فال روزانه شنبه ۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ و فال امروز چهار دی و فال روز تولد ۴ دی و فال روزانه فردا چهارم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ست...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ و فال امروز چهار دی و فال روز تولد ۴ دی و فال روزانه فردا چهارم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما نمی توانید خیلی راحت بگویید که زندگیتان ساده تر شده یا پیچیده تر! شما توانایی این را پیدا کرده اید که روش زندگی خود را طوری تغییر دهید که به تفریحات و خوشی هایتان اضافه شود ، اما حالا همه چیز ظاهراً در حال تغییر کردن است. پس فوری فرصت ها را به چنگ آورده و تفریح کردن را از دست ندهید ، چراکه ممکن است در هفته های آینده اصلاً وقتی برای تفریح کردن پیدا نکنید.فال روزانه شنبه 4 دی 1400

فال روزانه شنبه 4 دی 1400

امروز اطرافیانتان برای مشورت با شما به سراغتان خواهند آمد و نصیحت هایتان برای آنها از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار هستند. شما هم با کمال میل سعی در کمک کردن به آنها دارید و طوری با مشکلات آنها برخورد می کنید که انگار مشکل خودتان هستند. درست است که کمک به دیگران کار بسیار خوبی است، اما به شرطی که در نظم زندگی شخصیتان خللی ایجاد نکند. کمی واقع بینانه تر با این موقعیت برخورد کنید و وظایف و مسئولیت های خودتان را از یاد نبرید. شما آدم منزوی و گوشه گیری نیستید، اما این اواخر نیاز شدیدی به تنهایی احساس می کنید. همیشه تنها ماندن خوب نیست، اما همه ی ما باید هر از گاهی با خودمان تنها بمانیم. این هفته برای فروش یا خرید معطل نکنید، هر معامله ای به نفع شماست. به فکر انتقام نباشید، در آئینه پاک دلتان زنگار خواهد نشست. پاکی دلتان را حفظ کنید، آدمها یک روز بالا می نشینند و یک روز پایین. در سرتان افکار بزرگی دارید، خیالتان راحت باشد، به آنها دست می یابید.

 

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ )

 

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شما با کارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته کننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می شود که هیچ کاری انجام نشود ، و شما تا زمانیکه وظایف تان را کاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه ، برداشتن گامی استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یک جایزه جالب توجه است.

امروز شما در مورد هیچ چیزی قضاوت نمی کنید و همه چیز را همان طوری که هست قبول دارید. این ویژگی ها به جای خود ارزشمند هستند، اما باید مواظب باشید که در هر چیزی اعتدال را رعایت کنید! گاهی دوستانتان برای شما به اندازه ی خانواده تان ارزش پیدا می کنند و دوستی هایتان خیلی عمیق تر و با ثبات تر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می کنید. شما انسان خوش شانسی هستید و افراد زیادی در دور و برتان هستند که حاضرند هر کمکی که از دستشان برمی آید برای شما انجام دهند؛ پس چرا در پذیرفتن کمک هایشان درنگ می کنید و تردید دارید؟ مگر خودتان همیشه از ارزش دوستی و حقی که دوستان به گردن هم دارند حرف نمی زدید؟ فریب صحبت های فردی را نخورید و از خواسته هایتان کوتاه نیایید، بعضی مسائل قابل مذاکره نیستند. تلخی امروز به مراتب بهتر از زندگی است که هر روزش پر از سختی و غم است. برای رسیدن به خواسته ای مجبور خواهید شد تا از چیزی که دلتان می خواهد، صرف نظر کنید و بگذرید. زخم عمیق بالاخره التیام می یابد.

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ )

 

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

ممکن است امروز وظایف خانوادگی به شکل غیر قابل انتظاری پیش بیایند ، شاید شما اشتباها فکر می کردید که مسایل قدیمی همه تمام شده اند ، اما می بینید که خرده کارهای زیاد دیگری هستند که انتظار شما را میکشند. یک مقدار تمرکز عمیق می تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه که انتظار دارید به شما ببخشد ، پس هر کاری را که فکر می کنید سرانجامی برای شما نخواهد داشت قبل از اینکه شروع به انجامش کنید خاتمه دهید.

شما بالاخره به بالای آن سربالایی وحشتناکی که مدت ها با آن دست به گریبان بوده اید رسیده اید و مشکلاتی که این چند وقت اخیر دائم در حال آزار دادنتان بوده اند را پشت سر گذاشته و وارد یک دوره ی همراه با آرامش شده اید. خوشبختانه پروژه های کاریتان به خوبی دارند پیش می روند و به زودی نتایج مورد نظرتان را به دست خواهید آورد. زندگی شخصیتان نیز دارد خیلی خوب پیش می رود و در روابط عاطفیتان هم با مشکل خاصی مواجه نیستید. از این دوره ی آرامش و استراحت نهایت استفاده را ببرید، چون با به پایان رسیدن آن وارد یک دوره ی طولانی دیگر از تلاش و فعالیت خواهید شد که به توجه و رسیدگی کامل شما نیاز دارد. فکر خودتان را مشغول رفتار کسی که در محیط کار به شما فخر می فروشد، نکنید. اصلا به این موضوع اهمیت ندهید. با شخصی دیگر همکاری کنید تا کار بهتری ارائه بدهید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، ارزشش را دارد. با حفظ احترام، روی خواسته تان پافشاری کنید.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید ، با کمی انعطاف پذیری می توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض ، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

امروز در کل برای شما روز خوبی خواهد بود. فضای تکراری و خسته کننده ای که در چند روز گذشته شما را در بر گرفته بود امروز جای خود را به تنوع و خوشحالی خواهد داد و این امکان را خواهید داشت که از وقتتان همان طوری که خودتان می خواهید لذت ببرید. شاید حتی به این فکر بیفتید که از حالا برای یک سفر کوتاه چند روزه در آخر هفته برنامه ریزی کنید. خوشبختانه الان یکی از بهترین زمان های ممکن برای برنامه ریزی چنین سفری است و شور و هیجان قابل توجهی را تجربه خواهید کرد. امروز تحقق یافتن اهداف و رویاهای دیگران برای شما اهمیت بسیاری پیدا کرده است و اگر بتوانید به کسی کمک کنید انگار دنیا را به شما داده اند. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند. اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده، نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر کنید، از سرتان می گذرد. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید. پیش از جواب دادن خوب فکر کنید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید ، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

امروز احساسات شما می توانند تمام برنامه ها و نقشه هایی که برای امروزتان داشته اید را تحت تأثیر قرار دهند. اگر احساس آرامش و امنیت کنید برای گسترش این احساس مثبت و انتقال آن به دیگران هر کاری که از دستتان بربیاید انجام خواهید داد. اما اگر احساسات منفی داشته باشید نیز تحت تأثیر آن قرار گرفته و دیدتان محدود می شود و ارزش و اهمیت اهداف خود را فراموش کرده و انگیزه تان را از دست خواهید داد. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که افکار و احساساتتان را تحت کنترل خود در بیاورید و هر گاه که دیدید دارید به سوی افکار و احساسات منفی می روید جلوی خودتان را بگیرید و روی اهدافتان متمرکز شوید. خواستن توانستن است. قدم اول برای رسیدن به نیت تان باورتان به خودتان است. این روزها دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید. آرامش داشتن کلید غلبه بر این مشکل است. بیهوده خودتان را به خاطر کاری که حاصل و نتیجه ای ندارد به دردسر اضافه نیندازید، وگرنه به خودتان و دیگران بدهکار می شوید.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز ماه ستاره بخت شما را بر عطارد سازگار کرده است؛ نگرانی زیادی راجع به آنچه که در سر فکر می کنید و آنچه که واقعا در قلبت دارید احساس می کنید. ممکن است به خودت اعتراض کنی که چراعواطف خود را درگیر کارهایت می کنی. اما زبان همیشه قادر به بیان درست احساسات نیست. صبور باش ، حتی اگر اوضاع به راحتی پیش نرفت ، شرایط بیشتر این احساس را ایجاد می کند. بعداز ظهر ماه بخت تو را وارد می کند.

امروز همان روزی است که توجه و یا تأییدی که مدت ها به دنبال آن بوده اید را بالاخره به دست خواهید آورد. بالاخره دغدغه ها و جنب و جوش فراوانی که در ماه گذشته داشته اید به پایان رسیده اند و وارد دوره ی آرام تری شده اید و اوضاع به نسبت قبل برای شما مساعدتر شده است. آنهایی که این اواخر مدام شما را مورد انتقاد و سرزنش قرار می دادند حالا نمی دانند چطور باید شما را تحسین کنند. با این همه به نفعتان است که چندان به این تعریف و تمجیدها اهمیت ندهید. شما باید یاد بگیرید که کارهایتان را به خاطر به دست آوردن تحسین و تأیید دیگران انجام ندهید. آنچه اهمیت دارد این است که در پایان کار خودتان از نتیجه ای که به دست آورده اید راضی باشید. برای گذشتن از مرزی باید حواستان را بیشتر جمع کنید. شخصی با موافقتش برای همکاری، باری از روی دوشتان بر می دارد. مبلغی به دستتان می رسد. برای کسی که برای ناراحتی شما ارزش قائل نیست، خودتان را کوچک و هلاک نکنید. هر حرفی که می شود به زبان آورد نباید حتما گفت.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز فرصت بسیار خوبی است که از در مخالفت با کسانی درآیید که تما نیرویشان را علیه شما بکار گرفته اند. اما درگیری مستقیم بهترین راه نیست. در عوض هر چقدر می توانید موقعیت خود را بسنجید و به آرامی و با اطمینان حرکت کنید. اینگونه است که تمام موانع به طرز معجزه آسایی از سر راه کنار می روند.

امروز روز تفکر و تعمق است، اما در حالی که شما وسوسه شده اید که به عقب برگشته و به راهی که تا به حال آمده اید فکر کنید، به نفعتان است که به آینده و آنچه در انتظارتان است فکر کنید. شما وارد دوره ی جدیدی شده اید که باید شخصیت و اهداف خود را بار دیگر از نظر گذرانده و به این فکر کنید که چه خواسته هایی دارید و چه تغییراتی باید در اهداف خود ایجاد کنید. این مسائل موضوعات کوچک و بی اهمیتی نیستند و باید تمام توان و انرژی خود را برای پرداختن به آنها به کار گرفته و این دوره ی جدید تغییر و تحول را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. دوره ای که به آن وارد شده اید می تواند چند سال آینده ی شما را تحت تأثیر قرار دهد. آب در هاون نکوبید و بیهوده بخاطر کاری که حاصلی ندارد خودتان را به دردسر نیندازید. هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. یک اتفاق جالب موجب انبساط خاطر شما و اعضای خانواده تان می شود. کوشش‌تان برای پس انداز نتیجه بخش است و در آینده ای نزدیک از آن بهرمند می شوید.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

ستاره حاکم شما یعنی بهرام قلمرو وسیع تری را امروز به کیوان واگذار می کند و ستاره جنگجو تبدیل به ستاره مسالمت آمیز می شود. شما توانایی بسیار زیادی برای سازماندهی اطلاعات پیچیده و ترغیب مردم به انجام وظایف مشخص دارید که برای یک کار منظم آنها را به هم پیوند می دهد. برای رهبری و گرفتن زمام امور ، آنها را چنگ بزنید و به حال خود رها نکنید.

امروز سعی کنید ارتباطتان را با دنیای درون خود را حفظ کنید چون سرکوب کردن احساساتتان روی وضعیت روحی و جسمی شما اثرات بسیار بدی خواهد داشت. این را در نظر داشته باشید که وضعیت روحی شما می تواند همیشه روی وضع سلامت شما اثر بگذارد، به همین دلیل هم باید منبع هر گونه انرژی منفی که وارد زندگیتان می شود را یافته و آن را از میان برداشته و حتی تبدیل به انرژی مثبت کنید. اگر احساس می کنید دردی در کمر، زانو و یا هر قسمت دیگری از بدنتان دارد ما را آزار می دهد امروز به هر قیمتی که شده حتما به دکترتان سر بزنید. امروز روز فوق العاده ای برای متحول شدن است، پس از پیله ای که به دور خودتان تنیده اید خارج شوید و پرواز کنید. حضور شخصی در زندگی تان شما را هیجان زده می کند، بهتر است احساساتتان را کنترل کنید. انجام کاری که به شما سپرده شده بود را فراموش کرده اید، بهتر است برای رفع رجوع متوسل به دروغ نشوید، راستش را بگویید و جبران کنید. کمی به خودتان برسید، استراحت کنید و در تغذیه تان به سلامتتان اهمیت بدهید.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.

امروز شما هیچ علاقه ای به مخفی کردن احساسات خود ندارید و حتی اگر بیان کردن آنها برایتان کمی گران تمام شود و دیگران واکنش مورد نظرتان را نشان ندهند هم ترجیح می دهید احساس خود را به زبان بیاورید. با این حال باید در نظر داشته باشید با رفتارهایی که از خود نشان می دهید موقعیت خودتان را به خطر نیندازید و برای خودتان مشکل ایجاد نکنید. این اواخر شما به وضعیت مالی خود تا حدودی سر و سامان داده اید، اما آیا وضعیت فعلیتان به اندازه ی کافی برایتان رضایت بخش هست؟! شما توانایی و لیاقت به دست آوردن خیلی بیشتر از این را دارید، پس ببینید چه چیزی شما را تا اینجا کشانده است و به این فکر کنید که چطور می توانید بار دیگر به خودتان برای تلاش انگیزه بدهید. از سرزنش دیگران ناراحت نشوید، ان ها هم حق دارند در برابر اشتباه شما سرزنش‌تان کنند، شما بهتر است از شکستتان درس بگیرید، تلاشتان را بیشتر کنید تا جبران این شکست را بکنید. امروز اگر توجه و تمرکز کافی روی کاری که انجام می دهید داشته باشید می توانید بسیار مفید واقع شوید.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما در محل کار تقریبا خوش بین هستید ، اما همیشه و همه جا نمی توانید این خصلت را داشته باشید. شاید امروز نسبت به کسانی که زیاد با شما همکاری نمی کنند خشمگین شوید. به حس های منفی خود بها ندهید؛ اطرافیان شما بیشتر از قبل ازتان حمایت می کنند ، پس پیشنهاداتی که به شما می دهند را قبول کنید و برنامه های خود را به پیش ببرید.

امروز شما در حل کردن مسائل و مشکلاتی که در خانه و خانواده تان وجود دارند با مشکل مواجه هستید و نمی توانید موقعیت را به درستی درک کنید. شما نمی توانید از کنار این مشکلات بی تفاوت رد شوید و حقیقت را نادیده بگیرید، پس سعی کنید با کمال احترام و همراه با نشان دادن عشق و علاقه ای که به خانواده تان دارید به این مشکلات پرداخته و برای رفع آنها چاره ای بیندیشید. شما امروز از روند پیشرفت کارها و پروژه هایی که در دست اقدام دارید ناراضی هستید و بی صبرانه می خواهید هر چه سریعتر نتیجه ی زحمات و تلاش هایتان را ببینید. درست است که این دوره ی انتظار بیش از دو ماه طول کشیده است، اما به زودی به پایان خواهد رسید. اگر بتوانید کاری را که به شما سپرده شده زودتر انجام دهید زمان کافی برای رسیدن به یک کار عقب افتاده خواهید داشت. اجازه ندهید کسی شادی های کوچک شما را با حرف های بیهوده بگیرد. برای شخصی سر به زیر در اطرافتان احترام بیشتری قائل شوید. هر حرف یا کار بی ارزشی را باز نشر نکنید.
فال روزانه فردا بهمن (فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی که بازخوردهای ناراحت کننده به دنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی که برایتان مهم هستند را قبول کنید ، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آنها بخشی از شما می شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل کردن و خونسردی شما می تواند بهتان کمک کند در عین حال که نقطه نظرات دیگران را هم قبول می کنید ، راهی پیدا کنید که بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.

امروز شما در حرف زدن در مورد احساساتتان با هیچ مشکلی مواجه نیستید و همین شما را قادر می سازد تا آنچه می خواهید را به سریع ترین شکل ممکن به دست بیاورید. با این حال اگر مواظب نباشید ممکن است مشکلات و زخم های مربوط به گذشته بار دیگر سر باز کنند و مکالمات و روابط شما را تحت تأثیر قرار دهند و بر خلاف انتظار شما روابطتان با آنهایی که بیش از همه به شما نزدیک هستند بیشتر تحت تأثیر این وضع قرار خواهند گرفت. امروز اوضاع به طور کلی دارد خوب پیش می رود، اما باید مواظب باشید مشکلاتی که هنوز وجود دارند را حل شده فرض نکنید. به ویژه وقتی بحث مشکلات مالی در میان باشد باید با دقت و احتیاط بیشتری رفتار کنید. آرزوی رسیدن به چیزی را دارید و رسیدن به آن را سخت و دشوار می دانید، با کمی صبر و تلاش بیشتر به مقصود خواهید رسید. ملاقات مهمی پیش رو دارید که موجب شادی تان می شود. از خاطره ای فرار می کنید که به هر حال شما را دنبال و آزرده خاطرتان می کند، باید با آن روبرو شوید و از یک مشاور کمک بگیرید.

 

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ )

 

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 شما دوستان زیادی دارید که مشتاق اند امروز یک مهمانی ترتیب دهند. اما وقتی شما بیشترو بیشتر در خود فرو می روید آن مهمانی برایتان خسته کننده می شود. فکر نکنید که هیچ حق انتخابی ندارید. شما واقعا نیازی به انتخاب بین دنیای بیرونی و درونی ندارید. آن دو یکی هستند و یکسان.

شما این را خیلی خوب می دانید که خوشبختی فقط در پول و ثروت خلاصه نمی شود و عشق و محبت ارزشی بسیار بیشتر دارد، اما اگر وضعیت مالیتان در حال حاضر زیاد باب میلتان نباشد نخواهید توانست نسبت به آن بی تفاوت باشید و با خیال راحت و روی باز عشقی که به خانواده و عزیزانتان دارید را با به آنها نشان دهید. این توجه شما به مسائل مادی از شرایط کیهانی موجود سرچشمه می گیرد و اوضاع به همین منوال باقی نخواهد ماند. رابطه ی عاطفی شما برای مدتی با مشکلاتی مواجه بوده است، اما خوشبختانه هر چند هنوز برخی جزئیات حل نشده باقی مانده اند، اوضاع به یک ثبات نسبی رسیده است. تا زمانی که اجازه بدهید دیگران برایتان تعیین تکلیف کنن، آش همین آش و کاسه همین کاسه است. یک نه بگویید و خودتان را خلاص کنید. مجبور به ترک کسی یا چیزی خواهید شد که امروز برایتان بسیار سخت است، اما خیالتان آسوده، در آینده از این کار بسیار راضی و خوشحال خواهید شد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط