فال روزانه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۷ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و هفتم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۷ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و هفتم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حتما به طور منظم ورزش کن و هر روز حداقل ۱۵ دقیقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقیم نور خورشید قرار بده.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

نیرویی شما را وادار می کند که احساسات تان را بروز دهید. درست است که تا به حال محتاط بوده اید اما زمان آن رسیده که پرده ها را کنار زنید و راز دلتان را فاش کنید. مطمئن باشید انقلابی برپا خواهد شد که از نتیجه آن خشنود خواهید شد. اگر چه هنوز آنچه از یک رابطه عاطفی می خواهید را به دست نیاورده اید اما به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد و شما روزهای بهتری را تجربه خواهید کرد. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. با سرو صدا و پا به زمین کوبیدن به آنچه میخواهید میرسید اما دوامی ندارد. به زودی از شدت هیجان ضربان قلبتان را به وضوح تمام احساس خواهید کرد با نزدیک شدن به زمان تحویل کاری فشار عصبی زیادی را تحمل خواهید کرد. برای رسیدن به جواب سوالتان بیتابی میکنید به زودی جواب ان را خواهید شنید . خودتان را مشغول انجام کار فیزیکی سنگینی کنید. برگ جدیدی از دفتر زندگی شما به زودی ورق خواهد خورد.

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. بین شما و عشق ‌زندگیتان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگیتان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. امروز با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به بهانه‌ای برای ارتباطهای کاری بیشتر تبدیل کنید و از این فرد برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر کمک بگیرید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

باید فرز و زرنگ باشی و موقعیت‌ها را شکار کنی. کسی که به انتظار شاد شدن می‌نشیند ضرر می‌کند چون خالی از خاطرات شیرین و خوشحال کننده است.

از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده کن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز کن.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

زمان مناسبی است تا آنچه در دل دارید را به زبان آورید. شاید برایتان ترسناک باشد اما شما شایستگی آنچه دلتان می خواهد را دارید. مطمئن باشید که از نتیجه کارتان سورپرایز خواهید شد. در چند روز آینده تغییراتی را تجربه می کنید که تا به حال در زندگی تان نداشته اید. از این فرصت استفاده کنید و دیوارهای خانه تان را مطابق میل خودتان بسازید. به زودی خانه رویاهایتان قصری باشکوه خواهد شد که تنها پادشاهش خود شمایید. اگر حس میکنید پیوندهای دوستیتان در حال گسستن هستند همین امروز برای آن کاری کنید. بردباری و شکیبایی خوب است اما نه آنقدر که برای همه چیز دیر شده باشد. بر سر موضوعی بی اهمیت جار و جنجالی به پا میشود. تا میتوانید خود را از درگیری دور نگهدارید. بخت با شما یار است. یک اتفاق جدید را رقم بزنید. بی بهانه به شخصی هدیه ای مادی و یا معنوی بدهید.

 پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. از آنجایی که انتظار این پول را ندارید، برنامه‌‌ای برای خرج آن نکشیده‌اید. به همین دلیل بهتر است مقداری از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید و ولخرجی نکنید. بی‌احترامی به اطرافیان چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه به نفع شماست که از امروز احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. احتمال ایجاد اختلاف‌نظری میان شما و یکی از اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری تبدیل شود و ریشه هرگونه ناراحتی را خشک کنید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق ‌زندگیتان تجربه کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر کند.

یک مشکل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد کرد. سعی کن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید کاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی کنی آنرا برطرف سازی.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

دوست دارید که امروز کمی جدی تر به زندگی تان نگاه کنید. این زاویه دید به شما کمک می کند که برخی از نقاط ضعف تان را شناسایی کنید و برای بهبود آنها بکوشید. اگر این راهی که امروز در پیش گرفته اید را ادامه دهید، پایان خوبی از نظر کاری و درآمد مالی در انتظارتان خواهد بود. شما فرد انعطاف پذیری هستید و می توانید خودتان را با شرایط مختلف وفق دهید، این خصوصیتی است که باید قدرش را بدانید و از فرصت هایی که روبه رویتان قرار می گیرد نهایت استفاده را بکنید. یک حرف معمولی و بی منظور از طرف شما ممکن است از طرف یکی از دوستان تان بیش از حد جدی گرفته شود بهتر است منظور خود را برای او شرح دهید. این روزها برقراری ارتباط علل خصوص با خانواده تان برایتان دشوار خواهد بود چرا که توقع دارید همه قادر به خوانده ذهن شما باشند. رفتاری شخصی را به غلط قضاوت کرده اید تا به سر خودتان نیامده از او عذرخواهی کنید.

روحیه خلاقی دارید، اما آن‌گونه که باید‌وشاید از این روحیه بهره نمی‌‌‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که خلاقیت بیشتری انجام دهید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی اطرافیان را فراهم می‌کنید. با این حال مدتی است که مانند سابق شوخی نمی‌‌کنید و حوصله ندارید. این شرایط تغییر می‌کند و روحیه خود را دوباره بدست خواهید آورد. از این وضعیت استفاده کنید و زندگی را با شادی و نشاط دنبال کنید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق ‌زندگیتان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

احساس می کنید که کفش هایتان را در آورده اید و با پاهای برهنه قدم می زنید. این حس نشاندهنده آن است که به زودی تمام سختی های تمام می شود و شما احساس آرامش می کنید. این روزها دیگران از نظر شما افراد شادی به نظر می رسند، فرصت خوبی است تا سر صحبت را با فردی که می خواهید به او نزدیک شوید باز کنید. اگر هم متاهل هستید، مشکلی که ذهن شما را درگیر کرده را هر چه زودتر به زبان آورید و به کمک شریک زندگی تان به دنبال راه حلی برای آن باشید درغیر این صورت وضعیت بدتر می شود. امروزتان را با کسی که شما را به خوبی می شناسد سپری خواهید کرد. این روزها به ولخرجی افتاده اید مطمئن باشید که از پس خرید آنچه در نظر دارید بر می آیید و ارزش این هزینه کردن را دارد. دوستی نیاز به کمک تان دارد کمکی کوچک اما بسیار مهم. پنهان کاری بیش از حدتان نتیجه ی معکوس خواهد داد و دوستی صمیمی را از خود دور خواهید کرد. به تازگی با حضور قدم نو رسیده ای در جمع خانواده تان شادی به خانه تان آمده.

ذهن آشفته‌ای دارید و فکر و خیال‌ دست از سر شما بر نمی‌دارد. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، فکر و خیال‌های نادرست را کنار بگذارید و با تمرکز بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید.  عازم سفر هستید، اما نگرانید که در این سفر به شما خوش نگذرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از این مسافرت با دستی پرازخاطره‌های خوش باز می‌گردید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم کند.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است کمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌کند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

همه ما زیبایی های درونی خود داریم، امروز شما می توانید با قدرت خود دل هر که را که بخواهید به دست آورید. می تواند این فرد رئیس، مادر یا حتی عشق زندگی تان باشد، در هر صورت قلب تان را باز بگذارید تا راهش را پیدا کند. اگر در رابطه عاطفی تان احساس فشار می کنید، بهتر است که زمانی را به تنهایی اختصاص دهید و بیشتر در مورد گذشته و آینده رابطه تان بیاندیشید. با کمی مراقبت بیشتر از رابطه، همه چیز درست خواهد شد، البته اگر شما بخواهید. برای سر و سامان دادن به وضع مالیتان از کسی درخواست وام نکنید بزودی با شخصی مهم در زندگیتان رو در رو خواهید شد این روزها مهمترین مسئله برای شما قدرت و شهرت است برای آنچه میخواهید بگوئید خود را آماده کنید تا دستپاچه نشوید ممکن است برای متقاعد کردن کسی مجبور به گذشتن از خواسته خود تان باشید قبل از آنکه دست به هر اقدامی بزنید با خودتان رو راست باشید و از خودتان برای این فدا کاری مطمئن باشید.

روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد هنگفتی داشته باشد.  اهمیت چندانی به اعضای خانواده نمی‌دهید و از اهل منزل دوری می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از ناراحتی و دلخوری برای شما به دنبال ندارد. از امروز توجه بیشتری به اهل منزل داشته باشید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. مسئولیت مهمی به دوش شما سپرده می‌شود. تمامی تلاش خود را برای انجام هرچه‌بهتر این مسئولیت به کار گیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. هدیه‌‌ای برای همسر یا عشق ‌زندگیتان خریده‌اید و امروز می‌خواهید این هدیه‌ را تقدیم ایشان کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق ‌زندگیتان آن‌گونه که انتظار دارید از این هدیه خوشش نیاید. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

خشم و عصبانیت تو نه تنها به درست شدن مسائل پیچیده کمکی نمی‌کند، بلکه آن را به معضل و مشکل بزرگتری تبدیل خواهد کرد. شاید یک مسافرت و دوری از مشکلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتوانی بهتر و درست‌تر تصمیم بگیری.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

دلتان می خواهد کاری انجام دهید اما قلب تان مانع می شود. دوست دارید که هر چه زودتر به هدف تان برسید اما عجول بودن راه چاره نیست. با صبوری خواهید دید که بهترین اتفاق برایتان خواهد افتاد. امروز بیرون رفتن از خانه برایتان سخت شده، به همین دلیل به پیشنهادهای دوستان تان جواب رد می دهید. از این فرصت استفاده کنید و در تنهایی بیشتر بیاندیشید. هر چه آگاهانه تر عمل کنید بیشتر به نفع تان خواهد بود. تا می توانید اوقات فراغت خود را در جمع آشنایان و دوستان بگذرانید . نسبت به شخصی که درخواست های زیادی از شما دارد رو راست باشید با مهربانی و شوخی او را متوجه رفتارش بکنید و خود را از این وضعیت برهانید و گرنه یک وقت به خودتان می آید و متوجه می شوید که بدهکار هم شده اید. اطرافتان را خلوت کنید، تا کلافگی این روزهایتان کمتر شود . چیزی را که مدتهاست گم کرده اید پیدا خواهید کرد.

امروز یکی از رفقای قدیمی رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. اجازه ندهید این رفتار رفاقت دیرینه شما را از بین ببرد و از خطای این دوست چشم‌پوشی کنید.   برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهد شد. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید.  فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید.  انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را به اطرافیان ابراز نمی‌کنید. این رویکرد را کنار بگذارید و دوستان و آشنایان را غرق در محبت و صفا کنید.




فال روزانه مهر

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما فردی اجتماعی هستید و دوست دارید که مدام به میهمانی بروید اما امروز همه چیز فرق می کند و شما تنهایی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید. دوست دارید که از صداهای اطراف تان دور شوید و در سکوت خانه آرام گیرید. نگران نباشید کارهایتان را فردا هم می توانید انجام دهید. اگر در رابطه عاطفی تان بی انگیزه شده اید، سعی کنید راهی را که به شما احساس خوبی می دهد دنبال کنید. شما مجبور به راهی که هیچ حس خوبی نسبت به آن ندارید، نیستید. زندگی یک بار است، پس از آن لذت ببرید. برای فرار از فکردن، خودتان را با پروژه های کاریتان درگیر می کنید این که شما به سادگی می توانید ساعت های طولانی برای موفقیت پروژه های کاریتان وقت بزارید بر کسی پوشیده نیست ،اطرافیانتان نمی تواند به راحتی با شما هنگام شوند مثلا ممکن است درد سر ساز شوند اگر بحثی پیش آمد حدالمکان محیط رو ترک کنید اگر مجبور به ماندن شدید واقعیت ها رو مخفی نکنید.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. پولی به دست شما خواهد رسید و این پول زمینه شادی شما و اعضای منزل را فراهم می‌کند.  انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. مدتی است که احساس می‌کنید روزگار از در ناسازگاری با شما وارد شده است. جایی برای نگرانی نیست، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و دنیا به کام شما خواهد شد. احساس می‌کنید روابط میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند سابق گرم نیست و دلتنگ روزهای آغازین آشنایی‌تان هستید. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌ زندگیتان بیشتر از چیزی که انتظار دارید به شما محبت خواهد کرد.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بعضی از مشکلات امروز تو نتیجه خطاهای گذشته است. زا قدیم گفته‌اند ?خودکرده را تدبیر نیست?. باید از این خطاها درس گرفت و راهی را انتخاب کرد که دیگر هرگز این خطاها تکرار نشود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید با یک برنامه‌ریزی درست و نوشتن خواسته‌هایت پولت را خرج کنی و گرنه بعدا از هزینه‌تراشی بی‌مورد خودت پشیمان خواهی شد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

درست نیست که دیگران را، آنهم بر اساس یک سری اطلاعات کلی، قضاوت کنید. شما حرف های دیگران را بدون هیچ منبع موثقی می شنوید و به آنها تکیه می کنید اما بدانید که این تصمیمات ناگهانی و سرسری برای شما دردساز خواهد شد و حتی موجب از دست دادن عزیزان تان می شود. پس در رابطه با دیگران محتاط تر عمل کنید. اگر برای جذب فردی به سمت خودتان تلاش می کنید، حال یک فرصت طلایی است تا خودتان را نشان دهید. از خودتان مطمئن باشید. بدون شک به خواسته هایتان میرسید. رویاهایتان را با افراد مورد اطمینانتان در میان بگذارید تا بعدا نگران نقل قولشان از طرف دیگران نباشید. دل به دریا بزنید و آنچه در سر دارید به زبان بیاورید. حتی اگر از عکس العمل طرف مقابلتان مطمئن نیستید. این کار باعث احساس ناراحتی تان می شود ولی بعدا باعث عمیق تر شدن روابط شما خواهد شد.

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از آن بیرون می‌آیید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پولتان را نخواهید دید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت.   اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی‌ها به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده بر سختی‌ها غلبه کنید. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

آیا به حرف دیگران بیش از نظر خودتان اعتقاد دارید؟ دوست دارید که فیلمی را که دیگران تعریف کرده اند ببینید یا این که دنبال رو فردی باشید که آنها می خواهند؟ با این کار هیچوقت ته دلتان را راضی نخواهید دید، بنابراین بهتر است که راهی را که خود می خواهید دنبال کنید نه حرف های مردم را. شاید با شریک زندگی تان تفاهم نداشته باشید اما دلیلی ندارد که در کنار او خوش نگذرانید. هر فردی عقاید خاص خود را دارد که محترم است، بهتر است به آنها احترام بگذارید. این اواخر سرتان اینقدر شلوغ بوده که از خودتان غافل مانده اید این روزها فرصت خوبیست که این بی توجهی را جبران کنید ،در مورد مطلب پیش آمده اگر طوری برخورد کنید که انگار مسئله مهمی در میان نیست و چشمتان را بر روی واقعیت ها ببندید ناگهان مجبور خواهید شد در برابر خود با حقیقتی تلخ از خواب شیرینتان بیدار شوید پیش از آنکه دیر شود با واقعیت ها روبرو شوید و به شکلی منطقی راه حلی برای آنها بیابید.

زحمتهایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با تلاش بیشتر، دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. مدتی است توجه کافی به همسر یا عشق زندگیتان ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگیتان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگیتان داشته باشید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

زحمتهایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با تلاش بیشتر، دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. مدتی است توجه کافی به همسر یا عشق زندگیتان ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگیتان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگیتان داشته باشید.

انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند،‌ سودی برایتان به دنبال ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسانها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.   ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند،‌ سودی برایتان به دنبال ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسانها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.   ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.

انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند،‌ سودی برایتان به دنبال ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسانها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.   ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

سعی کن از بعضی جنجال‌ها پرهیز کنی. چه لزومی دارد خود را درگیر مسائل و جریاناتی کنی که جز دردسر و ناراحتی سودی برایت ندارد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در آینده نزدیک دچار مشکلات مالی تازه‌ای می‌شوی. باید سعی کنی با اعتماد به نفس اوضاع را تغییر دهی چون تو بهتر از هر کسی می‌دانی که چگونه اختیار اوضاع را بدست بگیری.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند،‌ سودی برایتان به دنبال ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسانها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.   ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.

انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند،‌ سودی برایتان به دنبال ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسانها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.   ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط