فال روزانه چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۲ بهمن  و فال روزانه فردا دوازدهم بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر ا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۲ بهمن  و فال روزانه فردا دوازدهم بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

به دلیل عدم مراقبت‌های لازم دچار مشکل جسمی می‌شوی. باید از روح و جسم خود مراقبت کنی و اجازه ندهی میکروب‌هایی که در همه جا پراکنده‌اند به آنها آسیب برسانند.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

تمام موفقیت ها و خوش شانسی هایی که طی چند ماه گذشته مایه خوشحالی شما شده اند به اندازه کافی به شما آرامش داده اند تا روی علایق معنوی و هنری خود تمرکز کنید. شاید امروز چند غافلگیری خوشایند در انتظار شما باشند. شما امروز با افراد جدیدی دیدار خواهید داشت که با آنها علایق مشترکی دارید. آنچه از آنها یاد می گیرید به رشد و پیشرفت بیشتر شما کمک خواهد کرد. شاید خودتان دلتان بخواهد در سکوت استراحت کنید، اما دیگران از شما انتظار دارند برای آنها هم وقت بگذارید. بیشتر به ورزش های سبک بپردازید و سلامتتان را جدی بگیرید. یک کار نیمه تمام دارید که فکرش کلافه تان کرده، برایش وقت بگذارید و آن را تمام کنید. برای گرفتن یک جواب عجله دارید و دلتان می خواهد زمین و زمان را به هم بدوزید، مراقب باشید رفتاری نشان ندهید که اطرافیان را هم کلافه کنید.

اتفاقی غیرمنتظره در زندگیتان رخ می‌دهد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این اتفاق در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید.  فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج کردنت باشی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شما احساس می کنید که باتری هایتان دارند تمام می شوند. لزومی ندارد دنیا را فتح کنید، کارهای روزمره تان را انجام داده و پس از آن حتما زمانی را به خوش گذرانی با دوستانتان اختصاص دهید تا بتوانید فردا انرژیتان را باز یابید. امروز همراهی دوستان نزدیکتان به شما حال بسیار خوبی خواهد بخشید و احساس خوش شانسی و خوشحالی خواهید کرد و دلتان می خواهد ساعت های زیادی را در کنار آنها بگذرانید. شاید برخی اتفاق های کوچک، مثل فراموش کردن یا گم کردن برخی از وسایلتان برایتان پیش بیایند، اما در کل روز خوبی خواهید داشت. در برابر شخصی که بسیار عصبانی تان کرده سکوت کرده و خودخوری می کنید، سر خودتان را مشغول کنید حالا زمان پاسخگویی نیست وقتش که برسد آنچه لازم است خواهید گفت. وارد شدن در یک معامله نگرانتان کرده. یک جابجایی خواهید داشت از تغییر نترسید. خبری می شنوید آن را به فال نیک بگیرید.

با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کارهای عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

موفقیت و خوش شانسی در رابطه با مسائل مالی در حال حاضر باعث خوشحالی بسیاری در شما شده اند. اعتماد به نفس در وجود شما موج می زند و دوستان خوبتان دورتان را گرفته اند و شاید حتی در محل کار و محیط اطرافتان نیز مورد تایید و تشویق قرار گرفته باشید. با این همه ممکن است چند بدشانسی کوچک در طول روز برایتان پیش بیایند که نباید اجازه دهید حال و هوای خوبتان را بهم بزنند. تکلیف مسئله ای مالی که از مدت ها قبل فکرتان را نگران کرده روشن و مسئله حل خواهد شد. دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا کرده، او سعی می کند تا شما را هم درگیر سازد به کسی اعتماد نکنید و تا می توانید خودتان را از این مسئله دور نگه دارید، رودرواسی را کنار بگذارید.

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. فرصتی برای بهبود روابط کاری در پیش رو دارید، از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیری را در کار و تجارت خود تجربه نمایید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن.

رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز سعی کنید در محل کارتان مواظب حرف هایی که می زنید باید، در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی به وجود بیایند که برایتان دردسر ایجاد خواهند کرد و شاید حتی از حرف هایتان بر علیه خودتان استفاده شود. بهتر است زیاد با بقیه حرف نزنید. حالا که پس از تمام تلاش هایی که کرده اید جای خود را در دنیای اطرافتان پیدا کرده اید، شاید بتوانید دنبال علایق شخصیتان بروید، مثل بازگشت به دانشگاه یا نوشتن یک کتاب باشند. با خیال راحت و سر فرصت تصمیمتان را در این رابطه گرفته و برای آن برنامه ریزی کنید. راستگویی خوب است اما در مورد مسئله ای که پیش آمده تا از شما سوالی پرسیده نشده حرفی نزنید. در مورد نیتتان همچنان نیاز به جستجو و تحقیق دارید. در رابطه عاطفی تان با طرف مقابل به توافق های رضایت بخشی خواهید رسید. گمشده ای را بعد از سالیان طولانی پیدا خواهید کرد.

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. یکی از آشنایان شدیداً به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.   قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کارهایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

پولی که به صورت غیر منتظره به دست آورده اید شما را در رابطه با افزایش دادن دارایی هایتان و یا به دست آوردن سود بیشتر به فکر فرو برده است. شاید به فکر برخی سرمایه گذاری های جدید، به ویژه در زمینه مسکن بیفتید. سعی کنید در تصمیم گیری در این زمینه زیاد عجله نکنید و به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید، هر چقدر که دلتان بخواهد برای انجام این کار وقت خواهید داشت. برای یک زخم کهنه دنبال مسکن های موقت نباشید، مسئله را باید از ریشه حل کنید. از شنیدن خبری اشک شوق می ریزید. بعد از چند سال تلاش مداوم اکنون وقت استراحت و لذت بردن است، حالا شما فرصت کافی برای شروع کردن کار یا حرفه ای که از مدت ها پیش در فکرتان بوده دارید، از این فرصت استفاده کنید.

روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت شما به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری انجام دهید که مو لای درز آن نرود. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید.  تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگیتان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگیتان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

از تحریک کردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با کسی که تجربه بیشتری دارد مشورت کنی.

شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما آنقدر از خودتان مطمئن هستید که شاید حتی به راه اندازی یک کسب و کار تازه فکر کنید. در حال حاضر شراکت با دیگران احتمال موفقیت شما را به طور جدی افزایش خواهد داد. امروز همچنین این فرصت را خواهید داشت که به آنهایی که برایتان بیش از هر کس دیگری ارزش و اهمیت دارند، از جمله خانواده و عشقتان بیش از قبل نزدیک شوید. اگر هنوز وارد یک رابطه عاطفی نشده اید، به احتمال زیاد به زودی نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. وقت بیشتری را با دوستان بگذرانید. برای شروع یک رابطه عاطفی جدید بهتر است کمی صبر کنید. اگر مجرد هستید این روزها بهتر است آخرین نگرانی تان در رابطه با عشق و عاشقی باشد. اگر در رابطه ای عاطفی هستید در مقابل ناملایمات صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید. مسافری عزیز در راه دارید.

انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندیهای خود بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌ای‌، راه به جایی نمی‌برید و از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگیتان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌ زندگیتان پی ببرید. اهمیت زیادی به اطرافیان می‌دهید و این رویکرد باعث شده گاهی اوقات قول‌هایی به آشنایان بدهید که از انجام آنها ناتوان هستید، امروز اگر این روحیه را کنار نگذارید در آینده کار دست خودتان خواهید داد. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.




فال روزانه مهر

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

موفقیت هایی که به تازگی به دست اورده اید باعث نشده اند که خیالتان راحت شود و فکر کنید که می توانید با خیال راحت سر جایتان بنشینید و احساس می کنید که باید حتی سخت تر از قبل تلاش کنید. امروز نیز زمان زیادی را صرف فکر کردن به این موضوع خواهید کرد که چگونه می توانید از گزینه های که پیش رویتان قرار گرفته اند استفاده کرده و موقعیت اقتصادی و اجتماعی خود را بهبود ببخشید. مواظب باشید در هنگام فکر کردن به این مسئله دچار خوش خیالی نشوید و واقعیت هایی که اتفاقا اهمیت زیادی نیز دارند را نادیده نگیرید. فکری که به ذهنتان رسیده یا چیزی که می خواهید با سماجت تمام به دست خواهید آورد. از دیدن شخصی بسیار خوشحال خواهید شد. گرهی سخت خود به خود باز می شود طوری که باورتان نمی شود. خرید کوچکی برای خودتان یا شخصی عزیز خواهید کرد انجام یک کار خیر ختم به اتفاق خوبی برای شما می شود.

سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. امروز از آن روزهاست که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار خانواده پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.  روز آرامی را سپری خواهید کرد و مشکلی سر راهتان قرار نمی‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از آرامش را پشت سر بگذارید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

به صداقت فکر کنید و صادق باشید. افکار منفی شما بجز این که روابط شما را سست و ضعیف کند هیچ شم دیگری ندارد و این همه حقیقت است. تا روز خیانت زمان زیادی مانده و لازم است از حالا به فکر آن باشید. ? شاید هم کسی به شما خیانت نکند. ?

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما معمولا طرفدار اعتدال و انصاف در رفتار هستید، اما امروز تمایلتان به از جان گذشتگی برای دیگران بیش از هر وقت دیگری است. شما در حال حاضر ترجیح می دهید به جای این که روی انجام کارهایتان تمرکز کنید وقتتان را برای خدمت به دیگران صرف کنید، اما اگر به این رفتار فداکارانه ادامه دهید در پایان روز به مشکل برخواهید خورد. سعی کنید مرز بین خدمت به دیگران و قربانی کردن خودتان را تشخیص دهید و خواه پول یا وقتتان باشد و خواه انرژی و احساستان، تنها از چیزی به دیگران بخشید که خودتان به آن نیاز ندارید. در مورد مسئله ای امیدتان ناامید می شود، کمی صبور تر باشید. دیدن عکسی خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. در مورد یک پیشنهاد کاری بر سر دوراهی قرار می گیرد. شنیدن خبری بسیار متعجبتان می کند، دست پاچه نشوید و عکس العملی نشان ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید.  اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید.  همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ممکن است تغییرات و پیشرفت هایی که در زندگیتان ایجاد شده اند باعث شوند افرادی به دیدن شما بیایند و خوشحالی در فضای خانه تان موج می زند. شاید حتی یک مهمانی یا دورهمی برگزار کنید و شادیتان را با دیگران شریک شوید. این موضوع وقتتان را خیلی خواهد گرفت، اما انرژی مثبت زیادی را نیز به شما منتقل خواهد کرد. از این روز زیبا و شانسی که به شما روی آورده است نهایت استفاده را ببرید. شخصی در اطرافتان بسیار مرموز و محافظه کار است، بهتر است با او بسیار با احتیاط رفتار کنید و از برنامه های آینده تان با او صحبت نکنید. شما اهداف و خواسته واقعی او را نمی دانید. در مورد یک مسئله کاری احساس غرور می کنید اما اگر نتوانید در مورد تصمیمتان مصمم باشید به مشکل بر خواهید خورد.

غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. یکی از دوستان یا آشنایان، توقع‌های بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقع‌های نابه‌جای ایشان را ندارید.   امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که درک کاملی نسبت به مشکلات شما دارد و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای برداشتن مشکلات از روی دوش شما انجام خواهد داد.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

خبرهای خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

نباید از سلامتی‌ات غافل باشی. استفاده از نوشیدنی‌های مفید و قرار نگرفتن در محیط‌ها یا جمع‌های پرتنش می‌تونه به تو آرامش بده و این بخشی از سلامتیه.

پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی خواب آلود و بی حوصله هسید، اما در ادامه روز ذهنتان درگیر مسائل اقتصادی شده و به طور جدی به دنبال راهی برای بهبود بخشیدن به وضعیت مالی خود خواهید بود و به همین منظور تحقیقات زیادی انجام خواهید داد. جستجو کردن برای یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده ای بهتر کاری قابل تحسین است، اما به شرط آن که باعث نشود کارهای اصلیتان را کنار گذاشته و تأثیری که فعالیت های زمان حالتان روی رفاه آینده تان می توانند داشته باشند را نادیده بگیرید. این روزها در رابطه عاطفی تان دچار احساسی چندگانه شده اید، بهتر است تکلیف این احساس را هرچه زودتر روشن کنید. در مورد یک مسئله ی کاری همه تخم مرغ ها را در یک شانه نچینید. در مورد مسئله ای بیش از حد کنجکاوی و پرس و جو نکنید به دردسر میافتیدT این مسئله به شما مربوط نیست.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالیتان را در آینده افزایش دهید. به مهمانی دعوت می‌شوید. این دعوت را پذیرا باشید و مطمئن باشید در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد.  روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندیهای خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان دائم به کارهایتان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوریتان را فراهم کرده‌ است.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

کم بودن پیشرفت شما باعث شده است که بخواهید بیشتر و بیشتر فشار وارد کرده و به سمت جلو پیش بروید، اما امروز این طور به نظر می رسد که بی آن که هیچ حرکتی در کار باشد، فقط چرخ هایتان دارند می چرخند و شما دارید خودتان را خسته می کنید. مسیری که شما دارید طی می کنید به خاطر مشکلات و ناهمواری های به ظاهر کوچک و بی اهمیت خیلی پیچیده تر از آنی شده است که انتظارش را داشته اید. بر خلاف آن چه خودتان فکر می کنید، قلبتان چیزهایی را می داند که ذهنتان نمی تواند درک کند. برای شروع کاری دائم امروز و فردا می کنید، تصمیمی جدی بگیرید و شروع کنید و بهانه نیاورید زمان را از دست می دهید. رفتار شخصی شما را وادار به فکر می کند. یک معامله آن طور که توقع دارید پیش نمی رود کمی صبر کنید. اوضاع از آنچه که فکر می کنید بهتر خواهد شد.

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبتتان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ )

عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز شما در تمام طول روز خوشحال خواهید بود. شما در حال حاضر می توانید اهدافتان را دنبال کنید که پیش از این هرگز قادر به انجام آنها نبوده اید. امروز شما همچنین از جذابیت ویژه ای برخوردار هستید حتی فرصت این که بتوانید نیمه گمشده تان را پیدا کنید برای شما فراهم است. اگر همه چیز آنقدر خوب به نظر می رسد که برایتان قابل باور نیست خودتان را نیشگون بگیرید تا از این که بیدار هستید اطمینان پیدا کنید. قرار نیست زندگی همیشه سخت و بی رحم باشد، گاهی جادوی قدرت خداوند را در کوچک ترین چیزها هم می شد دید. با گفتن یک حرف در جمعی نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم ناراحتی ایجاد خواهید کرد. در مورد یک گره مالی نگرانی نداشته باشید و بیشتر تمرکزتان روی کار و فعالیت های اخیرتان باشد. امکان دوری موقت به خاطر یک سفر کاری وجود دارد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که غافلگیرتان می کند.

میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی میفتید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار