فال روزانه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی و یک اردیبشهت و فال روزانه فردا سی یکم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی و یک اردیبشهت و فال روزانه فردا سی یکم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

 

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

شما احساس می‌کنید که چیزی عوض شده است، اما نمی‌توانید دقیقا بگویید که چه چیزی تغییر کرده است. احساس می‌کنید کاراگاهی هستید که به دنبال حقیقت می‌گردد، ولی اگر این کار را ادامه دهید این درگیری ذهنی تبدیل به یک وسواس شده و نمی‌گذارد به کار‌های دیگرتان رسیدگی کنید. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید با چیز‌های جدیدی که دارند در زندگیتان به وجود می‌آیند آشنا شوید و از آن‌ها سر در بیاورید، ولی هیچ لزومی ندارد که همین امروز به همه چیز پی ببرید. امروز پس از پایان کار‌هایی که در لیست وظایف روزانه تان هستند با دوست‌های دیگرتان جمع شده و به خانه یکی از دوستانی که مدتی است از جمعتان دور شده است بروید. در مورد یک مسئله مالی، اختلافات خانوادگی را کنار بگذارید تا بتوانید درست تصمیم گیری کنید. برای گرفتن یک مجوز هرچه سریع تر باید اقدام کنید. یک پیشنهاد وسوسه تان می کند. بدون جهت گیری و عجله نسبت به آن با دید باز فکر کنید. در مورد یک رابطه عاطفی انرژی تان را صرف مسائل مهم کنید

روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید.  وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دلخوریها را به صلح‌و‌صفا تبدیل کنید. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

گاهی برای اینکه اوضاع را بهتر کنید لازم است که ابتدای راه بازگردید و همه چیز را از نو شروع کنید. چنین کاری ممکن است ناراحت کننده و اعصاب خرد کن باشد، اما اگر هدفتان این است که پایه ی محکمی بسازید و زندگی و آینده تان را روی آن بنا کنید تمام زحماتی که در این راه مجبور هستید بکشید ارزش نتیجه ای که در پایان به دست خواهید آورد را دارند. زیاد به سوابق کاری خود نبالید، شما باید پیشرفت کنید و آنچه در گذشته انجام داده اید ربط زیادی به آنچه الان باید انجام دهید ندارد. اگر نمی خواهید برای خودتان دردسر درست کنید بهتر است امروز زیاد در کار دیگران دخالت نکنید و تا جای ممکن سکوت اختیار کنید. یک اتفاق بد را تبدیل به یک فرصت بسیار خوب می کنید. حواستان باشد، بهتر است حتی اگر شده، کمی از مبلغی که به دست تان می رسد، پس انداز کنید. در مورد مسئله ای احساسی اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. احساستان را به زبان بیاورید و انتظار نداشته باشید تا طرف مقابلتان حتما خودش متوجه همه چیز شده باشد.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید.  به سینه فردی که نیازمند کمک شما است، دست رد نزنید. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک لطف شما را جبران خواهد کرد. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را حسابی غافلگیر می‌کند.

فال روزانه فردا خرداد (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت برسی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز نه گفتن به دیگران برای شما کار بسیار دشواری است چرا که فکر می‌کنید همانطور که خودتان برای رسیدن به رویا‌ها و اهدافتان نیاز به فرصت و کمک دیگران دارید، شما هم باید آن‌ها را یاری کنید تا به خواسته هایشان برسند از طرفی هم فکر می‌کنید بهتر است در این راه روی پای خودشان ایستاده و بیش از حد به دیگران وابسته نباشند. امروز در این مورد تا می‌توانید سخاوت به خرج دهید و خیالتان راحت باشد که کار اشتباهی نخواهید کرد. همسرتان را به یک شام دو نفره در یک رستوران خوب دعوت کنید و با او در مورد هر چیزی که دلتان می‌خواهد حرف بزنید، از مشکلات در رابطه عاطفیتان گرفته تا مسائل خانوادگی و کار و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید. این روزها مسئولیت هایتان در خانه بسیار زیاد و کلافه کننده شده، احساس گناه را کنار بگذارید و اجازه دهید تا اطرافیان دست یاری به سویتان دراز کنند. یکی از دوستانتان نیاز به پشتیبانی شما دارد، او را به طریقی که می خواهد حمایت کنید، فراموش نکنید که او هم قبلا همین کار را برای شما انجام داده.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قصد انجام کار جدیدی را دارید و نقشه‌های زیادی برای این کار جدید کشیده‌اید، اما سرمایه لازم را برای این کار ندارید و از انجام آن می‌هراسید. امروز زمان مناسبی است تا نقشه‌های خود را با دوستان و آشنایان مطرح کنید و به کمک آنها، سرمایه لازم برای انجام این کار مهم را فراهم نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در کمک و یاری با شما وارد می‌شود و برای حل مشکلاتتان آستین بالا می‌زند.  با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید.

 

فال روزانه فردا تیر (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

در حال حاضر تحت شرایط کیهانی موجود دارید با نگاهی منطقی به زندگیتان فکر می‌کنید، این خیلی خوب است، ولی باید مواظب باشید این تفکرات منطقیتان را به دیگران تحمیل نکنید و اگر کسی با شما مخالفت کرد حالت تدافعی به خودتان نگیرید. همه چیز را در نظر بگیرید، حتی حرف کسانی که با نقشه هایتان مخالف هستند و فکر می‌کنند خودشان بهتر می‌دانند که چه کار باید بکنید، شاید بتوان نکات مثبتی در حرف هایشان پیدا کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید هیچ چیزی را به هیچ کسی غیر از خودتان ثابت کنید. مجرد‌ها خودشان را برای غافلگیر شدن در این روز‌ها آماده کنند، ممکن است عشق قدیمی شما به سراغتان بیاید و یا یک نفر که فکرش را هم نمی‌کنید در انتظار شما باشد. به یک سفر می روید. به جمعی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید. احساس متفاوت نسبت به حوادث درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می دهد دارید. از توانایی فوق العاده ای که در قضاوت دارید استفاده کنید، اما فراموش نکنید تصمیم شما تصمیم نهایی نیست. به دیگران زمان بدهید. تا خودشان به نتیجه مناسب برسند.

بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد‌به‌نفستان را از دست ندهید.  امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف باا کارهایتان می‌زند را جویا شوید. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم حساسی، جوانب مختلف این تصمیم را دوباره بررسی نمایید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

 

فال روزانه فردا مرداد (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

کار‌های کوچکی در خانه پیش خواهند آمد، سعی کنید در انجام آن‌ها کمک کنید.  وقت آن رسیده است که کمی برای خانه خرج کنید. امروز در مورد روابط عاطفیتان احساساتی دوگانه و همراه با تردید و دودلی دارید، از طرفی فرصتی فوق العاده برای عمیق‌تر کردن رابطه فعلیتان برایتان پیش آمده است و از طرفی هم می‌دانید که باید با صداقت بیشتری در این مسیر پیش بروید. نکات منفی و مثبت هر یک از گزینه‌های پیش رویتان را در نظر گرفته و در نهایت بگذارید قلبتان شما را به انتخاب راه درست راهنمایی کند، فقط یادتان باشد تسلیم هوس‌های زودگذر نشوید و آن‌ها را با احساسات واقعیتان اشتباهی نگیرید. از چیزی به خاطر کسی در زندگی تان گذشته اید. گذشته ها گذشته، حالا به خودتان و خواسته هایتان فکر کنید. برای عاشقی کردن هیچوقت دیر نیست. درهای دلتان را باز کنید و عشق را به آن مهمان کنید. یک ملاقات کاری بهتر از آنچه توقع دارید، پیش می رود. یک خرید یا فروش به تعویق خواهد افتاد.

حسابی خسته شده‌اید و حوصله ندارید، امروز به خودتان مرخصی بدهید و تا می‌توانید استراحت کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. فردی که بدخواه شماست، امروز نقشه‌ای شوم برایتان کشیده. این فرد را شناسایی کنید و به هر قیمتی که شده اجازه ندهید نقشه‌های پلید خود را اجرا کند. محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و جادوی عشق را فراموش نکنید. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.  عشقی بی‌حد‌ومرز را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد.

 

فال روزانه فردا شهریور (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز بهتر است مواظب باشید که لقمه ی بزرگتر از دهانتان برندارید. حتی اگر خودتان از اینکه در حال حاضر می توانید عملکردی چند برابر بهتر از حالت معمول داشته باشید هم بهتر است که احتیاط کافی داشته باشید و زیاد بر اساس حدس و گمان پیش نروید. به جای اینکه انتظارهای غیرمعقول از خودتان داشته باشید و راه شکست را در پیش بگیرید بهتر است که هدف هایتان را کوچکتر انتخاب کرده و در پایان روز با خوشحالی موفقیت هایتان را جشن بگیرید. هرچند بلندپروازی ویژگی قابل تحسینی است، اما اگر با عملگرایی همراه نشود چیزی جز شکست و سرخوردگی به همراه نخواهد داشت، پس با اعتماد به نفس اما عاقلانه گام بردارید. در رابطه عاطفی تان خاموشی طرف مقابل را جدی بگیرید، با او صحبت کنید و فرصت درد دل به او بدهید. این روزها سرتان به اخبار به درد نخور گرم شده و از هدف اصلی تان دور مانده اید. با خودتان خلوت کنید و ساعتی را به کارهایی که باید انجام دهید اختصاص بدهید. کمتر خود خوری کنید.

اجازه ندهید کمرتان زیر بار مشکلات خم شود و با انجام کارهای دلخواه، آرامش لازم برای مواجهه با مشکلات را بدست آورید. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای کامل و جامع طرح بریزید.  کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. مدتی است که چیز گران‌بهایی را گم‌ کرده‌اید و حسابی ناراحت هستید، امروز به صورت کاملا اتفاقی این چیز پیدا می‌شود و ناراحتیتان خاتمه پیدا می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین‌ روزهای زندگی‌ شما تبدیل کند، این وضعیت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از بودن در کنار وی و هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.

فال روزانه فردا مهر (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

امروز قدرت ادراکتان قوی‌تر و احساستان عمیق‌تر از روز‌های دیگر است. عکس العمل‌هایی که نشان می‌دهید آنقدر واضح و مشخص هستند که هر تلاشی برای مخفی کردن احساستان کاملا بیهوده است. در حال حاضر اهمیت آنچه می‌گویید از این که چطور آن را به زبان می‌آورید خیلی کمتر است. هیچ اشکالی ندارد که آنچه در دلتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، ولی باید سعی کنید در حین انجام این کار آرام و خونسرد باشید. رابطه عاطفیتان همچنان دارد فراز و نشیب‌هایی را پشت سر می‌گذارد و به ثبات مورد نظرتان نرسیده اید، پس مواظب باشید با واکنش‌های ناگهانی و تحت تأثیرلحظه کاری نکنید که رابطه خود را به خطر بیندازید. به یک رابطه دوستانه قدیمی فرصت دوباره بدهید. هر دوی شما تغییر کرده اید. در امر تحصیل یا کار به موفقیت مهمی دست می یابید. برای جلب موافقت شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد تلاش و او را مجاب کنید. از انتقام گیری بگذرید. این کار باعث تلف کردن وقت و انرژی شما خواهد شد.

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به  شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید.    دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. امروز بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید.  برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید.

فال روزانه فردا آبان (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

این روز‌ها مثل همیشه محتاط و با دقت رفتار نمی‌کنید و دوست دارید افکارتان را بی آن که آن‌ها را از هیچ فیلتری گذرانده باشید با اطرافیانتان در میان بگذارید. حتی اگر بدانید حرف هایتان ممکن است نتایجی منفی داشته باشند هم دلتان می‌خواهد آن‌ها را به زبان بیاورید. متأسفانه حرف‌های نسنجیده ممکن است به ضرر شما تمام شده و پیشرفتتان را با مشکل مواجه کنند. این روز‌ها دست سرنوشت دارد شما را به جا‌های تازه‌ای می‌کشاند، بهتر است به جای این که تمام توان و انرژی خود را روی یک روی متمرکز کنید صبر کنید و ببینید چه مسیر تازه‌ای قرار است پیش رویتان قرار بگیرد. شاید آنچه در انتظارتان است خیلی بهتر از آن چیزی باشد که خودتان خواسته اید. وام یا مبلغی که به دنبالش هستید در آخرین لحظه به دستتان می رسد. خبری می شنوید به آن با دید منفی نگاه نکنید. یک سوتفاهم ساده تبدیل به یک مسئله بغرنج شده و هرچه بیشتر پیش می رود هم اوضاع بدتر می شود، آرام باشید و از موضوع فاصله بگیرید تا اتفاقات را بهتر ببینید.

امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌های‌تان را از بین می‌برد.   قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روحیه خود را حفظ کنید. کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید.  به همراه همسر یا عشق ‌زندگیتان از منزل بیرون بروید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت هوایی تازه کنید.

 

فال روزانه فردا آذر شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

امروز کنترل چندانی روی برنامه روزانه تان ندارید و گاه و بیگاه اتفاقات غیر منتظره‌ای شما را از مسیر اصلیتان منحرف کرده و وقتتان را خواهند گرفت. شاید این موضوع باعث شود توانایی خود در انجام شایسته کار‌ها را زیر سوال ببرید، ولی هدر دادن وقتتان با این افکار منفی و شک و تردید نسبت به خودتان هیچ نفعی به حال شما نخواهد داشت. پذیرفتن آنچه نمی‌توانید تغییر دهید شما را قادر می‌سازد که توان و انرژیتان را صرف انجام کار‌هایی کنید که می‌توانند شما را به اهدافتان نزدیک کنند. شما حتما به خوبی از قانون جذب آگاه هستید و می‌دانید که فکر و ذهن خودتان را روی هر چیزی که متمرکز کنید همان برایتان اتفاق خواهد افتاد. عاشق باشید تا دنیا به رویتان لبخند بزند. خبری احوالتان را از این رو به آن رو می کند. در مورد مسئله ای بیهوده نگران هستید، موقعیت‌تان را با دیگران بسنجید. یکی از دوستانتان روزهای سختی را می گذراند، احوالش را بپرسید و تنهایش نگذارید. شنیدن یک خبر شگفت زده تان می کند.

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. فرصت مناسبی برای پس‌انداز پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. یکی از اطرافیان از شما درخواست کمک دارد، از کمک به این فرد دریغ نکنید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. به عشقی آتشین گرفتار شده‌‌اید، اما این عشق یک‌طرفه‌است و در نهایت از این عشق به کام دل نخواهید رسید. قصد تغییر شغل دارید و این وضعیت آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار ناپسندی با شما خواهد داشت و از این رفتار حسابی دلخور می‌شوید، اجازه ندهید این دلخوری به کینه تبدیل شود و در اولین فرصت با  عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

فال روزانه فردا دی (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز با پایان‌ها و آغاز‌های تازه‌ای مواجه خواهید بود. وقتی تحولاتی که در زندگی شما دارند صورت می‌گیرند شروع شوند دیگر هیچ چیزی قاد نخواهد بود جلوی آن‌ها را بگیرد. هیچ لزومی ندارد که بخواهید دلسرد و نا امید شوید، چرخه جدیدی که دارد در زندگیتان آغاز می‌شود چند روزی به زمان نیاز دارد تا شکل بگیرد، انتظار نداشته باشید همه چیز خیلی زود تغییر کند. اگر به رویاهایتان ایمان داشته باشید و اجازه دهید همه چیز همان طوری که قرار است پیش برود به وقتش به همه خواسته هایتان خواهید رسید. کسی را دوست دارید، ولی جسارت این که پا پیش گذاشته و حرف دلتان را به او بزنید در خود احساس نمی‌کنید، هیچ واسطه‌ای در میان نگذارید و خودتان حرفتان را بزنید. ملاقات جالبی پیش رو دارید که شادی به دلتان می اندازد. خانواده برای هر کسی نقش مهمی بازی می کند، از حمایت آن ها استفاده کنید. بین شما و شخصی فاصله افتاده اعتماد به نفستان را دستکم نگیرید، این فاصله باعث ناراحتی تان می شود بهتر است شما زودتر پیش قدم شوید.

رویکردی سخاوتمندانه را در زندگی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که گله و شکایت از شرایط زندگی چیزی را تغییر نمی‌دهد و به فکر راه‌کارهای کاربردی برای بهبود وضعیت زندگیتان باشید.  مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دستتان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید.  محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلب‌تان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد.  روزمرگی‌ها را فراموش کنید و دمی به خودتان استراحت بدهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان عشقی گرم و آتشین را نثار شما خواهد کرد.

فال روزانه فردا بهمن (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

این روز‌ها جنبه‌های مختلفی از زندگیتان دارند تغییر پیدا می‌کنند و نمی‌توانید ذهنتان را تنها روی یکی از آن‌ها متمرکز کنید و فقط به آن بپردازید. در هر صورت برای یافتن نقشه‌ای که شما را به سوی آینده‌ای درخشان راهنمایی می‌کند باید به درون خودتان و گذشته تان نگاه کنید. لزومی ندارد که در مورد این سفر درونیتان با دیگران حرف بزنید، این یک سفر انفرادی است و انتخاب با خودتان است که تا چه حد و با چه کسانی در مورد آن حرف بزنید. فقط این را یادتان باشد که کسانی که سکوت شما را درک نمی‌کنند از کلامتان نیز چیزی نخواهند فهمید. راز دلتان را با کسانی در میان بگذارید که لایق شنیدن آن هستند و درکش می‌کنند. شما از شنیدن تعریف و تمجید های دیگران مست و سرخوش می شوید، احتیاط کنید برای رسیدن به محبوبیت زیاده روی نکنید. از هدف هایتان دور نیافتید. برنامه های جدیدی برای پیشرفت زندگی تان بریزید. این هفته از تصمیم های ناگهانی دوری کنید و هر کاری را از روی عقل و با حساب و کتاب انجام بدهید.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای این فرد انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که در لحظه‌های دشوار وی را تنها نمی‌‌گذارید.    ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. به‌رغم کارهای زیادی که دارید، فرصتی برای استراحت و تنهایی پیدا می‌کنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

 

فال روزانه فردا اسفند (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

لحظه ای از راه خواهد رسید که شما دیگر نخواهید توانست در برابر تحولاتی که دارند در زندگی حرفه ای شما به وجود می آیند مقاومت کنید. سیستمی که دارید در آن کار می کنید بالاخره شما را در شرایطی قرار خواهد داد که راه فراری از آن نخواهید داشت، اما این شرایط لزوما به ضرر شما نخواهد بود و می تواند درست نقطه ی آغاز پیشرفت شما باشد. شما بخواهید یا نخواهید مجبور خواهید بود که مسیرتان را تغییر دهید، پس تا هنوز وقت هست خودتان را برای این تغییرات آماده کنید. امروز در مورد این که به چه کسانی اعتماد می کنید بسیار محتاط باشید چرا که مهربانی و یکدلی شما به صورت متقابل پاسخ نخواهد دید و ممکن است به نا امیدی و ناراحتی شما منجر شود. سحرخیزی را امتحان کنید و بگذارید هر روزتان سرشار از شوق و هیجان باشد. برای رسیدن به چیزی که سالهاست در سرتان است جستجو و تحقیق را شروع کنید. این هفته شخصی با حرفهایش شما را به مرز جنون می کشد، از او فاصله بگیرید به هر قیمتی که شده. نگران سلامتی عزیزی هستید صبور باشید.

حادثه‌ای در کمین شما است و باید بیشتر از همیشه مواظب باشید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. نگرانیهای مالی زیادی دارید و فکروذهنتان مشغول افزایش درآمد است. دست‌روی‌دست نگذارید و به جای نگرانی، وارد عمل شوید و به فکر شکار موقعیت‌هایی برای افزایش درآمد باشید. در چند هفته آینده موقعیتی چشمگیر برای سودآوری فراهم می‌شود. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و شرایط مالیتان را دگرگون کنید.  درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.  کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار