فال روزانه شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۳  مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و سوم مهر و فال روزانه فردا ۲۳ مهرماه  و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۳  مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و سوم مهر و فال روزانه فردا ۲۳ مهرماه  و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

اجازه نباید داد که دیگران در امور خصوصی تو دخالت کنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم کن که به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشکلاتی را که داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

اندکی از فشارهای مادی کم کن. یک استراحت یا مرخصی کوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود که باید خوب آن را سبک و سنگین کنی و بسنجی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

این روزها بیش از همیشه لجباز شده اید اما بدانید که لجبازی تنها به خودتان آسیب می رساند. پس بهتر است که در برخورد با دیگران انعطلاف پذیرتر باشید. فردی را ملاقات می کنید که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می کند، شاید کار تازه ای به شما پیشنهاد یا حتی افرادی را به شما معرفی کند که در آینده بر زمینه کاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد. قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونی تان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید. اگر در محیط کاری خود به مشکل برخورده اید، همین امروز برای برطرف کردن آن قدم بردارید. در محیط کار یا تحصیل ایده ای را مطرح می کنید که با استقبال جمع روبرو نمی شود، ناامید نشوید ، ایده تان را پرورش بدهید. از دوستی راه دور، خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند. برای رسیدن به نیت تان باید بیشتر تلاش کنید. وقت تان را صرف کارهای بیهوده نکنید. فرصت را از دست ندهید.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. شادیهای خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. فرصتی برای رفاقتهای تازه پیدا می‌کنید و این رفاقتها، موفقیتهای بیشتری را به ارمغان می‌آورد. کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

به محض دیدن یک رویکرد عاطفی یا یک برخورد از طرف دوستت که مخالف با تصورات تو باشد، مثل برق از جا می‌پری و عکس‌العمل‌های نامناسب نشان می‌دهی. باید در برابر حوادث انعطاف داشت و خود را با زمانه هماهنگ کرد.

پیشنهاد یک سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت کن.

احساس خستگی و افسردگی می‌کنی. باید یک مرخصی کوتاه گرفت و در کنار خانواده بود.

این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است که آرزو می‌کنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر امروز نسبت به افرادی که ملاقات می کنید، مهربان باشید و قلب تان را به روی آنها بگشایید، تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. اگر به میهمانی دعوت شدید، آن را رد نکنید زیرا در آن جمع ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که هم در زندگی عاطفی و هم شغلی فواید بسیاری برایتان خواهند داشت. دو راهی های زیادی در زندگی تان وجود دارد. در این شرایط به ندای درونی قلب خود گوش دهید و به دنبال علاقمندی هایتان باشید زیرا بهترین راهنما برای شما است. دوستی احتیاج دارد با شما صحبت کند، این فرصت را به او بدهید و به حرفهایش گوش کنید. اگر توانستید به او فرصت دوباره بدهید. برای رفع مشکلات از آن فرار نکنید با آن رویه رو شوید. برای اشتباهی که نکرده اید، عذرخواهی نکنید. صحبت کنید و سوء تفاهم را برطرف کنید، پشیمان نمی شوید.

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان توقعهای بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقعهای نابه‌جای ایشان را ندارید.  ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

حوادثی در روابط تو با یک دوست پیش می‌آید که اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افکار خود را بازسازی کنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی کنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل کنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر کند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز صبح با انرژی مثبت از خواب بیدار می شوید و فضا را برای پیشرفت مناسب می بینید. ایده های زیادی در سرتان است اما هنوز فضای مناسب برای شروع ندارید. تا چند روز دیگر صبر کنید سپس وارد عمل شوید. دوستی حرف هایی به شما زده که اصلا انتظارش را نداشتید، بهتر است کمی از او فاصله بگیرید تا خودش متوجه اشتباهاتش بشود. سفری در پیش دارید که موقعیت های جدیدی را برایتان فراهم می کند، آن را از دست ندهید. به زودی یک تغییری در روابط عاطفی برایتان اتفاق می افتد که انرژی وافری را به شما می بخشد. بدانید که کارهای خوب گذشته تان باعث شده در مقابل موانع و مشکلات از حمایت دوستان و اطرافیان برخوردار شوید، از خودتان بیشتر توقع داشته باشید و به خودتان سخت بگیرید. شما می توانید به آنچه که می خواهید برسید. برای رفتن به یک سفر برنامه ریزی می کنید. این سفر روی روحیه تان تاثیر خوبی می گذارد.

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاحتان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر می‌اندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است که باید آنها را برطرف کرد. برای کسب اطمینان از طرف مقابل، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که باید آنها را آزمود و به نتیجه رسید.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

 

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما از این که کارهای خود را به تنهایی انجام می دهید، راضی هستید اما امروز وقت آن است تا در فعالیت های گروهی شرکت کنید. ممکن است امروز برخی از دوستان تان شما را به خانه خود یا به رستورانی دعوت کنند، دعوت آن را بپذیرید زیرا لحظات خوب و خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد و دوستان جدیدی را پیدا خواهید کرد. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تامل کنید و قبل از اقدام به هر کاری با افراد با تجربه مشورت کنید. برای آرامش خاطر ورزش را به شما پیشنهاد می کنیم. برای انجام تصمیمی که گرفته اید عجله نکنید، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. به خودتان زمان بدهید . رفتار یک دوست این روزها تغییر کرده و کمی نگرانتان کرده، با او صبور باشید. منتظر شنیدن خبر یا نامه یا نتایج امتحانی هستید. این روزها بهتر است خیلی به خودتان سخت نگیرید.

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای حل مشکلات خود بیندیشید. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد.  انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاشهای زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. سبک‌ زندگی ناسالم را کنار بگذارید و قدر لحظه‌های عمر خود را بدانید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

این روزها انرژی لازم را ندارید و فشارهای زیادی رویتان است. اگر چه در حال حاضر توانایی راه رفتن ندارید اما او سعی می کند شما را مجبور کند بدوید. او شما را در شرایطی که آمادگی اش را ندارید قرار داده است. توصیه می کنیم قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بردارید و به کاری هایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می دانید پس به خودتان و تصمیمی که می گیرید اعتماد کنید. اگر از فردی دلگیر هستید، همین روز با گفتگو تمام کدورت ها را از خود دور کنید زیرا مشکلی که بین شما بوجود آمده، با گذشت زمان و به خودی خود حل نمی شود. دل و جرات زیادی دارید. با این شهامت دست به کارهای بزرگ بزنید تا رویاهایتان به تحقق بپیوندد. این روزها موقع خوبی برای نقشه کشیدن برای آینده است. هر چه بخواهید همان می شود. یک بحث ساده را تبدیل به یک مسئله بغرنج نکنید. به یک میهمانی دعوت می شوید اما علاقه ای برای رفتن ندارید.
روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید.  یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد. امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان توانمندی هستید. به رغم این مهارت‌ها، اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبر هستند و کسی شما را تحویل نمی‌گیرد. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و توانمندی‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کارهای زیادی دارد و فرصتی برای رسیدگی به شما پیدا نمی‌کند.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

داشتن یک ارتباط خوب، یک سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. کسی که توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

اگر مشکلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده کرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز نه تنها خودتان انرژی زیادی دارید بلکه از دیگران نیز خبرهای خوبی خواهید شنید که حال خوب تان را تشدید می کند. انرژی مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما فرد با استعدادی هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی های تان بیشتر دیده می شود. درست است که همیشه به مقررات و تعهدات پایبند هستید اما بازی فقط متعلق به کودکان نیست، بد نیست شما هم گاهی قوانین را بشکنید و خود را به بهترین شکل ممکن از دیدگاه خودتان، سرگرم کنید. به زودی تغییری در محیط کاری برایتان رخ می دهد. حواستان باشد از روی ترس تصمیم نگیرید، وگرنه تا ابد باید بترسید. راز دلتان را به کسی که به تازگی با او آشنا شده اید نگویید. شما از قدرت رهبری جمع برخوردارید. از این استعداد ذاتی تان باید به درستی استفاده کنید. شما می توانید به خیلی ها کمک کنید. تصمیم های درست بگیرید.

 

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز با شما همراه باشد و فکری برای نگرانیهای خود بردارید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق ‌زندگیتان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. بهانه ‌‌تراشی را کنار بگذارید و با جدیت بیشتری کار کنید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را تیره و تار کند.




فال روزانه مهر

قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت کرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم کرده است. این مساله را باید به او تفهیم کرد.

: نباید تسلیم تنبلی و سستی شوی. حیف است که اراده‌ات با ویروسهای تنبلی مسموم شده و از بین برود. باید برای رسیدن به آرزوهایت تلاش کنی و از آینده نترسی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

حس رمانتیک بودن شما در چنین روزی فوران کرده است، بنابراین امروز را با عشق زندگی تان بگذرانید و این که همچین فردی را در زندگی خود دارید، شکرگزار باشید. اگر هم مجرد هستید و به فردی علاقه دارید، امروز برای او پیغامی بفرستید. مطمئن باشید که دل او نیز پیش شماست و انتظار حرکتی از سوی شما را دارد. اگر سعی دارید احساسات خود را کنترل کنید و در گفتن حرف دل تان مردد هستید، بد نیست کمی شرایط خود را تغییر دهید تا نتایج مثبت آن را در زندگی تان ببینید. منطق را این روزها به کناری گذاشته و با توجه به دلتان تصمیم بگیرید. رفتار یک دوست را تا وقتی با او صحبت نکرده و توضیحاتش را نشنیده اید قضاوت نکنید. نمی شود که هر چیزی به چشمتان برسد دلتان بخواهد، مناسب با درآمدتان خرج کنید تا زیر بار قرض نروید. چشم و هم چشمی کار ابلهان است. بر سر یک دو راهی احساسی قرار می گیرید.

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.  عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز عشق‌ بی‌پایانش را به شما ثابت می‌کند.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

 

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر به کسی قول داده اید، به آنها پایبند باشید زیرا آینده شما را تحت تاثیر قرار می دهد اما سعی کنید قبل از هر اقدامی خوب در مورد آنها با دیگران گفتگو کنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیامد. به زودی، به دلیل تصمیم ناگهانی یکی از عزیزترین هایتان، متعجب خواهید شد. شاید در ابتدا فکر کنید که این تصمیمی عجولانه و غیر منطقی است اما با گذشت زمان درک خواهید کرد که چه فواید مثبتی برای زندگی شما نیز به همراه خواهد داشت. مسافرت برایتان بهترین مسکن است در زندگی تان تحولی اساسی در حال شکل گرفتن است دوستانتان را از روی ظاهرشان انتخاب نکنید، ببینید چه کسی در روزهای سخت کنارتان بوده. این اواخر تجربه بدی داشته اید که دلتان نمی خواهد با هیچ کس در مورد آن صحبت کنید.

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

 




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

به کسی دلبسته‌ای که سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته کاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر.

اتفاق مبارک و شادی‌آفرینی رخ می‌دهد که تو را هم خوشحال می‌کند. باید برای دوستی‌ها ارزش قائل شد و برای تداوم آنها تلاش کرد. یک هدیه کوچک دارای یک پیام مهم است.

تو به یک برنامه درست غذایی نیاز داری. باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشی. همه چیز کار و پول نیست. با یک برنامه‌ریزی درست، شادابی و سلامتی‌ات را دوباره بدست می‌آوری.

به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر توانایی هایی دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. شاید نشان دادن خود و مهارت هایتان به افرادی که در این زمینه تجربه دارند، اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزند و جهانی تازه به روی شما گشوده شود. شما فردی صبور هستید اما گاهی صبر زیاد جواب نمی دهد. شما اکنون در شرایطی هستید که باید وارد عمل شوید. صبر نه تنها مشکل شما را حل نخواهد کرد، بلکه شرایط را برایتان بدتر نیز می کند. پس جسور باشید و به سمت جلو حرکت کنید. شما اندوه و رنج فراوانی را تحمل کرده اید. دائم افسوس گذشته را می خورید اما یادتان باشد ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. باید قدم تازه ای بردارید، گذشته را رها سازید و اندیشه های بد را پاک کنید. شلوغی در زندگی تان کلافه تان کرده، زمان این شلوغی کوتاه است.

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. برای این تصمیم با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر اهل منزل را جویا شوید. در محل ‌کار یا منزل با مشکلی روبه‌رو می‌شوید، اما اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند.  اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.



فال روزانه فردا دی ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

موانعی به چشم می‌خورد که نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا کرد. باید بسیار حوصله داشت و بسیار صبور بود تا بتوان به تدریج این موانع را برطرف کرد.

باید شرایط تازه‌ای فراهم کنی تا بتوانی روحیه‌ای شاداب داشته باشی. یک تفریح یا سفر مناسب خواهد بود.

حالت ثابت و یکنواخت فعلی تو را دل‌زده کرده. روح انسان به تنوع و تغییر نیاز دارد.

باید کاری کنی که مورد توجه مقامات قرار گیرد تا بتوانند بر روی تو حساب باز کنند و اوضاع اقتصادیت بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید کاری را تبلیغ کرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما فردی مهربان و با گذشت هستید و این احساس امروز آنقدر در شما تشدید می شود که برای کمک به دیگران تمام انرژی و توان خود را به خرج می دهید. شاید از این که دیگران مانند شما نیستند، کمی ناراحت و دلگیر شوید اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت تان شود. حتی یک فرد مانند شما هم می تواند در جهان تفاوت ایجاد کند. بهتر است گذشته را فراموش کنید و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد. فقط کافی است انتظارات خود را کمی پایین تر بیاورید. آدم احساسی هستید که عشق را سرلوحه زندگی می دانید. در مورد یک مسئله کاری از همه چیز و همه کس گله دارید اما به زودی درها به رویتان باز می شود. زندگی پر رونقی خواهید داشت اگر سعی کنید از عقل خود کمک بگیرید و بر احساساتتان غلبه کنید. گمشده تان پیدا می شود.

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. برای این تصمیم با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر اهل منزل را جویا شوید. در محل ‌کار یا منزل با مشکلی روبه‌رو می‌شوید، اما اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند.  اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

فقط یک دوست یا یک شریک برای تو کافی است. اگر یک شریک سالم یا یک دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.

حوادث و اتفاقات مهم و تعیین کننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد که برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یکی از دوستان یا اقوام نزدیک خبرهای خوشی در جریان است که همین روزها مطلع می‌شوی.

برای حفظ سلامتی‌ات توصیه می‌کنم هر روز دست کم ۵ تا ۹ وعده از سبزیجات، انواع سالاد و میوه‌جات مصرف کنی. با انجام این کار مواد مغذی و ویتامین‌دار را به بدنت می‌رسانی.

قول و قرار کاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز آنچه برای شما اهمیت بیشتری دارد را در اولویت کارهایتان قرار دهید، این روند نتایجی خواهد داشت که شما را غافلگیر خواهد کرد. هر چه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستان تان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. امروز به شدت تحت تاثیر دیگران خواهید بود. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده اید. به جای کلافگی از این اتفاق درس بگیرید تا دیگر این اشتباه را تکرار نکنید. یک میهمان ناخوانده دارید که با خودش به خانه‌تان صفا و عشق می آورد. یک گره مالی از جایی که فکرش را نمی کنید باز می شود. طرف مقابلتان مهربان و با محبت است با او شادی و زندگی آرامی دارید قدرش را بدانید.

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و تنبلی را کنار بگذارید. یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. از شرایطی که مهیا شده نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. تمرکز بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و توانایی‌های‌ خود را چندین برابر کنید. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را با همکاری دوستان یا اعضای خانواده پشت‌سر بگذارید.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : با فردی برخورد می‌کنی که می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است که این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : به زودی در یک آزمون و یا رقابت شرکت می‌کنی که در آن موفق می‌شوی. همین روزها باید از یک و یا چند میهمان پذیرایی کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : انواع روابط بر سلامتی افراد تاثیر می‌گذارد. روابط خوب تو را خوشحال می‌کند و احتمال افسردگی را کاهش می‌دهد و برعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و می‌تواند به اختلالات ناشی از استرس منتهی شود. به ایجاد رابطه سالم با اطرافیت فکر کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا کاری که برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی. باید نگرانیهارا از خود دور کنی، آن وقت چهره آینده را صاف و روشن می‌بینی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

به زودی افرادی وارد زندگی تان می شوند که سبک زندگی تان را دگرگون می کنند. سعی کنید آنها را از دست ندهید.. اگر مدت زیادی است دوستان قدیمی خود را فراموش کرده اید، بهتر است دوباره با آنها قرار ملاقاتی بگذارید تا درهای بیشتری به روی تان گشوده شوند. با تمام افرادی که ملاقات می کنید، با احترام برخورد کنید تا آنها هم با شما اینگونه باشند. امروز می فهمید که شخصی به شما علاقه دارد و از این که تا به حال متوجه آن نشده اید، شگفت زده می شوید. اما در این راه عجله نکنید و با احتیاط قدم بردارد. همه چیز به موقع به خوبی پیش خواهد رفت. برای دیگری نسخه نپیچید، اگر می توانید برای قایق در گل مانده خودتان کاری بکنید. راه های تکراری رفتن بس است، جسارت به خرج دهید و کار تازه ای بکنید این همه نترسید شما یکبار زندگی می کنید. در یک رابطه دوستانه کاسه داغ تر از آش شده اید و حالا عصبانی و پشیمان هستید.

نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید. امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌هایتان فاصله‌ای بیندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگیتان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط