فال روزانه چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۳۰ فروردین ماه و فال روزانه فردا سی ام فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال ر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۳۰ فروردین ماه و فال روزانه فردا سی ام فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

به جای این که دیگران را مقصر بدانید، خود مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. از صحبت کردن خجالت نکشید وگرنه افراد زیادی را از اطراف خود خواهید راند. یادتان باشد چه کسی هستید، بنابراین اعتماد به نفس خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. با شریک زندگی خود بحث تان می شود اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید یا احساسی را به تازگی تجربه کرده اید که نمی دانید چگونه بیان اش کنید. نگران نباشید، همه چیز حل خواهد شد به شرط این که تنهایی تصمیم نگیرید. .برای موفقیت وپیشرفت فقط به خود و توانایی خود تان باور کامل داشته باشید در خصوص پیشنهادی که به شما میشود بهتر است اصول اخلاقی و معیار های وجدانی تان را بخاطر داشته باشید با ان که امکان پایداری یک رابطه به ذهن تان کم است و یا ممکن هیچگاهی به نتیجه نرسید اما بازهم از مرور خاطرات ان لذت می برید.

هزینه‌ای غیرمنتظره امروز سر راه شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز بیشتر، خرج‌های غیرمنتظره را پوشش دهید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید دلخوری‌ میان اهل منزل ریشه‌دار شود.  یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شانس و موفقیت به طور غیر قابل انتظاری به سمت تان روی می آورد. این روزها خوش بینی شما افزایش یافته و نسبت به آدمهای اطراف تان نیز مهربان ترید. البته ممکن است که از مدیر یا همکارتان خبری را بشنوید که بر برنامه ریزی های کوتاه مدت شما تاثیر بگذارد. اما در نهایت بر وفق مرادتان خواهد بود. به زودی به یک مسافرت می روید و در آنجا فردی را ملاقات می کنید که فواید بسیاری برایتان به همراه خواهد داشت. با شخصی در مورد اولویت هایتان شفاف باشین با کمی هوشیاری و تلاش بیشتر میتوانین به نیت خود برسید خواستن توانستن است. به بحث و جدلی خانوادگی وارد شده اید مراقب باشید که با قصاوت اشتباه کاسه کوزه ها سر شما شکسته نشود. تصمیم و نتیجه نهایی را به عهده ی بزرگترها بگذارید. مسعولیتی به شما سپرده شده خودتان را دست کم نگیرید و توانایی خودتان را نشان دهید.

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند.   سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد.  محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ذهن تان درگیر مسائل مالی می شود. حتی مجبورید که ساعت های زیادی را پای حساب و کتاب بگذرانید تا بتوانید کنترل حساب تان را به دست بگیرید. شاید از دست خودتان کمی عصبانی باشید اما اعتماد به نفس یکی از کلیدهای موفقیت شماست. اگر از رابطه عاطفی تان دلسرد شده اید، توصیه ما به شما این است که خوش بین تر باشید. سعی کنید فضایی برای خود فراهم کنید تا بر شادی تان بیافزایید. وگرنه هیچکس مسئول شادی شما نیست. با مشورت میتوانید مانعی را از سر راه پیشرفت خود بردارید که از مدت ها قبل آزارتان داده است ، سرسختی را کنار بگذارید و از خود کمی انعطاف نشان دهید ، از طریق همفکری و همدلی به راحتی میتوانید مشکلات شخصی که برایتان بسیار مهم است را برطرف کنید، قصد اعتراض به رفتار یکی از دوستان قدیمی را دارید ، قدمت یک دوستی نباید باعث گذشتن دیگران از خط قرمز های شما شود.

سرتان را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌کنید و کارهای مهم را به آینده واگذار می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنبلی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز اهمیت ویژه‌ای به انجام کارهای مهم بدهید و امروزوفرداکردن را کنار بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و ممکن است پولی از دست بدهید. به صلاح شماست که در این روز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتابهایتان باشید.  یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی میفتید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر اخیرا انقدر سرتان شلوغ بوده که نتوانستید به شریک زندگی تان توجه کنید، نگران نباشید زیرا حتی یک نوشته یا یک شاخه گل هم شریک زندگی تان را بیش از اندازه خوشحال خواهد کرد. اگر در شرایطی قرار گرفته اید که حرف زدن برایتان مشکل شده، نگران نباشید زیرا گاهی سکوت درمان تمام دردهاست. به زودی از طرف یکی از دوستان تان هدیه ای دریافت می کنید که به شدت سورپرایز می شوید. زیرا همان چیزی بود که مدت ها به دنبالش بوده اید. خطری از پیش رویتان برداشته شده اگر میخواهید درباره ی موضوع مهمی بافردی صحبت کنید یا پیامی اشکار یا واضح به او بدهید بهتراست اندکی دست نگه دارید در مورد مسئله ی حقوقی یا مالی عجولانه عمل کرده ایدکه نتیجه ی نا مطلوبی در پی داشته و موجب پشیمانی و ندامت شما شده است هرگز برای جبران دیر نیست از ابتدا شروع کنید شک نکنید به انچه که میخواهید میرسید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید.  خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

درست است که مشغله های کاری زیادی دارید و وقت سر خاراندن هم ندارید اما تحت هر شرایطی از رابطه عاطفی خود غافل نمی شوید و این یکی از خصلت های خوب شماست که شریک زندگی تان را به شما وابسته می کند. برای بیان احساسات خود به دنبال راههای خلاقانه تری باشید. اگر در محیط کار از بیان نظرهایتان خجالت می کشید، با مطالعه یا شرکت در کلاس های بیشتر این اخلاق را حذف کنید زیرا مانع از پیشرفت تان می شود. فردی در نزدیکی شما موجب ناراحتی مدام تان می شود، هر چه سریع تر از او فاصله بگیرید. احساس می کنید تعادل زندگیتان به هم خورده است. برای مدت کوتاهی خود را با فعالیت های سر گرم کننده مورد علاقه تان مشغول نگه دارید. برای حضور در جلسه کاری لبخند بزنید و با احترام رفتار کنید. قصد خرید قسطی وسیله ای را دارید بهتر است قبل از خرید یک حساب سر انگشتی داشته باشید تا سر ماه غافل گیر نشوید. بیشتر از گذشته به جزئیات امور توجه کنید.

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید.   امروز اگر حواستان  را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. در این شرایط به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و روز را بدون هرگونه ضرری به پایان برسانید.   ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اگر بخواهید همین حالا به زندگی خود نمره بدهید، نمره تان ۲۰ خواهد شد. شما ظاهر زیبا و شغل مناسبی دارید و با برنامه ریزی دقیق زندگی خود را در مسیری متعادل پیش می برید. اما آیا این تمام چیزهایی است که از زندگی می خواهید؟ نه اینگونه نیست. شما استعدادهای بالایی دارید و هنوز به طور کامل از آنها استفاده نکرده اید. اگر این کار را انجام دهید، مطمئنا رضایت شما از زندگی تان دو برابر خواهد شد. خبرهای خوشی در راه هستند و خیر و برکت وارد زندگیتان میشود، فعلا نیاز های خود را به کنار بگذارید و به نیاز های یکی از عزیزانتان که با مشکلی جدی دست و پنجه نرم میکند بپردازید، به یاد داشته باشید که از هر دستی که بدهید از همان دست پس میگیرید، بحثی پیش خواهد آمد و شما رفتارتان نسبت به گذشته به مراتب سنجیده و پخته تر خواهد بود، با مشکلی مواجه هستید سخت نگیرید.

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کارهای مذهبی کمک بگیرید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را بیش‌ازحد تحت‌فشار گذاشته‌اید و این رفتار زمینه دلخوری وی را فراهم کرده ‌است.  استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد.




فال روزانه مهر

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما شادی های بزرگی برای زندگی تان دارید اما موضوعی ذهن شما را بیش از اندازه مشغول کرده طوری که انگیزه های دیگر را از دست داده اید. اما این نگرانی شما کوتاه مدت است. اگر از خانواده یا شریک زندگی تان کمک بگیرید، مطمئنا راحت تر می توانید با این موضوع دست و پنجه نرم کنید. به زودی به یک میهمانی شبانه دعوت می شوید که هر لحظه اش برای شما تجربه و خاطرات خوشی را به همراه خواهد داشت. زندگی عاطفیتان دستخوش تغییر و تحولی چشم گیر و تعیین کننده میشود .انرژی زیادی برای فردی که به او علاقه ی زیادی دارید صرف خواهید کرد .پاسخ جالب و غافل کننده درمورد یکی از سوال هایتان دریافت میکنید .در کاری خیر همکاری داشته اید که ماحصل کار رضایتبخش خواهد بود .به همین دلیل شما مورد تحسین دیگران قرار میگیرید . برکت و سعادت در انتظار شماست.

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. اهمیتی به نظر اطرافیان نمی‌دهید و گوشتان به حرف دیگران بدهکار نیست. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که توجه بیشتری به حرف اطرافیان داشته باشید و برای انجام کارهای مهم با افراد باتجربه مشورت کنید.  برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. میان شما وهمسر یا عشق زندگیتان مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که اغلب آنها با موضوعات مالی شما سروکار دارند. اما لازم نیست که خودتان را خیلی درگیر کنید. هر چه ساده تر بگیرید، بهتر پیش می رود. از آنجا که دوست دارید برای دیگران حرف بزنید اما اطرافیان تان مشغول کارند، ناراحت هستید. بهتر است خودتان را با کارهای دیگری مانند فعالیت های ورزشی سرگرم کنید. این کار نه تنها بر روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت بلکه سلامت جسمانی تان را که مدت هاست از آن غافل شده اید، بهبود خواهد بخشید. فرصتی ناب برای ایجاد تغییر اساسی در اختیارتان قرار میگیرد که بی صبرانه در انتظارش بودید. لازم است تغییری در طرز فکر و رفتارتان هم ایجاد کنید. قبل از هرگونه پیش داوری در مورد رخدادی که به زودی تجربه خواهید کرد اندکی تامل کنید. توانایی مدیرتتان در وقت و امور معمول روزمره و زندگیتان تحسین برانگیز است. همواره سخن حق بگویید و از چیزی نهراسید.

روز خوبی راآغاز نکرده‌اید و سلامتیتان در خطر است، در چنین شرایطی شرط عقل این است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت وجود نازنینتان به خطر نیفتد. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند.   عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلبتان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیفتید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

به زودی در مکان جدیدی استخدام خواهید شد که از نظر مالی نیز به نفع تان خواهد بود. بنابراین از همان ابتدا خودی نشان دهید و این حرفه را جدی بگیرید. اخیرا رابطه شما سرد شده است، نباید منتظر راه حل از طرف شریک زندگی تان باشید، خود شما باید دست به کار شوید و به زندگی تان گرما دهید. امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. انرژی تان تحلیل رفته از طریق ورزش و فعالیت های تفریحی و ضمنا اندکی صبر و تحمل دوباره به خود سابق تان برگردید دامنه روابط اجتماعی تان رو گسترده کنید تا جای ممکن از فواید این معاشرت ها بهره مند شوید زمانی از حمایت های بی شایبه یکی از نزدیکان خود بهره مند میشوید که اُمیدتان را از دست داده اید ، مدتی است که هنگام أخذ تصمیمات مهم دچار وسواس میشوید.

فکرهای ناراحت کننده‌ای به ذهن شما می‌رسد، اما اجازه ندهید این فکرها روزتان را خراب کند.    اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند.  ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگیتان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما احساس ناراحتی و استرس دارید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان تان یا اقوام خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. اول به خودتان سپس به دیگران بیاندیشید. شاید نتوانید از دیگران کمک بگیرید یا این که راه درست اش را بلد نباشید اما در کمک کردن به دیگران بسیار دست و دلباز هستید. این کار نه تنها مشکلات را حل می کند بلکه احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد. از طریق کارهای گروهی و همفکری با دیگران سریعتر و راحتتر از پلکان ترقی بالا می روید در مواقع بحرانی و حساس در محل کار یا تحصیلتان رعایت احترام و ادب را فراموش نکنید و همچنان به دفاع از خود و حقوق خود ادامه دهید با وجود آنکه میزان درآمدتان دقیقا با معیارهای تان هماهنگی ندارد اما می توانید با اندکی صرفه جو.یی به مقدار کافی پس انداز کنید .

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید.    به جای وقت‌گذرانی و اتلاف وقت با رفقای ناباب، کمی به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. کلام تان متفاوت از حرف هایتان است. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. گذشت و مهربانی ذاتی تان فضای پر برکت در زندگیتان ایجاد میکند ایده بکری در سر دارید که میتوانید درجهت موفقیت هر چه بیشتر از آن در امور کاری یا تحصیلیتان استفاده کنید قبل از پاسخ منفی یا مثبت دادن به پرسشی که از شما خواهد شد در مورد عواقب احتمالی پاسختان خوب فکر کنید به مهمانی دعوت شده اید که در ان با افرادی که موقعیت اجتماعی مناسبی دارند ملاقات خواهید کرد.

امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. کلام تان متفاوت از حرف هایتان است. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. گذشت و مهربانی ذاتی تان فضای پر برکت در زندگیتان ایجاد میکند ایده بکری در سر دارید که میتوانید درجهت موفقیت هر چه بیشتر از آن در امور کاری یا تحصیلیتان استفاده کنید قبل از پاسخ منفی یا مثبت دادن به پرسشی که از شما خواهد شد در مورد عواقب احتمالی پاسختان خوب فکر کنید به مهمانی دعوت شده اید که در ان با افرادی که موقعیت اجتماعی مناسبی دارند ملاقات خواهید کرد.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ )

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. گره از یکی از مشکلاتتان باز میشود، برای سرگرم کردن خود به دنبال کارهای جدید باشید ، هوش شما موجب میشود تا از موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده سربلند بیرون بیایید، دلخوریتان از یکی از نزدیکان ناشی از سو تفاهم بوجود آمده است که با یک گفتگوی صادقانه به سادگی حل خواهد شد، کمک غیر منتظره از طرف فردی که آشنایی چندانی هم ندارید خوشحالتان میکند.

به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. انسان مردم‌داری هستید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. به صلاح شما نیست که اجازه دهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت از در دوستی با این فرد وارد شوید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار