فال روزانه پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۳ بهمن  و فال روزانه فردا سیزدهم بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اسا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۳ بهمن  و فال روزانه فردا سیزدهم بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده کرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.

اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده که به یک مرخصی یکی دو روزه بروی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

از طریق شبکه های اجتماعی می توانید با افراد بیشتری، به خصوص آنها که دور از شما هستند، در ارتباط باشید. در همین ارتباطات است که می توانید چیزهای بیشتری بیاموزید یا که در بحث هایی که به آنها علاقه دارید، شرکت کنید. اما مراقب باشید زیرا که این شبکه ها اعتیاد آورند و ممکن است که شما را از دیگر برنامه های زندگی تان بیاندازد. دوستی به شما پیشنهاد یک سفر می دهد، اگر مجرد هستید، احتمال این که در این سفر نیمه گمشده خود را بیابید، زیاد است. نگران نباشید مشکلات خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید حل می شود. یکی از اعضای خانواده نیاز به نصیحت دارد و لازم است که بیشتر برایش وقت بگذارید. می توانید با فعالیت های ورزشی یا هنری استرس را از خود دور کنید. انجام کاری که از شما خواسته شده از توانتان خارج است، خودتان را به دردسر نیندازید.

کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با انجام کاری به شما ثابت می‌کند که برای خوشنودیتان دست به هر کاری خواهد زد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌کند. بهتر است هیچکدام کاری نکنید که به جای خوشحالی در کنار هم، از هم سر مسائل کوچک کینه به دل بگیرید و روزتان را خراب کنید.

مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید که تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در کنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نکن.

در زمینه کاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌کنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شکر کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز انرژی بدنی زیادی را برای کارتان می گذارید. پس از همان صبح، وعده های غذایی تان را کامل بخورید تا برای یک روز پر از فعالیت توان کافی داشته باشید. حواس تان باشد که محدودیت های زیادی پیش پایتان قرار دارد اما نباید خودتان را به آنها محدود کنید. از طرف دیگر هم اگر محتاط نباشید، ممکن است اشتباهات غیر قابل جبرانی را مرتکب شوید. یادتان باشد که برای بلند شدن اول باید خزیدن، نشستن و بعد راه رفتن را بیاموزید. صبوری کلید موفقیت شماست. یک خرید کوچک حالتان را خوب می کند. حضور در جمعی و مصاحبت با شخصی به شما انرژی تازه خواهد داد. دری باز خواهد شد و یکی از مشکلات مالی تان برطرف می شود. حواستان به دوستانتان باشد و جویای احوالشان باشید. شخصی که دائم برایتان خبرهای بد می آورد از خودتان دور کنید، از استرس هایتان کم می شود.

رازی سربه‌مهر در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید، اما افشای این راز هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است بعضی از رازها، برای همیشه سر‌به‌مهر باقی بمانند.  مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده غافل می‌شوید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فرصت بیشتری را در کنار اهل منزل سپری کنید و بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را با همکاری دوستان یا اعضای خانواده پشت‌سر بگذارید.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

یک مشکل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد کرد. انتظار اینکه با یک راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش کنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت کم‌رنگ شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

آیا خودتان را درگیر پروژه ای کرده اید که احتیاج به خلاقیات بالایی دارد؟ اگر می خواهید که این کار را با موفقیت به اتمام برسانید باید سختی های زیادی را متحمل شوید. در این مسیر شریک زندگی تان می تواند کمک حال تان باشد. به زودی مسیری در زندگی تان باز می شود. شاید برای قدم گذاشتن در آن تردید داشته باشید یا که حتی دیگران شما را از این کار منصرف کنند اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، جسور باشید و برای تجربه های چیزهای جدید قدم بردارید. برای یکی از خواسته هایتان بهتر است بیش از این کوتاه نیایید، پافشاری کنید. وقتتان را با گوش کردن به حرف های بی اساس شخصی در اطرافتان هدر ندهید . شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید اما قبل از آن که خسته و دل زده شوید کمی هم به دیگران مسئولیت بدهید و از آن ها کمک بخواهید. یاد بگیرید اعتماد کنید.

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است که به راحتی می‌توان ریا کرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی کن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ناگهان این فکر به سرتان می زند که دکوراسیون خانه را تغییر دهید. این تغییر ممکن است خرید یک دست مبل یا حتی جابه جایی گلدان ها باشد اما در هر صورت زمان زیادی را از شما می گیرد، پس اگر کار مهم دیگری دارید، آن را در اولویت قرار دهید و سپس با تمرکز لازم به خانه خود تنوع دهید. اخیرا گره ای به کارتان افتاده است که دوست دارید تنهایی آن را حل کنید اما یادتان باشد که چند فکر می تواند راه حل های بهتری ارائه دهد. از آنجا که خانواده امین ترین افراد زندگی ما هستند، از آنها مشورت بگیرید. این اواخر ارتباطتان با دیگران به خوبی پیش نمی رود زمان آن رسیده که تغییر رویه بدهید و شرایط جدیدی را در روابطتان بوجود بیاورید. منفی بافی نکنید و کمی مثبت اندیش باشید و برای رسیدن به خواسته تان تلاش کنید. روزهای بهتری در راه است و می توانید از حالا خودتان را برای روزهای هیجان انگیز آماده کنید.

با خوردن خوراکی‌های ناسالم سلامتی خود را به خطر نیندازید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانیهایتان را کاهش دهید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد. چشم از ایشان بر ندارید و هر کاری که از دستتان بر‌ می‌آید را برای سلامتی عشق ‌زندگیتان انجام دهید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

اختلافات کوچکی با دوست و یا همسر پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریک او، سعی کن او را آرام کنی و دوباره دلش را بدست آوری.

بعضی کارها تو را خسته و فرسوده می‌کند. باید پشت سر آن دست به کارهایی بزنی که شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا کفه ترازوی زندگی تعادل پیدا کند.

سعی کن کاری پیدا کنی که با روحیه و استعدادهای کلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یک کار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده کن تا موفق شوی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز بیشتر وقت تان صرف گفتگو با همسایه یا حتی همکاران تان خواهد شد. باقی روز هم دوست دارید که بیرون از خانه بگذرانید. فردی در مقابل شما قرار خواهد گرفت که به نظرتان شخصیت عجیب و غریبی دارد. در ابتدا دوست دارید که از او دوری کنید اما روحیه کنجکاو شما مانع این کار می شود. در هر صورت روز پر هیجانی خواهید داشت. در انتهای روز نیز یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد و یک پیشنهاد کاری به شما می دهد. قبل از قبولی آن خوب زمانبندی های لازم را انجام دهید. سلامتی شما در اولویت تمام کارهاست. برای انجام کاری که می دانید درست است بیش از اندازه سماجت و به دیگران اصرار نکنید. این روزها شما بسیار خسته اید، از جمع ها لذت نمی برید و کارها آنطور که باید پیش نمی رود. به خوابتان بیشتر اهمیت بدهید خستگی را از تنتان بگیرید، طولانی شدن این وضع برایتان دردسر ساز خواهد شد.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. تمرکز بیشتری به هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

از کسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است که باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یک اشتباه جلوگیری کن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

بهتر است فعلا به بدست آوردن پول کمتری فکر کنی و به راهی بیاندیشی که زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فکر کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

یک پولی به دست تان می رسد که نه از خوش شانسی شما بوده و نه پولی باد آورده، بلکه نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان بوده است. شما برای به دست آوردن این پول سختی های زیادی را متحمل شده اید اما این مقدار دور از انتظارتان بوده است، به همین دلیل کمی گیج می شوید. فعلا تا سر فرصت برای آن هیچ برنامه ای نچینید. موضوعی شما را نگران کرده اما پس از گذراندن آن خواهید فهمید که این استرس شما بی مورد بوده است. اگر شما به توانایی هایتان ایمان داشته باشید، دیگران نیز به شما ایمان خواهند آورد. شخصی به قولی که به شما داده وفادار است، نگران نباشید. در یک موقعیت تکراری رفتاری غیر از معمول انجام خواهید داد که خودتان را هم شگفت زده می کند، این آغاز پیشرفتتان است. اوضاع مالی این روزها خیلی بر طبق خواسته تان پیش نمی رود. یک خبر مثل یک جوانه کوچک نور امید به دلتان می اندازد.

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را سروسامان بخشید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید.  کارهای زیادی دارید و امروز فرصت سر خاراندن پیدا نخواهید کرد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.




فال روزانه مهر

نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط کنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.

اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در کارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد کنی که دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز پر از انرژی و به دنبال راهی برای تخلیه آن هستید. پیاده روی در یک فضای زیبا می تواند همان چیزی که به دنبالش هستید باشد. البته قبل از رفتن، از دوست تان بخواهید تا در صورت امکان شما را همراهی کند. در طول مسیر خبرهای خوبی را نیز از زبان او خواهید شنید. در فکر شروع یک کاری هستید اما این را هم بدانید که ممکن است تا مدت ها نتوانید نتیجه مطلوب تان را به دست آورید اما با صبوری، ناگهان چشمان تان را باز می کنید و می بینید که یکی از بزرگ ترین آرزوهای زندگی تان برآورده شده است. به کوچکترها در اطرافتان بیشتر بپردازید. روی کمک شخصی حساب کنید. به زودی باید تصمیمی مهمی بگیرید و خودتان بهتر از هر کسی می دانید که این تصمیم را نباید از روی احساسات بگیرید. اگر در زندگی خودتان باشید و نقش بازی نکنید و برای رسیدن به آنچه که می خواهید تظاهر نکنید با رضایت به نیتتان می رسید.

اهمیت بیشتری به سرگرمی و تفریح اعضای خانواده بدهید. مشکلی راه شما را سد می‌کند. اجازه ندهید این مشکل شما را از هدف‌هایتان دور نگه دارد. برای حل آن از افراد باتجربه کمک بگیرید و گرفتاری‌ها را پشت سر بگذارید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. اهل رقابت هستید و در برابر مشکلات کوتاه نمی‌آیید. به کمک این روحیه گره‌هایی که در زندگی شما ایجاد می‌شود را باز کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان کبود کسی را پیدا کنی که با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

کمک یکی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین کمک می‌تواند تو را برای انجام یک کار بزرگ یاری دهد. کاری که برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز کمی درگیری ذهنی دارید. شاید به یاد خاطرات گذشته خود افتاده اید، شاید هم نگران آینده هستید، اما هر چه هست چندان خوشایند نیست و بهتر است که هر چه سریع تر از آنها خلاصی یابید. اگر در زمان حال زندگی کنید می بینید که چقدر احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. اخیرا با یکی از دوستان تان بحث کرده اید و میان تان کمی شکراب شده است. نه تنها او بلکه شما هم به خاطر خودخواهی و لجبازی تان مقصرید. کمی انعطلاف پذیرتر باشید، البته اگر نمی خواهید که دوست تان را از دست دهید. زود بخوابید و سحر خیز باشید تا به خواسته تان برسید وگرنه به سلامتی تان صدمه می زنید. از کسی انتظاری نداشته باشید و اگر رفتارهای یک نفر شما را ناراحت می کند بد نیست اول نگاهی به کارهای خودتان بیندازید، او فقط عکس العمل نشان می دهد و مقصر اصلی خودتان هستید.

امروز یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهد کرد، این موفقیت را از صمیم قلب به ایشان تبریک بگویید و برای وی آرزوی موفقیت‌های بیشتری داشته باشید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه میندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. امروز احتمال عاشق ‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری رو‌به‌رو نخواهید بود. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌کنی؟! مثل بچه‌ای میشی که شکلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یک ذره خوددار باشی!

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

دلیل نمی‌شود اگر در یک برنامه یا کاری شکست خوردی، باز هم شکست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی که در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شکی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما عاشق طبیعت و گشت و گذار در آن هستید. امروز نیز دوست دارید که به دل طبیعت بزنید و استرس های چند وقت اخیرتان را تخلیه کنید. حتی کارهای هیجان انگیزی مانند بانجی جامپینگ یا کوه نوردی هم می تواند روحیه شما را تغییر دهد. اگر به فکر تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، کمی دیگر هم صبر کنید تا فکرتان کاملا پخته شود و هیچ شک و تردیدی در مورد آن نداشته باشید. دوستی با شما تماس می گیرد و از شما می خواهد تا برای او کاری انجام دهید. در انجام آن درنگ نکنید زیرا شما نیز روزی به او احتیاج پیدا خواهید کرد. هر روز زمانی را برای خلوت کردن با خودتان اختصاص دهید. باور و ایمانتان به کاری باعث پیشرفتتان خواهد شد. در مورد مسئله ای احساسی خودتان را آرام کنید نه اینکه هیزم به آتش خشمتان بریزید و شعله‌ور ترش کنید. از انجام کاری نا امید می شوید ولی در دیگری بطور غیر منتظره به رویتان باز می شود.

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید.   کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

اتفاقات عجیبی می‌افتد که تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر کنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.

منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یک ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.

دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت کرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.

این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر دوست دارید که در مورد ستاره ها یا حتی جهان ماورا بیشتر بدانید، امروز روز مناسبی برای این کار است زیرا نه تنها شما انرژی لازم را دارید، بلکه اطلاعاتی که می خواهید نیز به سادگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. نگران سختی این مسائل نباشید، اگر علاقه لازم را داشته باشید، به زودی هر آنچا اراده کنید را یاد خواهید گرفت. پس امروز تمام تلاش تان را برای یادگیری بیشتر بگذارید. شریک زندگی تان به تازگی رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، بهتر است به جای گیر دادن، او را تنها بگذارید زیرا بدان احتیاج دارد. برای رسیدن به یک خواسته حواستان باشد که خودتان را بیش از حد کوچک نکنید، بعدا پشیمان خواهید شد. شخصی در اطرافتان این روزها بسیار افسرده است، او را بفهمید و کمکش کنید. برای پیش بردن کاری مجبور به رفت و آمد های زیاد خواهید شد. هدیه ای را قبول می کنید که بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید.

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دستتان می‌رسد تا نگرانیهایتان خاتمه پیدا کند. امروز همسر یا عشق‌ زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌های خاطره‌سازی را پشت سر بگذارید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش کنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر کنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فکر حال و آینده بود.

یک پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد کرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌کند.

این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست کم کن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.

فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

روحیه ماجراجویانه تان افزایش یافته و دوست دارید که به کار دیگران سرک بکشید اما مراقب باشید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. پینشهاد ما به شما این است که به جای این کار با دوستان تان به سفری بیرون از شهر بروید. در محیط کار فردی مدام پیش پای شما سنگ می اندازد. بهتر است به جای درگیر شدن با او، این رفتار او را به گوش مقامات بالاتر برسانید. بی توجهی بهترین عکس العمل در مقابل رفتارهای ناشایست دیگران است. بر سر یک دوراهی قرار خواهید گرفت که دلتان نمی خواهد هیچ کدام از راه ها را انتخاب کنید. شماش شخص فعالی هستید اما به زودی سرتان خلوت می شود و می توانید با کار جداگانه ای منبع درآمد جدیدی برای خودتان درست کنید. در هنگام وقوع مشکل شخصی که انتظار ندارید به کمکتان خواهد آمد کافیست از او کمک بخواهید.

روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی در پیش ندارید. در این شرایط به صلاح شماست که از هر گونه سرمایه‌گذاری و خرید دوری کنید و کارهای مالی را به روزهای آینده واگذار نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان وجود دارد، در این مشاجره کوتاه بیاید و خودتان را ناراحت نکنید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد.  در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ )

کسی که درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینکه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور کنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه کنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.

روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای خواهی بود.

ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌کند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا کشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌کند.

خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز در محیط کار به مشکلی بر می خورید که تنها با داشتن دانش و تجربه برطرف می شود، پس بهتر است برای آن از افرادی که در این زمینه تجربه های لازم را دارند، کمک بگیرید. خودتان را برای چالشی آماده کرده اید، اما خیلی به خود مغرور نباشید زیرا که افراد قوی تر از شمایی هم وجود دارند، آنوقت ممکن است که ناامید شوید. یکی از دوستان تان نصیحتی به شما می کند که بهتر است آن را جدی بگیرید زیرا در آینده ای نه چندان دور ممنون اش خواهید شد. نگرانی هایتان را به اطرافیان منتقل می کنید و با این کار مشکلاتتان بیشتر می شود؛ کمی خوددار باشید و تنها با کسی که می تواند کمکتان کند مشورت کنید. در انتظار رسیدن خبری هستید خودتان را مشغول نگه دارید تا کمتر آسیب ببینید. در مورد یک مسئله خانوادگی که به شما مربوط نمی شود بهتر است حرفی نزنید.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیگدار به آب نزنید و امروز از هرگونه معامله و عقد قرارداد کاری دوری کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. اعضای خانواده را در این اتفاق سهیم کنید و لحظه‌هایی سرشار از خوشی را به همراه اهل منزل تجربه نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود.  روز خوبی است تا ایده‌هایی که در سر دارید را به مرحله اجرا بگذارید. اجرای این ایده‌ها در دراز مدت دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار