فال روزانه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۳۰ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا سی ام اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال رو...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۳۰ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا سی ام اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

پس از رویارویی با چالش هایی که در چند روز گذشته سر راهتان قرار داشته اند طبیعی است که دلتان بخواهد امروز را در کمال آرامش و همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید، اما کارهایی برای انجام دادن دارید و انتظاراتی از شما می رود که باعث می شوند احساس محدودیت کنید. شاید دلتان بخواهد از زیر همه این کارها در رفته و به یک جایی فرار کنید که کسی دستش به شما نرسد، اما بهتر است منطقی باشید و وظایف خود را انجام دهید. چشم و هم چشمی را کنار بگذارید . برای رسیدن به نیتی تلاش و کوشش بسیار داشته اید. و از همه یاری گرفته اید .گرچه این کار خوب است ولی پافشاری بیش از حد اوضاع را خراب میکند . ممکن است انجام کار به تاخیر بیافتد . نرسیدن به خواسته ها گاهی ذهنتان را آزار میدهد .کمی جسارت داشته باشید و صبور باشید.خبر خوبی دریافت خواهید کرد .به تغذیه تان تناسب و نظم بدهید.

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصابتان را خراب کند. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  قرار است به همراه دوستان و آشنایان دورهم جمع‌شوید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید، این موقعیت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید با رفقا و دوستان قدیمی خوش بگذرانید. دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید.  اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز برای آنهایی که بخواهند حساس باشند و حرف هایشان را در لفافه و به صورت غیر قابل درک بگویند روز خوبی نخواهد بود و هر چقدر افکار و خواسته هایتان را با صدای بلندتری به زبان بیاورید نتایج بهتری به دست خواهید آورد. البته تحمل خشونت و رفتار تهاجمی از جانب دیگران برای شما ساده نخواهد بود و به نفعتان است که خودتان را در چنین موقعیتی قرار ندهید زیرا نسبت به همیشه احساس آسیب پذیری بیشتری دارید. دوستان بسیاری دارید موقعیت خود را بشناسید و تا می توانید به مردم نیکی کنید. به زودی در کارتان گشایشی حاصل می شود. شما فقط به کمی اراده و تلاش نیاز دارید تا موفقیت را در آغوش بگیرید. بدانید کسی در زندگی برنده است که روی پای خود بایستد. اتفاقی ناگوار باعث شده کسی که دوستش دارید بر سر عقل بیاید و از کارهای گذشته دست بردارد.

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید.  از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق در دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه شرکت نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند، تغییر رویه دهید و حضور بیشتری در جمع دوستان و اعضای خانواده داشته باشید.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ممکن است برخی اختلاف نظرها در مورد رابطه عاطفیتان بین شما و کسی که دوستش دارید پیش بیایند. شما احساس می کنید که طرف مقابلتان بیش از اندازه خودش را آزاد می گذارد و در برابر شما بیش از حد خودتان را محدود کرده اید. قرار نیست که هیچ کس در یک رابطه عاطفی خودش را اسیر و زندانی کند، پس به جای مواخذه کردن طرف مقابلتان شما هم سعی کنید به آزادی های فردیتان توجه بیشتری داشته باشید و محدودیت های بیهوده برای خودتان ایجاد نکنید. از تند مزاجی و بد اخلاقی دست بردارید، به زودی اوضاع و احوالتان خوب می شود و زبانزد خانواده می شوید. شما قلبی پاک و مهربان دارید. مسئله ای را که مدتها پنهان کرده بودید ممکن است این روزها آشکار شود. تغییری در تصورات و افکارتان رخ می دهد که بعد ها نتیجه آن مشخص می شود. در مقابل ترس هایتان به ایستید زیرا باعث می شود قوی تر از آن چیزی شوید که همیشه فکرش را می کنید.

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز از آن روزهای مورد علاقه شما نیست. محدودیت هایی که در محل کارتان دارید ذهن شما را به طرز عجیبی به خود مشغول کرده اند و به این فکر می کنید که در برابر این همه سختی ها و محدودیت هایی که دارید تحمل می کنید باید حداقل پاداش و تحسین و تایید بیشتری دریافت کنید. با این حال امروز می تواند روز خوبی برای تعیین اهداف حرفه ای جدید باشد. شاید بتوانید نقشه بهتری برای پیشرفت کاری خود بکشید یا به این نتیجه برسید که باید از رئیستان بخواهید ترفیع رتبه ای که فکر می کنید لیاقتش را دارید به شما بدهد. شخصی سعی دارد چیزی به شما بگوید؛ به حرف های او گوش کنید. با دوستان خود صادق و بی ریا باشید اما هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. وقوع اتفاقی غیرمنتظره باعث تحولی در زندگی عاطفیتان می شود. همسر یا عزیزتان از شادی روی ابرها به پرواز در می آید. مایلید اصلاعات بیشتری در مورد فردی کسب کنید. حوصله به خرج دهید تا زمان مناسب فرا برسد.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.  انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کارها بهره بگیرید و سریع‌تر از همیشه کارها  را به پایان برسانید. عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید.  عشق و محبت در دل شما شکوفه زده و احساس می‌‌کنید از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را با همسر یا عشق ‌زندگیتان تقسیم کنید و روز را با عشق و شادی به پایان برسانید.‌




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما این اواخر با لجبازی و سرسختی بسیاری اصرار به انجام کارهایی داشته اید که با وضعیت اقتصادی فعلی شما جور در نمی آیند. ممکن است با خودتان فکر کنید که نباید هدفتان را رها کنید، اما گاهی واقعا کمبود مادیات خیلی قویتر از آن چیزی است که شما بتوانید با دست خالی در برابر آن بایستید. شاید بهتر باشد فعلا به پیشرفت وضعیت اقتصادی خود پرداخته و افکار و انرژی خود را روی آن متمرکز کنید. این کار در نهایت شما را یک قدم و حتی بیشتر به سمت هدف اصلیتان پیش خواهد برد. از مسئله ای رنج می برید و مایل هم نیستید مسئله را با کسی درمیان بگذارید، تا رسیدن به هدف راه درازی در پیش دارید. از کسی انتظار کمک داشتید اما برآورده نشده است. بهتر است به همت و اراده ی خود تکیه کنید و راه چاره ای بیابید. در شرایط کنونی محل کارتان تغییر و استرس را از خودتان دور کنید. به دنبال راهی باشید که به زندگی تان معنا و مفهوم ببخشد. در یک میهمانی برخوردی زیبا اتفاق می افتد.

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها  به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شماست،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.    از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد، اما هنرهای خود را از دیگران پنهان کرده‌اید و آشنایان از توانمندی‌های شما بی‌خبر هستند. از امروز تصمیم بگیرید که این روحیه را کنار بگذارید و با نمایان کردن هنرهای خود در نزد دوستان و آشنایان، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و سلامت شما روبه تحلیل گذاشته است. قبل از اینکه این رویکرد سلامت شما را با خطری جدید تهدید کند، هوای وجود نازنینتان را بیشتر داشته باشید. همسر یا عشق زندگیتان امروز جام وجود شما را از عشق لبریز خواهید کرد و لحظه‌های محبت‌آمیزی را تجربه خواهید کرد.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شاید شما در حال حاضر در وضعیتی قرار گرفته باشید که در آن مجبور هستید در رابطه با آینده رابطه عاطفی خود تصمیم گیری کنید. شاید خاطرات دوران مجردیتان به سراغتان آمده باشند و شما را به یاد آزادی های گذشته تان انداخته و تردیدهایی را در شما به وجود آورده باشند. به این وسوسه های احمقانه توجهی نکنید، شما در مقابل محدود شدن بعضی آزادی های نه چندان مهم خود چیزهای بسیار مهمتری به دست آورده اید و اگر الان بخواهید تسلیم این افکار بچگانه بشوید بجای پیشرفت ده ها قدم به سمت عقب پس خواهید رفت. منتظر خبری هستید، از اضطراب و دلشوره یک لحظه آرام و قرار ندارید؛ نگران نباشید آنچه باید اتفاق بیفتد رخ خواهد داد. در مورد مشکل پیش آمده این اواخر شما می خواهید مثل یک فرمانده دستور آتش صادر کنید آنهم با فریاد، یادتان باشد زندگی میدان جنگ نیست و شما نمی توانید دیگران را تحت کنترل داشته باشید؛ انتظاراتتان را تغییر دهید تا به رضایت برسید.

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد.  روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.




فال روزانه مهر

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از کار کردن در شرایطی که آنها را محدود می کنند خوششان بیاید، اما امروز برای این که یاد بگیرید چگونه در کارهایتان نظم بیشتری داشته باشید و با برخی مسائل کنار بیایید، روز خیلی خوبی خواهد بود. شما در حال حاضر بهتر می توانید تغییرات و محدودیت ها را بپذیرید و این موضوع برایتان همچون برگ برنده ای خواهد بود. اگر اهمیت این مسائل را یاد بگیرید همه چیز برایتان خیلی راحت تر و بهتر خواهد شد. فرصت های پیش آمده را از دست ندهید، مشکلات نباید شما را ناامید کنند. هر مشکلی هرچقدر هم که سخت باشد عاقبت با تدبیر و تلاش، آسان می شود. برملا شدن رازی خیالتان را آسوده می کند، آنچه این روزها لازم دارید کمی صبر است. مراقب رفتارتان باشید، با خوش رفتاری از رنجش اطرافیان جلوگیری کنید. اتفاقی غیر منتظره در خانواده شما را بی نهایت خوشحال خواهد کرد.

ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. فردی که بدخواه شماست، امروز نقشه‌ای شوم برایتان کشیده. این فرد را شناسایی کنید و به هر قیمتی که شده اجازه ندهید نقشه‌های پلید خود را اجرا کند. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید.  یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

آیا به اندازه کافی به بدن خود توجه دارید؟ آیا ورزش می کنید؟ رژیم غذایی مناسبی دارید؟ وقتی از لحاظ جسمانی با مشکلی روبرو هستید به پزشک مراجعه می کنید؟ اگر جوابتان به این سوال ها منفی است حقی برای شکایت از وضعیت موجود برایتان باقی نمی ماند. شما وقتی از لحاظ جسمی و تناسب اندام به وضعیت دلخواه خود خواهید رسید که مراقبت های لازم را انجام دهید و تا ابد منتظر رسیدن بهترین روز برای رفتن به باشگاه و شروع رژیمتان نمانید. دقت کنید و با عجله تصمیم نگیرید اگر به اعتقادتان ایمان داشته باشید از هیچ مشکلی در هراس نخواهید بود کاستی و ضعف های خود را بشناسید و آنها را برطرف کنید همیشه نمیشه که درست و غلط را به راحتی تشخیص داد اما لازم نیست که خودتان را بیش از حد سرزنش کنید همه اشتباه میکند مهم اینست که تلاش کنید که دیگر اون خطا را تکرار نکنید شخصی باز به شما دروغ میگوید حواس تان را جمع کنید.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید.   از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. محبت همسر یا عشق‌ زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر منتظر این هستید که یک نفر پیدا شود و تمام نیازهای شما را تأمین کند به احتمال زیاد حالا حالاها مجبور خواهید بود که منتظر بمانید. اصلا طبیعت عشق این است که درست در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید و به شکلی که فکرش را هم نمی کنید از راه برسد. شما باید یاد بگیرید که مستقل باشید و هر کاری لازم است را انجام دهید تا خودتان نیازهای خود را برآورده سازید. در غیر این صورت تا ابد شخصیتی وابسته خواهید داشت که اصلا به شما نمی آید و هیچ کسی را هم به خودش جذب نمی کند. شخص نادانی شما را رنجانده سعی کنید با منطق و دلیل او را به ارزش زندگی واقف سازید وگرنه از او برای همیشه بگذرید. تلاش و سعی و استقامتی که در راه رسیدن به مقصود داشته اید نتیجه خوبی در پی خواهد داشت به شرط آنکه به دیگران صدمه نزنید برای رسیدن به مقصودتان از هر راهی که میتوانید بهره بگیرید هوا و هوس را از فکرتان خارج کنید.

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. امکان دارد که حرف ناپسندی از دهان شما خارج شود و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. در چنین شرایطی به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید تا روز را بدون دلخوری به پایان برسانید.  اتفاق خوشایندی در محل‌ کار یا منزل رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اطرافیان تبدیل کنید. کار مهمی انجام داده‌‌اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید.  خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. زندگی را جدی نمی‌‌گیرید و برنامه‌ای دقیق و کارآمد برای آینده ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد جدیت بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و برنامه‌‌ای منظم برای دستیابی به هدفهایتان آماده کنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید.




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر فرزندی دارید امروز مشکلات او شما را به یاد دوران کودکی و نوجوانی خودتان خواهد انداخت، شاید هم این مشکلات او شبیه به مشکلاتی باشند که همین حالا هم خودتان دارید با آنها دست و پنجه نرم می کنید. این فرصت خیلی خوبی برای رویارویی با مشکلات و خاطراتی خواهد بود که ذهن شما را از گذشته تا بحال به خود مشغول کرده اند. جوابی که برای این افکار خود پیدا خواهید کرد نه تنها مشکل خودتان را حل خواهد کرد، بلکه این فرصت را نیز برای شما فراهم خواهد کرد که به فرزند خود نیز به بهترین شکل ممکن کمک کنید. بدون تلاش به جایی نمی رسید باید قوانین زندگی را بشناسید، به شادی های کوچک زندگی فکر کنید، شما منصف هستید برای مشکل پیش آمده با برقراری مساوات راه حلی پیدا کنید، در جلسه ای بهتر است قبل از آنکه صحبت کنید کمی فکر کنید و اجازه بدهید کمی زمان بگذرد، آنچه از دست داده اید به زودی به دست می آورید، شخصی شما را بسیار دوست دارد احترامش را نگه دارید.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی خود بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. موقعیت سودآوری پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و از فرصت‌ها بهره بگیرید.  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید.   ایده‌ای جدید به ذهنتان خواهد رسید و مطمئن باشید که این ایده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند.  امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیندازید. به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که از دل و جان ایشان را دوست دارید.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز باید کمی بیشتر از همیشه حواستان به جیبتان باشد، مخصوصا اگر با آن دسته از دوستان خود به گردش و تفریح می روید که عاشق خرید و پول خرج کردن هستند؛ در غیر این صورت ممکن است وسوسه شده و همگام با آنها پیش بروید و در نهایت با خرج کردن پولی که برای کار مهمی کنار گذاشته بودید برای خودتان دردسر درست کنید. البته این که حال و هوای خودتان را با خریدن یک هدیه کوچک عوض کنید اصلا بد نیست، اما به شرط آن که کمی خودتان را محدود کنید. بیهوده از سختی های روزگار گله و شکایت نکنید. فایده ندارد که هیچ حسته ترتان نیز میکند. لازم است کاری را شخصا انجام دهید. این روزها تصمیم مالی مهمی نگیرید زیرا ضرر میکنید. از افکار بیهوده بیرون بیایید و برای خود سرگرمی ایجاد کنید. در دوستی صادق و صمیمی باشید زیرا در زندگی به دوستان مخلص نیاز خواهید داشت.

با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. روحیه خودرایی دارید و اطرافیان را با انجام کارهای دلخواه خودتان وادار می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به انسان خودرایی تبدیل کند، نظرهای خود را به دیگران تحمیل کنید و به اطرافیان حق انتخاب بدهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. روحیه خودرایی دارید و اطرافیان را با انجام کارهای دلخواه خودتان وادار می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به انسان خودرایی تبدیل کند، نظرهای خود را به دیگران تحمیل کنید و به اطرافیان حق انتخاب بدهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید.

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای دلخواه را سفارش دهید.   روزهایی سرشار از اتفاق‌های خوشایند را در پیش رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از نشاط را در کنار اعضای خانواده یا دوستان تجربه کنید. حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.  همسر یا عشق ‌زندگیتان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق ‌زندگیتان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط