فال روزانه پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۳۰ فروردین ماه و فال روزانه فردا سی ام فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال...

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۳۰ فروردین ماه و فال روزانه فردا سی ام فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

روز پیش رو، علی‌رغم ظاهر عادی، حامل غافلگیری خوشایندی از سوی فردی خواهد بود. این اتفاق، فرصتی برای آغاز یا تعمیق یک رابطه ارزشمند را به ارمغان می‌آورد. خبری که در طول روز دریافت خواهید کرد، دریچه‌ای از آگاهی را به روی شما خواهد گشود. دانشی که در این خبر نهفته است، مسیر پیشرفت و تعالی شما را روشن‌تر خواهد ساخت. فعلاً زمان مناسب برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های نوآورانه شما فرا نرسیده است. صبر پیشه کنید و اجازه دهید تا طرح‌هایتان در ذهنتان قوام یابند. اگر در جستجوی نیمه گمشده خود هستید، لازم است زاویه دیدتان را کمی تغییر دهید. شاید عشق در جایی منتظر شما باشد که انتظارش را ندارید. حساسیت بیش از حد شما می‌تواند مانعی در مسیر برقراری ارتباطات عمیق و پایدار با دیگران باشد. سعی کنید با تعدیل این حس، روابط خود را تقویت کنید.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. فرصتی برای خرید مهیا می‌شود اما مواظب باشید که در این خرید ولخرجی نکنید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای زندگی خود ترسیم کنید و فاصله‌ کشتی زندگی خود را با ساحل آرزو‌ها روزبه‌روز کمتر کنید. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهایتان ایجاد شود. یکی از آشنایان با انجام کاری که دلخواه شماست، زمینه شادی و خوشحالی‌تان را فراهم می‌کند. در محل‌کار با مشکلی روبه‌رو می‌شوید، برای حل این مشکل از همکاران کمک بگیرید.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

تمرکز شما در روز پیش رو ممکن است تحت تاثیر نوسانات ذهنی قرار گیرد و به سرعت از موضوعی به موضوع دیگر جابجا شوید. امروز زمان مناسبی برای یافتن پاسخ نهایی و حل مسائل پیچیده نیست. از جستجوی بی‌وقفه، پرسش‌های پیاپی و تحت فشار قرار دادن اطرافیان برای دریافت پاسخ‌های فوری خودداری کنید. صبر و حوصله پیشه کنید و اجازه دهید تا ذهن شما به آرامش برسد و در فرصتی مناسب‌تر به دنبال راه حل‌های مناسب باشید. سعی کنید انرژی و فعالیت خود را برای روزهای دیگر ذخیره کنید و از فرسودگی ذهنی و جسمی خود جلوگیری کنید. اگر مجرد هستید، احتمال ملاقات با فردی در روز پیش رو وجود دارد که شاید در نگاه اول جذابیت ظاهری برای شما نداشته باشد، اما با برقراری ارتباط و شناخت بیشتر، رابطه‌ای عاطفی و عاشقانه بین شما شکل خواهد گرفت. زوج‌های متاهل می‌توانند منتظر سفری هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز در آینده نزدیک باشند.

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. اطرافیان امروز حسابی هوای شما را دارند. محبت دوستان و آشنایان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف دوستان را جبران کنید. احتمال مشاجره شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرد وبه هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

در روز پیش رو، لازم است که با عقل و منطق پیش بروید و اجازه ندهید که احساسات و عواطف شما بر تصمیم‌گیری‌هایتان غلبه کند. اتکا به منطق و خرد، شما را از پشیمانی در آینده مصون خواهد داشت. انزوا و دوری از دیگران در حال حاضر به نفع شما نیست. سعی کنید با حفظ ارتباطات و تعاملات خود با اطرافیان، شرایط روحی و روانی خود را ارتقا دهید. قبل از اینکه مشکلات و مسائل خود را با دوستان مطرح کنید، آنها را با اعضای خانواده خود در میان بگذارید و از راهنمایی و حمایت آنها بهره‌مند شوید. بی‌تابی و اضطراب شما نگرانی اطرافیانتان را برانگیخته است. سعی کنید با صبر و حوصله بیشتر با چالش‌ها و مشکلات پیش رو مواجه شوید. نگاهی به گذشته و تجارب دشوار و طاقت‌فرسایی که پشت سر گذاشته‌اید، می‌تواند به شما در عبور از شرایط فعلی کمک کند. به یاد داشته باشید که این نیز بگذرد و شما از این سختی‌ها نیز عبور خواهید کرد.

فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید.   به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وفاداری خودش را به شما ثابت کرده و از هر فرصتی برای کمک به شما بهره می‌گیرد، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که در روزهای سخت و دشوار، همیشه کنار وی خواهید بود.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

در روز پیش رو، ممکن است احساس تنهایی و انزوا به شما غلبه کند. اگر خواهان تجربه عشق و محبت بیشتر در زندگی خود هستید، لازم است با شجاعت و جسارت بیشتری در اجتماع حاضر شوید و خودتان را به دیگران نشان دهید. از بیان نظرات، عقاید و توانایی‌های خود برای دیگران نهراسید. این امر شما را به دنیای اطراف و به خصوص به عشق زندگی‌تان مرتبط خواهد کرد. به زودی از طرف یکی از نزدیکانتان پیشنهادی دریافت خواهید کرد که بررسی و قبول آن می‌تواند به نفع شما باشد. جسارت و شجاعت کلید موفقیت شما در روزهای پیش رو خواهد بود. با اعتماد به نفس و اتکا به توانایی‌های خود، گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت بردارید. در آینده نزدیک، دوستی جدید به زندگی شما وارد خواهد شد که می‌تواند منشأ شادی و خوشبختی باشد. علاقه شما به ورزش و قدم زدن در طبیعت، روح و روان شما را شاداب و سرزنده خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر حواستان را جمع کنید.  یکی از کارهای شما با شکست روبه‌رو می‌شود. اجازه ندهید این شکست، شما را ناامید کند. تلاش بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید زحمت‌های شما در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست.  قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. روز حساسی را در پیش دارید و احتمال مشاجره‌ شما با یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل کار وجود دارد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

علی‌رغم غلبه منطق در شخصیت شما، در روز پیش رو، توجه به ندای درونی و احساساتتان ضرورت دارد. رها کردن موقت کنترل امور و سپردن خود به جریان زندگی، شما را به سمت تجارب جدید و مثبتی رهنمون خواهد کرد. به کشف و درک عمیق‌تر احساسات خود بپردازید و از آنها برای برقراری ارتباطی عمیق‌تر با دیگران و تاثیرگذاری بر آنها استفاده کنید. امروز زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری‌های انفرادی نیست. با تبادل نظر و همفکری با دیگران، به راه‌حل‌های مناسب برای مسائل خود دست پیدا کنید. از محدود کردن خود به یک شیوه تفکر خاص خودداری کنید. گشودگی ذهنی و انعطاف‌پذیری در برابر ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید، دریچه‌های نوینی را به سوی شما خواهد گشود. نگرش منفی و نگرانی‌های دائمی، مشکلات را حل نخواهد کرد. با اتکا به قدرت و توانایی‌های خود، با چالش‌ها و سختی‌ها روبرو شوید و از بروز ضعف و ناتوانی در برابر دیگران خودداری کنید.

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز نیستید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. قسمتی از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت‌های شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بی‌پاسخ نگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا در آینده هرگونه دخالت بی‌جایی را کنار بگذارند.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

در روز پیش رو، فرصتی برای گسترش ارتباطات و تعاملات شما با دیگران فراهم خواهد شد. از طریق گفتگو، تبادل اطلاعات و ایده‌ها با افراد مختلف، می‌توانید دانش و آگاهی خود را ارتقا دهید و به درک عمیق‌تری از دنیای اطراف خود دست پیدا کنید. شما برخلاف بسیاری از افراد، قادر هستید به طور همزمان دو جنبه مختلف یک موضوع را ببینید و تحلیل کنید. اما این توانایی در مواقعی می‌تواند با چالشی به نام عدم انتخاب و تردید در تصمیم‌گیری همراه باشد. لازم است با اتکا به قدرت اراده و قاطعیت خود، از میان گزینه‌های موجود، یک راه را انتخاب کنید و با عزمی راسخ، آن را دنبال کنید. ممکن است در روز پیش رو، در مورد مسائل عاطفی دچار گیجی و ابهام شوید. گفتگو با یار و همدمتان می‌تواند راهگشای این ابهامات باشد و صمیمیت و عشق بین شما را افزایش دهد. در برخورد با فردی که در گذشته برایتان عزیز بوده، از بیان کلمات و جملات آزاردهنده خودداری کنید.

اهمیتی به نظرهای پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این وضعیت آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. ادامه این رفتار اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ثابت کنید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید و احترام بیشتری به آنها بگذارید.   مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نخواهید دید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. احساس می‌‌کنید اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و اعضای خانواده یا اطرافیان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارند و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌دانند.

 

 




 

 

فال روزانه مهر

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما از قدرت نفوذ و تاثیرگذاری بالایی بر اطرافیان خود برخوردار هستید، اما گاه از به کارگیری این توانایی خودداری می‌کنید. در روز پیش رو، شجاعت و جسارت لازم برای ابراز وجود و بیان نظرات خود را داشته باشید و از تحت تاثیر قرار گرفتن نظرات دیگران بپرهیزید. آغاز روز با حرکات ورزشی و پیاده‌روی، می‌تواند انرژی و شادابی را به شما هدیه دهد و روحیه شما را برای ادامه روز ارتقا بخشد. اگر از تنهایی خسته شده‌اید، به زودی و در زمانی که انتظارش را ندارید، عشق و محبت را تجربه خواهید کرد و لبخند رضایت بر لبانتان نقش خواهد بست. نگرانی شما در مورد وقوع اتفاقی خاص، بی‌دلیل و غیرمنطقی است. سعی کنید با آرامش و خونسردی به مسائل نگاه کنید و از پیش‌داوری و اضطراب خودداری کنید. از پرسیدن سوالاتی که می‌دانید پاسخ منفی به دنبال خواهند داشت، خودداری کنید. مگر اینکه از شنیدن پاسخ منفی و پذیرش آن آمادگی داشته باشید.

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. احترام بیشتری در رفتار خود با همسر یا عشق ‌زندگیتان قائل شوید. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند.  از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

زمان استراحت و تنبلی به پایان رسیده است. با انرژی و انگیزه از جای خود بلند شوید و کارهایتان را با جدیت و پشتکار دنبال کنید. شما به تنهایی از پس انجام وظایف خود برمی‌آیید، اما مشورت و تبادل نظر با دیگران می‌تواند ایده‌ها و فرصت‌های جدیدی را پیش روی شما قرار دهد. اگر از رابطه عاطفی خود رضایت ندارید، نگران نباشید. به زودی تغییراتی در زندگی شما رخ خواهد داد که در بهبود و ارتقای کیفیت رابطه شما نیز موثر خواهد بود. در اواسط روز، توجه خود را به اطراف تان بیشتر معطوف کنید. نشانه‌هایی دریافت خواهید کرد که زاویه دید شما را نسبت به فردی خاص تغییر خواهد داد. وضعیت مالی فعلی شما، نتیجه انتخاب‌ها و تصمیمات خودتان است. به جای فرافکنی و سرزنش دیگران، مسئولیت شرایط خود را بر عهده بگیرید و برای بهبود آن تلاش کنید. با فردی که به او علاقه‌مند هستید، عهد و پیمان خود را محکم‌تر کنید. این تعهد و وفاداری، انسجام و صمیمیت را در رابطه شما افزایش خواهد داد و شما را در برابر چالش‌ها و مشکلات قوی‌تر خواهد کرد.

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.  استعداد‌های شما شکوفا خواهد شد و اطرافیان به توانایی‌هایتان پی می‌برند. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. یکی از آشنایان امروز مرتکب اشتباهی می‌شود و اصلاح این اشتباه نه تنها شما را به دردسر خواهد انداخت، بلکه زمینه نگرانی و اضطراب‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این اضطراب زمینه دلخوری میان شما و این فرد را فراهم کند و امروز از این فرد درخواست کنید که از این اشتباه‌ درس بگیرید و در آینده مرتکب چنین اشتباهی نشود.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در حال حاضر در اتخاذ تصمیمی مهم دچار تردید و دودلی هستید. تمایل به تکیه بر دیگران دارید، اما این امر می‌تواند شما را در نظر دیگران ضعیف و بی‌اراده جلوه دهد. لازم است با تقویت اعتماد به نفس خود، از تمام توانایی‌ها و استعدادهایتان برای حل مشکلات و عبور از چالش‌ها استفاده کنید. خاطرات گذشته مانعی در مسیر پیشرفت شما هستند. با رها کردن آنها و تمرکز بر حال و آینده، فضای زندگی خود را برای تجارب و اتفاقات خوشایند باز کنید. از فردی که ریاکار است و نمی‌توان به او اعتماد کرد، دوری کنید. اعتماد به چنین شخصی، شما را در معرض آسیب و ضربه قرار خواهد داد. با توجه به شرایط فعلی، توقعات و آرزوهای خود را واقع‌بینانه تنظیم کنید. بلندپروازی‌های مالی در این زمان می‌تواند شما را دچار دردسر و مشکل کند. کسب ثروت و درآمد امری نیکو است، اما به شرطی که از راه درست و مشروع به دست آید. در انتخاب مسیر شغلی خود دقت کنید و به دنبال راه‌هایی برای کسب روزی حلال باشید.

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. هزینه‌ای غیرمنتظره امروز سر راه شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز بیشتر، خرج‌های غیرمنتظره را پوشش دهید. دوستان و آشنایان ثابت کرده‌‌اند که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات هستند. در اولین فرصت برای این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه آن‌ها در رویارویی با مشکلات باشید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و حسابی استراحت کنید.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

با وجود هوای بهاری، بهترین فرصت برای برقراری ارتباط عمیق‌تر با طبیعت فراهم شده است. نفسی عمیق بکشید و ریه‌های خود را با انرژی‌های حیات‌بخش طبیعت پر کنید. موضوعاتی که ذهن شما را درگیر کرده است را رها کنید و یاد بگیرید که در زمان حال زندگی کنید و از تک تک لحظات زندگی خود لذت ببرید. اگر مجرد هستید، به زودی فردی که مدتی است با او آشنا شده‌اید، به شما نزدیک‌تر خواهد شد و زندگی شما را سرشار از عشق و محبت خواهد کرد. شما دارای اندیشه‌ای پاک و بی‌آلایش هستید و همیشه به فکر دیگران هستید. اما این روزها نسبت به شخصی دچار شک و تردید هستید. بهتر است هرچه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید، زیرا بلاتکلیفی مانع از تصمیم‌گیری درست شما خواهد شد. از زیاده‌طلبی و توقعات غیرمنطقی خودداری کنید و قناعت را پیشه خود سازید. شرایط فعلی زمان مناسبی برای بذل و بخشش و تجملات نیست.

 مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.  دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. تمرکز بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و توانایی‌های‌ خود را چندین برابر کنید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

خودتان را از قفس محدودیت‌ها رها کنید و با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. امروز روزی برای عمل کردن به برنامه‌ها و اهداف شماست. به ندای قلب خود گوش فرا دهید و با اتکا به قدرت آن، در مسیر برنامه‌هایتان گام بردارید. شاید تا به حال تصور می‌کردید که قلبتان آسیب‌پذیر و حساس است، اما امروز زمان آن است که به قدرت و توانایی آن اعتماد کنید. اگر در خانواده یا در رابطه عاطفی خود احساس می‌کنید که آزادی عمل لازم را ندارید، زمان آن است که سکوت را بشکنید و برای رهایی از این محدودیت‌ها تلاش کنید. خودتان را دست کم نگیرید. هر کس نتیجه تلاش و نیت پاک خود را خواهد دید. مهم این است که شما با خودتان صادق باشید و تکلیفتان با خودتان روشن باشد. اوضاع مالی شما به زودی تغییر خواهد کرد. مراقب باشید که به وسوسه‌ها گرفتار نشوید و آنچه را که با تلاش و سختی به دست آورده‌اید، حفظ کنید.

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که این احساس گذرا است و در ادامه روز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است. به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید.     انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. حسابی سرتان شلوغ است و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، در چند روز آینده سرتان خلوت می‌شود و شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به شما می‌‌گذارند و حسابی هوای‌تان را دارند.محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را جبران کنید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

در روز پیش رو، بیش از هر زمان دیگری مراقب سخنان خود باشید. کلمات شما قدرت و تاثیر زیادی بر اطرافیانتان خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که گوش‌های زیادی، حتی بیش از آنچه تصور می‌کنید، شنونده سخنان شما هستند. پس مراقب باشید که از زبان شما کلماتی که باعث رنجش و آزردگی خاطر دیگران می‌شود، جاری نشود. فردی از دور شما را زیر نظر دارد و حتی در مواقعی که خودتان هم متوجه نیستید، از شما حمایت و پشتیبانی می‌کند. اگر دقتتان را به محیط اطراف خود بیشتر کنید، حتماً به وجود او پی خواهید برد. به سر و وضع خود بیشتر توجه کنید. اولین چیزی که افراد از شما می‌بینند، ظاهر شماست و بعد از آن فرصت صحبت کردن به شما می‌دهند. در مورد مسئله‌ای که نگران و پریشان احوالتان کرده، بیش از این مضطرب نباشید. آنچه از آن می‌ترسید، اتفاق نخواهد افتاد.

مدتی است از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد و زمینه افسردگی و بیماری‌تان را فراهم کند، خودتان را حسابی تحویل بگیرید. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. با شرایطی برای مشارکت در انجام کاری مواجه خواهید شد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط