فال روزانه سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و هشت دی و فال روز تولد ۲۸ دی و فال روزانه فردا بیست و هشتم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزان...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ و فال امروز بیست و هشت دی و فال روز تولد ۲۸ دی و فال روزانه فردا بیست و هشتم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

دانستن اینکه شما از دوستی هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است ، مگر اینکه خواسته های شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست ، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبرو بشوید انتخاب های بهتری خواهید داشت.فال روزانه سه شنبه 28 دی 1400

فال روزانه سه شنبه 28 دی 1400

با وجود تمایل بسیار زیادی که به تفریح و استراحت در وجود خودتان احساس می کنید و کارهایی که دلتان می خواهد به جای کارهای خسته کننده روزمره تان انجام دهید ، نبرد همیشگی بین این احساس و حس مسئولیت پذیریتان در جریان خواهد بود. لزومی ندارد که یا فقط کار کنید و یا فقط تفریح، سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید. بدین صورت هم کارهایتان را انجام خواهید داد و هم بیش از حد خسته نخواهید شد. اگر احساس می کنید موضوعی دارد طرف مقابلتان را آزار می دهد ولی او از صحبت کردن در مورد آن خودداری می کند بیش از اندازه راجع به این موضوع اصرار و پافشاری نکنید، تنها به او اطمینان بدهید که در هر شرایطی در کنارش هستید. برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همان قدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید که هرچه سریع تر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواس‌تان را به خرج‌های‌تان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

فال : شما مدیر زندگی خود هستید. آن را براساس بهترین استانداردهای مدیریت هدایت کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. موفقیت را سرلوحه تدوین برنامه های مدیریتی خود قرار دهید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده اید تمام کنید ، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید ، اما خیلی راحت حواستان پرت می شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

امروز خبرهایی جالب ولی بسیار گیج کننده خواهید شنید. با وجود این که از مورد اطمینان بودن منبع خبر مطمئن هستید، این اطلاعات جدید به قدری برایتان عجیب هستند که پذیرفتن آنها برایتان سخت خواهد بود. امروز مکالماتی که با دیگران دارید برایتان گنگ و مبهم هستند و نمی توانید به احساس واقعی طرف مقابلتان پی ببرید، خیلی به خودتان فشار نیاورید و به آنچه احساستان به شما می گوید اعتماد کنید. در هر صورت شما تنها واقعیت ها را به زبان بیاورید، همیشه گفتن حقیقت  بهتر از مخفی کردن آن است. امروز بخت با شما یار است و خواهید توانست از فرصت هایتان بیشترین بهره ممکن را ببرید، فقط یادتان باشد در این مسیر عشقتان را از خودتان ناراحت نکنید. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه به خاطر دیگران بلکه به خاطر خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید، فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع به زودی روبه راه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد. صبرتان به بار خواهد نشست.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. روز خوبی است تا دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید.  در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. از کاری که به آن مشغول هستید، دلسرد نشوید و مطمئن باشید که انجام این کار در نهایت سودسرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

ما خودمان هستیم که به اطرافیانمان یاد می دهیم چه رفتاری با ما داشته باشند. رفتارهای محترمانه یا بی ادبانه از سوی اطرافیان، همه بازتاب شخصیتی است که ما از خودمان برای آنها ترسیم کرده ایم.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

برای شما لذت بردن از انرژی های فراوانتان در طول روز کاری راحت است ، چرا که حتی اگر آنها شلوغی های غیر قابل پیش بینی ای را اورد زندگی تان کنند ، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید ، می توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.

حس ششمتان احساساتی نه چندان خوشایند را در رابطه با اتفاقاتی که قرار است بیفتند در وجود شما زنده کرده است و این احساس آنقدر قوی است که شما را ناراحت کرده است. این احساسات برای این نیستند که آرامش شما را برهم بزنند و دلیل اصلی وجود آنها این است که به شما تلنگری بزنند تا با دقت بیشتری با وضعیت موجود مواجه شوید. هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید و نگران هیچ چیز دیگری نباشید و با نگرشی مثبت پیش بروید. اگر احساس می کنید به کمی تفریح نیازدارید هیچ اشکالی ندارد، به شرط آن که به موقع سر کارتان بازگردید و بازیگوشی نکرده و تسلیم وسوسه های درونیتان برای فرار از کار کردن نشوید. فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید. دلتان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید. با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید.  به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

فال : شما دنیا را آن گونه که می بینید؛ می شناسید و تجربه می کنید. این شما هستید که می توانید انتخاب کنید که چگونه به دنیا بنگرید و آن را تجربه کنید. این قدرت انتخاب در هر مرحله از زندگی همراه شماست.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی هایتان امروز مورد آزمایش قرار می گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید ، باز هم نمی توانید چشم های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است ، می خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می بینید را می بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

امروز خیلی زود حواستان پرت می شود، ولی عقل حکم می کند که احساستان را کنترل کنید، وگرنه وقت و انرژی زیادی را هدر خواهید داد و به کارهایتان نخواهید رسید. با وجود این که مسئولیت پذیری در حال حاضر اصلا کار راحتی نیست سعی کنید تا جای ممکن به برنامه هایی که برای امروز دارید وفادار بمانید تا بتوانید از ساعات پایانی روزتان همانطور که خودتان دلتان می خواهد بهره ببرید. امروز ممکن است به صورت ناگهانی نسبت به هدفی که مدت هاست برای آن وقت گذاشته اید و تلاش کرده اید دچار تردید شوید، امیدتان را از دست ندهید و با اراده ای بیش از همیشه هدفتان را دنبال کنید؛ تا فردا از این تردید و دودلی هیچ اثری باقی نخواهد ماند. نذری دارید که بهتر است هرچه زودتر ادا کنید، به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید از وسواس فکری و چند باره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید، این کار فقط شما را خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیم تان احترام بگذارید.

مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  فردی قصد دارد کار پسندیده‌ای که انجام داده‌اید را به نفع خودش تمام کند. این فرد را شناسایی کنید و درسی به وی بدهید تا درآینده هرگز فکر انجام چنین کارهایی به سرش نزند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

فال : محدودیت ها و قوانینی را که افراد حین برخورد با شما ملزم به رعایت آن هستند به آنها یاد دهید. البته این به معنای آن نیست که مستقیم حرف هایتان را بیان کنید، بلکه می توانید با رعایت نکاتی ظریف، در بطن اعمال و گفتارتان آنها را از مسئولیتشان در قبال شما آگاه نمایید. برای خود احترام بسیاری قائل شوید تا دیگران نیز از شما تبعیت کنند. کسی که به خود ارزش نمی دهد نباید توقع رفتار ارزشمندی از جانب دیگران داشته باشد.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

بازی کردن طبق قوانید افراد دیگر برای مدتی قابل قبول بوده است ، اما حالا شما بدون اینکه به سهم خود اضافه کنید نمی توانید ادامه بدهید. افرا دیگر در محل کار شاید از شما انتظار داشته باشند که همیشه با با رفتاری مشابه عمل کنید ، اما شما نیاز دارید دوباره توانایی های خود را به کرسی بنشانید یا حداقل مرزها و حد و حدود خود را شفاف سازید. اگرچه بیش از اندازه کار کردن مفید واقع نخواهد شد ، ساکت و ساکن باقی ماندن نیز همانگونه خواهد بود. اجازه دهید همکارانتان بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید.

امروز به تمرکز و توجه فوق العاده ای برای کنترل احساسات خود نیاز دارید. اگر می خواهی که در زمینه حرفه ای موفق و تاثیر گذار باشید این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. قرار نیست احساسات خود را سرکوب کنید، کافی است کنترل آنها را در دست داشته باشید و اجازه ندهید شما را از اهدافتان دور کنند. در حال حاضر به نفعتان است که رازها و احساسات خود را با دیگران در میان نگذارید، شما در این کار بسیار حرفه ای هستید و این سکوت کلید موفقیتتان خواهد بود. حس می کنید تغییراتی در طرف مقابلتان به وجود آمده و دارید فکر می کنید آیا اصلا می توانید با او آینده ای داشته باشید؟ کمی به او فرصت دهید تا خودش را پیدا کند. شنیدن خبری شگفت زده و خوشحالتان می کند. به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است. کار یا کمکی از شما خواسته شده که به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام آن را به تعویق انداخته اید، بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید وگرنه وجهه همیشه مدد رسانتان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.

روز خوبی راآغاز نکرده‌اید و سلامتی‌تان در خطر است، در چنین شرایطی شرط عقل این است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت وجود نازنین‌تان به خطر نیافتد. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. حضور بیشتری در جمع‌های دوستانه داشته باشید و رابطه خود با اطرافیان را گسترش دهید. با این رویکرد نه‌تنها روحیه شما بهتر می‌شود، بلکه رابطه‌های کاری بیشتری پیدا می‌کنید و با فرصت‌های بهتری برای پیشرفت روبه‌رو خواهید شد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

عواملی را که بر نگاه شما به دنیا اثر می گذارند بشناسید و در صورت منفی بودن، آنها را تغییر دهید و مثبت کنید. اگر از دریچه تجربیات تلخ گذشته به دنیا نگاه می کنید، بدانید که دارید حال و آینده خود را بر اساس همان تجربیات می سازید

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است ، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می کنید که دست و پای شما را بسته اند و می خواهید محدودیت هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید ، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می کردید بد نبوده است.

شما دارید چیزی را از دیگران مخفی می کنید، ولی دیگر تحمل به دوش کشیدن این بار سنگین را ندارید و دلتان می خواهد این راز سر به مهر را با کسی در میان بگذارید. یادتان باشد که تا زمانی که فرد مورد اعتمادی پیدا نکرده اید بهتر است این راز را در دلتان نگه دارید این کار هر چقدر هم که سخت باشد ارزش این انتظار و تحمل این همه فشار را خواهد داشت. در تلاش برای رسیدن به اهدافتان دارید سختی های بسیاری را تحمل می کنید، ولی اگر به مقصدی که در پایان راه در انتظارتان خواهد بود بیندیشید خواهید دید که تحمل این ناهمواری ها چندان دشوار نخواهد بود. به عشقتان شک نکنید و نگرانی ها و تردیدهایتان را با او در میان بگذارید. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما به خوبی می دانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آن ها بپردازید. تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود. شما ذاتاً هنرمند و مدیر هستید، از هردوی این توانایی ها هم زمان بهره ببرید.

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. برای این تصمیم با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر اهل منزل را جویا شوید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. فردی شما را به دردسر میندازد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و رفتارهای ناپسندش را به وی گوشزد نمایید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید و فکرهای نوآورانه‌ای به ذهن‌تان رسیده است، امروز بهترین زمان برای نوآوری است. مطمئن باشید نوآوری که به فکر انجام آن هستید، راه شما را برای موفقیت و پیشرفت فراهم خواهد کرد. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سروروی‌تان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری می‌کند تا تمام غصه‌ها و نگرانی‌های‌تان را فراموش کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

اگر از خود توقع زیادی نداشته باشید، سال ها در همان پله ای که هستید درجا می زنید. پس به اهداف بلند فکر کنید. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که هرگز از مرز واقع نگری خارج نشوید

فال روزانه فردا مهر (فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند ، شما نمی توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می کند ، هر فکری که در سرتان می پرورانید به وجود آورنده حرکت و حنبشی می شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید ، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید ، این بهتان کمک می کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

امروز توانایی فوق العاده ای که شما در متمرکز کردن افکارتان دارید در ورطه آزمایش قرار خواهد گرفت. ولی امروز بر خلاف همیشه ترجیح می دهید دست به ریسک زده و از راه همیشگی نروید. تغییر نگرش شما اگر به صورت آگاهانه باشد می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد و فرصت های تازه ای را برایتان به ارمغان بیاورد. با این حال دیگران روی شما و کارهایتان حساب می کنند، پس بهتر است مواظب کارهایتان باشید و بیش از اندازه موقعیت فعلیتان را به خطر نیندازید. کارهای که دوست دارید انجام دهید ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و نگران این هستید که زیر بار مسئولیت های زندگی هیچ گاه نتوانید آنها را انجام دهید. یادتان باشد که همه چیز به خودتان بستگی دارد. طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دودلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان سخت می کند، مرگ یکبار شیون هم یکبار. روزهای شلوغی را پیشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزیست که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید و غر نزنید.

پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیاندازید. امروز اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از هر فرصتی برای ابراز عشق و محبت به شما بهره خواهد گرفت.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %

ستاره اقبال ۵۰ شمالی

قدرت کنترل عصبانیت خود را داشته باشید. راه هایی به کار برید تا در صورت بروز عصبانیت رفتار ناشایسته ای از خود بروز ندهید.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات تان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می رسد ، اما هر بار که شما احساس رضایت می کنید ، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می رسند و شما را از خیال واهی بیدار می کنند. هرچه که روز جلو می رود ، شما آگاه می شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست ، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

امروز یک حس گناه و عذاب وجدان شما را درگیر خود کرده و باعث شده است که احساس کنید باید نسبت به اولویت هایتان تجدید نظر کنید. برای این که بتوانید عالم شیرین خیال و رویایتان را رها کرده وبه زندگی واقعی باز گردید به قدرت بسیار زیادی نیاز دارید، ولی ممکن است برای رهایی از این دامی که برای خودتان ساخته اید به چند روز زمان احتیاج داشته باشید. در هر زمینه ای سعی کنید اعتدال را رعایت کنید و با زیاده روی بیش از حد مایه شرمندگی خودتان را فراهم نکنید. موفقیت های چند هفته اخیر شما را به برداشتن قد هایی بزرگ وسوسه کرده اند، بهتر است قدم هایتان را با احتیاط انتخاب کنید و با عجله دست به کار نشوید. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید این هفته شما را به دردسر می اندازد. حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیندازید.

کینه‌ای که از فردی به دل دارید را فراموش کنید و از در محبت و دوستی با اطرافیان وارد شوید.  مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. یکی از آشنایان دائم در کارهای خصوصی شما دخالت می‌کند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در نتیجه امروز با این فرد صحبت کنید و دست ایشان را از زندگی خصوصی خود کوتاه نمایید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. با مشکلی در محل‌کار روبرو می‌شوید. برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت سرشار خود کمک بگیرید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را خراب کند. این فرد را هر چه سریع‌تر پیدا کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۱۱۱ شمالی

فال : مهمترین نکته این که: هیچگاه از یاد خدا غافل نشوید و در لحظه لحظه زندگی به او توکل کنید.همیشه و همه جا به یاد خدا باشید

 

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

کسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌کند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شکل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید ، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد ، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

امروز اسیر وعده هایی شده اید که پیش از این داده بودید، زیرا به احتمال زیاد بیش از حد تواناییتان مسئولیت پذیرفته اید و حالا باید با عواقب این کار خود مواجه شوید. ولی اصلا جای نگرانی وجود ندارد، شما در آغاز دوره ای از قدرت و توانایی فوق العاده قرار گرفته اید که شما را قادر می سازد با مهارت و انرژی تمام کاهای بسیار زیادی را انجام داده و وعده هایی که داده اید را عملی کنید. از طرفی امروز صدایی از درونتان شما را به تفریح و خوش گذرانی دعوت می کند و وسوسه می شوید که برای فرار از کارهایتان بهانه بیاورید. شاید بشود برخی از کارهای کم اهمیت را به وقت دیگری واگذار کرد، ولی کارهایی که اولویت دارند را به هیچ عنوان نادیده نگیرید. در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدر دان این همراهی و محبت باشید تا روزافزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است، بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید.

اگر به دنبال افزایش روحیه هستید، فکری به حال سرووضع‌تان بردارید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد.  امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید.

 

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۲۰ جنوب شرقی

برخی اوقات لازم است که به دیگران گوشزد کنید رفتار شایسته ای نداشته اند. این کار راهی مناسب برای پیشگیری از تکرار دوباره چنین امری در آینده است.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید ، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست ، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می دهید ، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می کنید.

بزرگ ترین مشکل ناشی از خوش بینی بیش از اندازه امروزتان این است که امکان دارد بی آن که بدانید برای خودتان دردسرهای زیادی درست کنید. شاید حتی منطقتان به شما مهیب بزند که دقت کنید و عقلتان را به کار بیندازید، ولی دلتان نمی خواهد که تصویر زیبایی که در ذهنتان دارید را خراب کنید. شاید در ابتدا نادیده گرفتن این هشدارها شما را خوشحال کند، ولی این خوشحالی دیری نخواهد پایید. مواجه شدن با حقیقت تنها گزینه صحیح پیش رویتان است. اگر در رسیدن به خواسته هایتان با مانعی مواجه شدید به توانایی های خودتان شک نکنید، کافی است راه های دیگری را برای رسیدن به مقصدتان امتحان کنید، برای رسیدن به یک مقصد تنها یک راه وجود ندارد. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید. زندگی را به خودتان آسان تر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد که به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. روز حساسی را سپری می‌کنید و اگر مواظب امور مالی خود نباشید، ضرر هنگفتی متحمل خواهید شد. شرایطی مهیا می‌شود تا بعدازظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال شکست‌عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه‌تان را حفظ کنید. نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را با همکاری دوستان و آشنایان پشت‌سر بگذارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۵۹ شرقی

در زندگی به آن چیزی می رسید که همیشه به آن فکر می کنید. و آن چیزی را به دست می آورید که همواره طلب کرده اید.

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید ، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود ، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

با وجود این که همه چیز روبراه است، امروز کمی نگران هستید که مبادا بدشانسی بیاورید و اوضاع همینطور باقی نماند. ولی هیچ دلیلی برای این احساس شما وجود ندارد، تردید و نگرانی را کنار بگذارید. شاید خودتان فکر کنید که اگر سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید می توانید از بحران های موجود در رابطه عاطفیتان رها شوید، ولی فرار کردن از واقعیت شما را به جایی نخواهد رساند. اگر این مشکل را نادیده بگیرید فشار و استرس لحظه به لحظه بیشتر خواهد شد. با شجاعت تمام با احساسات منفی خود مواجه شوید و آنها را حل کرده و به نتیجه برسانید. صداقت داشتن به این معنا نیست که همه چیز را به زبان بیاورید، گاهی باید بعضی چیزها را ناگفته گذاشت. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخصیت با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت. او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آن ها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد.

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند.  پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. برای حل مشکلات از کمک دوستان و آشنایان غافل نشوید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت.  عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله‌تان را ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۸۹ شمالی

به خاطر بسپارید که نفرت، حسادت و خشم ؛ مخرب وجود آدمی هستند و روح و قلب فردی را که آنها را در وجودش نگهداری می کند ذره ذره نابود می کنند. احساسات زشت، چهره زشتی به شما می بخشند. این احساسات نه تنها بر روح شما اثر می گذارند، بلکه عواقبی همچون اختلال در خواب، سردرد، کمردرد و حتی سکته قلبی را نیز به شما تقدیم می کنند

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ )

 

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.

بعد از اینهمه کار و تلاش، کمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌کند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه هایی هستید که بتوایند شغلتان را با فرد دیگری یکی و ترکیب کنید ، ممکن است رابطه های دوستی تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر در این رابطه خود کند و کاو و جستجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد ، مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید ، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.

کارهایی برای انجام دادن دارید که بیش از این نمی توان آنها را به تاخیر انداخت و به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. با این حال هنوز هم سعی دارید انجام آنها را به تعویق بیندازید. خوشبختانه نقشه هایی که برای تنبل بازی هایتان می چینید مورد پذیرش دیگران قرار خواهند گرفت و مشکل خاصی بر نخواهید خورد. ولی این را هم در نظر داشته باشید که این کارها بالاخره باید انجام شوند و فرار کردن از آنها هیچ فایده ای ندارد. علاوه بر این ممکن است با این کار یکی از افرادی که برایتان مهم هستند را از خودتان ناراحت کنید. اگر می خواهید عشق خود را نسبت به کسی بیان کنید دست به کار شوید و نگران هیچ چیز نباشید، بخت با شما یار خواهد بود. نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارید و بیش از این خودتان را آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. یکی از دوستان نزدیک شما امروز از در دشمنی وارد می‌شود و روحیه‌تان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از این فرد برای رفتاری که با شما داشته گله کنید.  انسان مسئولیت‌پذیری هستید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. رابطه‌ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۱۱۷ غربی

فال : برای «بخشش» ارزش بسیاری قائل شوید. همانطورکه گذشتگان گفته اند: در عفو لذتی است که در انتقام نیست. به این فکر کنید که با انتقام فقط فکر و روح خود را بی جهت آزرده کرده اید و افکاری را که به سلامت روحتان آسیب می رساند در خود پرورانده اید. مهم نیست آن فرد چه فکری در مورد شما می کند، شما بخشش را صرفاً برای آرامش و سلامت خودتان انجام دهید

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار