فال روزانه پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز یازده آذر و فال روز تولد ۱۱ آذر و فال روزانه فردا یازدهم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز یازده آذر و فال روز تولد ۱۱ آذر و فال روزانه فردا یازدهم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

یک تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید که به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینکه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

امروز قدرت پیش بینی تان قوی شده است ، چراکه شما به حوادث عجیبی که رخ می دهد مشکوک هستید. حتی اگر چنین نباشد ، به خصوص اگر بتوانید در شغلتان خلاقیت داشته باشید ، شما در هرصورت قادر هستید اوقات خوش و لذت بخشی داشته باشید. اگر در طول روز خستگی تان به نارضایتی مبدل گشت ، به یاد داشته باشید که فردا می تواند یک روز کاملاً جدید و جذاب باشد.

روابطتان را هوشمندانه انتخاب کنید بهترین روابط فقط زمان‌هایی نیست که اوقات خوشی را می‌گذرانید، موانع و مشکلاتی که با هم روبه‌رو می‌شوید و این واقعیت که آخر همه آنها باز هم بگویید، «دوستت دارم» هم اهمیت دارد. و دوست داشتن کسی به این نیست که هر روز به او بگویید دوستت دارم، باید هر روز به هر طریقی که می‌توانید آن را به او نشان دهید. روابط باید عاقلانه انتخاب شوند. برای عشق ورزیدن عجله نکنید. آنقدر صبر کنید تا بالاخره عشقتان را پیدا کنید. اجازه ندهید تنهایی شما را به آغوش کسی بیندازد که می‌دانید به شما تعلق ندارد. زمانی عاشق شوید که آمادگی آن را داشته باشید، نه وقتی که تنها هستید. یک رابطه خوب ارزش صبر کردن را دارد.

امروز آسمان زندگیتان آبی و آفتابی شده است و می توانید افق های جدیدی را پیش روی خود ببینید. شما امروز فرصت هایی را در برابر خود می بینید که تا دیروز حتی به آنها فکر هم نمی کرده اید. با این حال فراوانی گزینه هایی که در برابر خود می بینید باعث شده است که تصمیم گیری برایتان دشوار شده و نتوانید به راحتی بهترین راه را برای خود انتخاب کنید. متأسفانه امکان این که بخواهید تصمیم گیری را به تأخیر بیندازید وجود ندارد، پس اگر نیاز به کمک دارید سعی کنید از شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت بگیرید، اما تصمیم نهایی را خودتان و با توجه به آنچه ندای درونتان به شما می گوید بگیرید تا بعدا پشیمان نشوید. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد، یادتان باشد شما قرا نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مور معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط کنید، برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

اشیاء و اشخاص زیادی هستند که می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی کن کسی را که دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم کنی.

شما امروز حتی اگر تلاش کنید که جدی نشان داده شوید ، باز هم نمی توانید از لبخند زدن اجتناب کنید. شما نمی خواهید خوشحالی خود را پنهان کنید ، بلکه فقط قصد ندارید بدین وسیله خود نمایی کنید. به یاد داشته باشید این فقط طرز فکر خود شماست. تا موقعی که برای دیگران هم آرزوهای خوب و زیبا داشته باشید ، هیچ کس به خاطر اینکه احساس خوبی دارید بهتان ایراد نمی گیرد.

به استقبال تغییر بروید و از هرچه زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید سخت‌ترین قسمت رشد کردن این است که چیزهایی که به آن عادت کرده‌اید را کنار بگذارید و با چیزهایی جلو روید که برایتان جدید است. بعضی‌وقت‌ها باید دست از نگران بودن، تعجب کردن، شک کردن بردارید و ایمان داشته باشید که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. به سردرگمی‌هایتان بخندید، هوشیارانه در زمان حال زندگی کنید و از هر چه که زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید.میگناir.شاید آخر کار به آنجایی نرسید که ابتدا قصد داشتید، اما به همان جایی خواهید رسید که باید می رسیدید.

شما امروز فکر می کنید که اگر بر اساس برنامه هایتان عمل کنید همه چیز حتی از آنچه خودتان فکر می کرده اید هم بهتر پیش خواهد رفت، اما بهتر است زیاد به این فکرهایتان اعتماد نکنید. با وجود این که تفکر مثبت شما کمک خواهد کرد تا آینده ی روشن تری داشته باشید، اما در عین حال ممکن است باعث شود دچار خوش خیالی شده و دست به ریسک های حساب نشده ای بزنید که می توانند حتی پیشرفت های اخیرتان را به خطر بیندازند. به توصیه های نه چندان عاقلانه ی دیگران زیاد اعتماد نکنید و تا زمانی که حستان به شما نگفته است که گوش دادن به حرف آنها به نفعتان خواهد بود به هیچ وجه دست به ریسک نزنید. علاقمندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد، گرچه همچنان به نکته نظرات و خواسته های خود لجباز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیش برد یک هدف باری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.

باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممکن است مشکلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و کوشش قابل حل است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

شما امروز با تجربه های جالب و شگفت انگیزی احاطه می شوید ، اما چیزی سبب عقب گرد شما شده و اجازه نمی دهد از این تجربیات استفاده لازم را ببرید. شاید از وقتی که تصمیم گرفته اید نظرات خود را ابراز کنید ، از گرفتار شدن می ترسید. متاسفانه ترس های بی اساس و بی دلیل شما مانع از به دست آوردن خوشبختی واقعی می شوند. اجازه ندهید افکار منفی روز خوب و خوش شما را خراب کند.

به ندای درونیتان گوش دهید ،زندگی یا سفری پرمخاطره است یا هیچ چیز نیست. هیچوقت نمی‌توانیم با ادامه کارهایی که همیشه می‌کنیم، به چیزی تبدیل شویم که می‌خواهیم. تصمیم بگیرید که به ندای درونیتان گوش دهید نه نقطه‌نظرات بقیه آدمها. همان کاری را بکنید که ته قلبتان مطمئن هستید درست است. راه، راه خودتان است. ممکن است بقیه در این مسیر با شما همراه شوند اما هیچکس نمی‌تواند این راه را بجای شما بپیماید. و یادتان نرود که قدردان همه روزهای زندگیتان باشید. روزهای خوب شما را غرق در خوشبختی می‌کنند و روزهای بد تجربه‌تان را بالا می‌برند و بدترین روزها بهترین درس‌ها را به شما می‌دهند.

امروز شما مصمم تر از هر زمان دیگری هستید و فکر می کنید هیچ چیزی نمی تواند جلوی راه شما قرار گرفته و مانع رسیدن به اهدافتان شود. متأسفانه این احتمال وجود دارد که شرایط به طور کاملا غیر منتظره تغییر کنند و ناگهان شما به این نتیجه برسید که هنوز برای برداشت محصول دانه هایی که پیش از این کاشته بودید آمادگی لازم را ندارید. اگر بخواهید واکنش ها حساب نشده ای از خودتان نشان بدهید و شرایط جدید را در نظر نگیرید بدون شک زمینه را تنها برای شکست خود فراهم خواهید کرد. شاید با در نظر گرفتن شرایط جدید و برنامه ریزی بر اساس آنها ببینید که به این زودی هم به هدفتان نخواهید رسید، اما دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است! صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید. منتظر نتیجه یک آزمایش هستید نگران نباشید اوضاع رو به راه است.

احساس می‌کنی هر چه تلاش می‌کنی و زحمت می‌کشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را کم کنی خواهی دید که وضعیت خوبی داری.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

شما امروز نمی توانید به راحتی به دیگران اعتماد کنید ، چراکه آنها خیلی اغراق می کنند. شما می دانید بیشتر گفته های آنها حقیقت دارد ، اما حس ششم تان بهتان می گوید هنوز مشکلی وجود دارد. همه چیز ظاهرا خوب است ، باوجود این سستی ها و تزلزل های شما تحریک تان می کنند که قضاوت های تند و تیز داشته باشید. سعی کنید توقعات خود را کنار گذاشته و حواستان فقط به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد باشد. در این صورت واقعاً از نتایج کارتان شگفت زده خواهید شد!!

قدردان آدم‌ها و چیزهای خوب در زندگیتان باشید گاهی اوقات کارهایی که دیگران برایمان می‌کنند را نمی‌بینیم تا وقتیکه دیگر آن کارها را برایمان انجام نمی‌دهند. نباید اینطور باشید. برای چیزهایی که دارید، کسانی که دوستتان دارند و مراقبتان هستند، قدرشناس باشید. تازمانیکه روزی برسد که دیگر پیشتان نباشند، نمی‌فهمید که چه ارزشی برایتان دارند. از اطرافیانتان قدردانی کنید و خیلی زود خواهید دید که افراد بیشتری دورتان را می‌گیرند. قدردان زندگی باشید و خیلی زود متوجه می‌شوید که چیزهای بیشتری برای زندگی کردن در اختیار دارید.

امروز ممکن است که یک نفر موقعیت هیجان انگیزی را برای شما به وجود بیاورداما بهتر است که خیلی هم عجولانه سعی در استفاده از این فرصت نداشته باشید. پیش از پذیرفتن آنچه به شما پیشنهاد شده است باید در نظر بگیرید که این کار چه هزینه هایی برای شما خواهد داشت و آیا اصلا توانایی پرداخت چنین هزینه ای را دارید؟ پس از آن هم به بی ثباتی ها و مشکلات احتمالی که این کار می تواند برایتان ایجاد کند خوب فکر کنید. یادتان باشد که هر چند گاهی لازم است برای رسیدن به چیزهای خوب دست به ریسک بزنیم، اما باید ببینیم که در مقابل از دست دادن چه چیزی داریم چه چیزی را به دست می آوریم. این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت به وجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ایده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که دنیالش هستید را جایی خواهید خواند. خرید برایتان خوب است اما مراقب جیبتان باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغ شما خواهد آمد، او را همراهی کنید.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یک دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ کاری نباید شتاب به خرج داد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

تا موقعی که در تمام روز کاملاً فعال و سازنده باشید ، نسبت به خود و اطرافیان تان حس خوبی خواهید داشت. اما اگر کار خیلی زیادی هم انجام ندهید ، باز هم می توانید به سرزنش های دیگران به خاطر عدم توجه تان پایان دهید. به یاد داشته باشید که راه های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. شما بدون اینکه مورد عینی و ملموسی برای ارائه دادن به دیگران داشته باشید باز هم می توانید به بالاترین موفقیت ها برسید.

همان کسی باشید که واقعاً هستید اگر آنقدر خوش‌شانس باشید که چیزی داشته باشید که شما را از دیگران متمایز کند، به هیچ وجه آن را تغییر ندهید. خاص بودن باارزش است. در این دنیای دیوانه که سعی دارد شما را مثل بقیه کند، جرات این را پیدا کنید که خودِ فوق‌العاده‌تان باشید. و اگر بخاطر متفاوت بودن بقیه به شما خندیدند، شما هم بخاطر یکسان بودن به آنها بخندید. تنها ایستادن جرات زیادی می‌خواهد اما ارزشش را دارد. اینکه خودتان باشید بسیار ارزشمند است!

فال روزانه پنج شنبه 11 آذر 1400
شما در هفته ی گذشته اتفاقات غیر منتظره ای را در محل کارتان تجربه کرده اید که باعث شده اند به این نتیجه برسید که نمی توانید به راحتی خودتان را با تغییرات تطبیق دهید و این موضوع باعث شده است که نگران آینده ی خود باشید و به این فکر بیفتید که اقداماتی در جهت رشد و پیشرفت خود انجام دهید. حالا که دارید برای آینده تان برنامه ریزی می کنید بد نیست به فکر ثبت نام در یک دوره ی آموزشی و یا تحصیلی هم باشید. با کمی فکر کردن و برنامه ریزی برای آینده حالتان خیلی بهتر خواهد شد و فردا با انرژی بیشتری سر کارتان بازخواهید گشت. اگر اهل فعالیت های هنری هستید امروز را به هیچ وجه از دست ندهید چون توانایی خلق یک شاهکار را دارید. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی بکنید و این کار را عقب و پشت گوش نیندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده اید که نمی دانید واقعاً باید چه بکنید. تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. به زودی خبری خوشی شنیده یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

مشکل اساسی تو این است که جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش کنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی که به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

شما امروز بالاترین میزان خلاقیت خود را دارید ، اما قصد دارید مثل همیشه به جای اینکه خودتان اثری هنری خلق کنید برای دیدن آثار هنری به تماشای موزه بروید. از سخت تر کار کردن و ساختن بعضی از چیزها به تنهایی طفره نروید! شما می توانید با چشم عقل آن را ببینید. ولی زمانی که این موهبت را با اطرافیان تان در میان می گذارید احساس می کنید مسئولیت سنگینی بر روی دوشتان سنگینی می کند ، مگر اینکه این منبع الهام از دل شما باشد.

حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیریداگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از اینکه بازده‌ای به زندگیتان بدهند، از آن کسر کنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون اینکه بفهمید اسیر منفی‌بافی خواهید شد.

شما به طور ذاتی در هر گروهی که قرار بگیرید مقام رهبری و مدیریت را به خود جذب می کنید و از این توانایی خود هم خیلی لذت می برید، اما امروز دیدن وابستگی بیش از اندازه ی یک نفر به شما و نداشتن استقلال کافی او باعث ناراحتیتان می شود. شاید دوست داشته باشید که دیگران روی شما حساب کرده و به عنوان رهبر و راهنمای خود قبولتان دارند، اما دیدن این که یک نفر دارد بیش از حد به شما می چسبد و مانع حرکت سریع شما و رسیدن به اهدافتان می شود اصلا برایتان لذت بخش نخواهد بود. بهتر است به جای این که واکنش های تندی نسبت به این شخص نشان داده و او را از خود آزرده کنید، کمک کنید تا راهش را به تنهایی پیدا کرده و دست از سر شما بردارد. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگی تان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیندازید.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بکنی و به یاد داشته باشی که همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی که با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه فردا مهر (فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

شما امروز نسبت به خانواده خود خیلی خوش بین هستید ، برای اینکه ظاهراً ونوس یعنی سیاره بخت شما و ژوپیتر مطمئن یک چرخه را کامل می کنند. اما اعتماد به نفس بیش از اندازه می تواند مشکل ساز باشد ، چرا که در این صورت شما تحریک می شوید بدون اینکه بدانید چه کار دارید می کنید به احساسات و علائق مردم دیگر بی توجهی و بی اعتنایی کنید. در حالیکه همیشه عاقلانه ترین راه این است که به جای اینکه با عجله به مرحله بعدی بروید ، در جستجوی حفظ کردن تعادل و میانه روی باشید. فراموش نکنید که از دیگران در مورد احساسشان سئوال کنید.

این جمله را همیشه تکرار کنید؛” من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم ،خودش بزودی خواهد آمد” .تنها راه درست آینده شما این است که در “همین لحظه” باشید .

شما امروز این توانایی را داردی که تمام فرصت ها و موقعیت های مختلف را بدون از دست دادن تمرکزتان بررسی کرده و بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. در حالی که اطرافیانتان نگران آینده شان هستند شما دارید به قدم بزرگ بعدی که می خواهید بردارید و آثاری که روی زندگیتان خواهد داشت فکر می کنید و از تصویری که از آن در ذهنتان ایجاد شده است لذت می برید و به آینده امیدوار هستید. امروز شما قدرت تشخیص اطلاعات به درد بخور از شایعات بی اساس را دارید و می توانید اطلاعاتی که به دنبالش بوده اید را به راحتی جمع آوری کنید. از این فرصت به خوبی استفاده کنید تا بتوانید در روزهای آتی از آنچه به دست آورده اید نهایت بهره را ببرید. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا هم کلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید؛ آنچه باید بگویید همین امروز بگویید.

اگر می‌خواهی تکانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسک کردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

از روابط خود به هیچ عنوان برای کسی تعریف نکنید. شما یک حسود بالفطره را با یک پزشک روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

با دوستان نزدیک خود قرار ملاقات تعیین کنید و آنها را ببینید. دیدن آنها روحیه شما را عوض خواهد کرد.

هم اکنون بهترین زمان برای بر عهده گفتن پروژه ای جدید است ، برای اینکه هر کاری شما انجام دهید ، هم اکنون به وسیله نظام هستی تقدیس می شود. حالا که ارتباط ونوس و ژوپیتر پربار و غنی می تواند این جهان را اینقدر وسوسه برانگیز بسازد ، ملزومات خوشبختی و ثروت نیز نیز می توانند جریان یابند! قدرت اراده شما قبلا مورد امتحان قرار گرفته است ، پس به دنبال این باشید زندگی ای که دوست دارید را برای خود فراهم کنید. اما اجازه ندهید افراط ها و زیاده روی ها شما را از پا بیندازد.

از اشتباهاتت ناراحت نباش،از آنها درس بگیر،کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمی گیرد

امروز انگار چیزی دارد در وجود شما جوانه می زند. فشار سنگینی که در چند روز گذشته مجبور به تحمل آن بوده اید بالاخره از روی شانه هایتان برداشته شده است و شما می توانید امروزتان را با خیالی راحت و قلبی شاد بگذرانید. به شما توصیه می کنیم که امروز چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی تا می توانید به خودتان رسیدگی کنید. استراحت کافی داشته باشید، غذاهای سالم و مقوی بخورید و هر کاری که می توانید باعث آرامشتان خواهد شد را در برنامه ی امروزتان قرار دهید. اگر آمادگی کافی داشته باشید بد نیست کمی ورزش و یا حداقل پیاده روی را هم به این برنامه اضافه کنید. در طول هفته ی آینده وقت چندانی برای خودتان نخواهید داشت. یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید، نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. شما این روزها شدیدا نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.

شما هیچ مشکلی ندارید. مشکل شما تنها این است که به خودتان سخت می گیرید. بدون توجه به خیلی ضعفهای موجود در نهان خودتان.

اگر به فکر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نکنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی کنید تا برای شما مشکلی پیدا نشود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

با خود فکر می‌کنی که فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فکر می‌کنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشکلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملکرد تو خواهد بود.

قدم زدن در فضای باز و هوای پاک کوهستان و یا پارک می‌تواند به تو آرامش و در نهایت نشاط بدهد. امتحان کن!

امروز تغییرات زیادی در زندگی تان رخ می دهد که شما را عصبی می کند. شما فکر می کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که تحت کنترل تان نیستند ، این کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کنید کاری غیر ممکن انجام دهید ، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی تان ساده تر خواهد شد.

وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید،وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید .اگر شما با ارزش باشید ،موفقیت را جذب می کنید.

مروز شما ترجیح می دهید برنامه هایتان را از بقیه مخفی نگه دارید و تا جای ممکن هم از آنها فاصله بگیرید. نه این که بخواهید کار بد یا خلافی انجام دهید و یا فکر کنید آنچه دارید انجام می دهید اشتباه است؛ شما فقط می خواهید با مخفی نگه داشتن کارها و برنامه هایتان اجازه ی دخالت در آنها را از دیگران بگیرید. این که بتوانید بدون هیچ مزاحمی همه ی هوش و حواستان را روی آنچه خودتان دلتان می خواهد انجام دهید متمرکز کنید برای شما از هر کار دیگری لذت بخش تر خواهد بود. چند روز گذشته برای شما نسبتا سخت گذشته اند، سعی کنید از امروزتان نهایت لذت را ببرید و تا می توانید به خودتان استراحت بدهید. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید، او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید. فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام بشود.

هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌کند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری کن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این کار معکوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای کشف خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه فردا دی ( فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به کارت ادامه دهی تا موفق شوی.

همیشه باید به دنبال چیزی باشی تا با امید به اون بتونی خوشحال باشی و تلاش کنی. اینطوری اطرافیان و دوستانت هم از مصاحبت با تو لذت می‌برند.

شما حس می کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام تان را به اتمام برسانید.

”تخیل همه چیز است .می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود .تخیلی به مراتب از دانش مهم تر است ”

امروز برای شما بسیار آرامش بخش و مطلوب خواهد بود و سطح انرژیتان نیز بالاست. شما پر حرف تر از همیشه شده اید و در هر جمعی که باشید به آن شور و حال مخصوصی می بخشید و همه را با حرف ها و کارهایتان سرگرم می کنید. این جذابیت شما به خاطر شرایط کیهانی فعلی است و در واقع حتی اگر هیچ کار خاصی نکنید هم در چشم دیگران عزیز خواهید بود. اگر شخص غریبه ای در جمع دوستان و خانواده تان باشد خیلی زود به شما جذب خواهد شد و شاید حتی همین موضوع اساس آغاز یک رابطه ی عاطفی بین او و شما بشود. امروز حس ششم شما خیلی خوب کار می کند، پس به ندای درونتان گوش کنید و ببینید شما را به چه راهی هدایت می کند. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.

خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور کن چون استعداد و روحت نابود میشه. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شه و همیشه هم نمی‌تونی برای بیماریت پیش دکتر بری تا قرص تجویز کنه!!

باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر کنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش کنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نکن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده کن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

راه برای پیشرفت تو باز و روشن است پس تردیدهایت بی‌مورد است. به زودی استعداد و توانایی‌هایت برای کسانی که باید از آن آگاه شوند، آشکار خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت.

امروز در عین حال که نقش یک انسان اجتماعی را بازی می کنید ، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی ها و جذابیت ها شده اید ، اما نمی توانید از زیر بار مسئولیت های واجب و ضروری که روی دوشتان سنگینی می کند فرار کنید. زمانی را به فعالیت های جدی تر اختصاص دادن کار خوبی است ، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینکه زندگی آنقدرها هم که شما فکر می کنید سخت نیست.

پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.همیشه حس کنجکاو بودن خود را در هر کاری تقویت کنید.

امروز شما زیاد سر حال به نظر نمی رسید و انگار یک چیزی اعصابتان را به هم ریخته است. شاید به چیزی در مورد خانواده و یا گذشته ی یکی از اعضای خانواده پی برده باشید که روی نگرش شما نسبت به خانواده تان و بحران های موجود در آن تأثیر گذاشته باشد. متأسفانه این موضوع شما را چنان ناراحت کرده است که ممکن است واکنش اشتباهی از خود نشان دهید یا انتخابی کنید که خیلی زود از آن پشیمان خواهید شد. بهتر است پیش از هر تصمیمی خوب فکر کرده و در مورد این موضوع با اعضای خانواده تان صحبت کنید. پیش از هر کاری به عواقب واکنشی که نشان می دهید خوب فکر کنید. وضعیت شما بیش از شرایطی که دارید به تصمیم هایتان بستگی دارد. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان است که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریع تر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن موضوع بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.

شکل و حالت ظاهری تو می‌تواند با خوردن غذای بد، داشتن بیماری کم‌خونی، خستگی مزمن و یا بیماری غدد تیروئید تغییر کند و تضعیف شود. پس بهتر است کمی به خودت برسی.

با پیشرفت‌هایی که در زمینه کار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیک به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی که دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ )

 

عشق است که معجزه می‌کند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌کند که قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت که آینده روشنی را درپی داشته باشد.

خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید. به یک میهمانی دعوت می‌شوی که بهتر است در آن شرکت کنی چون لحظات جالب و خاطره‌انگیزی خواهد داشت.

شما اگر بخواهید تفاوت های وسیع بین احترام به گذشته و نیازتان برای تغییر را با هم تطبیق دهید ، به چالش خواهید خورد. موقعیت قوی و محکم شما در هر دو بخش ممکن است افراد دیگر را گیج و یا آشفته کند ، برای اینکه شما قادر هستید هر دو روی سکه را ببینید! بلند پروازی های شما کمک تان می کند یک شغل تمام وقت و عالی داشته باشید و این کاملا ً ارزشش را دارد.

استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید، بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد.

امروز شما تصمیم گرفته اید که زیاد به خودتان سخت نگیرید و این تصمیمتان بسیار به موقع است، چون این اواخر بیش از حد اوضاع را برای خودتان دشوار کرده بودید. لبخند بزنید و فراتر از کارها و فعالیت های روزمره تان بروید و زمینه ی یک تفریح و خوش گذرانی درست و حسابی را برای خودتان فراهم کنید. اگر بخواهید آنقدر زندگی را به خودتان سخت بگیرید که ترجیح بدهید تک تک لحظات اوقات فراغتتان را در خانه و به استراحت بگذرانید دیگر چیزی از زندگی نخواهید فهمید. حداقل آخر هفته ها را به خودتان، عزیزانتان و تفریح کردنتان اختصاص بدهید و اجازه ندهید هیچ چیزی مانع شما شود؛ در غیر این صورت روزی پشیمان خواهید شد که دیگر خیلی دیر است. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. به زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت های شما در مورد پروژه های جدید کاری می شود. همیشه به این فکر نکنید که تلاش های شما باید مورد توجه قرار بگیرد، به این فکر کنید که مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.

شاید غذا خوردن به نظر خیلی‌ها موضوع عادی و پیش‌پاافتاده‌ای باشد اما اختلال در غذا خوردن باعث مشکلات زیادی مثل ایجاد اضطراب، آسیب به جسم، ایجاد استرس، عدم صحبت کردن در مورد احساسات، سردرگمی و … می‌شود. شاید باید بیشتر از همیشه به غذا خوردنت اهمیت بدهی.

برای مدتی ناچار می‌شوی تنها به کار خود ادامه بدهی. اگر در این کار زیان کنی همه تو را ملامت می‌کنند اما اگر موفق شوی همه به سوی تو می‌آیند تا همراه تو آنها هم به سود برسند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

مطالب مرتبط

آخرین اخبار