فال روزانه شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۹ فروردین ماه و فال روزانه فردا نوزدهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۹ فروردین ماه و فال روزانه فردا نوزدهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز سطح انرژی شما مدام در حال تغییر است و یک لحظه می توانید کوه ها را هم جابجا کنید و لحظه دیگر حتی حوضله سرپا ایستادن را هم ندارید. این تغییرات در انرژی فیزیکیتان ناشی از تغیر حالات روحیتان هستند و رفتارهای یویو مانند شما همه را به ستوه آورده اند. اما لزومی ندارد که خودتان را بخاطر این مسئله ناراحت کنید، بگذارید دیگران هر طوری که دلشان می خواهد فکر کنند و حتی کمی از دستتان ناراحت شوند! در ایامی که پیش رو دارید با کسانی که دوستشان دارید اوقات بسیار خوبی را می‌گذرانید. سعی کنید زندگی را با نگاهی به خوشی‌های کوچک سپری کنید. اگر تمام مدت به غم و رنج‌ها بیندیشید کنترل اعصاب و اوضاع زندگی‌تان را از دست می دهید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید.    امروز عشقی بی‌پایان در سینه نهفته دارید و از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را عاشقانه‌تر از همیشه می‌بیند، این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید.  همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شاید ترجیح بدهید کارهایتان را به همان روش قدیمیشان انجام دهید چون این روش راحت ترین راه ممکن به نظر می رسد. شاید راه همیشگی برایتان آشنا و آسان باشد، اما اگر به دنبال راهی متفاوت برای پیش بردن کارهایتان بگردید قطعا موفق تر خواهید بود. شاید اوضاع در ابتدای روز و حتی ساعات اولیه بعدازظهر کمی آشفته به نظر برسد، اما این نباید باعث شود که از به کار گرفتن خلاقیت خود و یا پذیرفتن چیزهایی که جدید و متفاوت هستند پرهیز کنید. به زودی مجبور به یک پاکسازی می شوید. این روزها انقدر کلافه و عصبانی هستید که انگار دائم دنبال بهانه‌ای هستید تا سر دیگران فریاد بزنید و یا در تنهایی گریه کنید. برای مدتی از جمع ها فاصله بگیرید و در خلوت به پرورش روح و شناخت خودتان بپردازید.

پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید.  مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.  خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد. در چند روز آینده خبر فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل سپری کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

در حال حاضر شرایط کیهانی به نفع شما تغییر کرده است و موقعیتی که در انتظارشان بوده اید بالاخره برایتان فراهم شده است. پس از این فرصت استفاده کنید و بر امواج این فرصت ها سوار شده و تا می توانید با آنها پیش بروید. برای شما موقعیت هایی فراهم شده تا با استفاده از شرایط موجود راه های تازه ای برای کار کردن و یا کسب درآمد بیشتر پیدا کنید. البته همه این ها به شرطی هستند که به گذشته نچسبید و برای پذیرش اتفاقات و چیزهای تازه آماده باشید. یک طرفه به قاضی نروید، همیشه در هر کاری خوبی و بدی وجود دارد، فقط کافی است نگاه خود را تغییر دهید و سعی کنید کمی خوبی‌ها را هم ببینید. عشق به سراغتان خواهد آمد. او که نگرانش هستید شما را تنها نخواهد گذاشت و از طرفش حمایت خواهید شد.

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شماست.  بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد. احساس می‌کنید که روزگار از در ناسازگاری با شما وارده شده و مدتی است توفیق چندانی در کارها ندارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک توفیق، رفیق شما خواهد شد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فکر نکنید مجبور هستید برای هر چیزی یک توجیه منطقی پیدا کنید. باید این واقعیت را بپذیرید که در زندگی برخی چیزها هستند که بدون هیچ دلیل و منطقی اتفاق می افتند و اغلب این اتفاقات بهترین تجربه هایی هستند که ممکن است برایتان پیش بیایند و طعمی متفاوت به زندگیتان می بخشند. احساس می کنید بین شما و اعضای خانواده فاصله افتاده است و این احساس باعث می شود نتوانید از هیچ کاری لذت ببرید و یا ذهنتان را روی هیچ کاری متمرکز کنید. اجازه ندهید این احساس شما را از آنها دورتر کند و سعی کنید امروز به دیدن آنها بروید. خبری به گوشتان می رسد که از نگرانی شما برای سلامتی عزیزی راه دور کم می‌کند. برای به انجام رساندن کاری تمام تخم‌مرغ هایتان را در یک شانه نگذارید، منتظر اتفاقات پیش‌بینی نشده هم باشید. برای شخصی که به فکرش هستید یک هدیه کوچک بگیرید.

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید. نظرهای خود را به دیگران اعمال می‌کنید. این شرایط باعث دلخوری اطرافیان شده است. این روحیه را کنار بگذارید و رویکردی تعاملی با اطرافیان در پیش بگیرید.  مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

برای رسیدن به اهدافتان شاید مجبور باشید امروز روش عجیبی را امتحان کنید. این اصلا کار بدی نیست، حتی اگر به صورت زیگزاگی به سوی هدفتان بدوید هم در نهایت خواهید دید که این روش خیلی بهتر از روش همیشگیتان جواب خواهد داد. امروز دست به کار شدن و تصمیم گیری کردن برای شما بسیار ساده تر از این است که بخواهید هفته ها و ماه ها برای سبک و سنگین کردن شرایط وقت بگذارید. بر اساس آنچه در لحظه به نظرتان درست می آید پیش بروید. شما معمولا همه جوانب را در نظر می گیرید، ولی امروز این راه برایتان مناسب نیست. سعی کنید بیشتر به بزرگترهای فامیل سر بزنید که به دلجویی شما بسیار نیاز دارند، کافی است به طرف مقابلتان کمی فرصت بدهید. یک بحث مالی را به امان خدا و امید اینکه خودش حل شود رها کرده‌اید، قبل از اینکه دردسر ساز شود به آن بپردازید.

 یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. از شرایطی که مهیا شده نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما اطرافیان، شما را از انجام این کار منصرف کرده‌اند. اجازه ندهید دوستان و آشنایان نظر شما را تغییر دهند. این کار را انجام دهید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت. به فردی بدهکار هستید و امروز موعد پرداخت بدهیتان سررسیده ‌است، این بدهی را پراخت کنید و به این فرد ثابت نمایید که انسان خوش‌حسابی هستید. احساس می‌‌کنید اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و اعضای خانواده یا اطرافیان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارند و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌دانند.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز برای این که در خانه بمانید و در عالم فکر و خیال فرو بروید و به مشکلات و موانعی که بر سر راه رسیدنتان به اهدافتان وجود دارند فکر کنید اصلا روز خوبی نخواهد بود و هر چه بیشتر در این حالت بمانید بیشتر در ناراحتی و افسردگی غرق خواهید شد. اگر نمی توانید خوش بینانه به رویاهایتان فکرکنید بهتر است اصلا به آنها فکر نکنید و از خانه بیرون بزنید و تا می توانید خوش بگذرانید. همراهی و تفاهمی که از سوی خانواده دریافت کرده‌اید انگیره‌ای برای پیشرفت شما در کارهای اخیرتان شده‌است. بهتر است نیتتان را با همکاری دوستان و نزدیکانتان به اجرا درآورید، شک نکنید نظرتان مورد تایید همگان قرار خواهد گرفت.

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید. در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید.




فال روزانه مهر

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شاید بعضی چیزها بر اساس برنامه هایتان پیش نروند، اما هیچ اشکالی ندارد. اگر خودتان سخت نگیرید مشکل خاصی برایتان پیش نخواهد آمد. شما در حال حاضر در رابطه عاطفی خود مسئولیت های زیادی به عهده دارید که شاید کمی باعث نگرانی شما شده باشند. اما این را به یاد داشته باشید که همیشه و در هر رابطه ای هر دو طرف مسئولیت هایی به عهده دارند که نمی شود از زیر آنها شانه خالی کرده و انتظار پیشرفت رابطه شان را داشته باشند. می‌خواهید کاری را انجام دهید اما مدام جلوی خودتان را می‌گیرید، شما قرار نیست یک عمر با افسوس زندگی کنید همین امروز دست به کار شوید، یادتان نرود شما فقط یکبار زندگی می‌کنید و ضمنا لایق بهترین‌ها هستید. یک دشمنی قدیمی به دوستی تبدیل می‌شود.

از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامتیتان باشید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند.   تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. مدتی است که احساس می‌کنید رابطه شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان سرد شده است، امروز ورق بر می‌‌گردد و پذیرای عشقی گرم و آتشین خواهید بود.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز صبح شاید با دیدن بدقولی های بعضی ها و عدم تعهد آنها به وعده هایی که داده اند کمی عصبانی شوید. نگران نباشید این بدعهدی ها مشکل خاصی در روند کارهایتان ایجاد نخواهند کرد و تا بعدازظهر همه چیز روبراه خواهد بود. امروز باید با مسائل و مشکلاتی که در خانه دارید مواجه شوید، ولی نباید اجازه دهید کسانی که خارج از خانه هستند از مشکلات و چالش هایی که پیش رو دارید باخبر شوند. اگر حتما اصرار دارید که با کسی درد دل کنید، فردی مورد اعتماد و آگاه را انتخاب کنید که بتواند به شما در حل مشکلتان کمک کند. مدتی است مثل اسپند روی آتش بالا و پایین می‌پرید، کمی به دیگران حق بدهید تا خودتان به آرامش برسید. همیشه خود را برحق دانستن شما را دچار مشکلات بیشتری می‌کند. روز خوشی پیش رو دارید. با شخصی آشنا می‌شوید که از مصاحبتش بسیار لذت می‌برید.

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. دستتان را روی زانوی خود بگذارید و فکری برای افزایش درآمد بردارید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است. قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید.   انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شما هیجان فوق العاده ای در وجود خود احساس می کنید و باید حواستان را جمع کنید تا بتوانید به موقع هیجانات خود را تحت کنترل در بیاورید. اتفاقات جدید و متفاوتی در راه هستند که ممکن است در درجه اول باعث نگرانی شما شوند، اما با کمی صبوری خواهید دید که اوضاع به نفع شما پیش خواهد رفت و اتفاقات خوبی برایتان خواهند افتاد. اگر بعدازظهر کمی احساس کسالت و دلتنگی کردید به جای این که یک گوشه نشسته و غصه بخورید، سعی کنید با دوستان و نزدیکانتان دیدار کنید و در خانه تنها نمانید. سعی کنید در برخورد با دیگران صادق و روراست باشید. همیشه مشکلاتی وجود دارند اما در هر مرحله‌ای به شکلی تازه خودشان را نشان می‌دهند. در جمعی یک اختلاف نظر منجر به بحث و مشاجره می‌شود، به جای درگیر شدن هرچه سریع تر جمع را ترک کنید.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای دلخواه فراهم می‌شود. کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.  مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. اجازه ندهید این مشکل شما را از برنامه‌ای که برای خود ریخته‌اید دور کند. برای حل این مشکل از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و روز را بدون دردسر به پایان برسانید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.  احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را فراهم کند. فردی از خدا بی‌خبر نقشه‌ای پلید در سر دارد و می‌خواهد حسابی شما را به دردسر بیندازد. به صلاح شماست که در چند روز آینده حسابی حواستان را جمع کنید و دسیسه‌های این فرد را نقش بر آب نمایید.




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز به ویژه صبح که از خواب بیدار می شوید احساس تردید و دودلی زیادی را تجربه خواهید کرد. کارهای دیگران به نظرتان عجیب می آید و شاید حتی کمی عصبانیتان کند. نگران نباشید و روی برنامه ها و کارهایی که دارید تمرکز کنید. بگذارید هر کسی سرش به کار خودش باشد، دیگران خودشان از پس کارها و مشکلاتشان برخواهند آمد. در واقع امروز این خود شما هستید که به کمک و نگهداری نیاز دارد و باید به کسی تکیه کند. مسئله‌ای را که از شریک و یا همکار خود مخفی داشته‌اید فکرتان را به خود مشغول کرده، این روزها مدام نگران فاش شدن آن هستید. در امور کاری موفقیت شما احساسات دوستانتان را برانگیخته است. تلاش کنید تلخی زودگذری که برای شما و یکی از نزدیکانتان پیش آمده برطرف کنید.

عازم سفری هستید اما در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد و بهتر است که مسافرت را به آینده موکول نمایید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید، اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. همیشه سرتان را به کار بند می‌کنید و وقتی برای همسر یا عشق زندگیتان نمی‌گذارید، ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد خواهد کرد. پولی به دست شما می‌رسد. این پول را برای خوشی و شادمانی اعضای خانواده خرج کنید.  روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. امروز متوجه می‌شوید که یکی از آشنایان دروغ  بزرگی به شما گفته ‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و این فرد نباشد. دزدی در کمین اموال شماست. بهتر است که شش دانگ حواستان را جمع کنید و چشم از دارایی‌های خود بر ندارید.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شما در ابتدای روز از لحاظ عاطفی احساس آرامش می کنید و حالتان خوب است، اما ممکن است که یک قدرت و یا اتفاق غیر منتظره این تعادل را به هم بزند. هرچقدر در درون ثبات و تعادل بیشتری داشته باشید رویارویی با این وضعیت برایتان راحت تر خواهد بود و این نیروی خارجی کمتر رویتان تاثیر خواهد گذاشت. یادتان باشد که همه اتفاقات غیز منتظره به یک دلیلی پیش می آیند و شاید در واقع فرصت جدیدی در انتظارتان باشد. برای رسیدن به نیتتان باید انعطاف بیشتری به خرج دهید. از یک آزمون و امتحان مهم سربلند بیرون می‌آیید. این روزها برای یک انتخاب ساده دچار شک و تردید می‌شوید و بر سر دوراهی قرار می‌گیرید، سعی کنید تا می‌توانید منطقی فکر کنید. از حرف زدن طفره نروید.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهایتان ایجاد شود. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ )

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده که اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. مهمان ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید و قسمتی از زمان خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص خواهید داد. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. احتمال ایجاد اختلاف‌نظری میان شما و یکی از اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری تبدیل شود و ریشه هرگونه ناراحتی را خشک کنید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.

ذهن خود را آزاد کرده و گزینه های جایگزین را در نظر بگیرید. امروز از آن زمان هایی است که باید اهداف قدیمی و به دردنخور که دیگر برایتان اهمیت و کاربردی ندارند را دور بیندازید و گزینه های جدیدتری را جایگزین آنها کنید. شما امروز پیشرفت بسیار زیادی را در سطح فکری خود تجربه خواهید کرد و باید از این فرصت بیشترین بهره ممکن را ببرید. شما گاهی دوست دارید هر چیزی که به ذهنتان بیاید را به زبان بیاورید. با این وجود در حال حاضر جزئی ترین نظراتی که ابراز می کنید هم می توانند باعث اختلاف شده و اشتباه برداشت می شود. با عزیزی که این روزها حال خوشی ندارد مدارا کنید. برای حضور در یک ملاقات مهم آماده می‌شوید. در برنامه‌ریزی برای انجام کاری مجبور می‌شوید تغییراتی ایجاد کنید. شخصی از شما در جمعی تعریف می کند. انجام یک کار را به شخصی می‌سپارید که بسیار به او اعتماد دارید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار