فال روزانه شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲

فال روزانه شنبه 13 آبان ۱۴۰۲ و فال روز تولد 13 آبان ماه و فال روزانه فردا  سیزدهم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خ...

به گزارش رصد روز، فال روزانه شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۳ آبان ماه و فال روزانه فردا  سیزدهم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده کرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.

اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده که به یک مرخصی یکی دو روزه بروی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز بی آن که هیچ دلیل خاصی داشته باشید احساس می کنید که دیگران شما را دوست ندارند. روابط شما با دیگران دارند خیلی خوب پیش می روند و مشکل خاصی هم ندارید. به احتمال زیاد این احساستان به خاطر کمبود اعتماد به نفس است و هیچ پایه و اساسی ندارد. به جای این که خودتان را در خانه حبس کنید و خودتان را با این افکار بیهوده افسرده کنید با یکی از دوستان نزدیک خود تماس بگیرید و به دیدنش بروید. بد نیست با هم به خرید و یا سینما بروید تا حال و هوایتان عوض شود. برای رسیدن به نیتتان بی صبر و بی تابید حق دارید اما همچنان باید صبر و تلاش کنید. در یک رابطه عاطفی سالم نباید خواست و نظر هیچکس به دیگری تحمیل شود. رابطه ای که درش احترام نباشد دوام ندارد. دیدار یک دوست گذشته ها را به یادتان می آورد و دری به رویتان می گشاید.

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید.   در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌کند. بهتر است هیچکدام کاری نکنید که به جای خوشحالی در کنار هم، از هم سر مسائل کوچک کینه به دل بگیرید و روزتان را خراب کنید.

مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید که تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در کنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نکن.

در زمینه کاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌کنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شکر کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

مسئولیت هایی که امروز به عهده دارید ممکن است باعث شوند مجبور شوید قرارهایی که با دوستانتان داشته اید را به کمی دیرتر موکول کنید. البته که مجبور به ابطال برنامه هایتان نخواهید شد، اما این که دیرتر از زمانی که خودتان دلتان می خواسته، دوستانتان را ببینید اصلا برایتان خوشایند نخواهد بود. یکی از نزدیکان و شاید حتی عشقتان امروز کمی احساس ناراحتی و افسردگی می کند و دلش می خواهد یک نفر با مهربانی و همدردی به حرف هایش گوش کند. سعی کنید به او کمک کنید تا به احساسات منفی خود غلبه کند. به یک سفر می روید. خرج یک کار خیر جور می شود. سرعت زندگی تان این روزها بالاست و شما دائم احساس خستگی می کنید. این روزها زندگی تان از نظم و ترتیب خارج شده و شکل زندگی معمولی را ندارد، اگر به دور و برتان نگاه کنید متوجه می شوید هیچ چیز در سرجای خودش قرار نگرفته.

اعضای خانواده امروز ساز مخالف می‌زنند و اعصابتان را به هم می‌ریزند.   اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. روحیه‌ای شاداب و پرانرژی دارید و روز را با نشاط آغاز کرده‌اید. به لطف این روحیه کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.   احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

یک مشکل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد کرد. انتظار اینکه با یک راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش کنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت کم‌رنگ شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما در شرایط فعلی مجبور هستید برای این که درآمد بیشتری داشته باشید خیلی سخت تر از همیشه تلاش کنید. این وضعیت ممکن است شما را مجبور کرده باشد که امروز هم وقتتان را صرف کار کردن کنید و زیاد وقتی برای استراحت برایتان باقی نماند. خودتان را زیاد به خاطر این موضوع ناراحت نکنید، شما خیلی خوب می دانید که این تلاش هایی که دارید می کنید بی نتیجه نخواهند ماند. اشکالی ندارد اگر مجبور شوید کمی از زمانی که برای تفریح و استراحتتان در نظر گرفته بودید بزنید تا به وظایف خود رسیدگی کنید. یک احساس تازه را به زودی تجربه می کنید، چیزی مثل گرفتن وام یا برنده شدن مبلغی، این پول برایتان پربرکت خواهد بود. حواستان باشد یک شبه آن را برباد ندهید. در یک بحث مالی یا ارثی نیاز به یک وکیل دارید تا از حقوق قانونی خودتان آگاه بشوید، احتیاط کنید.

اتفاق ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید. با این حال اجازه ندهید این اتفاق فکر شما را بیش‌ازحد به خود مشغول کند و به جای فکر به تجربه‌های تلخ، آینده‌ای درخشان را برای خودتان ترسیم کنید. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است.  حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید.




فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است که به راحتی می‌توان ریا کرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی کن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی.

تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز در به دست آوردن خبری که در انتظار آن بوده اید تأخیر پیش خواهد آمد و این موضوع باعث عصبانیت و دلخوری شما خواهد شد، اما نباید اجازه بدهید روزتان را خراب کند. این اخبار دیر یا زود به دستتان خواهند رسید، کمی تأخیر هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد. امروز اصلا روز خوبی برای انجام هیچ گونه معامله ای نخواهد بود، رفتن به تعطیلات را هم به شما توصیه نمی کنیم. در واقع بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید رسیدگی به کارهای روزمره تان خواهد بود، پس خودتان را با کارهایی که مدت هاست در انتظار هستند تا انجام شوند سرگرم کنید. مشکل اداری تان به زودی حل می شود و به نتیجه مثبت و دلخواهتان می رسید. یک فکر جالب به ذهنتان می رسد، دنبالش را بگیرید. برای مراجعه به پزشک امروز و فردا نکنید. در برابر جمع دوستانتان حق را بگویید هرچند به ضررتان باشد. به یک دوست برای انجام کاری کمک می کنید.

 یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پولتان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتماً  تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. فراموش کرده‌اید که وقت طلاست و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. موقعیت چشمگیری برای موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

اختلافات کوچکی با دوست و یا همسر پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریک او، سعی کن او را آرام کنی و دوباره دلش را بدست آوری.

پس از یک عارضه جسمی، دوباره سلامتی خود را بازخواهی یافت. امنیت و سلامت از جمله نعمت‌هایی هستند که وقتی قدرشان شناخته می‌شود که نباشند.

سعی کن کاری پیدا کنی که با روحیه و استعدادهای کلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یک کار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده کن تا موفق شوی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز گوش دادن به اخبار دنیای اطرافتان و وضعیت ناراحت کننده ی اقتصاد، سیاست و بازار باعث شده است احساس افسردگی کنید و نگران آینده ی اقتصادیتان شوید. اینقدر خودتان را به خاطر این چیزها نگران نکنید. اوضاع به آن بدی که در اخبار می گویند هم نیست و در واقع وضعیت شما خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. اگر در حال حاضر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید. مدتی است که برای یک جابجایی یا تغییر با کسی بحث یا مذاکره می کنید. به حرف های شخصی که ضد و نقیض حرف می زند گوش نکنید. کاری را که باید مدتها پیش عزمتان را جزم کرده و برایش تصمیم مهمی می گرفتید را انجام می دهید.

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید.  فردی در کارهای شما دخالت می‌کند و اعصابتان را به هم می‌ریزد. با این فرد صحبت کنید و اجازه ندهید دیگران سکان زندگی شما را در اختیار بگیرند. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. همسر یا عشق زندگی‌تان ممکن است از یکی از رفتار شما ناراحت شود. به صلاح شما نیست که این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت ناراحتی ایجاد شده را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

از کسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است که باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یک اشتباه جلوگیری کن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

بهتر است فعلا به بدست آوردن پول کمتری فکر کنی و به راهی بیاندیشی که زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فکر کنی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

صبح امروز به جای این که تا ظهر بخوابید سعی کنید زودتر از خواب بیدار شده و به پیاده روی بروید و از هوای خنک صبحگاهی لذت ببرید. بعد هم یک صبحانه ی اساسی برای اهل خانه درست کنید. امروز شخصی که دوست دارید در سکوت نگران کننده ای فرو رفته است و هیچ تمایلی به حرف زدن با شما از خود نشان نمی دهد. شاید شما نگران این شده باشید که نکند او دیگر شما را دوست نداشته باشد، اما در واقع موضوع با شما هیچ ارتباطی ندارد. این شخص در واقع درگیری های مالی، کاری و شخصی دیگری دارد و به همین دلیل است که هم صحبت خوبی نیست. یک طوفان از سرتان می گذرد، شکرگزار باشید. رویایی با یک واقعیت قلبتان را به درد می آورد، غمگین نباشید این روزها هم می گذرد. شخص نزدیکی به شما چیزی را از شما پنهان می کند. رفتن به یک سفر کوتاه به شما پیشنهاد می شود، درباره آن بیشتر فکر کنید.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند. زندگی را جدی‌تر بگیرید و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری هدف‌هایتان را دنبال کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نخواهد ماند. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز درخواست‌های بی‌جایی از شما دارد و شما را حسابی تحت‌فشار قرار می‌دهد. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. به صلاح شما نیست که اجازه دهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت از در دوستی با این فرد وارد شوید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.




فال روزانه مهر

نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط کنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.

اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در کارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد کنی که دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

گلدان ها و گل های باغچه تان پژمرده و رو به مرگ به نظر می رسند؟ منتظر چه نشسته اید؟ مگر وقتی بهتر از امروز هم برای رسیدگی به آنها پیدا خواهید کرد؟ شاید نتوانید همه شان را نجات دهید، اما حداقل بخشی از آنها دوباره به حالت عادی باز خواهند گشت و همین باعث بهتر شدن حال خودتان نیز خواهد شد. به وجود آمدن سوء تفاهم بین اعضای خانواده تان می تواند خیلی راحت روزتان را خراب کند، ولی اگر نسبت به نیاز های دیگران حساس باشید و توجه کافی را به آنها داشته باشید می توانید خیلی راحت خودتان را از دردسر دور نگاه دارید. علیرغم تمام فشارها و مشکلات این روزها، شما مثل کوه استوار هستید .تا به حال از خودتان استقامت بسیاری نشان داده اید. مسئولیت های زیادی را به دوش گرفته اید کمی دیگر طاقت بیاورید. شما توان انجام دادن کارها را خواهید داشت. تا چند وقت دیگر به خواسته بزرگتان می رسید.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  به فکر پس‌انداز هستید، اما هر کاری که می‌کنید پولی برای اندوختن باقی نمی‌ماند. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و در آینده‌ای نزدیک از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.   فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبرویتان را از سر راه گیر نیاورده‌اید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز عشق‌ بی‌پایانش را به شما ثابت می‌کند. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان کبود کسی را پیدا کنی که با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.

کمک یکی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین کمک می‌تواند تو را برای انجام یک کار بزرگ یاری دهد. کاری که برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز دوست صمیمی، همسر و یا فرزندتان افسرده و ساکت شده و زیاد حرف نمی زند. شاید با خودتان فکر کنید که نکند شما کاری کرده باشید که باعث ناراحتی او شده باشد ، اما به احتمال زیاد این موضوع ارتباطی با شما پیدا نمی کند. اگر می بینید او تمایلی به صحبت کردن در مورد مشکلش از خود نشان نمی دهد او را به حال خودش بگذارید و فقط بگویید که اگر دوست داشته باشد با کسی حرف بزند با کمال میل به صحبت های او گوش خواهید داد. در مورد یک مسئله کاری راه را اشتباه رفته اید، حالا وقت آن است که اشتباهات گذشته را جبران کنید. در رابطه احساسی تان برای رسیدن به خواسته تان باید مدتی پا روی دلتان بگذارید و سکوت کنید. با شخصی که شما را بازی می دهد تا خدا و خرما را داشته باشد، صحبت و تکلیفش را مشخص کنید.

به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک ‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک ‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شماست و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کنید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌کنی؟! مثل بچه‌ای میشی که شکلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یک ذره خوددار باشی!

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

دلیل نمی‌شود اگر در یک برنامه یا کاری شکست خوردی، باز هم شکست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی که در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شکی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز در خانه مسئولیت های بسیاری به عهده ی شما خواهند بود و شاید حتی احساس کنید که به غیر از شما هیچ کس دیگری هیچ کاری نمی کند و همه ی بارها را به دوش شما انداخته اند. شاید این موضوع باعث ناراحتی شما شود و فکر کنید که در حق شما ظلم شده است، اما بهتر است زیاد به این مسئله فکر نکنید. به نفعتان است کارهایتان را به سریع ترین شکل ممکن انجام داده و بقیه وقتتان را به خودتان و کارهایی که دوست دارید اختصاص بدهید. اجازه ندهید هیچکس به هیچ دلیل از شما سوء استفاده کند. در مورد یک مسئله کاری با یک شکست ناامید نشوید، درسش را بگیرید و دوباره شروع کنید. یکی از دوستانتان از چیزی ترسیده و نگران است. در کنارش باشید و به او آرامش خاطر بدهید.

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید.  انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید.  همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده دلخوری را به صلح و آشتی تبدیل کنید




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

اتفاقات عجیبی می‌افتد که تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر کنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.

منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یک ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.

دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت کرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.

این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه کنی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز قرار است یکی از دوستان و یا همکارانتان به دیدن شما بیاید، اما به دلایلی این دیدار با تأخیر مواجه خواهد شد و شما مجبور می شوید بعضی برنامه های دیگرتان را کنسل کرده و در خانه منتظر بمانید تا او از راه برسد. حالا که در خانه گیر کرده اید و نمی توانید جایی بروید سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم نگه دارید. مطمئنا کارهایی دارید که از روی تنبلی پشت گوش انداخته اید و این می تواند فرصت خوبی باشد تا از وقتتان استفاده کرده و این کارهایتان را هم به انجام برسانید. بیش از اندازه به حرف دیگران توجه نکنید و به سن و سال خود نگاه نکنید، به انرژی تان توجه کنید. هنوز زمان برای رسیدن به آنچه که می خواهید وجود دارد. با تلاش در کاری که به آن باور دارید به جایی می رسید که باورتان نمی شود. افسردگی و گوشه گیری را کنار بگذارید.

 ذهن آشفته‌ای دارید و دائم به اتفاق‌های ناخوشایندی فکر می‌‌کنید که در گذشته تجربه کرده‌اید. ادامه این شرایط چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. به جای فکر به گذشته، به آینده درخشان خود فکر کنید و به یاد داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است. کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید.  یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و وقت خود را تلف نکنید. قدر لحظه‌های زندگی را بدانید و اجازه ندهید گذر عمر شما را غافلگیر کند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش کنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر کنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فکر حال و آینده بود.

این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست کم کن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.

فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما این اواخر عملکرد بسیار خوبی داشته اید و از لحاظ مالی پیشرفت خوبی داشته اید. دلتان می خواهد این پیشرفت را حتی بیشتر از قبل کنید، اما امروز به طور موقتی انگیزه تان را از دست داده و دلسرد شده اید. این طور به نظر می رسد که برای حفظ روند قبلی پیشرفتتان باید تلاشتان را بیشتر بکنید، اما این وضعیت فقط به امروز محدود می شود و قرار نیست این حالت ادامه پیدا کند. روحیه تان را از دست ندهید و اگر می توانید امروز اصلا کار کردن را کنار بگذارید و فقط به استراحت و تفریح بپردازید. هر روز خورشید با طلوعش شروع یک روز جدید را نوید می دهد. در روز جدید شما هم باید جدید باشید. یک بلا از سرتان گذشته و خودتان خبر ندارید. خاطرات گذشته آزارتان می دهد، آنها را اینقدر مرور نکنید. به فرداها و حرکت رو به جلو فکر کنید.

شما این اواخر عملکرد بسیار خوبی داشته اید و از لحاظ مالی پیشرفت خوبی داشته اید. دلتان می خواهد این پیشرفت را حتی بیشتر از قبل کنید، اما امروز به طور موقتی انگیزه تان را از دست داده و دلسرد شده اید. این طور به نظر می رسد که برای حفظ روند قبلی پیشرفتتان باید تلاشتان را بیشتر بکنید، اما این وضعیت فقط به امروز محدود می شود و قرار نیست این حالت ادامه پیدا کند. روحیه تان را از دست ندهید و اگر می توانید امروز اصلا کار کردن را کنار بگذارید و فقط به استراحت و تفریح بپردازید. هر روز خورشید با طلوعش شروع یک روز جدید را نوید می دهد. در روز جدید شما هم باید جدید باشید. یک بلا از سرتان گذشته و خودتان خبر ندارید. خاطرات گذشته آزارتان می دهد، آنها را اینقدر مرور نکنید. به فرداها و حرکت رو به جلو فکر کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ )

کسی که درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینکه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور کنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه کنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.

روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای خواهی بود.

ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌کند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا کشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌کند.

خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز وقتی در آینه به خودتان نگاه می کنید از آنچه می بینید اصلا خوشتان نخواهد آمد. شما احساس می کنید که خیلی زشت شده اید و دلتان می خواهد ظاهر خودتان را به طور کامل تغییر دهید. به احتمال زیاد اوضاع به این بدی که خودتان فکر می کنید نیست و مشکل شما چیزی به غیر از کمبود اعتماد به نفس نیست. به خرید بروید و برای خودتان لباس های جدید بخرید، یا اگر شرایط مالیتان به شما اجازه ی خرید کردن را نمی دهد به ورزش و پیاده روی بروید. مطمئنا این کارها تغییرات چندان بزرگی در شما ایجاد نخواهند کرد. همه کس لایق بخشیدن نیستند. ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان. نه ببخشید و نه فراموش کنید تا به حق تان برسید. یک اتفاق یا مشاجره سخت، به شدت به‌هم‌تان می ریزد. زیاد آن را جدی نگیرید و برای خودتان بزرگش نکنید.

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید.  روحیه صادق و درستکاری دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به‌خیر کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار