فال روزانه چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۹ آذر و فال روزانه فردا نهم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۹ آذر و فال روزانه فردا نهم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۹ آذر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شاید چند روز گذشته در جستجوی راهی برای تخلیه انرژی فراوانی که در وجود خود احساس می کنید بوده باشید، امروز بالاخره با راه هایی که برای انجام پروژه های خلاقانه پیش رویتان قرار خواهند گفت فرصتی برای استفاده بهینه از این انرژی پیدا خواهید کرد. به جای تقلا برای راضی نگه داشتن دیگران برای به دست آوردن رویاهای خودتان بجنگید. جادوی کیهان با شما همراه خواهد بود. امروز خیلی خوب می توانید احساسات رمانتیک خود را به زبان بیاورید، پس از این فرصت استفاده کنید. شما گاهی بیش از حد مثبت اندیش هستید، گاهی لازم است به آنچه می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که ممکن است برخی از آن ها غافلگیرتان کند. این روزها به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می کنید و خودتان را دچار تشویش و بی خوابی می کنید. مشکلاتتان را بنویسید تا ببینید اینقدرها هم ترسناک نیستند.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

طی چند روز گذشته احساسات خود را به شدت سرکوب کرده اید، اما امروز دیگر وقت آن رسیده است که خودتان را رها کنید و آنچه در دلتان می گذرد را به زبان بیاورید. شما نقشه های بزرگی برای زندگی حرفه ایتان در سر دارید، ولی وقتی پیشرفت کارها به اندازه ای که انتظار دارید نیست حفظ کردن انگیزه و تلاش برای رسیدن به اهدافتان کار سختی به نظر می رسد. با این حال حتی اگر به زمانی بیشتر برای رسیدن به رویاهایتان نیاز داشته باشید هم نباید بیخیال آنها شوید. حتی اگر کارها آهسته پیش بروند هم، پیوستگی در انجام آنها در نهایت شما را به مقصد مورد نظر خواهد رساند. مدیتیشن را یاد بگیرید و اجازه دهید اطرافیانتان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند. زندگیتان آسان تر خواهد شد. نگران نباشید به وقتش شما هم فرصت جبران خواهید داشت. زودباوری باعث شده گاهی اشتباهای بزرگی مرتکب شوید. کمی با احتیاط و سخت گیری به مسائل و آدم ها نگاه کنید و تحت تاثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

به پندواندرز افراد باتجربه گوش جان فرا دهید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر حواستان را جمع کنید. اتفاق غیر منتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. با اتفاق‌های جدید کنار بیایید و انعطاف بیشتری در زندگی داشته باشید.  امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز همه شواهد نشان می دهند که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. برای عمل کردن به وعده هایی که داده اید به خودتان کمی فرصت بدهید ولی تمام وقتتان را هم نباید صرف خیال پردازی در مورد آینده کنید. در غیر این صورت در پایان روز از این که به کارهایتان رسیدگی نکرده اید پشیمان خواهید شد. در حال حاضر مهم ترین کاری که در رابط با آینده از دستتان بر می آید برداشتن درست ترین قدم ممکن است، پس انرژی خود را روی این کار متمرکز کنید. از چیزی که حق شماست سرسری نگذرید وگرنه برای دیگران عادت می شود که حق شما را نادیده بگیرند. در کارهایتان ثابت قدم باشید و از مشورت بزرگتر ها استفاده کنید. به مال دنیا دل نبندید و طمع نداشته باشید، بیهوده خسته تان می کند. موضوعی شما را آزار می دهد، در مورد آن با فردی امین صحبت کنید.

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید.  امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید. ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را آزرده‌خاطر کنید. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما درگیر رابطه ای شده اید که تا کنون هیچ تجربه ای در مورد آن نداشته اید و نمی دانید که چطور باید سر حرف را باز کنید و چگونه با طرف مقابلتان ارتباط برقرار کنید و این موضوع شما را ناراحت کرده است. گوش کردن به ندای قلبتان در رابطه با مسائل عاطفی بهترین استراتژی ممکن می تواند باشد. اگر می خواهید به رویاهایتان دست پیدا کنید باید از مرحله رویا پردازی خارج شده و دست به کار شوید. نگران این که دیگران در مورد شما و کارهایی که می کنید چه فکری خواهند کرد نباشید، نتیجه نهایی ارزش این همه ریسک کردن را خواهد داشت. شما گاهی از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه. با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده زیادی جدی و سخت برخورد می کنید، خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیازمند این همه تحقیق و حساسیت نیستند. با کارهای اضافی فقط خودتان را خسته تر می کنید. خوشی را به خودتان حرام نکنید و به وقایعی که پیش می آیند لبخند بزنید.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. انتظار دارید پولی به دست شما برسد، اما این اتفاق نمی‌افتد و وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید.  بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگیتان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌ زندگیتان پی ببرید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌هایتان فاصله‌ای بیندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما می توانید بی آن که کارهای خودتان را فراموش کنید، به دیگران اهمیت دهید و با آنها همدردی کنید. برای ایجاد تعادل بین این دو باید سرتان را با کارهایتان گرم کنید و بیش از اندازه درگیر مسائل دیگران نشوید. بعد از پایان ساعات کاری وقتتان را به عشقتان اختصاص دهید و او را به گردش ببرید. در حال حاضر ممکن است در زندگی عاطفیتان با بحران ها و مشکلاتی مواجه باشید و نیاز شدیدی به یک مکالمه جدی و صمیمانه با عشقتان احساس کنید. اگر به این نیاز خود توجه نکنید با تنش ها و چالش های بیشتری روبرو خواهید بود. شما به زودی ریسک بزرگی را در زندگیتان انجام می دهید. با رفتار تند و عصبی تان ناخواسته باعث شدید کسی را که بسیار دوست دارید برنجانید. شخصی بدون آنکه بفهمید شما را بازی می دهد تا از موقعیتی، آنطور که به نفع خودش است استفاده کند، دوست و دشمنتان را بشناسید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه این کار عادتشان می شود.

احتمال زیادی وجود دارد که به دندان‌درد یا مشکل گوارشی مبتلا شوید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. موقعیتی برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و مطمئن باشید این سرمایه‌گذاری سود چشمگیری روانه جیب شما خواهد کرد.  پای صحبت افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.    کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگیتان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما می خواهید علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان بدهید، با این حال شاید فکر کنید اگر برخی چیزها را از او مخفی نگه دارید کارها بهتر پیش خواهند رفت. ولی فرار کردن از واقعیت فایده ای ندارد و نمی توان تا ابد حقیقت را پنهان کرد. پس تا فرصت باقیست و شرایط مساعد است واقعیت ها را به زبان بیاورید. دوستان و خانواده تان هرچند برایتان خیلی عزیز هستند می توانند با حرف ها و رفتار خود شما را آزار دهند، سعی کنید رفتار آنها را تا جای ممکن تحمل کنید. آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست. بی رودربایسی سوالتان را بپرسید تا جوابی که لازم است بشونید. کسی که باید نگران پیش آمدن این شرایط باشد، شما نیستید. دایره دوستان و معاشرین تان را بزرگتر کنید. خودتان را محدود به یک یا دو نفر نکنید. خبری که به شما می رسد را درست بررسی کنید.

رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و دستاوردهای خود را در زندگی گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.   با افراد سرشناسی ملاقات خواهید کرد. آشنایی با این افراد را حفظ کنید و روابط خود را گسترش دهید. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.




فال روزانه مهر

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز تحمل شما آنقدر کم است که می توان گفت که اصلا صبر و تحملی ندارید. اگر می بینید کسی دارد با رفتار و حرف هایش شما را آزار می دهد بهترین کار این است که از او فاصله گرفته و خودتان را درگیر بحث با او نکنید. هر حرفی که می شنوید را باور نکنید، اگر چیزی زیادی خوب به نظر می رسد احتمالا یک جای کار ایراد دارد؛ پس منطقتان را در نظر بگیرید و تسلیم هوس های بچگانه نشوید. احساس می کنید با زندگی که در حال حاضر دارید، کمی بیگانه شده‌اید و نمی‌دانید چه نقشی را در زندگی تان بازی می کنید، به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی شده اید. خودتان را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ می دهد و کسی دلتان را می برد. همین موضوع انرژی تازه ای به شما خواهد داد.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت، شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر پیش ‌روی شما قرار دارد. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید.   از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما به ندرت از مواجه شدن با موانع و مشکلات شگفت زده شده و یا در مقابل آنها تسلیم می شوید. اما امروز این اراده و عزم شما بیش از هر زمان دیگری است و به ویژه اگر پای مسائل مالی در میان باشد هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی شما را بگیرد. رویاپردازی ها به شرط آن که تمام وقت شما را به خود اختصاص ندهند و مانع انجام وظایفتان نشوند، می توانند نقش عامل محرک را بازی کنند و شما را به سوی آینده ای عالی راهنمایی کنند. اولین مرحله رسیدن به رویاهایتان به تصویر کشیدن آنها در ذهنتان است. حرفی می‌شنوید که باعث می شود که دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچک ترین اتفاقی دلگیر می شوید. این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید ، بجای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب با نیکی رفتار کنید.

شما به ندرت از مواجه شدن با موانع و مشکلات شگفت زده شده و یا در مقابل آنها تسلیم می شوید. اما امروز این اراده و عزم شما بیش از هر زمان دیگری است و به ویژه اگر پای مسائل مالی در میان باشد هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی شما را بگیرد. رویاپردازی ها به شرط آن که تمام وقت شما را به خود اختصاص ندهند و مانع انجام وظایفتان نشوند، می توانند نقش عامل محرک را بازی کنند و شما را به سوی آینده ای عالی راهنمایی کنند. اولین مرحله رسیدن به رویاهایتان به تصویر کشیدن آنها در ذهنتان است. حرفی می‌شنوید که باعث می شود که دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچک ترین اتفاقی دلگیر می شوید. این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید ، بجای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب با نیکی رفتار کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز از طرفی دلتان می خواهد در خانه بمانید و خودتان را با سرگرمی های همیشگی تان مشغول کنید، از طرفی هم می خواهید با دوستان و آشنایانی که افکار و عقایدی شبیه به شما دارند دور هم جمع شوید و به صحبت و بحث در مورد درگیری های مشترک ذهنیتان بپردازید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، برای همه این کارها وقت خواهید داشت. شاید خودتان احساس کنید که در زندگی خانوادگیتان تعادلی نسبتا پایدار ایجاد کرده اید، ولی امروز مشکلات عاطفی ممکن است به صورت ناگهانی شما را غافلگیر کنند. به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهن تان باقی می ماند. شما با دید کلی به زندگی می نگرید به همین دلیل، یا بسیاری از پیش آمدهایی که رخ می دهد نمی‌بینید یا با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شوید، همین باعث می شود که از یک سوراخ چندبار گزیده شوید. درک صحیحی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشند.

امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. توجه بیشتری به اعضای خانواده نشان دهید و به اهل منزل ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز اشخاص و چیزهای اضافه و به دردنخور را  از ذهن و قلبتان بیرون بریزید و برای افراد و اتفاقات جدید آماده کنید. امروز شاید احساس کنید که همه چیز دارد روبراه می شود و اعتماد به نفستان بسیار بالا است. این اعتماد به نفس اگر نتوانید نگرش خودتان را تغییر داده و با دید مثبت به اطرافتان و به ویژه کارتان نگاه کنید، کمک چندانی به شما نخواهد کرد. امروز نباید در جستجوی راه های تازه و قدم گذاشتن به سوی مقاصد ناشناخته هراس داشته باشید و درنگ کنید. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. به جای آن ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری های منطقی پیش بروید. از رفتار ریاکارانه شخصی در اطرافتان ناامید و دلسرد می شوید، اما شما با صداقتتان به هدف می رسید. خلوص نیت و ایمان به خودتان، بهترین سرمایه شماست. بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید.

انسان خنده‌رویی هستید. از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد.  زمینه آشنایی با فرد مهمی برای شما فراهم می‌شود و این آشنایی در دراز مدت سود سرشاری روانه جیبتان خواهد کرد. مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. رازهای زیادی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان پنهان کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان ایجاد نماید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز روز خیلی خوبی برای «بله» گفتن به تمام پیشنهادهایی که به شما می شود می تواند باشد، حتی اگر از این که در نهایت چه خواهد شد اطمینان کامل نداشته باشید! رفتار غیر متعهدانه یکی از اطرافیانتان شما را امروز به چنان خشمی دچار خواهد کرد که شاید حتی نتوانید آن را به زبان بیاورید. متاسفانه مخفی کردن احساسات و سرکوب آنها نتایجی منفی برای شما خواهد داشت، پس بجای این که خودتان را کنار بکشید و سکوت کنید حرفتان را به زبان بیاورید. بهتر است دل اطرافیانتان را بدست آورید و آن ها را با خودتان همراه کنید. دوستی که به شما نزدیک است کمکتان می کند تا بخش جدیدی از توانایی‌هایتان را بشناسید. قدردان حضورش باشید. با شما تماس گرفته می شود تا تقاضای کمک یا راهنمایی بکنند. با صبر و حوصله پاسخگو باشید حتی اگر فرصت ندارید و مسئله را پشت گوش نیاندازید.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. به صلاح شما نیست که بگذارید این وضعیت ادامه پیدا کند. برای حل مشکلات مالی تلاش بیشتری به خرج دهید و توانمندیهای خود را دست کم نگیرید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز مشخصا چالش بزرگی پیش رو دارید و نظراتی که دیگران در مورد حساسیت بیش از حد و رفتار تند شما دارند خیلی هم بی اساس نیستند. نگران این مسئله نباشید، آنها به زودی شما را خواهند بخشید؛ اما باید سعی کنید رفتار خودتان را کنترل کنید. این وضعیت از ترس ها و نگرانی های دیگری که شما در حال حاضر دارید ریشه می گیرد و با برطرف شدن دیگر دغدغه های ذهنیتان روبراه خواهد شد. همچنین می توانید به فعالیت های اجتماعی که فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیارتان می گذارند بپردازید. خبری می‌شنوید که که مثل آب روی آتش نگرانی ها و دلشوره‌هایتان را از بین می برد و انرژی دوباره ای به شما می دهد. از تنهایی‌تان بیرون بیایید و درها را باز کنید. شخصی شما را می جوید اگر واقع بین و منصف باشید می بینید که شما در بهترین شرایط قرار دارید. بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید اوج بگیرید.

برای رسیدن به آرامش، قسمتی از روز را با دوستان و آشنایان سپری کنید. امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید.   آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط