید، هر چقدر که دلتان بخواهد برای انجام این کار وقت خواهید داشت. شما رویاهای بزرگی برای آینده دارید و دلتان می خواهد ایده هایی که در ذهنتان دارید را با دیگران هم در میان بگذارید، اما به نفعتان است در انتخاب کلمات دقت کنید، در غیر این صورت در چشم دیگران همچون بچه ای به نظر می رسید که راجع به یک بازی که مناسب سنش نیست حرف می زند. به کوچکترها در اطرافتان بیشتر بپردازید. روی کمک شخصی حساب کنید. به زودی باید تصمیمی مهمی بگیرید و خودتان بهتر از هر کسی می دانید که این تصمیم را نباید از روی احساسات بگیرید. اگر در زندگی خودتان باشید و نقش بازی نکنید و برای رسیدن به آنچه که می خواهید تظاهر نکنید با رضایت به نیتتان می رسید.

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. امروز مشکلات مالی میان شما و اعضای خانواده دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت کنید که ارزش آن‌ها برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید.  اسرار دل‌تان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد.  کسی که بدخواه شما است زیر پای همسر یا عشق‌زندگی‌تان نشسته و قصد دارد تا دیدگاه ایشان را نسبت به شما تغییر دهد. در اولین فرصت این فرد را شناسایی کنید و اجازه ندهید نیت پلید خود را عملی سازد.

فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید:  از تحریک کردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با کسی که تجربه بیشتری دارد مشورت کنی.

شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید ، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید ، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

فال روزانه دوشنبه 11 بهمن

امروز شما آنقدر از خودتان مطمئن هستید که شاید حتی به راه اندازی یک کسب و کار تازه فکر کنید. در حال حاضر شراکت با دیگران احتمال موفقیت شما را به طور جدی افزایش خواهد داد. امروز همچنین این فرصت را خواهید داشت که به آنهایی که برایتان بیش از هر کس دیگری ارزش و اهمیت دارند، از جمله خانواده و عشقتان بیش از قبل نزدیک شوید. اگر هنوز وارد یک رابطه عاطفی نشده اید، به احتمال زیاد به زودی نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. اعتماد به نفس تازه ای که پیدا کرده اید افراد جدیدی را به سوی شما جذب خواهد کرد که تأثیر مثبتی روی زندگی و آینده شما خواهند گذاشت. بیشترین بهره را از این فرصت فوق العاده ای که در اختیارتان قرار گرفته بکنید. زود بخوابید و سحر خیز باشید تا به خواسته تان برسید وگرنه به سلامتی تان صدمه می زنید. از کسی انتظاری نداشته باشید و اگر رفتارهای یک نفر شما را ناراحت می کند بد نیست اول نگاهی به کارهای خودتان بیندازید، او فقط عکس العمل نشان می دهد و مقصر اصلی خودتان هستید.

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، ناراحتی‌ها را فراموش کنید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. به نفع شماست که چشم از مال و اموال خود برندارید.  رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلاً به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود.

فال روزانه فردا مهر ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید : هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

شما پروژه های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می توانید رویشان کار کنید ، اما باید بدانید که مسئولیت های شما در جهتی قرار گرفته دارند که نیاز به به کارهای هنرمندانه تر احساس می شود و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته اید بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید: به صداقت فکر کنید و صادق باشید. افکار منفی شما بجز این که روابط شما را سست و ضعیف کند هیچ شم دیگری ندارد و این همه حقیقت است. تا روز خیانت زمان زیادی مانده و لازم است از حالا به فکر آن باشید. ? شاید هم کسی به شما خیانت نکند. ?

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست ، بنابراین شما می کوشید که تا جایی که می توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند ، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارت هایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی کند. شما می توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف های مردم از مجادله های بی خودی دوری کنید.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما معمولا طرفدار اعتدال و انصاف در رفتار هستید، اما امروز تمایلتان به خدمت رسانی به دیگران و از جان گذشتگی بیش از هر وقت دیگری است. شما در حال حاضر ترجیح می دهید به جای این که روی انجام کارهایتان و دنبال نمودن اهدافتان تمرکز کنید وقتتان را برای خدمت به دیگران صرف کنید، اما اگر به این رفتار فداکارانه ادامه دهید در پایان روز به مشکل برخواهید خورد. سعی کنید مرز بین خدمت به دیگران و قربانی کردن خودتان را تشخیص دهید و خواه پول یا وقتتان باشد و خواه انرژی و احساستان، تنها از چیزی به دیگران بخشید که خودتان به آن نیاز ندارید. یادتان نرفته که در پروازها هم در مواقع اضطراری می گویند ابتدا ماسک خودتان را بگذارید و سپس به دیگران کمک کنید؟ برای رسیدن به یک خواسته حواستان باشد که خودتان را بیش از حد کوچک نکنید، بعدا پشیمان خواهید شد. شخصی در اطرافتان این روزها بسیار افسرده است، او را بفهمید و کمکش کنید. برای پیش بردن کاری مجبور به رفت و آمد های زیاد خواهید شد. هدیه ای را قبول می کنید که بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید.  دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید و در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید.  امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید: دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.

امروز خیلی دلتان می خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می کنید ، تضمین می کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می کنید.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ممکن است تغییرات و پیشرفت هایی که در زندگیتان ایجاد شده اند باعث شوند افرادی به دیدن شما بیایند و خوشحالی در فضای خانه تان موج می زند. شاید حتی یک مهمانی یا دورهمی برگزار کنید و شادیتان را با دیگران شریک شوید. این موضوع وقتتان را خیلی خواهد گرفت، اما انرژی مثبت زیادی را نیز به شما منتقل خواهد کرد. از این روز زیبا و شانسی که به شما روی آورده است نهایت استفاده را ببرید. ایده های فوق العاده ای به سرتان می زنند که وقتی م یخواهید دیگران را هم در جریان آنها قرار داده و یا نظرشان را جویا شوید می بینید که نمی توانید به خوبی در موردشان توضیح دهید و درک حرف هایتان برای دیگران دشوار است، چطور است اصلا چیزی نگویید؟ بر سر یک دوراهی قرار خواهید گرفت که دلتان نمی خواهد هیچ کدام از راه ها را انتخاب کنید. شماش شخص فعالی هستید اما به زودی سرتان خلوت می شود و می توانید با کار جداگانه ای منبع درآمد جدیدی برای خودتان درست کنید. در هنگام وقوع مشکل شخصی که انتظار ندارید به کمکتان خواهد آمد کافیست از او کمک بخواهید.

اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید.  با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی نمایید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند.   حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از حرف‌های شما ناراحت شود.

فال روزانه فردا دوشنبه 11 بهمن

فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید: به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

خبرهای خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

نباید از سلامتی‌ات غافل باشی. استفاده از نوشیدنی‌های مفید و قرار نگرفتن در محیط‌ها یا جمع‌های پرتنش می‌تونه به تو آرامش بده و این بخشی از سلامتیه.

پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

شما امروز بین ایده های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیت های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید ، دیگر نمی توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی خواب آلود و بی حوصله هسید، اما در ادامه روز ذهنتان درگیر مسائل اقتصادی شده و به طور جدی به دنبال راهی برای بهبود بخشیدن به وضعیت مالی خود خواهید بود و به همین منظور تحقیقات زیادی انجام خواهید داد. جستجو کردن برای یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده ای بهتر کاری قابل تحسین است، اما به شرط آن که باعث نشود کارهای اصلیتان را کنار گذاشته و تأثیری که فعالیت های زمان حالتان روی رفاه آینده تان می توانند داشته باشند را نادیده بگیرید. امروز زمان زیادی را صرف رسیدگی به خانه تان خواهید کرد و شاید برای تغییر دکوراسیون منزلتان به خرید بروید، حواستان باشد بیشتر از کوپنتان پول خرج نکنید. نگرانی هایتان را به اطرافیان منتقل می کنید و با این کار مشکلاتتان بیشتر می شود؛ کمی خوددار باشید و تنها با کسی که می تواند کمکتان کند مشورت کنید. در انتظار رسیدن خبری هستید خودتان را مشغول نگه دارید تا کمتر آسیب ببینید. در مورد یک مسئله خانوادگی که به شما مربوط نمی شود بهتر است حرفی نزنید.

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند.  کارهای روزانه را با سرعت بیشتری انجام دهید و اجازه ندهید کار ناتمامی به فردا موکول شود.  عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. حریف کارها نیستید و امروز هزارویک‌ کار عقب‌افتاده دارید، به همین دلیل انتظار دارید که اطرافیان برای کمک به شما آستین بالا بزنند، اما اطرافیان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید درگیر کارهای خودشان هستند و فرصتی برای کمک به شما ندارند، در نتیجه آستین بالا بزنید و کارها را به‌تنهایی انجام دهید و در برابر حجم زیاد کارها خم به ابروی خود نیاورید.

فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید:  مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان های مالی ممکن است استرس های غیرلازمی را در زندگی تان به همراه داشته باشد ، اما به این راحتی نمی توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید ، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید ، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

کم بودن پیشرفت شما باعث شده است که بخواهید بیشتر و بیشتر فشار وارد کرده و به سمت جلو پیش بروید، اما امروز این طور به نظر می رسد که بی آن که هیچ حرکتی در کار باشد، فقط چرخ هایتان دارند می چرخند و شما دارید خودتان را خسته می کنید. مسیری که شما دارید طی می کنید به خاطر مشکلات و ناهمواری های به ظاهر کوچک و بی اهمیت خیلی پیچیده تر از آنی شده است که انتظارش را داشته اید. بر خلاف آن چه خودتان فکر می کنید، سپردن کارها به دست حس خلاقیتتان خیلی بهتر از منطق همیشگیتان برای پیش بردن کارها و استفاده از انرژی امروزتان به کارتان خواهد آمد. قلبتان چیزهایی را می داند که ذهنتان نمی تواند درک کند. نگران نباشید مشکلات خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید حل می شود. یکی از اعضای خانواده نیاز به نصیحت دارد و لازم است که بیشتر برایش وقت بگذارید. می توانید با فعالیت های ورزشی یا هنری استرس را از خود دور کنید. انجام کاری که از شما خواسته شده از توانتان خارج است، خودتان را به دردسر نیندازید.

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. روحیه ولخرجی دارید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید.   کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌های‌تان را دریافت خواهید کرد. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ )

فال روزانه می گوید: عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش کرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی که مدتها فکرت را مشغول می‌کند.

برای سالم و باطراوت ماندن هرچه بیشتر پوست باید از پاک‌کننده‌های طبیعی استفاده کرد و همینطور پوست به قدر کافی مرطوب بوده و از نور زیاد خورشید محافظت شود.

در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

اسفند : تعاملات شما با رئیس تان یا فرد دیگری که می تواند روی شما کنترل داشته باشد ، شاید به آن نرمی که شما دلتان می خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید ، دلتان می خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد ، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید ، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز شما در تمام طول روز خوشحال خواهید بود و از ثمره زحمات چند سال گذشته خود لذت خواهید برد. شما در حال حاضر می توانید اهداف و چیزهایی را دنبال کنید که پیش از این هرگز قادر به انجام آنها نبوده اید. امروز شما همچنین از جذابیت ویژه ای برخوردار هستید و دوستان قدیمی و جدیدتان دورتان را گرفته اند و حتی فرصت این که بتوانید نیمه گمشده تان را پیدا کنید برای شما فراهم است. اگر همه چیز آنقدر خوب به نظر می رسد که برایتان قابل باور نیست خودتان را نیشگون بگیرید تا از این که بیدار هستید اطمینان پیدا کنید. قرار نیست زندگی همیشه سخت و بی رحم باشد، گاهی جادوی قدرت خداوند را در کوچک ترین چیزها هم می شد دید. یک خرید کوچک حالتان را خوب می کند. حضور در جمعی و مصاحبت با شخصی به شما انرژی تازه خواهد داد. دری باز خواهد شد و یکی از مشکلات مالی تان برطرف می شود. حواستان به دوستانتان باشد و جویای احوالشان باشید. شخصی که دائم برایتان خبرهای بد می آورد از خودتان دور کنید، از استرس هایتان کم می شود.

اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید. عزم راسخی که در انجام کارها دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید، تلاش‌های‌ شما به بار خواهد نشست.  فکر انجام کارهای خلاف و نادرست را از سر بیرون کنید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.

فال روزانه فردا
 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط