فال روزانه چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۶ فروردین ماه و فال روزانه فردا شانزدهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۶ فروردین ماه و فال روزانه فردا شانزدهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

بعضی از دوستان به یکباره راه خود را عوض می‌کنند و تو را دچار حیرت و شگفتی می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که باید در بعضی از قضاوت‌های خود تجدید نظر کنی.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

با خوش‌بینی، تلاش و اعتماد به نفس می‌توانی بحران مالی که در آینده نزدیک به سراغت می‌آید خنثی کنی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اگر چه فکر می کنید که رابطه تان به بن بست رسیده اما ناگهان معجزه ای رخ داده و همه چیز از این رو به آن رو می شود. از این فرصت استفاده کنید و اخلاق های بدتان را کنار بگذارید. شاید این فرصت هیچگاه برایتان رخ ندهد. امروز در موقعیت بالایی قرار گرفته و تمام شرایط خطرناک را پشت سر گذاشته اید پس ذهن خود را با نگرانی های بی مورد درگیر نکنید. به جای آن تمرکزتان را روی موضوعات مهمتر بگذارید. به زودی از طریق یکی از دوستان تان سورپرایز می شوید. نسبت به دوستانتان توجه بیشتری به خرج بدهید. بزودی به یک دورهمی و یا میهمانی دعوت می شوید که این دعوت را رد می کنید و نمیروید. از شخصی که دائم درحال ایراد گرفتن از دیگران است دوری کنید و اجازه ندهید از شما هم ایراد بگیرد، نظرتان را محترمانه اما صریح به او بگویید.

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. مضطرب هستید و احساس نگرانی می‌‌کنید. با این حال مطمئن باشید جایی برای نگرانی وجود ندارد. غصه‌ها را کنار بگذارید و به جای ناراحتی برای گذشته، در لحظه زندگی کنید.  یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالیتان افزایش پیدا کند.  اجازه ندهید دلخوری‌های خانوادگی ریشه‌دار شود. در اولین فرصت اعضای خانواده را دور هم جمع کنید و بین اهل منزل صلح‌‌و‌صفا برقرار نمایید.   کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید.  فکری برای افزایش درآمد به ذهنتان می‌‌رسد. این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید.  امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید شنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شد و از آنها آموخت. باید راههای تازه‌ای را کشف و تجربه کرد. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز تصمیم گرفته اید که روز خوبی را برای خودتان رقم بزنید. بالاخره روزی که انتظارش را می کشید به سر آمد و احساسات شما به ثبات خود رسیده است. حال که به مقصد رسیدید، از چرخ و فلک زندگی تان پایین بیایید و کمی استراحت کنید. قدم بزنید و از آرامشی که در اطراف تان پراکنده است لذت ببرید. البته این را هم بگوییم که غرق شدن در تخیلات هم حدی دارد. پس هر چه سریعتر خودتان را به دنیای واقعی برگردانید. آنچه در رابطه عاطفی جستجو می کنید، امروز بیرون از خانه برایتان اتفاق خواهد افتاد. مسائل مالی این روزها به شدت فکرتان را مشغول و آرامش را از شما گرفته، خودتان را سرزنش نکنید مقصر این اوضاع شما نیستید. شخصی که به تازگی پا به خانواده گذاشته با خودش خیر و برکت می آورد. از شخصی درخواستی دارید که بهتر است روی انتخاب کلماتتان بیشتر دقت کنید.

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید.  روحیه خلاقی دارید، اما مدتی است که از خلاقیت دست کشیده‌اید و مانند سابق ایده‌پردازی نمی‌کنید. در آینده‌ای نزدیک فکری خلاقا‌نه به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و از خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

حتی‌الامکان از بحث و جدل بی‌فایده با او دوری کن چون سرانجام این دوستی روشن نیست و تو با بحث و جنجال فقط عمر خود را هدر می‌دهی. بهتر است به فکر آینده‌ات باشی.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

مشکلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید که تو را عصبی و پرخاشگر می‌کند. باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و بکوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشکل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فکر برنامه‌های آینده‌ات باشی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعدازظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید.  از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. به مهمانی دعوت می‌شوید. این دعوت را پذیرا باشید و مطمئن باشید در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. با شرایط مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق ‌زندگیتان روبه‌رو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

یک سهل‌انگاری کوچک مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد کرد. در این میان نمی‌توان کسی را مقصر معرفی کرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

دوست دارید که به اطراف تان کنترل داشته باشید و حتی دوست دارید که از نظرات دیگران در هر زمینه ای نیز آگاهی یابید. اما حواس تان باشد که در این کار زیاده روی نکنید زیرا ممکن است که موجب ناراحتی یا سوتفاهم شود. بهتر است که امروز را در خانه بگذرانید. اگر در خانه نیز با کسی بحث تان شد، سکوت اختیار کنید. در پایان شب تمام حقایق به نفع شما بر ملا خواهد شد. دوستی با شما تماس می گیرد و شما را به یک میهمانی دعوت می کند. رفتن به این میهمانی اتفاقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. گاهی لازم است به ندای درون خود توجه کنید و اطمینان داشته باشید که شما را همیشه به مسیر درست هدایت می‌کند. صریح و واضح صحبت کنید چراکه صراحت می تواند عدم تمرکز شما را از بین ببرد و راهگشا و قانع کننده باشد. برای رسیدن به نیتتان باید از چند مرحله بگذرید.

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. به مهمانی دعوت می‌شوید. این دعوت را پذیرا باشید و مطمئن باشید در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. با شرایط مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق ‌زندگیتان روبه‌رو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

امروز یک روز رویایی خواهد بود. از آن روزهایی که تو می‌توانی به آرزوهایت برسی. دستی از غیب برنامه‌ریزی کرده است تا تو در این روز موفقیت مهمی را بدست آوری.

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

ورزش باید مستمر و منظم باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. سلامتی مهمترین موضوعی است که این روزها ذهن تو را به خود مشغول می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش باید این سلامتی را تضمین کرد.

پولی دریافت می‌کنی که باید از ولخرجی آن جدا پرهیز کرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنکه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

در حال کار کردن روی پروژه بزرگی هستید که انرژی زیادی از شما می گیرد. به جای تمرکز روی اهداف بلند مدت، بهتر است که فعلا تمرکزتان را روی کارهای فعلی بگذارید. در هر شرایطی آرامش تان را حفظ کنید و در حین کار به خودتان استراحت دهید. امروز ممکن است که خیلی وقت برای صحبت با عشق زندگی تان را نداشته باشید اما نگران نباشید زیرا که او شما را درک خواهد کرد. امروز یکی از رویاهایتان به واقعیت تبدیل می شود و شما به خود و توانایی هایتان افتخار خواهید کرد. این روزها ممکن است وضعیت مالی‌تان اجازه ندهد که مهربانی شما مالی باشد، یادتان باشد همیشه راه‌های دیگری برای کمک کردن وجود دارد. شخصی که در انجام کاری به او کمک کرده بودید از شما به بهترین شکل ممکن تشکر و قدردانی می کند. عجله را کنار بگذارید.

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند.  از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تاره کنید. تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد.   یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتکار بیشتر کار کنی تا به ثبات مالی برسی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

مرداد از این که امروز برخی ها شما را از مسیر درست تان منحرف کنند، دلخور و غافلگیر نشوید. آنها دوست دارند که احساس قدرت کنند اما این کارشان نباید مانع از ادامه مسیر شما شود. سعی کنید که تنها بر راه پیش رویتان تمرکز کنید. شما در رابطه عاطفی خود به یک دو راهی رسیده اید. از آنجا که از ارزش ها و اولویت های زندگی تان آگاهید، بی شک می توانید به کمک دیگران بهترین تصمیم را بگیرید. شنا کردن در اعماق آب گاهی از سطح آن لذت بخش تر است. تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود در کنار خانواده لذت ببرید. از خیال پردازی دست بردارید و واقع بینانه‌تر به زندگی نگاه کنید. حقیقت را پنهان نکنید، با بیان آن وجودتان آرامش می یابد. بدون فکر کردن، گفتن حرفی اوضاع را در محیط کار برایتان پیچیده می کند.

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرجهایتان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. کار مهمی باید انجام دهید، اما مدتی است که انجام این کار را به آینده واگذار می‌کنید. اجازه ندهید انجام این کار بیش‌از‌حد ذهن شما را به خود مشغول کند. با اطرافیان مشورت کنید و برای انجام این کار آستین بالا بزنید.  کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.




فال روزانه مهر

این گذشته آزاردهنده را باید به دریا ریخت. به جای فکر کردن به آن باید به آینده فکر کرد.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

یکی از ترفندهای شما برای رهایی از مشکلات، خیال پردازی است. زمانی که از دنیای واقعی ناامید می شوید، جهان رویاست که شما را نجات می دهد. این روش خوب اما همیشه کارساز نیست. گاهی شما باید با واقعیت روبه رو شوید و آن را بپذیرید تا بتوانید سختی های آن را پشت سر گذاشته و درس بگیرید. برای یکی از دوستان تان خبر خوبی دارید اما ترجیح می دهید که تا به طور کامل از آن مطمئن نشدید، آن را فاش نکنید. به زودی از حقیقت امر باخبر و این شادی را جشن خواهید گرفت. شخصی با گفتن حرف‌هایی شما را ناامید و خسته می‌کند، این شخص را از خودتان دور کنید. کمی استراحت کنید و امور را به دست دیگران بسپارید. در مورد یک مشکل کاری به خاطر داشته باشید هرچقدر بی تفاوت‌تر و آرامتر باشید بیشتر موفق خواهید شد.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق ممکن است در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر برسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد.  امروز بخت با شما یار است و اتفاق‌های فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

از کسانی که ظاهری زیبا و باطنی پر از کینه و مرض دارند باید دوری کرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یک نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود که باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

تنها کاری که امروز باید انجام دهید استراحت است. بر جایی بنشینید و از محیط اطراف و آدمهایی که از کنارتان می گذرند، لذت ببرید. به علاوه، شما باید جواب یک سوال مهمی را بدهید که احتیاج به فکر کردن دارد. با این کار می توانید ذهن تان را برای تصمیم گیری آماده کنید. در مورد روابط عواطفی اخیرا ذهن تان درگیر است و مدام از این موضوع به آن موضوع می پرید، اما آنچه شما باید در حال حاضر روی آن تمرکز کنید ثبات آن است. مطمئن باشید از نتیجه آن نیز خشنود خواهید شد. نگرانی و اضطراب را از خودتان دور کنید. یادتان نرود هیچکس هیچ کاری را از روز اول بلد نبوده، شما هم کم کم یاد می‌گیرید فقط کافیست سخت کوش باشید. با شنیدن حرفی باری از روی دوشتان برداشته می شود. به یک دوست برای رسیدن به خواسته‌اش کمک می کنید.

خبر ناگواری به دست شما می‌رسد. اجازه ندهید این خبر زمینه افسردگی شما را فراهم کند. غصه‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید. فرصتی برای دستیابی به موفقیت‌‌های بیشتر پیش روی شما قرار می‌گیرد. به نفع شماست که حواستان را بیشتر جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. روحیه ماجراجویانه‌ای دارید، اما فرصتی برای ماجراجویی پیدا نمی‌کنید. این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و راهی سفری هیجان‌انگیز خواهید شد. شناخت کاملی از توانایی‌های خود ندارید. این شرایط باعث شده تا نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات به کار نگیرید. در اولین فرصت درک کاملی از نقاط ضعف و قدرت خود پیدا کنید و با تقویت برتری‌ها و کاهش ضعف‌ها، توانمندی‌های خود را افزایش دهید. همسر یا عشق زندگیتان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لطف عشق زندگیتان را جبران کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما در موقعی هستید که مجبورید تصمیمی سخت بگیرید. از یک طرف دلتان و از طرف دیگر منطق تان شما را بر سر دوراهی گیر انداخته است. کاری که شما باید انجام دهید این است که بین این دو تعادلی برقرار کنید و تصمیمی بگیرید که با هردوی آنها جور در آید. اخیرا از لاک خود بیرون آماده و احساسات تان را با فردی در میان گذاشته اید. این یکی از تغییرات مثبتی است که باید روی آن بیشتر کار کنید. آنوقت خواهید دید که زندگی برایتان چقدر زیباتر خواهد شد. قدر این روزها را بدانید و حداکثر استفاده را از آن ببرید. سعی کنید در هر شرایطی که این روزها هستید مثبت‌اندیش باشید و ناامیدی را از خودتان دور کنید. زندگی ما به خیلی چیزها بستگی دارد. از شخصی درخواست همکاری و کمک می کنید، یادتان باشد این روزها همه درگیر هستند.

خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب اطرافیان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا مویی از سر اهل منزل و دوستان شما کم نشود. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگیتان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. برای انجام کار مهمی از شما دعوت می‌شود و به پایان رساندن این کار پاداش چشمگیری را به دنبال دارد.  از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد کفایت می‌کند چون موضوع چندان جدی نیست.

شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌کند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده کن و دوستان را دور هم جمع کن و از این فضای صمیمی لذت ببر.

سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی.

باید تلاش بیشتری کرد تا موفق شد. هر کس زحمت بیشتری می‌کشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فکر کنی کارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز موضوعی دنیای شما را دچار تشویش می کند طوری که تصمیم گرفتن برایتان سخت می شود. اما حواس تان باشد زیرا ممکن است طناب ابهام به پاهایتان گیر کند و شما را از ادامه مسیر باز دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خودتان را به دست امواج بسپارید و آرامش تان را حفظ کنید. به زودی همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. اگر مجرد هستید و همچنان دوست دارید که مجرد بمانید، بهتر است که در تصمیم خود تجدید نظر کنید. به زودی فردی ایده آل جلوی راه شما سبز می شود که گزینه خوبی برای شریک زندگیتان خواهد بود. یک دوست قدیمی با رفتارش شما را غافلگیر و دل‌چرکین می‌کند و فاصله‌تان با او بیشتر می شود. به جایی دعوت می شوید که بهتر است نروید و عذرخواهی کنید. به شخصی که ادعاهای بزرگ می‌کند اما کار بلد نیست اعتماد نکنید. دل به دریا زده و وارد کاری می‌شوید که در موردش هیچ تجربه ای ندارید.

احتمال زیادی وجود دارد که سلامت و جود نازنینتان به خطر بیافتد. بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا گرفتار بیماری و حادثه نشوید. ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ها لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد، اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و با صحبت با فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید، غم‌های خود را زمین بگذارید و روز را با تلاش و نشاط ادامه دهید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد. امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد. چشم از ایشان بر ندارید و هر کاری که از دستتان بر‌ می‌آید را برای سلامتی عشق ‌زندگیتان انجام دهید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد کرد و این رابطه محکم خواهد شد.

فرصتهای تازه و شانس دور و برت پرسه می‌زند. قدر بعضی فرصتها را باید دانست و آنها را آسان از دست نداد.

مواد مغذی که از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراکیهای سبک به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.

در آینده‌ای نزدیک به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید که برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر چه زندگی عاطفی شما در وضعیت رمانتیک نیست اما از آن ناراضی هم نیستید. مهم نیست که چند سال شریک زندگی تان را می شناسید، یک رابطه همیشه محتاج کشف و اکتشاف است. پس در اولین فرصت سعی کنید که نبودتان را از دل عشق تان در آورید. شما نسبت به آینده امیدوار هستید. اگر چه این طرز فکر گذشته شما را نجات داده اما نباید مانع از تلاش شما برای آینده شود. در حال حاضر سعی کنید که هر آنچه شما برای آرامش خانواده بدان احتیاج دارید را فراهم کنید. جو محبت آمیز و گرمی بین شما و اعضای خانواده پیش می‌آید که موجب می شود دلتان گرم بشود. از لحاظ عاطفی اینک همای سعادت در آسمان زندگی‌تان به پرواز درآمده است و گل‌های کامروایی در بوستان زندگی تان در حال شکفتن است.

انرژی و نشاط خود را از دست‌ داده‌اید و احساس خستگی و کوفتگی می‌کنید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که انرژی خود را به دلیل بیماری از دست نداده‌اید و حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی حسابی شما را خسته کرده ‌است، در نتیجه امروز فرصتی را به استراحت اختصاص دهید و انرژی لازم برای روزهای آینده را بدست آورید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد.     به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و قسط و قرض‌ها را پوشش دهید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ )

دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. کافی است این در را باز کرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی.

منتظر یک اتفاق پرخیر و برکت باش. اگر با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر کاری بروی مطمئنا نتیجه‌ای که می‌خواهی می‌گیری.

مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم کن تا روح و جسم سالمی داشته باشی.

یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز به خودتان شک نکنید و با اعتماد به نفس کافی برای چیزی که می خواهید تلاش کنید. اگر چه هنوز دچار گیجی و ابهام شده اید اما قدرت تنها چیزی است که می تواند شما را به هدف تان برساند. شما وارد یک بازی شده اید اما می ترسید که کارت هایتان را روی میز بریزید. جسارت می تواند شما را تبدیل به یک برنده کند پس خودتان را نشان دهید. دوستی از گذشته به سمت تان می آید، اگر او را در گذشته و به دلایلی منطقی کنار گذاشته اید، بهتر است که دیگر به زندگی تان راهش ندهید. یک شنونده دلسوز و با محبت تشویقتان می کند که سر درد و دل را با او باز کنید و در مورد مسائل شخصی‌تان با او صحبت کنید، بهتر است محتاطانه عمل کنید و او را در جریان اسرار خصوصی زندگی‌تان قرار ندهید. اشتباه شخصی را ببخشید تا قلبتان آرام بگیرد.

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. مضطرب هستید و احساس نگرانی می‌‌کنید. با این حال مطمئن باشید جایی برای نگرانی وجود ندارد. غصه‌ها را کنار بگذارید و به جای ناراحتی برای گذشته، در لحظه زندگی کنید.  انسان خودرأیی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.   انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید.   امروز گرفتار کار واجبی می‌شوید و فرصتی برای توجه به اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند. در اولین فرصت وقت بیشتری برای اعضای خانواده اختصاص دهید و به آن‌ها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار