فال روزانه سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲

 فال روزانه سه شنبه 2 آبان ۱۴۰۲ و فال روز تولد 2 آبان ماه و فال روزانه فردا دوم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خور...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲ آبان ماه و فال روزانه فردا دوم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به کسی که دوستش داری می‌رسی. به شرط آنکه از هیچ کوشش در راه آن دریغ نکنی. کسی را دوست بدار که تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

بیماری‌های بزرگ از یک سرماخوردگی کوچک شروع می‌شوند. پس مراقب سلامتی‌ات باش.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز شاید فرصت دنبال کردن یکی از علائق جدید خود را به دست بیاورید، شاید هم به طور ناگهانی به کاری علاقمند شوید که خیلی زود به یکی از سرگرمی های محبوب شما تبدیل خواهد شد. در هر صورت تجربه های تازه ای در انتظارتان هستند که افق های جدیدی را به رویتان باز خواهند کرد. امروز قدرت شما در قانع کردن دیگران بسیار زیاد است و می توانید خیلی راحت تر از همیشه حرف خودتان را به کرسی بنشانید. در محیط کار یا تحصیل ائده ای را مطرح می کنید که با استقبال جمع روبرو نمی شود. نا امید نشوید و ائده تان را پرورش دهید. از دوستی راه دور خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند. برای اشتباهی که نکرده اید عذرخواهی نکنید، صحبت کنید و سوءتفاهم را برطرف کنید.

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد. امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید و کاری نکنید که خطری به دنبال داشته باشد.  اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید.   ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

تمایل داری خبری را پیش از اینکه تحقیق کرده باشی، باور کنی. این شتابزدگی خطرناک خواهد بود و باید در مورد هر خبری کاملا تحقیق کرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشکلات کمتری پیش می‌آید.

یک سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد کرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب کاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

توانایی شما در صحبت کردن و همچنین نوشتن در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و اگر دوست دارید در هر یک از این زمینه ها فعالیت حرفه ای داشته باشید اکنون زمان خوبی برای آغاز این کار خواهد بود و شانستان برای رسیدن به موفقیت بیشتر از زمان های دیگر است. دست به کار شوید و ایده هایتان را حتی اگر شده به صورت تقریبی روی کاغذ بنویسید. تنها نکته ی منفی استرسی است که احتمال دارد به شما وارد شود. برای رسیدن به نیتتان باید بیشتر تلاش کنید. وقتتان را صرف کارهای بیهوده نکنید، روی برنامه‌هایتان تمرکز داشته باشید. به ظاهرتان بیشتر توجه کنید و همیشه مرتب و آراسته باشید. برای کسب دانش یا فرا گرفتن یک فن و یا هنر وقت بگذارید.

با عادت‌های مضر و خطرناک، سلامت خود را به خطر نیندازید. به خاطر داشته باشید که با ادامه این عادت‌ها نه تنها سلامتی خود را به مخاطره میندازید،‌ بلکه دوستان و آشنایان را نیز از خود گریزان می‌کنید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب ‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. روحیه احساساتی دارید و اجازه می‌دهید که احساسات بر عقلتان غلبه کند، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و در تصمیم‌های مهم زندگی، احساساتی نشوید و راه عقل و منطق را در پیش بگیرید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

از دوستی‌هایی باید ترسید که هر روز به رنگی است. کسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌کنند، که شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

اگر وقت داری می‌توانی در کلاس‌های مورد علاقه‌ات ثبت‌نام کنی. به این صورت هم معلومات و اطلاعاتت بیشتر می‌شود و هم روحیه‌ات عوض می‌شود.

وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تکمیل کنی. در راه خیر هر کس به اندازه توان خود کمک می‌کند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز موفقیت در انجام یک کار خلاقیت آمیز تحسین و تأیید اطرافیانتان را برای شما به همراه خواهد داشت. دوستان صمیمیتان و شخصی که دوست دارید به خاطر این موفقیت شما خیلی خوشحال خواهند شد و شاید حتی دور هم جمع شده و یک جشن کوتاه به مناسبت این موفقیت ترتیب دهند. تماس های تلفنی زیادی نیز برای تبریک گفتن با شما گرفته خواهند شد. شاید برای رسیدن به این هدف برای مدتی طولانی تلاش کرده باشید، پس حالا با خیال راحت از نتیجه به دست آمده لذت ببرید. شخصی به کمک شما برای انجام کاری نیاز دارد، شما خبر دارید قبل از اینکه به شما مراجعه کند خودتان به او پیشنهاد کمک بدهید. انجام یک معامله برایتان سودمند است. حواستان به تغذیه تان باشد، برای آنکه به کارهایتان برسید باید تن سالم داشته باشید.

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. هزینه‌ای غیرمنتظره امروز سر راه شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز بیشتر، خرج‌های غیرمنتظره را پوشش دهید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.  یکی از آشنایان امروز از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. از رفتار این فرد خرده به دل نگیرید و بر این کار ناشایست چشم‌پوشی کنید.  سنگی در سر راه‌تان قرار دارد و روز را آن‌گونه که انتظار دارید به پایان نخواهید رساند. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این شرایط در چند روز آینده بهبود پیدا می‌کند و زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند.




فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شکل نمی‌گیرد پس به جای گله و شکایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ کن و سعی کن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

به جاهای مختلفی می‌روی و در هر کدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی که برای آینده‌ات بسیار مفید است.

بهتر است کار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و کارهای مختلفی را امتحان کنی و در نهایت کاری را انتخاب کنی که با روحیه تو سازگار باشد.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

خبرهای خوبی در رابطه با موفقیت حرفه ای خودتان و یا یکی دیگر از اعضای خانواده غوغایی در خانه تان به راه خواهد انداخت. این موفقیت در حدی است که حتی مهمان های به دیدنتان خواهند آمد تا به شما تبریک بگویند. شما تصمیم دارید کارهایی روی خانه تان انجام دهید، شاید فقط قصد نظافت داشته باشید، شاید هم بخواهید تغییر دکوراسیون بدهید یا حتی تعمیراتی جزئی در خانه تان انجام دهید، اما این رفت و آمدها و شلوغی های امروز مزاحمتان خواهند شد. سعی کنید از همراهی با مهمان هایتان لذت ببرید. با گذشتن از اشتباه شخصی و قبول کردن عذرخواهی‌اش شما سبک می شوید و برکت به زندگی تان بر می گردد. در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی اگر می خواهید خودتان را سرزنش نکنید بهتر است هرچه سریع‌تر تصمیمی بگیرید و دست به کار شوید. منتظر یک تماس تلفنی از راه دور باشید.

به مشکلی برخورد خواهید کرد اما برای حل این مشکل دوستان و آشنایان به کمکتان می‌آیند. برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید.  قول‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرفتان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

اینکه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فکر کردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور کنی تا بتوانی با آرامش فکر کنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فکر عمیق همراه با آرامش دارد.

افکار پراکنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یک تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع کنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشکل بیابی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما امروز خبرهای جالبی برای دیگران دارید که شنیدن آنها برایشان بسیار جذاب خواهند بود. موفقیت هایی در راه هستند که دارید خودتان را از حالا برای آنها آماده می کنید، به دیدن دیگران می روید، خرید می کنید و یا به مشورت با دیگران می پردازید. تغییراتی دارند در محیط اطرافتان پیش می آیند. شاید همسایه هایتان عوض شوند یا کسب و کارهای جدیدی در محل زندگیتان آغاز شوند، این تغییرات ممکن است روی زندگی شما هم تأثیر داشته باشند. به کسی قول همکاری داده اید اما امروز و فردا می کنید، هرچه زودتر با او تماس گرفته و دست به کار شوید. در مورد یک مسئله عاطفی بر سر تصمیمی که گرفته اید بایستید، هرچه بعد از این اتفاق بیافتد به نفع شما خواهد بود. منتظر یک تماس تلفنی باشید که خبری را به شما می رساند.

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شماست. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگیتان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید.   مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. احساس می‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی کسل‌کننده پیدا کند و با تفریح و سرگرمی، روحیه‌ خود را بهبود بخشید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما زیر انباری از کارها و کاغذبازی های اداری مرتبط با مسائل مالی و اقتصادی غرق خواهید شد. صورت حساب هایتان باید پرداخت شوند، به چک ها و پرداختی ها رسیدگی شود و دیگر کارهایی از این قبیل. همچنین شاید مجبور باشید به یک مسئله ی حقوقی رسیدگی کنید. خوشبختانه همه ی این کارها به خوبی انجام خواهند شد و هر چقدر هم که لازم باشد برای به دست آوردن پول زحمت بکشید اصلا برایتان مهم نیست و خم به ابرویتان نخواهید آورد. شخصی سعی دارد با زبان چرب و نرم شما را برای انجام کاری یا قراردادی راضی کند، حواستان را جمع کنید و بی گدار به آب نزنید. خوش قول بودن وجهه شما را در چشم دیگران بالا خواهد برد. در دوستی افراط و تفریط را کنار بگذارید و ابتدا به فکر زندگی شخصی خودتان باشید.

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیمی، افکار منفی را از ذهنتان دور کنید. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. یکی از اطرافیان انتظار بیجایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا توقع‌های بیجا را کنار بگذارد.




فال روزانه مهر

اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با کسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود که این چینی نازک عشق ضربه نخورد و نشکند!

برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امکانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به کار شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که تدریس و یا نویسندگی را به عنوان شغل آینده ی خود انتخاب کنید؟ اگر چنین قصدی دارید امروز روز خوبی برای شروع به این کار و یا حداقل دست به کار شدن و فراهم کردن زمینه های لازم خواهد بود. اگر فکر می کنید لازم است دوره هایی را برای کسب مهارت بیشتر در این زمینه کسب کنید حتما سعی خودتان را بکنید. امروز تماس هایی از راه دور با شما گرفته خواهند شد که حاوی اطلاعاتی هستند که می توانند زندگی شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهند. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید، هم خورد و خوراک و هم سر و وضعتان. لازم نیست خرج زیادی بکنید اما در حد معقول به خودتان برسید و اجازه ندهید دیگران قضاوت تان بکنند. در کاری که مربوط به شما مربوط نیست مداخله نکنید. این روزها از عشق تصور درست و روشن تری دارید که شما را به مقصد راهنمایی می کند.

یکی از دوستان از درِ خودخواهی با شما وارد می‌شود و رفتار ناراحت‌کننده‌ای را در پیش می‌گیرد. از این رفتار ناراحت نشوید چرا که این فرد به اشتباه خودش پی می‌برد و در اولین فرصت از شما عذرخواهی می‌کند.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری بگیرید.   محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

نباید هر چه که می‌شنوی باور کنی چون در این صورت به کسی ستم خواهی کرد که شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی که از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.

باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد کنی. رکود و یکنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فکر پیشرفت باشی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز وقت گذراندن با دیگران برای شما بسیار رضایت بخش خواهد بود. دیگران رفتاری دوستانه و صمیمانه با شما دارند و از بودن در کنار آنها لذت خواهید برد. با این حال ممکن است از آنجایی که دقتتان نسبت به دیگران و احساساتشان خیلی زیاد است با دیدن برخی احساسات و انرژی های منفی کمی ناراحت و دلخور شوید. شاید به این موضوع پی ببرید که پشت بعضی از این خنده های ظاهری دریایی طوفانی نهفته است. باید برای آینده پس انداز مناسبی داشته باشید و دخل و خرجتان را تنظیم کنید. رازهای خود را با نامحرمان در میان نگذارید. امروز لحظه ای شاد و دلپذیری را تجربه خواهید کرد که پاداش صبر و متانت شماست. فکرتان را زیاد مشغول آینده و اتفاقاتی که هنوز نیفتاده نکنید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. انسان عجولی هستید، اما اجازه ندهید این روحیه کارهای مالی و تجاری شما را به خطر بیندازد. قسمتی از وقت خود را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید و به آرامش برسید. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شما است که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود. حرف‌هایتان را رک و بی‌پرده می‌گویید و در گفته‌های‌تان شرایط اطرافیان را در نظر نمی‌‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری دوستان و آشنایان را فراهم کند، فکری به حال این رفتار بردارید و لحن گفتار نیش‌دار و کنایه‌آمیز را کنار بگذارید.  در محبت و علاقه عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش که آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

یکی از گروه هایی که در آن فعال هستید به خاطر کارهای موفقیت آمیزی که انجام داده است مورد تشویق و تحسین قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد شما خودتان در رأس این فعالیت های موفقیت آمیز بوده اید. شاید هم یکی از دوستانتان موفقیتی به دست آورده که شما الهام بخش آن بوده اید. در هر صورت دیدن این موفقیت ها حتی اگر برای خودتان منافعی به همراه نداشته باشد هم باعث خوشحالی و احساس رضایت شما خواهد شد. نقشه ای در سر می پرورانید که برای به انجام رساندن آن بهتر است با کسی از نزدیکان مشورت کنید و از او کمکی بخواهید. برای کسی کاری انجام خواهید، پس از انجام آن دیگر پی اش را نگیرید. برای گرفتن جوابی از کسی بی تابی می کنید. صبور باشید و سر خودتان را گرم کنید.

عازم سفری هستید اما در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد و بهتر است که مسافرت را به آینده موکول نمایید. امروز حساب وقت و زمان از دستتان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. بین شما و عشق ‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگی تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌ زندگی‌تان باشند. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید.   یکی از آشنایان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت کنید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی وی دریغ ندارید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

دوستی تو را دعوت می‌کند اما امکان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای که بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود که بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر کرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

موفقیتی بدست می‌آید که سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شرایط فعلی نشان دهنده ی موفقیت برای شما خواهد بود. شاید این موفقیت به روابط عاطفیتان مربوط شود و یا شاید هم با پروژه ها و کارهایی که برای مدتی طولانی با آنها درگیر بوده اید مرتبط باشد. در هر صورت این موفقیت درست به موقع و همان زمانی که وجودتان سرشار از شور و هیجان است به سراغتان خواهد آمد. خوشبختانه در شرایط فعلی شما قادر خواهید بود بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید.  چیز زیادی تا تولدتان باقی نمانده است، سعی کنید در این یکی دو ماه باقی مانده برنامه های که برای این سال از زندگی خود داشته اید را به سرانجام برسانید. شخصی با گفتن حرفی، فکرتان را مشغول کرده و بر سر دو راهی نگه‌تان داشته، بهتر است مسئله را با خوش بینی نگاه کنید و بد به دلتان راه ندهید. بسته یا هدیه ای که انتظارش را ندارید به دست تان خواهد رسید. به یک میهمانی بزرگ دعوت خواهید شد، سعی کنید تنها نروید.

بیمار و ناخوش‌احوال هستید اما نگران نباشید چرا که با بهبودی فاصله چندانی ندارید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دستتان می‌رسد و ثبات مالیتان برقرار خواهد شد. امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت.   احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز سرحال است و حسابی به شما محبت خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی محبت‌های عشق زندگی‌تان باشید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یک بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه کرد. شاید به نفع تو باشد.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

باید سعی کنی از نظر اقتصادی خودکفا باشی. با کمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما در حال حاضر از این که به عنوان بخشی از یک گروه فعالیت کنید خیلی هم خوشحال و راضی خوهید بود، زیرا خیلی خوب می دانید که وقتی یک عده توانایی های مختلف خود را به میدان آورده و با هم به اشتراک می گذارند تا به یک مقصد واحد برسند، تا چه حد می توانند موفق باشد. شما از این که مجبور باشید ب خاطر دیگران معطل شوید اصلا خوشتان نمی آید، اما این را خیلی خوب می دانید که در شرایط فعلی حتی اگر کمی معطل شوید هم در نهایت سرعت پیشرفتتان به عنوان بخشی از این گروه خیلی بیشتر از این خواهد بود که خودتان به تنهایی پیش بروید. تا می توانید این روزها به گذشته برنگردید و حال را زندگی کنید. یک قرار کاری مهم که روی آن حساب کرده اید به هم خورده و به تاریخ دیگری موکول می شود. شخصی با رفتارهای اشتباهش آرام آرام از زندگی تان بیرون می رود. از شکست های گذشته عبرت بگیرید و اشتباهات خود را تکرار نکنید.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. همسر یا عشق زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ )

از طرف کسی برخوردها و عکس‌العملهایی می‌بینی که حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر کارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده کن. اگر روزی این این پیامها قطع شود قابل جبران نخواهد بود و تو کاملا تنها می‌شوی.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

پس از تلاش زیاد به یک سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ کن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

یک نامه و یا تماس تلفنی که در رابطه با تغییرات مثبت احتمالی در وضعیت اقتصادی شماست ذهنتان را به خود مشغول کرده است و فکرتان درگیر فرصت های احتمالی است که ممکن است در آینده برایتان پیش بیایند. شاید نگران این باشید که چطور می توانید بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید، اما با این عملگرایی که در شما وجود دارد بهترین استفاده را به طور موثر از این موقعیت خواهید برد. کمی فکر کنید و به قدرت تصمیم گیری خود اعتماد داشته باشید. با افراد با تجربه مشورت کنید و حرف هایی که به نفعتان است بپذیرید. اگر کسی به طور منصفانه شما را نقد می کند از آن استقبال کنید. یک رژیم غذایی درست می تواند سلامت شما را به شما برگرداند. فکری به ذهنتان می رسد که موفقیت آمیز جلوه می کند، اما همه حقیقت جلوی چشمتان نیست.

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه کنید. اندوخته‌ای ندارید و تاکنون به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، امروز به این نتیجه می‌رسید که این رویکرد را تغییر دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. ایده‌ای جدید به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. کار عقب‌مانده‌ای دارید که مدتی است انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. این کار را در اولین فرصت انجام دهید. مطمئن باشید انجام این کار، آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط