فال روزانه چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

 فال روزانه چهارشنبه 16 اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد 16 اسفندماه و فال روزانه فردا شانزدهم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۶ اسفندماه و فال روزانه فردا شانزدهم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

امر خیری برای خانواده‌ای نزدیک در پیش است که به زودی خبرش به تو می‌رسد و از این بابت خوشحال خواهی شد.

حتما به طور منظم ورزش کن و هر روز حداقل ۱۵ دقیقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقیم نور خورشید قرار بده.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

تصور می کنید که در مه گیر افتاده اید. همه چیز برایتان گنگ و مبهم است. اما به جای این که در این شرایط به اطراف بدوید، بهتر است که آرام آرام و با احتیاط قدم بردارید. در غیر این صورت گیج تر خواهید شد. اطلاعاتی به دست تان می رسد که منبع موثقی ندارد. به همین دلیل اگر می خواهید که تصمیمات تان را بر آن اساس بگیرید، بهتر است که قبل از هر کاری، از صحت آن اطمینان حاصل کنید. فردی به فکر برقراری ارتباط با شماست. کمی انعطاف پذیرتر باشید تا او هم به راحتی حرف هایش را به شما بزند. فکری در سر دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، .از اینکه دیگران به شما بخندند واهمه نکنید.پیش از هر اقدامی آن را بر روی کاغذ بنویسید.این مطلب نباید برایتان مهم باشد که دیگران در مورد شما چی فکر می کنند.برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. قولی به کسی داده اید که حالا علاقه ای به انجامش ندارید روی حرفی که زده اید بایستید و کار را تمام کنید.

با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد هنگفتی داشته باشد. با یکی از آشنایان که مدت‌هاست خبری از وی نداشتید، ملاقات می‌کنید. دیدارها را تازه کنید و با هم‌صحبتی با این رفیق دیرینه به آرامش برسید. توقع‌های بی‌جایی از دوستان و آشنایان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای اطرافیان به دنبال ندارد. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید.  روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید. فردی رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده کن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز کن.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

دلواپسی هایی که دارید، به زودی تمام می شوند و شما بار دیگر آرامش را تجربه خواهید کرد. اگر چه مسایلی برایتان پیش می آید که باب میل تان نیست اما دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد، بهتر است که از آنها به عنوان نشانه ای برای ادامه مسیر استفاده کنید. در مورد موضوعی دودل هستید. دید مثبتی داشته باشید و به راهتان ادامه دهید. رابطه عاطفی تان دچار نوساناتی شده است، اگر چه ناامید هستید اما به زودی امیدتان را به دست می آورید  بار دیگر ای عاشقانه را تجربه خواهید کرد.  گاهی بین واقعیت تا حقیقت فاصله زیادی وجود دارد. واقع گرا باشید و رویایی زندگی نکنید. در وجود انسان قابلیت های خارق العاده ای به ودیعه گذاشته شده است، این استعدادها باید کشف و شکوفا شوند. با خودتان خلوت کنید و زندگی و کاری که به آن مشغول هستید را مرور کنید، ببینید دلتان می خواهد در این دنیا چکار بکنید. شما یک بار زندگی می کنید.

به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک ‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک ‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر کند.

یک مشکل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد کرد. سعی کن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید کاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی کنی آنرا برطرف سازی.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

راهی که مدت ها در پیش گرفته اید و برای آن زمان گذاشته و اعتماد به نفس و امید زیادی به آن داشته اید، ناگهان متوقف می شود. اما این بدین معنی نیست که تمام اهداف تان نقش بر آب شده است، بلکه نشانه این است که شما باید سخت تر از قبل برای این کار تلاش کنید و انرژی بگذارید. شاید نتیجه ای که می گیرید نیز مطلوب تر باشد. اگر مشکلی میان شما و شریک زندگی تان بوجود آمده، بهتر است که برای مدتی از هم فاصله بگیرید تا شرایط آرام تر شود. کار دادگاهی تان همچنان به درازا می کشد طرف مقابلتان نمی خواهد به سادگی کوتاه بیاید اگر می توانید تا فرصت هست از راه دوستی با او وارد صحبت شوید . پیشنهادی باید بدهید تردید نکنید و نگران نباشید در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست !!! شما از موسیقی لذت می برید نقش آن را در زندگی تان پر رنگ تر کنید.

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند.  دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روحیه خود را حفظ کنید. اتفاق ناگواری در چند روز آینده رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق شما را از هدفهایتان در زندگی دور کند. راه خود را دنبال کنید و سکان زندگیتان را در اختیار بگیرید. قرار است کار هیجان‌انگیز و جذابی را برای همسر یا عشق ‌زندگیتان انجام دهید، مطمئن باشید عشق‌ زندگیتان از انجام این کار در کنار شما لذت می‌برد و لحظه‌های شادی را تجربه خواهد کرد.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر مجرد هستید، در محیط کار فردی را می بینید که به او احساس نزدیکی می کنید و دوست دارید که رابطه تان را با او ادامه دهید. اما باید بگوییم که هیجان زده نشوید و از همین حالا برای آینده تان برنامه ریزی نکنید. شما باید وقت کافی برای شناخت یکدیگر بگذارید سپس عاقلانه به آینده تان بیاندیشید. این روزها بی حوصله تر از قبل شده اید اما فعالیت بدنی می تواند انرژی رفته را به شما باز گرداند. اگر از خانواده خود دور هستید، امروز با پیامی یا زنگی به آنها نشان دهید که چقدر برایتان عزیزند. با گذشت و صمیمی باشید تا دیگران هم با شما چنین رفتاری داشته باشند، از شریک زندگی خود کمتر انتقاد کنید. در محیط خانواده از جر و بحث کردن بپرهیزید در زمینه شغلی هنوز مشکلاتی وجود دارد اما به موقع برطرف خواهد شد. به طور ناگهانی درآمدتان افزایش می یابد سعی کنید تا دچار روزمرگی نشوید.

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام‌ دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. روحیه کم‌ حوصله‌ای دارید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.  بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

ممکن است کمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌کند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به مرحله ای رسیده اید که خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید تا شما را به هر کجایی که دوست دارد، ببرد. از تلاش های بیهوده خسته اید و می خواهید کمی بی تفاوت تنها به مناظر اطراف تان بنگرید. اما امروز روزی نیست که بیکار بنشینید. یکی از نزدیک ترین های زندگی تان به کمک شما احتیاج دارد و شما باید برای او دست به کار شوید. نتیجه ای که می گیرید نه تنها برای او، بلکه برای شما نیز مثبت و مفید خواهد بود پس در این کار خیر شک نکنید. رابطه عشقی که یک بار به نقطه آخر رسیده دیگر تمام شده است سعی نکنید دوباره آن را شروع کنید؛ گذشت زمان و تغییر محیط اطرافتان می تواند شانس دیگری جلوی پایتان بگذارد. به زودی نا خواسته درگیر مسئله ای می شوید که رها شدن از آن بسیار سخت خواهد بود، تا فرصت دارید حواستان را جمع کنید و از مهلکه بگریزید.نسبت به محیط اطرافتان واقع بین باشید.

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید.  زندگی را جدی نمی‌گیرید و کارهای مهم را با سهل‌انگاری انجام می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی غیر از شکست و سرخوردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز رویکردی جدی به زندگی داشته باشید و به اطرافیان ثابت نمایید که با زندگی شوخی ندارید. یکی از آشنایان به راهنمایی شما نیاز دارد، در اولین فرصت پای صحبت این فرد بنشینید و ایشان را از مشورت‌های خود دریغ نکنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که  سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید.  کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

خشم و عصبانیت تو نه تنها به درست شدن مسائل پیچیده کمکی نمی‌کند، بلکه آن را به معضل و مشکل بزرگتری تبدیل خواهد کرد. شاید یک مسافرت و دوری از مشکلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتوانی بهتر و درست‌تر تصمیم بگیری.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

دوست دارید که احساسات تان را بیان کنید اما نمی توانید. شما به فردی علاقمند شده اید و دوست دارید که به او نزدیک شوید اما محدودیت هایی دارید که مانع شما می شوند. اگر خجالت را کنار بگذارید و خود واقعی تان را نشان دهید، همه چیز به بهترین شکل ممکن برایتان اتفاق می افتد. از دست فردی در محیط کار دلخور هستید. این دلگیری شما سوتفاهمی بیش نیست، پس آن را به زبان آورید تا این کدورت ها هر چه سریع تر تمام شوند، در غیر این صورت به نفع شما و موقعیت تان نخواهد بود.  بزرگترین درس را زمانی یاد می گیرید که اوضاع زندگی آشفته باشد، دوستانتان را در شرایط سخت زندگی می توانید بشناسید، در تصمیم‌گیری های مهم زندگیتان ‌بینید چه کسی به شما دست یاری داده است، این درس را دائم تکرار نکنید او را هم از دست می دهید. برای رسیدن به تغییر کوچکی که‌ دنبالش هستید از همین امروز دست به کار شوید که فردا دیر است. دوستان جدیدی به سراغتان می آیند.

در آینده‌ای نزدیک رهسپار سفری خواهید شد و در این سفر حسابی به شما خوش می‌گذرد. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد.  برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. میان شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد شده و مدتی است که از این فرد خبری ندارید. امروز این دلخوری را پایان دهید و دیدارها را تازه کنید. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سرورویتان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. احساس می‌‌کنید اطرافیان همانند سابق هوای شما را ندارند، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز اطرافیان حساب تحویلتان می‌گیرند. لطف دوستان و آشنایان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت اطرافیان را جبران کنید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز رویاها به کمک تان می آیند تا کارهای خود را خلاقانه تر از قبل پیش ببرید. به عنوان مثال در برقراری ارتباط با فردی به مشکل برخورده اید اما امروز راهی برای آن پیدا خواهید کرد. دچار این تردید هستید که زمانی برای برآورده کردن آرزوها و اهداف تان ندارید. به جای غصه خوردن، بهتر است که اهداف بلند و کوتاه مدت خود را روی کاغذی بنویسید و پله پله قدم بردارید. عجله در این کار می تواند به ضررتان تمام شود. در اواخر امروز خبری می شنوید که هیجان زده تان خواهد کرد، منتظر آن باشید. دنیا ارزش این همه خودخوری و رنج را ندارد، برای چند دقیقه ای آرام بنشینید و به آنچه که در چند سال اخیر اتفاق افتاده خوب فکر کنید. خودتان را در غم دنیا غرق نکنید این نیز بگذرد. در حفظ سلامتی خود بیشتر بکوشید زندگی نسبتا راحتی دارید و صمیمیت در خانه تان وجود دارد شاکر باشید. رابطه ی دوستانه ای را خراب کرده اید و مقصر شمایید.

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. به لحاظ مالی با خرج‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌ و‌ کتاب‌هایتان باشید. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌هاست. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. زندگی را جدی نمی‌‌گیرید و برنامه‌ای دقیق و کارآمد برای آینده ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد جدیت بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و برنامه‌‌ای منظم برای دستیابی به هدفهایتان آماده کنید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

بعضی از مشکلات امروز تو نتیجه خطاهای گذشته است. زا قدیم گفته‌اند ?خودکرده را تدبیر نیست?. باید از این خطاها درس گرفت و راهی را انتخاب کرد که دیگر هرگز این خطاها تکرار نشود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید با یک برنامه‌ریزی درست و نوشتن خواسته‌هایت پولت را خرج کنی و گرنه بعدا از هزینه‌تراشی بی‌مورد خودت پشیمان خواهی شد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

موفقیت های اخیرتان منجر به افزایش درآمد و به تبع سبک زندگی تان خواهد شد. اگر چه در این شرایط دچار تردید هستید که کدام راه را انتخاب کنید اما لازم نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید، احتیاجی به تغییر روش نیست، همین که نکات مثبت و منفی جوانب را روی کاغذ بنویسید، ساده تر می توانید انتخاب هایتان را انجام دهید. برای تصمیم گیری نهایی نیز عجله نکنید. به زودی موقعیتی برایتان اتفاق می افتد که بهتر است آن را دو دستی بچسبید. گاهی اوقات در کارهایتان خلاقیت نشان می دهید اما پی هیچ کاری را درست نمی گیرید. شبها دیر خوابیدن و صبح ها دیر از خواب بیدار شدن راه درست زندگی نیست. برای انجام هر کاری نیاز به سفارش دیگران ندارید، یاد بگیرید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام بدهید، اعتماد به نفس داشته باشید. طرف مقابلتان شما را دوست دارد زیرا منافع شما با او پیوند خورده است، بهتر است هوشیار باشید.

روز شلوغی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کارها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید.  با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، روز شما بدون اینکه کار خاصی انجام دهید به پایان می‌رسد. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با اطرافیان درمیان گذاشته، به همین دلیل مدتی است که اطرافیان رفتار خوبی با شما ندارند. دراولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فشار زیادی رویتان است و استرس زیادی دارید که قادر به تحمل آن نیستید. آنقدر در مورد کارهایتان نگران هستید که حتی حاضر نیستید زمانی را به استراحت اختصاص دهید. اما یادتان باشد که سلامت شما مهمترین چیز است. تا سلامتی و انرژی لازم را نداشته باشید، نمی توانید از نتیجه کارهایتان لذت ببرید. بنابراین قدم هایتان را آهسته و پیوسته بردارید. هر روز نیز زمانی را به استراحت و آرامش جسم و روح تان بگذرانید تا زندگی تان روال عادی خود را در پیش گیرد. صادقانه با خودتان خلوت کنید و ببینید چرا در حق کسی که شما را اینقدر خالصانه دوست دارد بی انصافی می کنید او با شما یکرنگ است اما ذهنیت منفی شما هر کار او را غیر قابل قبول به نظر می آورد، اگر می خواهید زندگی تان تداوم داشته باشد تغییر روش بدهید. از هوش سرشاری برخوردارید متاسفانه از این استعداد خدادادی کم استفاده می کنید، کمی پیگیرتر باشید.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی‌ها به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده بر سختی‌ها غلبه کنید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و آشنایان وجود دارد. به صلاح شما نیست که این سوء‌تفاهم را ادامه دهید و در اولین فرصت از در دوستی و صلح با دوستان وارد شوید. قبل از اینکه رابطه شما با همسر یا عشق زندگی‌تان تیره‌و‌تار شود، فکری به حال این رابطه بردارید و کدورت‌ها را کنار بگذارید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی‌ها به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده بر سختی‌ها غلبه کنید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و آشنایان وجود دارد. به صلاح شما نیست که این سوء‌تفاهم را ادامه دهید و در اولین فرصت از در دوستی و صلح با دوستان وارد شوید. قبل از اینکه رابطه شما با همسر یا عشق زندگی‌تان تیره‌و‌تار شود، فکری به حال این رابطه بردارید و کدورت‌ها را کنار بگذارید.

 از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. در غیر این صورت دامنه دوستان شما روزبه‌روز کوچک‌تر می شود. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.  شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز برای شما سنگ تمام می‌گذارد و غرق محبتتان می‌کند. این رفتار را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگی‌تان را جبران کنید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر چه از دور زندگی تان خوب و ایده آل است اما شما خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید که دیگران از آن بی خبرند و این موضوع شما را می ترساند. البته این ترس موقتی است، با گذشت زمان خواهید دید که این مشکلات برای هر کسی ممکن است بوجود آید و این شمایید که آنها را بزرگ کرده اید. از نظرات دیگران بی تفاوت نگذرید. آنها می توانند ایده های خوبی به شما دهند زیرا زندگی را از زاویه دیگری می بینند. بنابراین انعطاف پذیری خود را بالا ببرید. از زمان ها و فرصتتان به طرز هوشمندانه ای بهره بگیرید و بکوشید تا وقت را بیهوده از دست ندهید، اگر احساس می کنید که راهی را به خطا رفته اید تغییر مسیر بدهید، اگر شکست را قبول کنید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کنید به خواسته تان می رسید. از موقعیت کاری خودتان راضی نیستید بیهوده امروز و فردا نکنید همه جنبه ها را در نظر بگیرید و همین امروز آستین هایتان را بالا بزنید.

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. کاری مهمی برای شما پیش می‌آید. این کار را جدی بگیرید و تمام تلاش خود را برای انجام آن به خرج دهید. این کار مهم در آینده جایگاه ویژه‌ای در کارنامه زندگی شما ایجاد خواهد کرد. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ )

سعی کن از بعضی جنجال‌ها پرهیز کنی. چه لزومی دارد خود را درگیر مسائل و جریاناتی کنی که جز دردسر و ناراحتی سودی برایت ندارد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در آینده نزدیک دچار مشکلات مالی تازه‌ای می‌شوی. باید سعی کنی با اعتماد به نفس اوضاع را تغییر دهی چون تو بهتر از هر کسی می‌دانی که چگونه اختیار اوضاع را بدست بگیری.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

کاری را باید انجام دهید اما استرس دارید. نگران نباشید، درهای زیادی به رویتان باز است که به راحتی می توانید از آنها گذر کنید. اگر چه در ابتدا کمی گیج به نظر می رسید اما با کمی تمرکز و اندیشیدن، صلاح کار خود را خواهید یافت. اگر به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر احساس می کنید که کاری که در حال انجام آن اید، کسل کننده است، به جای این که به طور کامل دور آن را خط بکشید، به دنبال راهی برای ایجاد خلاقیت در آن باشید.  بسیار حساس هستید در انتظار کسی هستید ولی باید بدانید که این وصال به سادگی صورت نمی گیرد برای خودتان هدفی تعیین کرده اید اما بر خلاف جهت هدفتان حرکت می کنید یا گاهی آنقدر تنبلی می کنید که کارها نیمه کاره رها می شود. ولخرجی آدمی را به کارهای بیهوده وا می دارد. این اواخر گاهی بد پیله می شوید، دشمنی و عداوت را کنار بگذارید و سعی کنید مدتی بی تفاوت بمانید.

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذرانید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.   اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه به توجه شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای وی انجام دهید و عشق خود را به ایشان ثابت کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط