فال روزانه چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود.

به گزارش رصد روز، فال روشی برای شناخت آینده است ، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا به نظر شما می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ آیا فال حقیقت دارد؟ کاری که یک فال خوب انجام میدهد روشن ساختن باورهای ماست که در ضمیرناخوداگاه ما پنهان شده و به عبارت دیگر: آینده ای که فال برای ما پیشگویی میکند از ضمیر ناخوداگاه ماست نه سرنوشت ما و فال گیری نوعی کشف درون شماست .

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

ترس از نه شنیدن و سربار دیگران شدن (یا شاید تمایل ما به مستقل بودن)، اغلب ما را از تقاضای کمکی که برای رسیدن به چیز دلخواهمان بدان نیازمندیم بازمی دارد. بهتر است این مسائل برای خودتان حل کنید، چرا که انجام بسیاری از کارهای بزرگ بدون همکاری دیگران ممکن نیست. تقاضای کمک و حمایت کردن، بی شک مهمترین مهارت برای موفقیت است.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روز چهارشنبه 10 آذر

فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

بیشتر، بزرگتر، بهتر و سریعتر، دغدغۀ بسیار از آدمهای در جست وجوی خوشبختی است. اما اگر یاد نگیریم که لحظۀ اکنون را در آغوش گیریم و از آنچه که زندگی به اکنون به ما داده لذت ببریم، نباید امیدی داشته باشیم که در آینده نیز هر چه که رقم خورد ما را خوشحال کند.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

به بیشتر ما یاد داده اند که فارغ از رنج و هزینه ها همواره مقاومت و پایداری کنیم، چرا که هر چه بخواهیم ارزش سخت کار کردن را دارد. اما بعضی وقتها ایثار و مشقتهایمان به چیزی جز نتایج بی خاصیت نمی انجامد و نهایتاً خسته و درمانده می شویم. کسانی که تجربۀ این موارد را داشته اند، درک می کنند که مسیرهای پررنج و غم، پایانهای شاد ندارند. این امر اهمیت اینکه بدانیم چه زمانی تسلیم شویم و چگونه، دو چندان می کند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

معمولاً در جامعۀ ما، خودخواهی مورد سرزنش قرار می گیرد و بی توجهی به خود مورد ستایش. با این وجود، اگر قبل از همه به فکر خودمان نباشیم به شخصی بی فایده در دنیا بدل خواهیم شد. آموختن اینکه به شکلی موثر به خود توجه کنیم، به ما امکان می دهد تا به بهترین شکل در خدمت اهدافی که مشتاقانه در قلبمان داریم باشیم و بدین ترتیب انسانهای بهتری برای دنیا باشیم.

فال روزانه من

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

در بیشتر فرهنگها، داستان این است که اول کار، بعداً پاداش؛ تازه اگر خوش شانس باشیم! ما پیش پیش زحمتمان را می کشیم و به امید پاداش می نشینیم. اما در اغلب موارد نتیجۀ این رویکرد به زندگی، استرس و بدبختی است. داشتن ارادۀ این که شادی و لذت را مستقلاً به زندگیتان بیافزاید، راه خردمندانه ای برای رسیدن به موفقیت حقیقی است.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

به عنوان یک تکنیک متداول به ما یاد داده اند که به حرف پدر و مادرها و سپس به حرف آموزگارانمان گوش کنیم و به خرد درونی خود وقعی نگذاریم. آموختن توجه کردن به راهنمایی های درونی می تواند نقش بزرگی در داشتن یک زندگی شاد ایفا کند. با آموختن اینکه خرد خود را به رسمیت بشناسید و از آن پیروی کند می تواند فواید بسیاری را برایتان به همراه بیاورد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه فردا مهر ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

اکثر ما طوری تعلیم دیده ایم که بیش از آنکه به تمایلات شخصی خود اهمیت دهیم به سعی در راضی نگاه داشتن دیگران داشته باشیم. حتی وقتی که موفق می شویم خود را از انجام کاری که به آن تمایل نداریم خلاص کنیم، باز هم پیش می آید که نسبت به رد درخواست طرفمان احساس گناه می کنیم. اما اشتباه نکنید؛ آموختن نه گفتن و اینکه نسبت به نه گفتن احساس بدی نداشته باشیم، مهارتی ضروری برای داشتن یک زندگی موفق است.

فال روزانه

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

از همان آغاز کودکی که برای زندگی به دیگران وابسته بودیم، به ما یاد داده اند تا مقبولیت در بین دیگران و تایید آنها برایمان ارزشمند باشد. این امر باعث می شود که زمانی که تایید دیگران را دریافت نمی کنیم، دچار ترس شدید شویم. از طرفی ترس از پاسخ رد شنیدن و پس زده شدن بسیاری از ما را از رفتن به دنبال بزرگترین رویاهایمان بازمی دارد. آموختن اینکه حتی اگر دیگران با ما موافق نباشند نیز مشکلی نیست، کلید خوشبختی است.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

هنگامی که با جهان آشنا می شویم، بسیاری از ما برای جلب محبت و تایید دیگران، در تشخیص اینکه دیگران چه می خواهند و اولویت بخشیدن به خواسته های آنان متخصص می شویم. این عادتی نیست که بتواند شما را به شکوفایی شخصی رهنمون سازد. آموختن اینکه چگونه آنچه را حقیقتاً می خواهید را شناسایی کنید و همچنین جرات افتخار کردن به آن را داشته باشید، چیزی نیست که به ما یاد دهند، اما مسلماً برای رسیدن به موفقیت حیاتی است.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

اگر اطراف شما افراد منفی نگر هستند که فقط نیمه خالی لیوان را می بینند جای خالی آن ها را با افراد خوش بین و مثبت عوض کنید چون این افراد حامی شما هستند و شما را برای رسیدن یه اهدافتان کمک می کنند و اگیزه و خوشحالی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

بعضی ها فکر می کنند افرادی که به آرزوهایشان رسیده اند یک شبه و شانسی موفق شده اند ، اما نمی توانید به شانس برای موفقیت تکیه کنید.موفقیت نیازمند زمان و وقف است و باید برای آینده برنامه ریزی کنید.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال چهارشنبه 10 آذر

فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

بسیاری از افراد طرز فکر ثابت دارند و هیچ سعی برای یادگیری یا تغیر نظر ندارند و این طرز فکر کار را برای موفقیت بیشتر آنها سخت می کند چون در گذشته مانده اند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار