فال روزانه سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز،  فال روزانه سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۸ اسفندماه و فال روزانه فردا هشتم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اس...

به گزارش رصد روز،  فال روزانه سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۸ اسفندماه و فال روزانه فردا هشتم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

به دلیل عدم مراقبت‌های لازم دچار مشکل جسمی می‌شوی. باید از روح و جسم خود مراقبت کنی و اجازه ندهی میکروب‌هایی که در همه جا پراکنده‌اند به آنها آسیب برسانند.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید زیاد سر حال نیستید، اما با گذشت ساعات ابتدایی روز حالتان به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت. شما در انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید سعی و تلاش زیادی کرده و حتی برای انجام کارهای روزمره ای که علاقه ی چندانی به آنها ندارید هم انرژی زیادی را صرف خواهید کرد. بهتر است انرژی باارزش خود را برای کارهای پیش پا افتاده هدر ندهید و توان خود را برای انجام کارها و پروژه هایی که به آنها علاقه ندارید و نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت کنار بگذارید. دخل و خرجتان را هماهنگ کنید تا محتاج قرض و وام نشوید اکنون زمانی مهم برای اتخاذ تصمیمی مهم و تعیین کننده است که از مدتها قبل به ان می اندیشید اعتراف شخصی منجر به باز شدن درهای ارتباطی صادقانه بینتان می شود احساسات سرکوب شده تان را از وجودتان خالی کنید خود را آکاده شنیدن خبرهای غیر منتظره کنید رازی سر به مهر عاقبت بر ملا می شود.

 

 

 

 

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج کردنت باشی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز روزی بسیار خوب برای شروع هر گونه پروژه ای که شامل نوشتن و یا صحبت کردن باشد خواهد بود. انرژی های خلاق شما در اوج خود قرار دارند و موجی از ایده های جدید به سوی مغز شما هجوم خواهند آورد. صحبت های هیجان انگیزی که با برخی از دوستان نزدیک خود دارید انرژی شما را در سطح بالایی که دارد حفظ خواهد کرد. خودتان را برای مکالمات طولانی با تلفن و یا دیدار و مکالمه با دوستانتان آماده کنید. فاصله ی بین شما و اهدافی که به تازگی برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد اما نباید اجازه بدهید این فاصله شما را نا امید کند. معجزه زمانی در زندگیتان اتفاق میافتد که اصلا انتظارش را ندارید، سرانجام به تعادلی در زندگیتان رسیده اید که آرزویش را داشته اید، قول ها و وعده های خودرا فراموش نکنید و هرطور شده به آنها وفا کنید، از اینکه دیر به بعضی خواسته های خود رسیده اید خود را سرزنش نکنید، دایره دوستانتان را وسیع تر کنید، یک رنگی و خوشرویی شماست که شما را بین دیگران عزیز تر میکند.

 

 

 

 

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کارهای عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

با این فشار کاری بسیار سنگینی که امروز دارد به شما وارد می شود و حجم کاری بسیار بالایی که در انتظارتان است و داشتن یک تفکر مثبت و امیدواری به آینده ممکن است کار سختی به نظر برسد. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از قبول مسئولیت وحشت دارند و نسبت به تعهدات خود احساس مسئولیت بسیار بالایی دارید، امروز تمرکز افکار و انرژیتان روی کارهایی که در دست انجام دارید کار دشواری خواهد بود و دائم یک چیزی پیدا خواهد شد که حواستان را پرت کند. شجاعت خود را حفظ کرده و اهداف بزرگی برای خود انتخاب کرده و تمام عزم و اراده ی خود را برای رسیدن به آنها به کار بگیرید. سفری غیر منتظره و پر برکت تغییری اساسی در روند فعلی زندگیتان ایجاد می کند از طریق تجدید دیدار با دوست یا همکاری قدیمی اوقاتی خاطرانگیز برای خود خواهید ساخت کدورتی قدیمی برطرف می شود پس از آن احساس می کنید که بار سنگینی از روی شانه هایتان برداشته شده.یکی از عزیزانتان به دنبال گوشی شنوا به سراغتان خواهد آمد او را از خود ناامید نکنید.

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید. حالا که وقت هست سر حوصله تمام گزینه های خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین را از میان آنها انتخاب کنید. از شخصى جواب نه مى شنوید نباید موجب پریشانى شما شود به خود اجازه دهید و فرصت رها شدن بدهید دورانى پر مشغله را تجربه خواهید کرد با فعالیت هاى جدید و سفرهاى متعدد سر گرم خواهید بود از نظر اجتماعى پیشرفتهاى چشمگیرى خواهید داشت ،اوقات بیشترى را با اعضاى خانواده سپرى کنید و قدر لحظه هاى با هم بودنتان را بدانید ،فریب زرق و برق چیزى را نخورید.

 

 

 

 

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کارهایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

گاهی لازم است حتی اگر مطمئن باشید که گفته هایتان با مخالفت دیگران روبرو خواهند شد هم آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ماسکی که برای خودتان ساخته اید را کنار بگذارید و ایمان داشته باشید که خود واقعیتان بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید. شاید این طور به نظر برسد که مخفی نگه داشتن احساساتتان برای مدتی طولانی تر برایتان خیلی بهتر خواهد بود، اما این در واقع تنها بهانه ای برای فرار از رویارویی با واقعیت است و باید هر چه سریعتر با ترس های خود روبرو شوید. وارد مرحله جدیدی درحیطه کار یا تحصیلتان خواهید شد و ترقی و پیشرفت را تجربه خواهید کرد، به هیچوجه تحت تاثیر سخنان و اخباری که از گوشه و کنار می شنوید قرار نگیرید قبل از اطمینان ازصحت و درستیشان تصمیمی نگیرید، براحتی مبلغی بدست می آورید مراقب باشیدکه براحتی از دستش ندهید، به فکر سلامت خود باشید و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

 

 

 

 

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

از تحریک کردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با کسی که تجربه بیشتری دارد مشورت کنی.

شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه ی گروهی باعث ایجاد شور و شوقی در تازه وجود شما خواهد شد و شما را به تعیین کردن اهدافی تازه برای خودتان تشویق خواهد نمود. شاید این اهداف شامل به کار گرفتن استعدادهایی شوند که تا پیش از این نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید و یا فکر می کرده اید زمان کافی برای پرداختن به آنها را ندارید. افرادی که در این جمع ها با آنها دیدار خواهید داشت ممکن است به شما وعده ی همکاری داده و به ادامه ی راه تشویقتان کنند. بیش از این درنگ نکنید! دست به کار شوید و کاری انجام دهید که علاوه بر آنکه حس خوبی که شما منتقل می کند. در رابطه با پیشنهادی به فکر فرو خواهید رفت.معجزه ای در زندگیتان به وقوع می پیوندد.اختلاف و کدورتهای خانوادگیتان برطرف میشود.هدیه ای به دستتان میرسد که بیشتر از حد تصورتان شما را شاد میکند .به عهدی که با دوستتان بسته اید وفادار بمانید .ولخرجی را کنار بگذارید. و به فکر آینده باشید .مشورت با دوستتان نشان دهنده ضعف و نا آگاهی شما نیست.

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

فال روزانه مهر ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شما تمایل زیادی به حرف زدن ندارید، اما با این که چیز زیادی به زبان نمی آورید هم می توانید در سکوت تمام اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان می افتند را مدیریت و رهبری کنید و حتی دیگران را نیز به سوی همان جهتی پیش ببرید که خودتان دلتان می خواهد. در کمال تعجب خواهید دید که دیگران خودشان متوجه نیستند که دارند به ساز شما می رقصند، اما شما هم هیچ تلاشی برای مخفی کردن این حقیقت نخواهید کرد. امروز برای تأمین نیازهای عاطفی خود باید با اطرافیان و به ویژه عزیزانتان ارتباطی نزدیک داشته باشید. از بیان احساسات واقعی خود هراسی نداشته باشید. برای بهبود روابط عاطفیتان منیت خود را کنار بگذارید و با سعه صدر گذشت برخورد کنید به خود سخت نگیرید و امیدتان را در موقعیت دشوار پیش آمده از دست ندهید تا طوفان بگذرد طعم خوش آرامش را دوباره تجربه خواهید کرد مشکلات و گره های کور مالی برطرف می شود این روزها بر اثر هر مسئله ای از کوره در میروید که زود هم پشیمان می‌شوید.

 

 

 

 

 

 




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

به صداقت فکر کنید و صادق باشید. افکار منفی شما بجز این که روابط شما را سست و ضعیف کند هیچ شم دیگری ندارد و این همه حقیقت است. تا روز خیانت زمان زیادی مانده و لازم است از حالا به فکر آن باشید. ? شاید هم کسی به شما خیانت نکند. ?

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز میل شدیدی که به انجام آنچه در سر دارید احساس می کنید به شما انگیزه خواهد داد تا برای به دست آوردن اهداف خود تلاش کنید، اما هنوز نسبت به در میان گذاشتن نقشه ها و برنامه های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا امکان ایجاد تغییرات لازم در هر زمانی که خودتان صلاح بدانید را داشته باشید و اجازه ی داشتن انعطاف پذیری بیشتری را به شما خواهد داد. آنها بالاخره با دیدن نتایجی که به دست  می آورید به اهدافتان پی خواهند برد. انتظار نداشته باشید فوراً به جواب دلخواه برسید. بهتر است فعلاً برای رسیدن به موقعیت های بهتر مالی خطر نکنید و با هر کسی شریک نشوید. تحت تأثیر سخنان اطرافیانتان قرار نگیرید و در هنگام مواجهه با فردی جدید به ندای قلب خود گوش کنید؛ به هر ریسمانی چنگ نزنید. در جلساتی شرکت خواهید کرد و بهتر است خود را برای مخالفت ها و عدم تأیید های ناخوشایند آماده کنید.

 

 

 

 

 

 




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شاید فکر کنید که اطلاعات لازم برای گرفتن یک تصمیم صحیح و آگاهانه برای آینده ی خود را در اختیار ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما تردیدی که در تصمیم گیری دارید هس که بیشتر از ترس از ندانسته هایتان و عدم اعتماد به نفس سرچشمه می گیرد. شما اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار دارید که نسبت به آنها بی توجه هستید و این تلاش شما برای کسب اطلاعات بیشتر تنها باعث افزایش تردید و دودلیتان خواهد شد. اگر به احساسات درونی خود اعتماد داشته باشید خواهید دید که هر آنچه برای گرفتن یک تصمیم صحیح و عاقلانه نیاز دارید را در اختیار دارید. به یاد داشته باشید که ملایمت و زبان نرم می تواند در هنگام بروز اختلاف نظر تفاوتی را رقم بزند. پیشنهاد جدیدی می شنوید که در صورت قبول کردن می توانید تغییری جالب و اساسی را در زندگی تان رقم بزنید. موفقیت قریب الوقوعتان حس حسادت یکی از اطرافیان را تحریک می کند. تابع امیال آنی نشوید و سنجیده مخارجتان را تحت کنترل قرار دهید.

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

خبرهای خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

نباید از سلامتی‌ات غافل باشی. استفاده از نوشیدنی‌های مفید و قرار نگرفتن در محیط‌ها یا جمع‌های پرتنش می‌تونه به تو آرامش بده و این بخشی از سلامتیه.

پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز شما درگیر بحث هایی خواهید شد که اطرافیانتان از شما انتظار دارند بدون دخالت دادن احساسات خود و به طور کاملا منطقی با آنها برخورد کنید. با این حال کنترل احساساتتان برای شما به آن سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. اما اصلا جای نگرانی نیست، چون با دیدن صداقتی که شما در بیان احساسات خود دارید دیگران هم به نشان دادن چنین رفتارهایی تشویق خواهند شد. امروز یک عشق جدید و یا حداقل یک نفر که فکر می کنید می تواند در دراز مدت به شریک راه شما تبدیل شود وارد زندگی شما خواهد شد و خیلی زود شما را به خود جذب خواهد کرد. لازم است با دقّت وقت خود را مدیریت کنید و با الویت بندی سنجیده و به موقع از گیج شدن خود جلوگیری کنید و برای پر کردن اوقات فراقت تان به سراغ سرگرمی تاره ای بروید. به سادگی از مشکل بزرگی خواهید گذشت، از سختی های راه هراسی به دل راه ندهید. دلی را شکسته اید، به فکر دلجویی و ترمیم آن باشید. حواستان باشد به قرض گرفتن عادت نکنید.

 

 

 

 

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز مشکلات و تنش های حل نشده ی موجود در رابطه ی عاطفیتان برای شما و طرف مقابلتان اهمیت پیدا کرده است و احساسات سرکوب شده ی هر دو طرف به دنبال روزنه ای برای بروز پیدا کردن هستند. هرچند پرداختن به این مشکلات و ناراحتی هایی که پیش آمده اند چندان خوشایند نخواهد بود، اما صحبت کردن در مورد این مسائل و مشکلات در نهایت به حل آنها منجر خواهد شد و فرصتی برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر فراهم خواهد کرد. اگر در مسائل اقتصادی سنجیده و دقیق عمل نکنید با مشکل مواجه میشوید. اگر با شرایط جدیدی مواجه شدید دست و پای خود را گم نکنید و هول نشوید. مواجه با حقیقت بعد از مدتی به نحوی حیرت آور شما را آرام میکند .از انرژی زیادی برخوردارید. میتوانید آن را برای فعالیت های ورزشی بکار ببرید .هدیه یا رخدادی نیکو به شما روحیه ای مضاعف میدهد.

 

 

 

 

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ )

عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش کرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی که مدتها فکرت را مشغول می‌کند.

برای سالم و باطراوت ماندن هرچه بیشتر پوست باید از پاک‌کننده‌های طبیعی استفاده کرد و همینطور پوست به قدر کافی مرطوب بوده و از نور زیاد خورشید محافظت شود.

در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط