فال روزانه پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

فال روزانه پنج شنبه 14 بهمن 1400 و فال روز تولد 14 بهمن و فال روزانه فردا چهاردهم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشی...

به گزارش رصد روز، فال روزانه پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ و فال روز تولد ۱۴ بهمن و فال روزانه فردا چهاردهم بهمن و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

مسائل کوچک را دست کم نگیر چون ممکن است همین مسائل کوچک، گره بزرگی در زندگیت ایجاد کند.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید ، اما می توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح ها و برنامه هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی ، با آغوش باز به استقبال شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!فال روزانه پنج شنبه 14 بهمن 1400

فال روزانه پنج شنبه 14 بهمن 1400

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

احساس می‌کنی بسیار کار می‌کنی و کمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای که سعی می‌کنی توقع داشته باشی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز این طور فکر می کنید که دیگران به احساسات شما هیچ توجهی ندارند، اما نباید آنها را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار دهید، چون به احتمال زیاد هیچ تغییر خاصی در شرایط ایجاد نشده و تنها شما نسبت به روزهای دیگر حساس تر شده اید. سعی کنید خودتان را با فعالیت های بدنی مانند پیاده روی و ورزش های دیگر سرگرم کنید و چه بهتر که برای انجام این کار از خانه خارج شوید و هوایی هم به سرتان بخورد! شما این اواخر سعی داشته اید ذهن خود را به روی مشکلات جدی و اساسی خود بسته و با بی تفاوتی از کنارشان رد شوید ، اما اگر یک نگاه درست بیندازید خواهید دید که آنها سر همان جایی هستند که بودند و غیب نشده اند! یک اتفاق بد را تبدیل به یک فرصت بسیار خوب می کنید. حواستان باشد، بهتر است حتی اگر شده، کمی از مبلغی که به دست تان می رسد، پس انداز کنید. در مورد مسئله ای احساسی اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. احساستان را به زبان بیاورید و انتظار نداشته باشید تا طرف مقابلتان حتما خودش متوجه همه چیز شده باشد.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است که زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌کند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا کرد و آن را برطرف نمود. به دیگران کمک کن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری کنند.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

الان زمان این است که با همکاران تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید ، این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می توانید با دیگران روابط خصمانه ای داشته باشید ، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار ، دیگران چه پیشنهاداتی می دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این ماه ممکن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ کنی. انتخاب یک برنامه یا کار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد که نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز با وجدان راحت فقط به فکر لذت بردن از روزتان و خوش گذرانی باشید. اجازه ندهید هیچ چیزی جلویتان را گرفته و روزتان را خراب کند. شور و هیجان زیادی که دارید را با دیگران هم شریک شوید تا امروز برایتان حتی از این که هست زیباتر شود. شما در حال حاضر قدرت بسیار زیادی در اختیار دارید، سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن و عاقلانه استفاده کنید. شما امروز می توانید در هر کاری که بخواهید انجام دهید موفق باشید و تحولات مثبتی را در زندگی خود ایجاد کنید. شما تنها کسی نیستید که در این دنیا زندگی می کند و نمی توانید نسبت به اطرافیان و به ویژه نزدیکان خود بی تفاوت باشید، پس اگر دیدید کسی به کمکتان نیاز دارد خودتان پیش قدم شوید. در مورد یک مسئله مالی، اختلافات خانوادگی را کنار بگذارید تا بتوانید درست تصمیم گیری کنید. برای گرفتن یک مجوز هرچه سریع تر باید اقدام کنید. یک پیشنهاد وسوسه تان می کند. بدون جهت گیری و عجله نسبت به آن با دید باز فکر کنید. در مورد یک رابطه عاطفی انرژی تان را صرف مسائل مهم کنید

فال روزانه فردا خرداد ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

به شکل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است که تعیین کننده خواهد بود.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

سیاره حاکم شما عطارد ، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده ، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی نگیرید تا کارها را خراب تر نکنید. در عوض ، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

جدیت و پشتکار رمز موفقیت توست. همین که هر کاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در کار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما امروز احساس می کنید که یک چیزهایی دارند در اطرافتان اتفاق می افتند که شما از آنها بیخبر هستید، اما هر چقدر فکر می کنید نمی توانید به ماجرا پی ببرید. ذهنتان به شدت درگیر این مسئله شده است و نمی توانید روی انجام کار دیگری متمرکز شوید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، اگر این ماجرا به شما مربوط شود بالاخره در جریان آن قرار خواهید گرفت. اگر مجبور به تصمیم گیری در مورد موضوع خاصی هستید اما نمی دانید چکار باید بکنید به شما توصیه می شود که این بار به جای عقلتان اجازه بدهید احساستان و آنچه ندای درونیتان به شما می گوید برایتان تصمیم گیری کند و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. سحرخیزی را امتحان کنید و بگذارید هر روزتان سرشار از شوق و هیجان باشد. برای رسیدن به چیزی که سالهاست در سرتان است جستجو و تحقیق را شروع کنید. این هفته شخصی با حرفهایش شما را به مرز جنون می کشد، از او فاصله بگیرید به هر قیمتی که شده. نگران سلامتی عزیزی هستید صبور باشید.

فال روزانه فردا تیر ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

وقتی کسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت کرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به کارهایی زد که او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.

سعی کن با شاد کردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل کار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف کردن، کار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است ، شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید ، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود ، مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست ، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می توانید از عهده این کار برآیید.

مراقب سلامتی خود باش و دست به کاری نزن که عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ کس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین کمتر از دیگران باید توقع داشت.

همیشه مشکلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل کنی که دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری کن و بکوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز موقعیت و یا شخصی که برایتان چندان خوشایند نیست سر راهتان قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که شما به هیچ عنوان مجبور نیستید که خود را با این شخص یا موقعیت هماهنگ کنید. اگر چیزی دارد آزارتان می دهد خیلی راحت در مقابل آن بایستید و مخالفت خود را بیان کنید و بگذارید نظرهایتان شنیده شوند. گاهی لازم است برای حفظ آرامش خودان و حتی اطرافیانتان کمی صراحت کلام داشته باشید و دست از در لفافه سحن گفتن بردارید. دیدن این که یکی از دوستانتان پیام های شما را می خواند اما هیچ جوابی به شما نمی دهد برایتان خیلی آزار دهنده است، اما در نظر داشته باشید که شاید او مشکلی دارد یا از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نیست. شما از شنیدن تعریف و تمجید های دیگران مست و سرخوش می شوید، احتیاط کنید برای رسیدن به محبوبیت زیاده روی نکنید. از هدف هایتان دور نیافتید. برنامه های جدیدی برای پیشرفت زندگی تان بریزید. این هفته از تصمیم های ناگهانی دوری کنید و هر کاری را از روی عقل و با حساب و کتاب انجام بدهید.

فال روزانه فردا مرداد ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

نباید رقیب خود را دست کم گرفت. مشکلات ساده و عادی را نباید دست کم گرفت چون در آینده همین مشکلات کوچک به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

شما می توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می آید ، در هوا حس کنید ، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می کند. معمولا ، شما می خواهید که به خودتان خوش بگذرانید ، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت ، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی دادند شما کمی تفریح کنید.

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای کوچک قانع کند. برای همین باید به فکر کارهای بزرگ برای رسیدن به یک جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز روز فوق العاده ای برای تغییر و تحول است و پشت کارهایی که انجام می دهید هدف های بزرگی نهفته است. با این حال باید در انتخاب اهدافتان مواظب باشید و دقت بیشتری به خرج دهید. تحمل برخی از اطرافیانتان امروز از توان شما خارج است و در کنار آنها احساس می کنید که انگار در یک قفس گرفتار شده اید و هر لحظه ممکن است تحمل خود را از دست داده و واکنش تندی از خود نشان دهید. بهتر است کمی احتیاط کنید و واکنش های خودتان را تحت کنترل در بیاورید، در غیر این صورت ممکن است دل کسی که برایتان خیلی هم مهم و عزیز است را بشکنید و خیلی زود هم از کرده ی خود پشیمان شوید. ملاقات جالبی پیش رو دارید که شادی به دلتان می اندازد. خانواده برای هر کسی نقش مهمی بازی می کند، از حمایت آن ها استفاده کنید. بین شما و شخصی فاصله افتاده اعتماد به نفستان را دستکم نگیرید، این فاصله باعث ناراحتی تان می شود بهتر است شما زودتر پیش قدم شوید.

فال روزانه فردا شهریور ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

کسی هست که تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در کنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از کنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا کنی.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

شما با حجمی از اطلاعات روبرو هستید که برای تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می کنید چه باید بکنید ، می توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاکنون تو آنرا بارها تجربه کرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور کن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

از انرژی موجود در امروز استفاده کرده و با قدرت تمام موقعیتی که مضرات آن برای شما از منافعش بیشتر است را با خیال راحت از میان بردارید. به دنیای اطرافتان نشان دهید که شما چه توانایی هایی دارید و چه کارهایی از دستتان ساخته اند و ثابت کنید تا پیش از این تنها بخش کوچکی از استعداد و مهارت و توانمندی فوق العاده ی خود را به آنها نشان داده بوده اید. اگر نسبت به موقعیتی که در آن قرار گرفته اید تا به حال نقش منفعلانه ای از خود نشان داده بودید، حالا دیگر وقت آن است که خیلی صریح نیازهای خود را بیان کرده و اگر چیزی آزارتان می دهد مخالفت خود را با آن بیان کنید. اگر یاد بگیرید نیازهایتان را به جای مخفی کردن بیان کنید زندگی برایتان خیلی بهتر خواهد شد. عاشق باشید تا دنیا به رویتان لبخند بزند. خبری احوالتان را از این رو به آن رو می کند. در مورد مسئله ای بیهوده نگران هستید، موقعیت‌تان را با دیگران بسنجید. یکی از دوستانتان روزهای سختی را می گذراند، احوالش را بپرسید و تنهایش نگذارید. شنیدن یک خبر شگفت زده تان می کند.

فال روزانه فردا مهر ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را کلافه می‌کنی. بهتر است کمی با خودت خلوت کنی و در رفتارت تجدید نظر کنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد.

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید ، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید ، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه ریزی دوباره ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می کنند.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد)). پس خود را برای برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها آماده کن. با کمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشکلات جلوگیری کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اجازه ندهید موقعیت ناخوشایندی که در حال حاضر در آن قرار گرفته اید شما را به سوی گرفتن تصمیمات اشتباه سوق دهد. شما خیلی خوب می دانید که چه کاری درست و چه کاری غلط است، پس اجاره ندهید هیچ چیز و هیچ کسی شما را وادار به برداشتن قدم هایی کند که دلتان نمی خواهد. هر آنچه در اطرافتان در جریان است را با دقت تمام تحت نظر داشته باشید، اما فکر نکنید که مجبور هستید شما هم حتما در این چرخه نقشی را ایفا کنید و کاری را انجام دهید که باب میلتان نیست و با شخصیت واقعی شما جور در نمی آید. امروز سری به کمد لباس هایتان زده و هر لباسی که بیش از یک سال است استفاده نشده را کنار بگذارید تا به نیازمندان بدهید. وام یا مبلغی که به دنبالش هستید در آخرین لحظه به دستتان می رسد. خبری می شنوید به آن با دید منفی نگاه نکنید. یک سوتفاهم ساده تبدیل به یک مسئله بغرنج شده و هرچه بیشتر پیش می رود هم اوضاع بدتر می شود، آرام باشید و از موضوع فاصله بگیرید تا اتفاقات را بهتر ببینید.

فال روزانه فردا آبان ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

عشق با خود طوفانی دارد که از آن نمی‌توان گریخت. ممکن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر کنی.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

افکار عالی و آرمانی تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید ، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات تان را فقط و فقط براساس ارزش های خودتان می گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

ممکن است روزهای آینده دچار مشکلات مالی شوی. چیزی را که انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اکنون آماده کن.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید خودتان را برای یک روز منحصر بفرد آماده کنید. شما امروز می توانید اثراتی جدی و طولانی مدت روی زندگی خودتان و اطرافیانتان بگذارید. در این بین کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند از شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت برخوردار هستند و طبعا نتایج مثبت آنها علاوه بر خود شما، افراد دیگری را نیز در بر خواهد گرفت. خوشبختانه قدرت خاصی در کارهای امروز شما نهفته است و خیلی خوب می دانید که هدف هایتان را چطور انتخاب کنید. نگاهی به زندگی خود انداخته و در هر جایی که فکر می کنید دچار رکود شده اید اقدام به ایجاد تغییرات کنید. امروز را تا مدت ها به خاطر خواهید داشت! به یک رابطه دوستانه قدیمی فرصت دوباره بدهید. هر دوی شما تغییر کرده اید. در امر تحصیل یا کار به موفقیت مهمی دست می یابید. برای جلب موافقت شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد تلاش و او را مجاب کنید. از انتقام گیری بگذرید. این کار باعث تلف کردن وقت و انرژی شما خواهد شد.

فال روزانه فردا آذر ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد که باید آن را کشف کرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت کرد.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

شما حس ششم فوق العاده ای دارید و می توانید حدس بزنید که در آینده چه اتفاقاتی برایتان می افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می کنید. حل کردن این مشکل ممکن است خیلی آسان نباشد ، آن را نادیده نگیرید که ممکن است همین مشکل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینکه دنبال یک راه حل ساده و سریع برایش باشید ، سعی کنید یک راه پیدا کنید که شما را در طولانی مدت به راه تان برساند.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

افق‌های تازه‌ای در مسیر کاری تو آشکار می‌شود که بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی که بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شما احساس می کنید که باید یک کاری انجام دهید و حرکت کنید، اما نمی دانید که این حرکت دقیقا چه باید باشد و در چه جهتی باید اتفاق بیفتد. موتور شما خیلی خوب کار می کند، اما قطب نمایتان به دلیلی که برای خودتان هم ناشناخته است به درستی کار نمی کند. سعی کنید جنبه هایی از زندگی خود را مورد بررسی قرار دهید که به رسیدگی جدی و ایجاد تغییر و تحول نیاز دارند. به این فکر کنید که چطور می توانید آنها را در جهت بهتر شدن تغییر دهید. این کار باعث خواهد شد مسیری که باید در پیش بگیرید برایتان آشکار شود. فراموش نکنید که اگر خودتان مسیر زندگیتان را تعیین نکنید مجبور خواهید بود مسیری را در پیش بگیرید که دیگران می گویند! در رابطه عاطفی تان خاموشی طرف مقابل را جدی بگیرید، با او صحبت کنید و فرصت درد دل به او بدهید. این روزها سرتان به اخبار به درد نخور گرم شده و از هدف اصلی تان دور مانده اید. با خودتان خلوت کنید و ساعتی را به کارهایی که باید انجام دهید اختصاص بدهید. کمتر خود خوری کنید.

فال روزانه فردا دی ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض کنی، باید با آن کنار بیایی. به جای اینکه اعصاب خودت را فرسوده کنی سعی کن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.

یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فکر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی.

دی : امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می کردید. در حقیقت ، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین ، بهتر است که حالا از غریزه تان کمک بگیرید و از راه های قدیمی دوری کنید.

ناراحتی و نگرانی‌های تو سلامتی‌ات را مستقیم به خطر می‌اندازد. پس آرامشت را حفظ کن و از رفتارهایی که روح و در نهایت جسمت را آزار می‌دهد خودداری کن.

به خاطر ندانم کاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینکه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی کجای کارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما امروز قدرت خارق العاده ای را در اختیار دارید که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما وارد دوره ای از تغییر و تحول شده اید که باید هر قدمی که بر می دارید را با دقت و احتیاط انتخاب کنید تا بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. حتی بدن شما نیز دارد تغییر می کند و این که این تغییرات در جهت مثبت باشند یا منفی فقط و فقط به خودتان و کارهایتان بستگی دارد. شما امروز می توانید روی دیگران بسیار اثرگذار باشید و حرف ها و کارهایتان مورد توجه آنها قرار می گیرند، پس مواظب رفتار خود باشید، به ویژه زمانی که در برابر بچه ها قرار می گیرید. حواستان به تلفن همراهتان باشد، چون به احتمال زیاد تماس مهمی دریافت خواهید کرد. از چیزی به خاطر کسی در زندگی تان گذشته اید. گذشته ها گذشته، حالا به خودتان و خواسته هایتان فکر کنید. برای عاشقی کردن هیچوقت دیر نیست. درهای دلتان را باز کنید و عشق را به آن مهمان کنید. یک ملاقات کاری بهتر از آنچه توقع دارید، پیش می رود. یک خرید یا فروش به تعویق خواهد افتاد.

فال روزانه فردا بهمن ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

به هر کسی اعتماد نکن. بعضی مواقع صداقت و یکرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد که از رفتارت سوءاستفاده کنند. نباید بگذاری هر کسی به حریم خصوصیت وارد شود.

به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.

بهمن : عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می کند که پیام هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه ، شما نمی توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می توانید از فرضیات تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه تان به خیال نزدیک تر است تا با واقعیت. تا می توانید مشغول باشید ، اما تا زمانی که هوا برای تان صاف و یک دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب کنی؟؟؟ باید از افکار و یا افرادی که اعصاب تو را تحریک می‌کنند دوری کنی و کمی با خودت خلوت کنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.

تا زمانی که برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نکنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یک زندگی رویایی و کامل را تجسم کردن کافی نیست. باید تلاش کنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

در زندگی شما چالش بزرگی به وجود آمده است که احساس می کنید در حال حاضر هی قدرتی در برابر آن ندارید و نمی توانید آن را تحت کنترل خود در بیاورید. انگار در میانه ی میدان جنگ گرفتار شده اید و هیچ آرزویی جز پایان یافتن این جنگ ندارید. چه بخواهید و چه نخواهید شما هم در این جنگ نقشی به عهده دارید که باید آن را ایفا کنید، در غیر این صورت هرگز پایان آن را نخواهید دید و یا حداقل به نفع شما پایان نخواهد یافت. خودتان را دست کم نگیرید، بی هیچ شکی شما قدرت کافی برای در دست گرفتن کنترل اوضاع را در اختیار دارید. مسئولیت کارهای خود را پذیرفته و قدم به قدم تا رسیدن به خواسته ی خود پیش بروید. به یک سفر می روید. به جمعی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید. احساس متفاوت نسبت به حوادث درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می دهد دارید. از توانایی فوق العاده ای که در قضاوت دارید استفاده کنید، اما فراموش نکنید تصمیم شما تصمیم نهایی نیست. به دیگران زمان بدهید. تا خودشان به نتیجه مناسب برسند.

فال روزانه فردا اسفند ( پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ )

احساس عاطفی تازه پیدا می‌کنی که تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت کرد و آن را در مسیری انداخت که موجب رشد و کمال آن باشد.

همیشه نباید منتظر یک اتفاق یا خبر خوش باشی. بعضی وقتها باید خودت دست بکار شوی و با یک ابتکار روحیه‌ات را تغییر دهی.

اسفند : این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می دانستید را نقض می کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید ، حتی اگر احساس می کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می کنید به سختی شما را درگیر می کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

احساس خستگی و بی‌حالی می‌کنی. همین مساله تو را نگران می‌کند و گمان می‌کنی بیماری خاصی گرفته‌ای در حالی که چنین نیست و فقط یک افسردگی روحی است و باید هرچه زودتر از بین برود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : کار جدیدی که به تو واگذار شده، نیازمند دقت و کوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را کاملا وقف کارت بکن تا بتوانی موفق شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز احساس می کنید نیرویی غیر عادی علیه شما به کار افتاده است، اما باید متوجه باشید که حتی اگر چنین موقعیتی برایتان پیش آمده باشد هم شما توانایی مقابله در آن و تغییر دادن شرایط به نفع خود و حتی گرفتن نتایج مثبت را دارید. از چالشی که پیش رویتان قرار گرفته است برای بازگرداندن تعادل به زندگی خود استفاده کنید و به نفعتان است که در این راه با آنهایی که از لحاظ رتبه و موقعیت نسبت به شما خیلی بالاتر هستند دست و پنجه نرم نکنید. خوشبختانه شما امروز قدرت فوق العاده ای در اختیار دارید و می توانید عملکردی فراتر از حد انتظار خودتان داشته باشید. امروز حتما بخشی از وقت خود را به انجام فعالیت های معنوی اختصاص دهید. این روزها مسئولیت هایتان در خانه بسیار زیاد و کلافه کننده شده، احساس گناه را کنار بگذارید و اجازه دهید تا اطرافیان دست یاری به سویتان دراز کنند. یکی از دوستانتان نیاز به پشتیبانی شما دارد، او را به طریقی که می خواهد حمایت کنید، فراموش نکنید که او هم قبلا همین کار را برای شما انجام داده.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط