فال روزانه پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۴ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست وچهارم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند....

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۴ فروردین ماه و فال روزانه فردا بیست وچهارم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز شرکت در یک مهمانی، دور همی و یا یک مراسم دیگر شما را در جمعی قرار خواهد داد که عاشق غیبت کردن هستند. شاید خبرهای خیلی جالبی راجع به بعضی ها بشنوید و از یک طرف دلتان برای آنها بسوزد و از یک طرف هم از سر کنجکاوی دلتان بخواهد بیشتر در مورد آنها بدانید. اگر آنچه می شنوید راجع به اتفاقات و خبرهای خوب است می توانید به عنوان شنونده در این بحث شرکت کنید، اما اگر حرف های بدی دارند در مورد کسی گفته می شوند این وظیفه انسانی شماست که جلوی این افراد را بگیرید. نسبت ب موضوع مهمی باید داوری کنید برای این ک قضاوت درستی داشته باشید اطلاعات لازم و کافی جمع اوری کرده و تنها تا وقتی ب درستی اطلاعات حاصله اطمینان کردید رای دهید این روزها برای شما روزهای پرکاری است هرگونه تعلل و سستی درانجام کارها اشفته ترتان خواهد کرد منتظر خبری هستید ک باد برای رسیدن ب ان هنوز انتظار بکشید.

 قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. افکار منفی زیادی دارید و فکر کردن به این افکار ذهن‌ شما را بیش‌از‌حد مشغول نگهش داشته و تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت افکار منفی را کنار بگذارید و به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید و انرژی بگیرید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حال و هوای عاشقی به سرش زده و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

طی چند ماه گذشته شما زمان زیادی را صرف کار و تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود کرده اید و به موفقیت هایی دست پیدا کرده اید که خیلی ها حتی فکر این که خودشان را برای به دست آوردن این اهداف دور از دسترس به زحمت بیندازند را هم نمی کنند. امروز بالاخره زمان آن که به ذهنتان استراحتی بدهید فرا رسیده است. خیالتان از این که تلاش های این چند وقتتان دیده شده اند راحت باشد. مدیرانتان زحمات شما را دیده اند و حالا دیگر می توانید برای به دست آوردن پاداشی که کارهایتان برای شما به همراه خواهند داشت آماده شوید. پس از یک دوره ی نسبتا طولانی انتظار و صبر بالاخره نتیجه ای که دنبالش بودید محقق میشود این امر موجب بهبودی زندگیتان میشود و چشم انداز اینده روشن است تصمیم عاقلانه ای گرفته اید که سعادت را نصیبتان خواهد کرد در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد ومثل همیشه به دیگران کمک کنید هر چه زندگی را راحت تر بگیرید برایتان راحت تر میشود.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت، شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. گرفتاری‌های مالی زیادی دارید اما پولی به دستتان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید.    انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

حساسیت شما به احساسات دیگران امروز هم به نفع شما و هم به ضررتان خواهد بود. شما نسبت به نظرات دیگران نگاهی باز و مثبت دارید، یادتان باشد که همه همیشه هم همان چیزی که در ظاهر به نظر می رسند نیستند. چند روز گذشته ذهنتان درگیر جنبه عاطفی رابطه عاشقانه تان بوده است و در فکر حمایت عاطفی و تقویت رابطه معنویتان بوده اید، اما امروز جنبه جسمانی رابطه نیز برایتان اهمیت پیدا کرده است و خوب البته که نمی توان اهمیت این جنبه از رابطه زناشویی را نادیده گرفت، پس نسبت به نیازهای خود بی تفاوت نباشید. در روزهای عادی باید وقت بیشتری را به اعضای خانواده اختصاص بدهید تا دیدگاه آنها را نسبت به موضوع مورد نظر تغیر داده و دیدگاه مثبت خودتان را به آنها منتقل کنید. خبرهای خوشی دریافت می کنید که بر موقعیت شما بسیار اثر گذاراست. درمورد موضوعی خاص کاری که فقط خودتان دوست دارید انجام می دهید و به نظر دیگران احترام نمی گذارید عاقبت این کار خوش نخواهد بود.

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را سروسامان بخشید. قرار است در کنار اعضای خانواده دور هم جمع شوید و حسابی خوش بگذرانید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  شرایط برای کار و تلاش مهیاست و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای دلخواه، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای پرتلاش پیش رو آماده شوید. از رسیدگی به همسر یا عشق زندگیتان غافل شده‌اید و مانند سابق هوای ایشان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به ایشان اختصاص دهید و عشق زندگیتان را غرق در محبت کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است در خانه بین شما و اعضای خانواده و یا دوستانتان بحثی در بگیرد که به احتمال زیاد شخصی که دوست دارید نیز در آن حاضر خواهد بود. این مکالمه موضوعات بحث برانگیزی که طرفین بحث نیز احساسات تعصب آمیزی نسبت به آنها دارند را در بر خواهد گرفت، پس خودتان را برای مشاجره هم باید آماده کنید. اگر حوصله بحث و دعوا ندارید سعی کنید خودتان را از چنین موقعیتی دور نگه دارید. اگر رفتارتان متعصبانه نباشد و ذهنی باز نسبت به شنیده هایتان داشته باشید خواهید توانست چیزهای زیادی از این بحث یاد بگیرید. روزهای پرفراز و نشیب توام با سختی را پشت سر گذاشتید .. بزودی مورد تحسین قرار می گیرید اما نباید دچار کبر و غرور بشوید .. نخوت ریشه های مردم داریتان را به مرور می سوزاند. اگر قصد سفر دارید حتما اقدام کنید .. زیر لحظات خوشی برایتان رقم خواهد خورد .. این اواخر فکر می کنید که تمام غم های عالم در دل شماست شک نکنید و امیدتان را از دست ندهید.

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.   مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و یکی از دوستان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و ایشان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای وی ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید. همسر یا عشق زندگیتان امروز حوصله ندارد و عصبی است. به صلاح شماست که بیش‌از‌حد به دست‌و‌پای و نپیچید و اجازه دهید با خودش خلوت کند. مطمئن باشید این شرایط در چند روز آینده ادامه پیدا نمی‌کند و روحیه عشق زندگیتان بهبود پیدا خواهد کرد.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز ممکن است در یک جلسه و یا حتی یک بحث خانوادگی در مورد تغییرات مهمی که در آینده نزدیک در این اجتماع رخ خواهند داد شرکت کنید. این جلسه توجه شما را به نکات مهمی جلب خواهد کرد که باید نسبت به آنها آگاه باشید. این تغییرات به احتمال زیاد در نهایت نتایج مثبتی برای شما و گروهی که در آن عضو هستید به همراه خواهند داشت، اما در حال حاضر ممکن است مشکلاتی را برایتان ایجاد کنند. به هر چیزی که گفته می شود به دقت گوش کنید و آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و متناسب با آن اقدامات لازم را انجام دهید. به زودی غم و ناراحتی جای خود را به شادی میدهد ،یک نقل مکان عالی دارید ،به مستمندان کمک کنید، در کاری رقیبی دارید که باید او را إز میدان به در کنید تا به آن چه میخواهید برسید، فکرهای شیطانی را برأی رسیدن به مقصود فراموش کنید، شما پیروز میدان هستید، یکی إز بستگان إز شما تقاضای معقولی دارد که إز توان انجام آن برخوردار هستید شایسته است که کوتاهی نکنید.

روحیه سخاوتمندانه‌ای دارید و از هر فرصتی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره می‌گیرید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان به شما ثابت می‌کنند که قدردان محبت‌هایتان هستند. از شرایط فعلی زندگیتان راضی نیستید. با این حال اجازه ندهید این نارضایتی زمینه افسردگی شما را فراهم کند. به یاد داشته باشید که هیچ‌کس بهتر از خودتان قادر به تغییر اوضاع نیست. فکری برای بهبود زندگیتان بردارید و با کار و تلاش بیشتر، شرایط زندگیتان را تغییر دهید.  خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل تجربه کنید.    وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار قرار ندهید. به ایشان فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

روحیه سخاوتمندانه‌ای دارید و از هر فرصتی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره می‌گیرید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان به شما ثابت می‌کنند که قدردان محبت‌هایتان هستند. از شرایط فعلی زندگیتان راضی نیستید. با این حال اجازه ندهید این نارضایتی زمینه افسردگی شما را فراهم کند. به یاد داشته باشید که هیچ‌کس بهتر از خودتان قادر به تغییر اوضاع نیست. فکری برای بهبود زندگیتان بردارید و با کار و تلاش بیشتر، شرایط زندگیتان را تغییر دهید.  خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل تجربه کنید.    وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار قرار ندهید. به ایشان فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.

نگرانی‌های فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. یکی از آشنایان شدیداً به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.   امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید.  همسر یا عشق زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما کشیده و می‌‌خواهد حسابی تحویلتان بگیرد. به لطف این شرایط اوقات عاشقانه‌ای را سپری کنید.




فال روزانه مهر

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

موضوعی که به تازگی شما را به خود علاقمند کرده است طی چند روز آینده بخش قابل توجهی از تمرکز شما را لازم خواهد داشت. شاید درگیر مطالعه مکتب فکری جدید و یا حل مسئله ای پیچیده باشید و تمام فکر و ذهنتان درگیر آن باشد. ذهنتان در حال حاضر خیلی تیز و هوشیار است و این می تواند زمان خیلی خوبی برای شروع یک دوره تحصیلی تازه باشد. علاقه شما به یاد گرفتن چیزهای جدید همیشگی است، اما باید مواظب باشید به وقتش استراحت کافی هم داشته باشید و چشمتان را بیش از اندازه خسته نکنید. برای زودتر رسیدن به هدفی بهتر است کمی بیشتر فکرکنید تا راه مناسبتری بیابید قدری آشفته و ناآرام هستید و همین مساله موجب می شود کارایی مطلوبی نداشته باشید بر اعصاب خود مسلط شوید و مسائلی را که نگران کننده است از میان بردارید تقسیم کار کمک قابل توجهی به شما خواهد کرد. کمی در خدمت دل خودتان باشید این روزها آرام گرفتن برایتان به چالشی تبدیل شده است.

از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد.   مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگیتان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. فرصتی برای استراحت و تفریح دست می‌دهد. از این شرایط بهره بگیرید و با استراحت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. محبت بی‌پایانی به اطرافیان دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به دوستان و آشنایان، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز باورها و ارزش هایتان به ورطه امتحان گذشاته خواهند شد و شما باید نشان دهید که به اعتقادات خود پایدار هستید. شاید یکی از همکارانتان بخواهد شما را به بحث در مورد باورهایی که برایتان بسیار مهم هستند بکشاند و سکوت کردن در این مورد برایتان خیلی سخت باشد. اما صحبت کردن با این شخص در این مورد تنها یک بحث بی پایان را به همراه خواهد داشت، یادتان باشد شما مجبور نیستید چیزی را به کسی ثابت کنید و هر کسی آزاد است که نظرات خود را بیان کند و شما هم موظف به پذیرفتن آنها نیستید. کدورت کهنه ای از یک آشنا به دل دارید که هرروز مانند خوره روح و روانتان را می خورد بهتر است برای رهایی از این معضل موضوع را با کمک بزرگترها حل و فصل کنید برایتان اتفاق غیر منتظرای رخ می دهد که چشم هایتان را به روی واقعیت های زندگی باز می کند رازتان بر دیگران پوشیده نیست از خستگی شکایت و ضعیف عمل نکنید وگرنه در اول راه جا می مانید.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.  به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

گروه دوستانتان این اواخر شروع به تغییر کرده است و این تغییرات آنقدر سریع شده اند که اصلا برای شما خوشایند نیست. شاید برخی از دوستانتان به شهر یا کشور دیگری رفته اند و یا منافع و علایقتان شما را به سوی دوستی های جدیدی کشانده اند. شاید در زندگی شخصیتان مشکل خاصی نداشته باشید و همه چیر روبراه باشد، اما دلتان برای دوستان قدیمیتان تنگ شده است و خاطرات گذشته شما را به خود مشغول کرده اند. به جای این که تمام روز درگیر خاطره بازی باشید با آنهایی که دل تنگشان هستید تماس بگیرید. چیزى را از دست داده اید و در اندوه از دست دادن آن به سر میبرید؛ بزودى آنچه از دست رفته دوباره به دست مى آورید. از شخصى مبلغى پول طلبکار هستید و از طرفى هم روى مطالبه ندارید؛ رودربایستى را کنار گذاشته و موضوع را یادآورى کنید. اسرارتان فاش شده و در مورد موضوعى احساسى، به جاى اینکه کارها را درست کنید اوضاع را خراب تَر کرده و دیگر روى برگشتن ندارید.

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید.  روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

با وجود این که اوضاع در محل کارتان به احتمال زیاد دارد به نفع شما پیش می رود و با مشکل خاصی روبرو نیستید، اما از لحاظ فیزیکی و احساسی تحت فشار هستید. به خاطر استرس هایی که در محل کارتان تحمل می کنید و فشار کاری زیادی که رویتان است احتمال دارد مشکلاتی مانند سردردهای خفیف برایتان پیش آمده باشند، یا ساعات طولانی پشت میز نشستن کمرتان را به درد آورده باشد. شاید بد نباشد از همین امروز برای سفری یکی دو روزه برای این آخر هفته به مقصدی که می دانید آرامش را به شما هدیه خواهد کرد برنامه ریزی کنید. خوش اقبال هستید و موفقیت های چشمگیری در انتظار شماست. به زودی به یکی از خواسته های مهم خود در زندگی خواهید رسید که این امر نتیجه تلاش بی وقفه سالهای اخیر است بریا شرکت در یک کار گروهی از شما دعوت می شود حضور در این پروژه برای شما نفع مالی به همراه دارد زمان هجران به سر آمده صبح صادق دمیده است حالا نویت شما که به عهدتان عمل کنید .

اعتماد‌به‌نفس کمی دارید و این وضعیت زمینه شکست‌ شما را در برخورد با مشکلات فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است که به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و در آینده با اعتمادبه‌نفس کامل به مصاف مشکلات بروید.  برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بیگدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت کنید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. امروز مزد تلاش‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید را خواهید گرفت. از این شرایط درس بگیرید و آینده را به گونه‌ای ادامه دهید تا دامنه موفقیت‌ شما روزبه‌روز گسترش پیدا کند. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. همسر یا عشق‌ زندگیتان چشم از شما بر نخواهد داشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظارتان را می‌کشد.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

آیا شما دارید روی چیزی کار می کنید که به تحقیقات عمیق و گسترده نیاز دارد؟ اگر جوابتان آری است، امروز بهترین روز برای انجام این کار خواهد بود. ذهن و چشمتان تیز و قوی هستند و جزئیاتی که در شرایط عادی ممکن است از چشمتان مخفی بمانند را در حال حاضر خیلی خوب درک خواهید کرد. هر کاری که در این زمینه انجام دهید، مانند کنار هم قرار دادن قطعات یک پازل، برایتان بسیار جذاب خواهد بود. با این حال باید هر از گاهی از جایتان بلند شده و به خودتان استراحتی بدهید تا بتوانید انرژی و حوصله تان را حفظ کنید. اگر قصد انجام معامله ای را دارید باید کمی صبر نمایید و در وقت مناسب پس از شنیدن نظر دوستانتان این کار را انجام دهید. برای انجام کار خیر از شما کمک خواهند خواست. تا حد امکان همکاری کنید . پولی به دستتان میرسد که بهتر است به فکر پس انداز آن باشید. روزهایی پیش رو دارید که بهتر است دستتان خالی نباشد. دل به دل راه دارد. مطمعن باشید که او نیز به شما فکر میکند.

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید. امروز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ )

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز شما سر یک دو راهی گیر کرده اید و از یک طرف با اراده و پشتکار تمام می خواهید به هدفی که در سر دارید و احتمالا در ارتباط با مادیات است برسید، از طرف دیگر هم دلتان می خواهد در خانه بمانید و کارهایی که دوست دارید را انجام دهید و به خانواده تان برسید. شما آنقدر باهوش و با تجربه هستید که بتوانید برای هر دوی اینها وقت کافی را کنار بگذارید. از دوستان و عزیزانی که شما و شرایط زندگیتان را به خوبی می شناسند کمک بگیرید تا سریعتر به نتیجه مورد نظرتان برسید. کاری نیمه کاره دارید که سستی و تنبلی در به سر انجام رساندن آن وقفه ایجاد کرده است. برای به اتمام رساندنش هر چه سریعتر اقدام کنید در غیر اینصورت ادامه کار روز به روز برای خودتان دشوارتر میشود. کلید خوشبختی در دستان شماست اما از آن غافلید. در کار خودتان ثابت قدم بمانید تا به اهدافتان دسترسی پیدا کنید. میخواهید فرصتی از دست رفته را جبران کنید. موفق خواهید شد.

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. امروز بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط