فال روزانه چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه ۲۰ مهر۱۴۰۱ و فال روز تولد ۲۰  مهر و فال روزانه فردا ۲۰ مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه ۲۰ مهر۱۴۰۱ و فال روز تولد ۲۰  مهر و فال روزانه فردا ۲۰ مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۰  مهر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی کرد.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

پس از این بحران مالی، وضعیت متعادل و بهتری خواهی داشت. باید نسبت به آینده دوراندیش بود و با جدیت و تلاش خود را به جایگاهی رساند که دیگر آسیب‌پذیر نباشد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز به نظر می رسد که جن و پری ها هم به کمک شما آمده اند و همه کارهایتان دارند به سرعت و به بهترین شکل انجام می شوند. البته این خوش شانسی شما به خاطر سخت کوشی و تلاش هایی است که پیش از این کرده اید. با این حال همه چیز برای شما حالتی معما گونه دارد و می خواهید همه اطلاعات لازم را به دست آورده و بر اساس آنها این معما را حل کنید. اگر برخی از اطلاعات مورد نیازتان را به دست نیاوردید خیلی زود تسلیم نشوید و برای درک آنها تلاش کنید. امروز حتما به تقویت روابط خانوادگی و مسائل مربوط به خانه و خانواده بپردازید. وقت آن رسیده است که کدورت ها و مشکلاتی که در خانه وجود دارند را حل کنید. نگران دوستی هستید که بهتر است برای مدتی او را به حال خودش رها کنید. اگر می خواهید از قافله عقب نمانید بهتر است شما نیز به اموری دقت داشته باشید که اطرافیانتان به آن ها دقت زیادی دارند. برای حضور در جمعی به خودتان برسید اما زیاده روی نکنید، بی دلیل اعتماد به نفستان را از دست می دهید.

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند.  انسان توانمندی هستید و از هر انگشت شما هنری می‌بارد. با این حال آ‌ن‌گونه که بایدوشاید از تواناییهای خود بهره نمی‌گیرید. از امروز به خودتان قول بدهید که بهره بیشتری از توانمندیهای خود ببرید و هنرهایتان را به رخ اطرافیان بکشید.  جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله کسی را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. شرایطی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

یک هدیه کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر امروز حتی کوچک ترین چیزها هم بدون آن که شما مجبور باشید تلاش زیادی بکنید به خودی خود روبراه شدند تعجب نکنید. خوشبختانه در ارتباطات خود با دیگران نیز با مخالفت و مقاومت اندکی مواجه خواهید بود. در واقع همکارانتان به روش های مختلف سعی دارند در راه رسیدن به اهدافتان شما را مورد حمایت خود قرار دهند. با این حال باید مواظب باشید که انتظار بیش از حد و اندازه از کسی نداشته باشید، در غیر این صورت انرژی مثبتی که شما را در بر گرفته است را به همان سرعتی که به وجود آمده بود از بین خواهید برد. گاهی ما خودمان با انتظارهای بیش از اندازه ای که داریم مقدمات شکسته شدن قلب خودمان را فراهم می کنیم. به اصرار دیگران اهمیت ندهید، اگر نمی خواهید در این جمع حضور داشته باشید یک نه بگوید و نروید. مردم از کسی که دائم ناله می کند آرام آرام دور می شود. شخصی که دلتان برای دیدنش لک زده به زودی خواهید دید. یا کاری را انجام ندهید یا اگر انجام دادید دائم در موردش حرف و یا غر نزنید.

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد و امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید.  مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصیشان برآیند. قلب مهربانی دارید و همیشه به فکر اطرافیان هستید. مطمئن باشید محبتی که به دوستان می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید.   در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق ‌زندگیتان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

خبری خوشحال کننده می‌رسد که برای تو غافلگیر کننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد که هستند کسانی که دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش رکود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌کند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که به نفع تو خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز نیاز شدیدی به این که دیگران به شما آرامش و اطمینان خاطر ببخشند احساس می کنید. اگر کمی سرما خورده باشید هیچ چیزی به اندازه یک سوپ خانگی که دوست نزدیک و یا عشقتان برای شما درست کرده است خوشحالتان نخواهد کرد. از این که بخواهید خودتان با این شخص تماس گرفته و تقاضا کنید این کار را برایتان انجام دهد خجالت نکشید. دست از بازی کردن نقش یک فرد قوی و مستقل بردارید، زیرا حداقل در حال حاضر چنین چیزی را در وجود خود احساس نمی کنید. اگر در مورد نیازها و خواسته هایتان صداقت نداشته باشید هیچ کس نخواهد دانست چگونه باید آنها را برآورده کند و جایی برای سرزنش کردن دیگران باقی نمی ماند. این که نظم و انضباط برایتان اهمیت دارد یک امر مثبت است، نگذارید انتقادهای دیگران شما را از این عادت خوب باز دارد. انتظارتان به سر خواهد رسید، به کسی که می خواهید می رسید و از رقیب جلو می زنید. خواب‌هایتان را برای دیگران تعریف نکنید. برای رفتن به جایی از شما دعوت خواهد شد.

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید.  وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. به سینه فردی که نیازمند کمک شما است، دست رد نزنید. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک لطف شما را جبران خواهد کرد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

از ریسک کردن نباید ترسید. زیرا بخش مهمی از زندگی برمبنای همین ریسک کردن‌ها خواهد بود. شانس با تو خواهد بود اما در هر حال باید هوشیار و مراقب موقعیت‌های خود باشی.

بد نیست یه کم بجنبی. همیشه نباید منتظر باشی تا دیگران تو را خوشحال کنند. شاد بودن یک هنر است پس کمی هنر از خودت خرج کن. جای دوری نمیره!!

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

کسی سعی می‌کند از تو سوء استفاده مالی کرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. کمک کردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد که دیگران از ما سوء استفاده کنند.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شما همچون کودکی هستید که دارد شن بازی می کند و مدام در حال بازیگوشی هستید، اما این حالت شما بدین معنا نیست که از زیر بار مسئولیت هایتان خالی می کنید. در واقع رویکرد کودکانه شما نسبت به کارهای کاملا خسته کننده باعث می شود دیگران تعجب کنند که چطور می توانید کاری کنید که همه چیز به نظر جالب بیاید. متاسفانه شما فرمولی برای این حالت خود ندارید که بخواهید آن را به دیگران آموزش دهید. شما فقط این را می دانید که انتخاب با خودتان است و شما انتخاب کرده اید که خوشحال باشید. در حین کار کردن سوت بزنید، برای خودتان آواز بخوانید و هر کاری که لازم است انجام دهید تا از کاری که دارید انجام می دهید لذت ببرید. دوره ای نوید بخش و طلایی در پیش رو دارید. برای حاجت خویش واقعاً تلاش کرده اید، شک نکنید نتیجه همان می شود که می خواهید. کاری را زودتر از آنچه که توقع دارید تمام خواهید کرد، بیهوده برای خودتان بزرگش نکنید. اطراف خودتان را شلوغ کرده اید اگر به این شکل پیش بروید شیرازه کار از دستتان خارج خواهد شد.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

یک آرزوی بزرگ و از نظر خودت دور از دسترس، محقق می‌شود. به یک مسافرت شیرین می‌روی و با آشنایی‌های تازه، روحیه‌ات عوض می‌شود.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

طبیعتا روابط شخصی و حرفه ایتان برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اما این روزها نیاز دارید کمی با خودتان تنها باشید و به خودتان و علایق شخصیتان رسیدگی کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر این توانایی را دارید که بدون آن که تحت تأثیر احساسات خود قرار بگیرید در مورد آنها صحبت کنید. رویکرد فلسفیتان این اجازه را به اطرافیانتان می دهد که بدون آن که احساس کنند تحت کنترل کسی قرار دارند نظرات خود را بیان کنند. اگر به دنبال فرصتی برای شرکت در بحث های مختلف فلسفی، معنوی و یا سیاسی بوده اید امروز فرصت خیلی خوبی برای انجام چنین کاری می تواند باشد. اگر به خودتان احترام می گذارید باید به عقاید دیگران نیز احترام بگذارید. توصیه می شود تمام افکار خودمحورانه تان را کنار بگذارید و دلی دریایی و بخشنده داشته باشید. از هر دست بدهید از همان دست پس خواهید گرفت بخصوص حالا که از انرژی زیادی برخوردارید. به جای واکنش تند احساسی نشان دادن بهتر است به درک احساسات قلبی خود بپردازید.

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند.  خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید.  برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

نباید ناامید باشی. باید صبر کنی و با حوصله به کار ادامه دهی و تلاش کنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز رفتار همراه با شور و انرژیتان دیگران را خیلی راحت به شما جذب می کند، هر چند آنها در کمال تعجب سعی دارند فاصله شان را با شما حفظ کنند. آنها خیلی خوشحال به نظر می رسند و در مورد مسائل جزئی و پیش پا افتاده صحبت می کنند، شاید حتی در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی هم بحث کنند، اما به نظر می رسد هیچکس تمایلی به برقرار کردن یک رابطه دوستانه و صحبت کردن در مورد مسائل عاطفی و احساسی ندارد. با این حال شما می توانید این قانون نانوشته را زیر پا گذاشته و احساسات خود را با شخصی که می خواهید در میان بگذارید، اما حداقل برای امروز انتظار نداشته باشید در مقابل همین رفتار را از او هم ببینید. کار را خودتان انجام دهید و بیش از این دست دست و وقت تلف نکنید. برای خودتان یک هدیه کوچک بخرید و قدر خودتان را بیشتر بدانید. به سلامت روحی و جسمی تان اهمیت بدهید. شما این اواخر به شدت از خودتان کار کشیده اید و خسته اید. شخصی برایتان حامل خبری خوب است.

یکی از دوستان از درِ خودخواهی با شما وارد می‌شود و رفتار ناراحت‌کننده‌ای را در پیش می‌گیرد. از این رفتار ناراحت نشوید چرا که این فرد به اشتباه خودش پی می‌برد و در اولین فرصت از شما عذرخواهی می‌کند. قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست ‌نگه ‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. لجبازی را کنار بگذارید و با دوستان آشنایان تعامل بهتری برقرار کنید. فرد هوسرانی امروز با شما از در عشق و عاشقی وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام این فرد نیفتید. زحمتهای زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید.  میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. نفت به آتش این مشاجره نریزید و اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد.



فال روزانه مهر ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

امروز اتفاقاتی می‌افتد که موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یک دوست یا یکی از نزدیکان تردید کنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق کرد و مطمئن شد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

ورزش کردن را باید با برنامه‌ای مشخص و ثابت ادامه داد. باید کاری کرد که روح و بدنی سالم و سرزنده داشته باشی. بقیه کارها خودبخود درست خواهد شد.

موقعیت کاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید که هم آینده مالیت را تامین خواهد کرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز هر کجا را که نگاه می کنید فرصتی برای افزایش درآمد خود می بینید، با این حال مانند بچه ای رفتار می کنید که یک ظرف بزرگ بستنی جلوی چشمانش قرار گرفته و می خواهد همه آن را بخورد، اما توانایی خوردنش را ندارد. این یعنی این که شما دارید روی فرصت هایی حساب می کنید که انرژی و زمانی بیش از آن چه شما در اختیار دارید لازم دارند. شما دارید آنچه برای عملی کردن ایده هایی که در سر دارید ضروری است را دست کم می گیرید. گاهی بهتر است فرصت های کوچک را دستمایه رسیدن به موفقیت های بزرگ قرار دهید. اگر چالشی بین شما و کسی که دوست دارید به وجود آمد بلافاصله فکر نکنید که ایراد از طرف مقابلتان است، این مشکلات برای همه پیش می آیند. دنبال چیزی هستید که رسیدن به آن کار آسانی نیست اما یادتان باشد خواستن توانستن است. برای رسیدن به هدف اصلی تان هدف های کوچکتر تعریف کنید تا قدم به قدم به آن نزدیک شوید و دلسرد نشوید. برای انجام کاری روی حرف شخصی حساب باز می کنید که به قولش عمل نمی کند.

سبک زندگی ناسالمی دارید و با خوردن خوراکی‌های مضر، سلامت خود را به‌خطر انداخته‌اید. از امروز به خودتان قول بدهید رفتار ناسالم را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود.  شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه خاصی برای‌تان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

خبرهای جالب و شادی‌بخشی می‌رسد. دوستی‌ها را باید دوباره تجدید کرد و کینه و دشمنی را کنار گذاشت. این روش برای تو بهتر و مناسب‌تر است.

پس از یک دوره بیماری دوباره سلامتی خود را باز خواهی یافت. هیچ مصیبتی بدتر از بیماری نیست. در عوض هیچ نعمتی هم ارزنده‌تر و بالاتر از سلامتی نیست. قدر سلامتی خود را باید دانست.

به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز اصلا حال و حوصله رفتن به کار و یا مدرسه را ندارید و از حالا دارید روزها را می شمارید تا آخر هفته فرا برسد. به جای انجام دادن کارهایی که در انتظارتان هستند سر خودتان را با تلفن همراهتان و یا جستجو کردن در اینترنت در مورد چیزهای بی اهمیت گرم می کنید. با وجود این که ممکن است بتوانید برای مدتی بدون آن که مچتان گرفته شود از زیر کار کردن در بروید، نتیجه این رفتار غیر مسئولانه پیش از پایان امروز بالاخره گریبانتان را خواهد گرفت. با رها کردن همه کارها برای آخرین دقیقه فقط مایه سردرد و گرفتاری خود را فراهم خواهید کرد. به جای تلاش برای فرار از مسئولیت هایتان سعی کنید راهی بیابید تا از انجام وظایفتان لذت ببرید. شخصی که فکرتان را به خودش مشغول کرده آدم بی وفایی نیست اما شرایطش سخت است و هنوز هم هزار سوال در سر دارد. بهتر است به تک تک این سوال ها جواب بدهید. باید تصمیم مهمی کاری یا تحصیلی بگیرید. برای تغییر منزل یا شهر جدید خود را آماده سازید، همه چیز روبراه می شود.

انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. امروز زمان مناسبی برای افزایش درآمد است به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت کنید و پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

 




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد که دلیل قانع‌کننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور کن تا بتوانی با امید به آینده، هر کاری را شروع کنی.

به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی کمی از خودت ابتکار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

کمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض کند و تو را از این رخوت نجات دهد.

در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه کار و فکر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یک حالت، رکود را در پی خواهد داشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. امروز زمان مناسبی برای افزایش درآمد است به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت کنید و پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دلتان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا  عشق ‌زندگیتان تجربه نمایید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. زندگی را جدی نمی‌‌گیرید و برنامه‌ای دقیق و کارآمد برای آینده ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد جدیت بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و برنامه‌‌ای منظم برای دستیابی به هدفهایتان آماده کنید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید.



فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

یک رابطه عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

پیشنهاد یک همکاری مطرح می‌شود که نباید آن را رد کرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود که از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پرکاری باید آماده کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز شما یک لحظه هم ساکت نمی شوید و مدام در حال حرف زدن هستید و این رفتار شما باعث می شود دیگران تعجب کرده و با خودشان فکر کنند که این همه انرژی را از کجا می آورید. حتی با فرض این که حرف های زیادی در دلتان هستند که می خواهید به زبان بیاورید، برای بیان پیش پا افتاده ترین حرف ها هم یک قطار حرف ردیف کرده و حرفتان را بیش از اندازه کش می دهید. با این همه ایده های بزرگی که در ذهنتان دارید می توانند الهام بخش دوستان و همکارانتان باشند. گذشته از این، پرحرفی امروزتان می تواند باعث شود که بین شما و عشقتان چالش هایی به وجود بیایند، راه دیگری برای بیان این همه احساسی که وجودتان را در برگرفته است پیدا کنید. یک پیشنهاد کاری به شما می شود چشم بسته هیچ حرفی را قبول نکنید، جوانب احتیاط را حتما بسنجید. سالی پر از هیجان و تغییرات و نوآوری پیش رو دارید، شما مدتهاست که منتظر این روزها هستید. در مورد نیتتان خیالتان راحت باشد بالاخره همان می شود که می خواهید، فقط کمی صبر و حوصله به خرج دهید.

اجازه ندهید دیگران به جای شما فکر کنند و سکان زندگیتان را در اختیار بگیرند. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد.    انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست نمی‌کشید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌ شما بی‌نتیجه نمی‌ماند و مزد تلاش‌های بی‌وقفه خود را دریافت می‌کنید. امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. رابطه‌ میان شما و عشق ‌زندگیتان مانند سابق نیست و آتش عشقتان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد قضاوت کن.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز انتظارات زیادی از خودتان دارید و فکر می کنید کارهای زیادی را باید به انجام برسانید؛ همین باعث شده است اشتیاق بسیاری وجودتان را در بر بگیرد و بخواهید نقشه ها و برنامه هایی که در سرتان هستند را با هر کسی که حاضر به گوش کردن باشد در میان بگذارید. تلاش شما برای رسیدن به امنیت عاطفی زمینه بالا رفتن از پله های موفقیت را برای شما فراهم خواهد کرد. البته که هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید از لحاظ حرفه ای شناخته شوید، در واقع این کار باعث خواهد شد که احساس خوشبختی به شما دست بدهد. با این حال نباید فکر کنید که موفقیت و برتری در این زمینه می تواند باعث شود عشق و محبتی که می خواهید را به شما هدیه کند. برای انجام کاری که به شما قبلا هشدار داده شده و از آن منع شده اید بهتر است دوباره فکر و کمی بیشتر صبر کنید، این کار ارزشش را ندارد. در رابطه با شخصی بهتر است تا دیر نشده مرزهایتان را به او یادآوری کنید وگرنه اتفاق بدی خواهد افتاد که شما را بسیار ناراحت خواهد کرد.

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید.  مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبتِ عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ )

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما با وجود این که در جستجوی حقیقت هستید به خوبی و راحتی با اطرافیان خود ارتباط برقرار می کنید. خیلی از مردم وقتی در چنین موقعیتی قرار می گیرند آنقدر درگیر مسیر خودشان می شوند که اگر کسی نظر مخالفی داشته باشد در مورد او به اشتباه قضاوت می کنند. با این حال باید این خطر شما را نیز تهدید می کند و همچنان احتیاط کنید تا شما هم در این دام گرفتار نشوید و فکر نکنید راهی که شما در پیش گرفته اید تنها راه درست است. اگر کسی زیادی در کارتان دخالت کند و مخصوصا اگر طوری رفتار کند که انگار بیشتر از شما می فهمد اصلا برایتان خوشایند نخواهد بود. با این حال از کوره در نروید و با آرامش از آنها تشکر کنید و راه خودتان را بروید. به زودی مشغله کاری تان دوچندان می شود. در امور دیگران دخالت نکنید بگذارید هر کسی هر کاری دوست دارد انجام بدهد، احترام خودتان را نگه دارید. برای رسیدن خبری کاری یا تحصیلی باید کمی بیشتر صبر کنید. از کسی که می گوید شما را به اندازه کافی دوست دارد فاصله بگیرید، او از شما سوءاستفاده می کند.

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  امروز مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به رسیدگی به اعضای خانواده اختصاص دهید. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبه‌رو خواهید شد و نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد. در آتش این مشاجره نفت نریزید و دلخوری که ایجاد شده را از دل عشق ‌زندگیتان بیرون کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود.   یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار