فال روزانه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۰ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیستم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۰ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیستم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی کرد.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

پس از این بحران مالی، وضعیت متعادل و بهتری خواهی داشت. باید نسبت به آینده دوراندیش بود و با جدیت و تلاش خود را به جایگاهی رساند که دیگر آسیب‌پذیر نباشد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما پر از انرژی و خوش بینی هستید. امروز هر آنچه اراده کنید را می توانید انجام دهید بنابراین دست به کار شوید و از این زمان نهایت استفاده را به خصوص در زمینه شغلی بکنید. شاید گاهی احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهید نداشته باشید اما در این شرایط به منطق تان تکیه کنید و راهتان را ادامه دهید. اگر به رابطه عاطفی تان شک کرده اید، یک قدم به عقب بروید و آنچه بین شما و طرف مقابل تان گذشت را دوره کنید. اگر خوبی های این رابطه برایتان بیش از مشکلات کوچک بود، برای بهبود آن تلاش کنید. شناخت قبلی تان از شخصی به شما کمک می کند تا از یک درگیری دور بمانید. خبر جالبی به گوش تان می رسد که به بهبود وضعیت زندگیتان منجر می شود. مدتی است که به فکر ایجاد تغییراتی در امور یکنواخت زندگی بوده اید وقت عمل فرا رسیده است. به یک مهمانی دعوت شده آید اما از رویارویی با شخصی نگران هستید، به این مهمانی بروید با اشخاص جالبی روبرو می شوید که با آنها قرار های مجدد می گذارید.

تغییری در زندگیتان ایجاد می‌شود. پذیرای این تغییر باشید و سبک جدیدی را در زندگی دنبال کنید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بیگاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست. امروز زمان مناسبی است تا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید.  یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

یک هدیه کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز دوست دارید در خانه بمانید، شاید به دلیل خستگی باشد، شاید هم به خاطر کارهایی که روی سرتان تلنبار شده است، در هر صورت از ارتباط برقرار کردن با دیگران نیز گریزانید و ترجیح می دهید که زمان خود در تنهای بگذرانید. حال زمان خوبی است که آلبوم های قدیمی را ورق بزنید یا نامه های قدیمی را بخوانید. اکنون زاویه دید شما نسبت به سالهای گذشته تغییر کرده و تجربیات بسیاری به دست آورده اید، بنابراین خاطرات گذشته نه تنها شما را دلگیر نخواهند کرد بلکه لبخندی را بر لبان تان نیز خواهند نشاند. مبلغی به دست تان خواهد رسید، بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید، اکنون فوق العاده محتاط وبا دقت هستید، مشتاقانه مایلید به گذشته خود پشت کرده و از زمان حالتان لذت ببرید، اگر به موقع برای انجام کاری اقدام کنید نتیجه اش تغییر خوب در زندگی تان ایجاد خواهد کرد، این روزها دیگران بیش از پیش به سخنانتان اهمیت میدهند، مراقب حرف های خود باشید.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شما است که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

خبری خوشحال کننده می‌رسد که برای تو غافلگیر کننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد که هستند کسانی که دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش رکود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌کند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که به نفع تو خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شوکه نشوید از این که امروز به طور ناگهانی یکی از دوستان یا همکاران قدیمی تان را ملاقات کردید. این دیدار تاثیر زیادی روی شما می گذارد و باعث می شود که به روزهای رفته بیشتر بیاندیشید. شاید هم باعث شود که از شرایط کنونی تان ناامید شوید و خودتان را برای کوتاهی هایی که کرده اید، سرزنش کنید. اما یادتان باشد که راههای زیادی برای شاد ماندن وجود دارد شاید اکنون زمان آن است که راهی دیگر را امتحان کنید. روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید تا اتفاقات خوب بیافتند. اگر نسبت به تصمیم های تان کاملا مطمئن نیستید بهتر است اجرا کردن آن را برای مدتی به تعویق بیاندازید با وجود آنکه در فکر تفریح و سرگرمی هستید اما حالا وقت کار کردن است درمورد مسایل مالی نگرش پخته و و حساب شده داشته باشید کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی توانید همه آنها را تمام کنید بیهوده سعی نکنید کارها را به صورت همزمان و یک دفعه انجام دهید.

قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

از ریسک کردن نباید ترسید. زیرا بخش مهمی از زندگی برمبنای همین ریسک کردن‌ها خواهد بود. شانس با تو خواهد بود اما در هر حال باید هوشیار و مراقب موقعیت‌های خود باشی.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

کسی سعی می‌کند از تو سوء استفاده مالی کرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. کمک کردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد که دیگران از ما سوء استفاده کنند.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

بالاخره روز شانس شما هم فرا رسید. این شانس ممکن است در مورد مسائل مالی باشد، شاید هم پیشرفتی در کار داشته باشید اما هر چه باشد، مدت هاست که انتظارش را می کشیدید. این روزها حساب و کتاب پول تان را بیشتر داشته باشید و آنها را عاقلانه خرج کنید وگرنه در روزهای آتی به مشکل برخواهید خورد. اگر چه شما علاقه زیادی به شریک زندگی تان دارید اما گاهی رفتارتان خلاف این را ثابت می کند، شاید بد نباشد کمی بیشتر به رفتارهایتان بیاندیشید تا سو تفاهمی رخ ندهد. با بالا گرفتن احساسات ممکن است دچارگیجی و سردرگمی شوید.ممکن است احساس کنید شخصی مانع پیشروی شما میشود اما حقیقت این است که این مانع بر خلاف تصور میتواند کمک زیادی برای شما باشد. کار کردن با وجود مخدودیت ها به شما احساس آرامش میدهد. کار زیاد و زندگی بدون تفریح بعد از مدتی احساس کسالت و دلزدگی در شما ایجاد خواهد کرد.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد.  بهتر است هرگونه عقد قرارداد کاری را به آینده موکول کنید، در غیراین‌صورت ضرر هنگفتی را در کار و تجارت خود تجربه خواهید کرد. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگیتان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

یک آرزوی بزرگ و از نظر خودت دور از دسترس، محقق می‌شود. به یک مسافرت شیرین می‌روی و با آشنایی‌های تازه، روحیه‌ات عوض می‌شود.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به زودی به یک مسافرت خارجه می روید. اگر چه از این موضوع بسیار خوشحالید اما گره هایی به کارتان می خورد که البته خیلی مهم نیست و به زودی برطرف می شوند. در این سفر آغوش تان را برای اتفاقات هیجان انگیز باز کنید. دوستی با شما تماس می گیرد و شما را به جایی دعوت می کند. سعی کنید با تمام مشغله هایی که دارید، به او پاسخ مثبت دهید. زندگی شما احتیاج به یک تنوع دارد که آن را در کنار دوستان تان به دست خواهید آورد. اگر بخاطر استرس‌های محل کارتان عصبانی‌ هستید باید بدانید که اوضاع به زودی به روند ثابت خود را پیدا می‌کند در حساس‌ترین دوره زندگیتان هستید و باید مهمترین بحث سرنوشت ساز‌ترین انتخاب‌ها را انجام دهید از مسیر‌های دارد سر آفرین گذشته دور میشوید و به مسیر پر آرامش می‌رسید با تصمیمی درست میتوانید به تخصص‌های خوبی‌ دست پیدا کنید فرصتی مناسبی است تا برای مسافرتی‌ در آینده برنامه ریزی کنید.

با زیاده‌روی در کار و کوشش، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به مشکلی مالی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید قسمتی از اندوخته خود را برای حل این مشکل خرج کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این فرد لطف شما را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت جبران می‌کند.   امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای دلخواه، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای پرتلاش پیش رو آماده شوید. در رفتار همسر یا عشق ‌زندگیتان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

نباید ناامید باشی. باید صبر کنی و با حوصله به کار ادامه دهی و تلاش کنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

به زودی شخصی به شما لطفی می کند که نمی دانید چگونه آن را جبران کنید. شاید اولش پذیرفتن آن برایتان سخت باشد اما بهتر است آن را بپذیرید زیرا که لیاقتش را دارید. برای رابطه عاطفی تان نقشه ها کشیده اید اما برای رسیدن به آنها باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید. البته این موانع به سختی آنچه در ذهن شما می گذرد، نیست. در نهایت با اعتماد به نفس به توانایی هایتان تمام موانع را رد خواهید کرد و به مراد دلتان خواهید رسید. بدبینی وافکار منفی را از رابطه احساسی خود دور کنید.در دریایی از کارها غرق شده اید. از کار کردن بیشتر از حدتوانتان جدا خودداری کنید.ممکن است فکر سفر به مکان های دوردست به همراه افرادی نه چندان آشنا به ذهنتان خطور کند.اطرافیان این اواخر از رفتارهای غیر منطقی و سختگیرانه تان دچار تشویش و و اضطراب خواهند شد. ممکن است نتوانید ذهنتان را سروسامان دهید.

ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. یکی از آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به فکرتان است. از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگیتان غافل ‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگیتان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگیتان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید.   خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد و زمینه شادی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند.




فال روزانه مهر

امروز اتفاقاتی می‌افتد که موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یک دوست یا یکی از نزدیکان تردید کنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق کرد و مطمئن شد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

ورزش کردن را باید با برنامه‌ای مشخص و ثابت ادامه داد. باید کاری کرد که روح و بدنی سالم و سرزنده داشته باشی. بقیه کارها خودبخود درست خواهد شد.

موقعیت کاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید که هم آینده مالیت را تامین خواهد کرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز نتیجه سختی هایی که در کلاس هایتان گذرانده اید را خواهید گرفت. بالاخره سخت کوشی هایتان در محیط کار جواب می دهد و شما به درجات بالاتری خواهید رسید. اگر همین گونه ادامه دهید به زودی مدیر یک شرکت خواهید شد. البته موفقیت در این راه همیشه به تنهایی جواب نمی دهد. گاهی لازم است که از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید. شما به عشق زندگی تان قولی داده اید، تا دیر نشده به قول تان عمل کنید. فراموش نکنید هر فردی میتواند به موقع افکار یا رفتارش را تغییر دهد خواه شما خواه طرف مقابلتان پس دلیلی برای اعتراض وجود نخواهد داشت. یکی از اطرافیانتان در مورد عقایدش سر سختی به خرج میدهد و حاضر نیست به نظرات شما گوش دهد. برای رفع مشکل احساسی برنامه ریزی کنید و مراقب باشید که بازیچه نشوید. نگران طرز فکر دیگران نباشید.

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. دستی گشاده دارید و انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگیتان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. در محل‌کار با مشکلی روبه‌رو می‌شوید، برای حل این مشکل از همکاران کمک بگیرید.  مدتی است که احساس می‌کنید روزگار از در ناسازگاری با شما وارد شده است. جایی برای نگرانی نیست، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و دنیا به کام شما خواهد شد.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

خبرهای جالب و شادی‌بخشی می‌رسد. دوستی‌ها را باید دوباره تجدید کرد و کینه و دشمنی را کنار گذاشت. این روش برای تو بهتر و مناسب‌تر است.

پس از یک دوره بیماری دوباره سلامتی خود را باز خواهی یافت. هیچ مصیبتی بدتر از بیماری نیست. در عوض هیچ نعمتی هم ارزنده‌تر و بالاتر از سلامتی نیست. قدر سلامتی خود را باید دانست.

به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اطلاعات مهمی به دست تان می رسد که تاثیر مثبت زیادی بر روند زندگی تان خواهد گذاشت. این اطلاعات شاید منجر به تغییر شغل یا حتی تغییر محل زندگی تان شود. اگر چه تصمیم گیری برایتان سخت است اما به خود اعتماد کنید و با شجاعت تمام پیش روید. اخیرا به صحبت کردن با شریک زندگی تان تمایلی ندارید. شاید حوصله بحث های جدی را نداشته باشید، اما بدانید که عاقبت خوبی ندارد. صحبت کردن صمیمیت را به رابطه شما باز می گرداند. طوری رفتار نکنید که دیگران فکر کنند که شما فقط دنبال منافع شخصی خودتان هستید. اگر احساساتتان جریحه دار شده حتما با دوستی در این مورد درد دل و تبادل نظر کنید. گیر کردن در جزئیات آزارتان می دهد چون ترجیح میدهید روی مسائل کلی و بزرگ تمرکز کنید. انتظار دارید که دیگران به سرعت دیدگاه شما را درک کرده و آن ره بپذیرند. گاهی لازم است خود را به جای دیگران هم بگذارید.

مواظب رژیم‌غذایتان نیستید و خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، سلامت شما را به خطر انداخته است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که به‌غیر از غذاهای سالم، چیز دیگری نخورید و با ورزش و رعایت رژیم‌غذایی سالم، بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد که دلیل قانع‌کننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور کن تا بتوانی با امید به آینده، هر کاری را شروع کنی.

به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی کمی از خودت ابتکار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

کمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض کند و تو را از این رخوت نجات دهد.

در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه کار و فکر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یک حالت، رکود را در پی خواهد داشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر مجرد هستید، تمام نشانه ها حاکی از آن است که به زودی نیمه گمشده تان را پیدا می کنید. این فرد شاید توسط یکی از دوستان تان به شما معرفی شود شاید هم یکی از دوستان قدیمی تان باشد که این بار با زاویه دید دیگری رابطه با او را آغاز خواهید کرد. اگر هم متاهل اید، اتفاقی صمیمیت بین شما و شریک زندگی تان را بیشتر می کند. اگر می خواهید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید، حال بهترین زمان ممکن است، پس درنگ نکنید و دست به کار شوید. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت حتی شاید خوب تر از ان چیزی که فکرش را بکنید به هیچ وجه از تغیرات وحشت نداشته باشید کلید موفقیت در تلاش هایتان این است که به فشار های موجود اهمیت ندهید و در سبب کنترل دیگران هم نباشید احساس درماندگی میکنید چون نمیتوانید با روش معمولتان به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

 برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد. اختلاف نظری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دوری میان شما و این فرد را ایجاد کند. در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را برطرف کنید و به صلح و صفا برسید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد.  فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. راهی سفر شوید و مطمئن باشید در این سفر حسابی به شما خوش می‌گذرد.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

یک رابطه عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

پیشنهاد یک همکاری مطرح می‌شود که نباید آن را رد کرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود که از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پرکاری باید آماده کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما بالفطره فرد کنجکاوی هستید. تا سر از مسائل در نیاورید، بیخیال نمی شوید که این خصوصیت در بسیاری مواقع منجر به پیشرفت می شود. اما سعی کنید با دیگران اینگونه برخورد نکنید. اگر چیزی از نظر شما اشتباه است، دلیلی ندارد که برای دیگران هم غلط باشد. اصرار بیش از حد شما برای فهماندن آنها تنها موجب سوتفاهم می شود. پس تمرکزتان را روی زندگی خودتان بگذارید. برای مدتی همه چیز را رها کنید . بر تردیدهای شغلیتان غلبه کنید طرحهای بزرگ می توانند کلید رسیدن شما به موفقیت باشند با وجود آنکه در تلاشید تا فردی آسان گیر باشید باز هم اطرافیانتان شما را فردی سختگیر می دانند که همیشه به هر درخواستی پاسخ منفی می دهید خودتان باشید و به خاطر افکار دیگران استانداردهایتان را تغییر ندهید شما نگاه متفاوتی دارید.

احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند.  مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید.  کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد.  شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد قضاوت کن.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز یکی از بهترین روزهای زندگی شماست. خبر خوبی را می شنوید که تمام خستگی های اخیرتان را از بین می برد. شما این شادی را مدیون یکی از دوستان تان هستید پس یادتان نرود که از او تشکر کنید. تمام چیزی که برای از بین بردن مشکلات روابط عاطفی تان احتیاج دارید کمی اعتماد است. بی اعتمادی شما به شریک زندگی تان باعث بحث های زیادی بین تان شده که بهتر است هر چه زودتر به آن خاتمه دهید، البته اگر رابطه تان را دوست دارید. در مورد مسئله ای راز دار باشید تا دیگران بردشت اشتباه نکنند . اگر عادت کرده اید که حل هر مشکلی را به تعویق انداخته یا از آن دوری کنید به این امید که خود به خود از بین برود، این اواخر به این نتیجه رسیده اید که اگر سرتان را زیر برف کنید مشکلات وخیم تر می شوند. جواب نامه ای که باید بدهید زودتر بفرستید وگرنه اوضاع غیر قابل کنترل خواهد شد.

خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب اطرافیان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا مویی از سر اهل منزل و دوستان شما کم نشود. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که فقط لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگیتان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌ها‌‌یتان را دریافت خواهید کرد. فرصتی برای شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با شرکت در کارهای خیر، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

علارغم تمام احساسات و افکار منفی که در حال حاضر تجربه می کنید، به زودی به موفقیت بالایی می رسید. لازمه آن شرکت در فعالیت های گروهی است. اگر تمام تلاش تان را به کار گیرید، زودتر از آنچه فکرش را بکنید به مراد دلتان خواهید رسید. پس حتی اگر مجبورید که شب ها بیدار بمانید، این کار را انجام دهید، هیچ تلاشی بی نتیجه نخواهد ماند. دوستی قدیمی بار دیگر بر سر راهتان سبز می شود و با حضورش سبزی و شادابی را به زندگی شما بر خواهد گرداند. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی همچنان محتاط و دور اندیش باشید، در مورد مسئله ای سکوت اختیار کنید لازم نیست به شخصی واقعیت را بگوید تحمل واقعیت برای او سخت است. در رابطه با زندگی اجتماعی و عاطفی با فرزندان تان تغییرات مثبت را تجربه خواهید کرد و از قوه خلاقیت تان استفاده و مشکلی را حل خواهید کرد. در زندگی شخصی تان دل رحم باشید.

امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید و سنجیده عمل کنید. در غیر این صورت، کار ناشایستی انجام می‌دهید که زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد.  از دوستان و آشنایان غافل نشوید و در اولین فرصت برنامه‌های برای حضور در کنار اطرافیان ترتیب دهید.  در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و اجازه داده‌اید که این رابطه پنهانی ادامه پیدا کند، اما از آنجایی که ماه پشت ابر نمی‌ماند، به صلاحتان است که هر چه سریع‌تر تکلیف خود را در این رابطه مشخص کنید و فکری به حال حفظ آبروی‌تان بردارید. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دلتان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار