فال روزانه چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

 فال روزانه چهارشنبه 9 اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد 9 اسفند ماه و فال روزانه فردا نهم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۹ اسفند ماه و فال روزانه فردا نهم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

یک تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید که به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینکه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

نسبت به روزهای قبل، خوشحال تر هستید. مشکلات مالی و کاری که داشتید، تا حدودی حل شده و ذهن شما آرامش بیشتری را احساس می کند. بهتر است که این روز را به خود و شریک زندگی تان استراحت دهید و برای یک گشت و گذار لذت بخش، به بیرون از خانه بروید. بین شما و یکی از دوستان تان شکراب شده است. دلیل آن هم این است که شما محدودیت ها را نادیده گرفتید و به حریم خصوصی هم تجاوز کردید. یادتان باشد که هر چقدر هم که با طرف مقابل تان صمیمی باشید، باز هم نباید پایتان را فراتر از آنچه باید، بگذارید. شما چون کوه استوار هستید به خودتان اعتماد و در انتخاب دوست و همنشین دقت کنید. می خواهید کاری انجام دهید که هنوز صد درصد مطمئن نیستید بهتر هست از این اندیشه و فکر فعلا صرف نظر کنید هنوز زود است موقعیت های بهتری برای تان به وجود خواهد آمد، این روزها بهتر است به جای زیاد حرف زدن بیشتر گوش کنید.

مدتی است که بی‌حوصله شده‌اید و انرژی لازم را ندارید. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و انرژی بیشتری برای انجام کارها پیدا می‌کنید. به لطف این شرایط، کار دشواری که مدتی است به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. روز خوبی است تا دست همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید. سوءتفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این وضعیت میان شما و این فرد اختلاف زیادی ایجاد کند.   همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. فرصتی مهیا می‌شود تا راهی سفری خاطره‌ساز شوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

اشیاء و اشخاص زیادی هستند که می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی کن کسی را که دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم کنی.

باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممکن است مشکلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و کوشش قابل حل است.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز به یک مراسمی دعوت می شوید که زاویه دیدتان را نسبت به زندگی تغییر خواهد داد. در این جمع فردی به شما نزدیک می شود و در مورد موضوعات مختلف با شما سخن می گوید. این ارتباط برای هردویتان لذت بخش خواهد بود، به طوری که دوست دارید به رابطه تان ادامه دهید، البته سعی کنید که محتاطانه تر قدم بردارید. در محیط کار مشکلی برایتان پیش آمده که ناراحت تان کرده است. بهتر است که مدتی به جای حرف زدن، تنها شنونده باشید تا همه چیز به روال عادی خود بازگردد. رقیبان پیش رویتان قد علم کرده اند، حواستان را جمع کنید و دستپاچه نشوید. کاری نکنید که بعدها باعث پشیمانی شود. دوستانی دارید که حاضرند برای رسیدن شما به مقصود هر کمکی به شما بکنند. اگر می خواهید گم شده تان را پیدا کنید باید بیشتر جستجو کنید آن هم در جایی که توقع یافتنش را ندارید. نترسید و ریسک کنید.

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید.  روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اجازه نمی‌دهید در زندگی کسی از شما جلو بیفتد، این روحیه را ادامه دهید و راه را برای موفقیت‌های بیشتر هموار نمایید.  تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌‌اید، اما طعم موفقیت را نچشیده‌اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و دیری نخواهد پایید که مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت کنید. یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.  روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

احساس می‌کنی هر چه تلاش می‌کنی و زحمت می‌کشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را کم کنی خواهی دید که وضعیت خوبی داری.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اگر مجرد هستید، در محیط کار فردی نظر شما را به خود جلب می کند. فقط حواس تان باشد که قبل از نزدیک شدن به او خوب در موردش تحقیق کنید. برای کاری که آغاز کرده اید، اراده کافی ندارید. شاید بد نباشد که در این راه یک شریکی برای خود پیدا کنید تا انگیزه تان دو برابر شود. اگر شک و تردیدتان را در مورد ایده هایی که در سر دارید، برطرف کنید، می توانید هر چه سریع تر به اهداف تان برسید. اعتماد به نفس بالا کلید موفقیت این روزهای شماست. شما فکر می کنید چون سرمایه ندارید تمام درها به رویتان بسته است و دنبال راه چاره می گردید، بی تاب نباشید درها باز خواهد شد آن هم از جایی که توقعش را ندارید. با عقل و اندیشه عمل کنید. به خیالتان دستتان نمک ندارد و به هرکس محبت می کنید جفا می بینید، سخت نگیرید شما در حال امتحان هستید از این آزمایش سربلند عبور کنید.

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یک دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ کاری نباید شتاب به خرج داد.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

از همان صبح که چشمان تان را باز می کنید، عشق را در فضای اطراف تان احساس خواهید کرد. بنابراین بهتر است که امروز تنها نباشید و با افرادی که دوست شان دارید، زمان بگذرانید. در مورد رابطه عاطفی تان احساس ناامنی می کنید، در این مورد با شریک زندگی تان صحبت کنید و بار دیگر وظایفی که هر کدامتان دارید را مرور کنید. اگر در محیط کار یا اجتماع، از دیگران آزرده خاطر شده اید، به دل نگیرید. رفتار زشت دیگران هیچوقت از ارزش شما نمی کاهد. پس با اعتماد به نفس بالا، همان کاری که فکر می کنید درست است را انجام دهید. ﺷﺎﯾﺪ از ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ، ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻏﺼﻪ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ، ﺍﻣﺎ ﻣﻄﻤﺌﻨﺎ ﻓﺮﺩﺍ ﺷﮑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ. ﺍﮔﺮ ﺩﻗﯿﻖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﻃﺒﻖ ﺍﺻﻮﻝ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﭘﯿﺶ ﺑﺮﻭﯾﺪ، ﻟﺰﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺘﺮﺳﯿﺪ. ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﺪﻓﺘﺎﻥ ﻣﯽ ﺭﺳﯿﺪ، ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻤﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺻﺒﻮﺭ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﺭﺩﺳﺮﺁﻓﺮﯾﻦ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭﺩﺳﺮﻫﺎﯾﯽ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﺳﺎز.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواستان را به رفتار وی جمع کنید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد.  روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

مشکل اساسی تو این است که جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش کنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز یک میهمان ناخوانده خواهید داشت، بنابراین خودتان را آماده کنید. نگران کارهای عقب افتاده تان نباشید، فردا هم روز خداست. با انرژی که امروز در هوا پراکنده است، شما شور و شوق کافی برای انجام هر کاری را دارید، پس به دنبال کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید بروید. افراد زیادی در اطرافتان هستند که می توانند به شما کمک کنند، غرور را کنار بگذارید و از آنها بخواهید در این راه یاری تان کنند. تولد یکی از عزیزترین های زندگی تان نزدیک است، به دیدارش بروید و با هدیه ای او را سورپرایز کنید. به اسراری که از آن ها بی خبر بودید و همیشه یک علامت سوال برایتان بوده آگاه می شوید. کسی شما را از جزئیات دامی که برایتان پهن شده با خبر می کند. لزومی ندارد شخصی را رسوا کنید، کافی است خودتان را از این ورطه نجات بدهید و دیگر هرگز پشت سرتان را نگاه نکنید. صدقه بدهید و سعی کنید هرگز این تجربه را فراموش و تکرار نکنید.

عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه زمینه ناخوش‌احوالی  شما را فراهم کرده است. از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت را کنار بگذارید و سبک سالمی را در زندگی در پیش بگیرید. فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید.   عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق ‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی که به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بکنی و به یاد داشته باشی که همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی که با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌کنی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

کارهای زیادی روی سرتان ریخته اما به دلیل این که اطراف تان شلوغ است، تمرکز لازم را ندارید. بهتر است از کارهای مهمی که نیاز به دقت بالایی دارند، خودداری کنید و به دنبال کارهای ساده تر باشید. اگر به فکر این هستید که نظر فردی را به خود جلب کنید، در این کار آرام و آهسته قدم بگذارید. عجله می تواند تمام برنامه هایتان را نقش بر آب کند. امروز زمان خوبی است تا رازی را که در دل دارید، با صدای بلند فریاد بزنید. گاهی جسارت است که موجب موفقیت شما می شود، نه احتیاط. قدر چیزی را که داشته اید، ندانستید و حالا در فراق آن می سوزید شما تنها آرزویتان رهایی از این غم و درد است با او تماس بگیرید، این حداقل کاری است که می توانید برای خودتان بکنید. اگر باور دارید که بد کرده اید انتظار نداشته باشید که او با روی خوش با شما روبرو شود، اما شما حداقل شنونده باشید. نامه ای دریافت می کنید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی.

اگر می‌خواهی تکانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسک کردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز همه چیز برایتان به خوبی پیش خواهد رفت بنابراین استرس تان را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت جلو روید. اگر تاکنون شرایط تان ثبات لازم را نداشته، از امروز به بعد همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. تنها برای تشویق و تمجیدهای مردم، کاری را انجام ندهید، مهم تر از هر کسی خود شما هستید. پس نظرات خود را در اولویت بگذارید. در انتهای روز، پس از مدت ها، یک نفس راحتی خواهید کشید. خطای خود را به گردن این و آن نیندازید، شما بدون اندیشه و حساب نشده عمل کرده اید، آرامش خود را باز یابید تا بتوانید مشکل پیش آمده را جبران کنید. جلوی کسی که ارزشی برای اشک های شما قائل نیست گریه نکنید، او تحقیرتان می کند و بیشتر از پیش ناراحت می شوید، بهتر است فعلا سکوت کنید و هیچ عکس العملی نشان ندهید.

 انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شماست. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. امروز با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به بهانه‌ای برای ارتباط‌های کاری بیشتر تبدیل کنید و از این فرد برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر کمک بگیرید. هنرهای زیادی دارید، اما اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبرند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. هنرهای خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. روحیه اجتماعی دارید و از حضور در بین جمعِ دوستان و آشنایان لذت می‌برید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شماست، نقشه‌های شومی برایتان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و یکی از اعضای خانوده یا دوستان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

از روابط خود به هیچ عنوان برای کسی تعریف نکنید. شما یک حسود بالفطره را با یک پزشک روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

اگر به فکر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نکنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی کنید تا برای شما مشکلی پیدا نشود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما آنقدر تمرکزتان را بر یک کار گذاشته که از کارهای دیگر غافل شده اید. بد نیست کمی به خودتان استراحت دهید و از دنیای اطرافتان نیز باخبر شوید. آدمهای زیادی هستند که به محبت شما نیاز دارند، آنها را نیز از خودتان نرنجانید و برایشان وقت بگذارید. امروز در هر مکالمه ای پیروز خواهید شد، به شرط آنکه به غیر از صحبت کردن، خوب گوش کنید. اگر طرف مقابل تان احساس کند که شما به او اهمیت می دهید، نظرات شما را نیز با روی بازتری خواهید پذیرفت. موانع سختی پیش پایتان هست اما برای رسیدن به هدفتان به راحتی از تمام آن ها می گذرید. از خستگی شکایت نکنید، تلاش شما نتیجه خوبی خواهد داشت قوی باشید. شخصی به طور غیرقابل تحملی شما را آزرده و بدون دلیل با شما مخالفت می کند، یک بار برای همیشه جلوی روی او بایستید و او را برای همیشه از سر راحتان دور کنید.

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. یکی از اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید تصمیمی که می‌گیرید درست است و در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد.  حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای دلخواه، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای پرتلاش پیش رو آماده شوید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز کارهای زیادی دارد و فرصتی برای رسیدگی به شما پیدا نمی‌کند.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

با خود فکر می‌کنی که فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فکر می‌کنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشکلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملکرد تو خواهد بود.

هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌کند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری کن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این کار معکوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای کشف خواهد شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز تصمیم دارید که بیشتر وقت تان را در تنهایی بگذرانید و روی کارهای عقب افتاده تان متمرکز شوید. اگر به دنبال پیشرفت هستید، سعی کنید که قدرت خلاقیت تان را بالا ببرید و کاری کنید که متفاوت از دیگران به چشم آیید. اگر امروز به سر قرار می روید، سعی کنید که به موقع حاضر شوید، در غیر این صورت تاثیر منفی از خود در نظر دیگران بر جای خواهید گذاشت. دوستی در انتظار زنگ شماست، بهتر است که او را بیش از این منتظر نگذارید. از مسافر راه دورتان خبری می رسد که خوشحال تان می کند. از جروبحث دوری کنید کسی نمی تواند نظر او را عوض کند. شخصی همیشه در پی نصیحت کردن شماست، بهتر است یک بار هم که شده به نصیحت هایش عمل کنید، مطمئن باشید ضرر نمی کنید .دست از تلاش روزانه تان برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید بر ندارید. به سفری مهم خواهید رفت.

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید. دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید.    مهمان غیرمنتظره‌ای به منزل شما می‌آید و از آنجایی که انتظار مهمان را نداشتید، برنامه‌های‌تان حسابی به هم می‌ریزد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که از هم‌صحبتی با این مهمان لذت خواهید برد و لحظه‌های شادی را تجربه می‌کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف عشق زندگی‌تان باشید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به کارت ادامه دهی تا موفق شوی.

خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور کن چون استعداد و روحت نابود میشه. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شه و همیشه هم نمی‌تونی برای بیماریت پیش دکتر بری تا قرص تجویز کنه!!

باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر کنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش کنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز غرق عشق هستید. خانواده، دوستان و حتی عشق زندگی تان به سمت شما می آیند و بیش از همیشه به شما محبت می کنند. خوبی آنها را بی پاسخ نگذارید و این حال خوب را با آنها جشن بگیرید. زمان خوبی برای شرکت کردن در فعالیت های گروهی است. ثبت نام در باشگاه، شب شعر یا هر آنچه خستگی را از تن شما به در می کند، می تواند یکی از کارهای مثبت امروزتان باشد. به زودی پولی که مدت ها انتظارش را می کشیدید، به دست تان می رسد. کسی از نگرانی ها و ناراحتی هایتان خبر ندارد، مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دلتان را به آن ها نگویید که به ضرر خودتان از آن استفاده می کنند. نذری کرده اید، به حاجتتان می رسید و نذرتان را ادا می کنید . در انتخاب دوست شان خانوادگی تان را در نظر بگیرید. با هر کسی که از راه رسید نشست و بر خواست نکنید.

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. یکی از آشنایان به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  از شخصیت جذابی که دارید برای پیدا کردن دوست‌های جدید بهره بگیرید.  احتمال ایجاد دلخوری میان شما و فردی وجود دارد. بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و حرفی نزنید که دلخوری به دنبال داشته باشد.  احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگی‌تان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان اختصاص دهید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نکن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده کن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

شکل و حالت ظاهری تو می‌تواند با خوردن غذای بد، داشتن بیماری کم‌خونی، خستگی مزمن و یا بیماری غدد تیروئید تغییر کند و تضعیف شود. پس بهتر است کمی به خودت برسی.

با پیشرفت‌هایی که در زمینه کار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیک به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی که دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما مدت هاست که به انتظار فرا رسیدن شرایط ایده آل تان نشسته اید که امروز نشانه هایی از آن را مشاهده خواهید کرد. این موضوع هم می تواند در مورد شرایط کاری باشد، هم در مورد روابط عاطفی تان. اگر در انتظار عشق زندگی تان بوده اید، یکی از همکاران یا دوستان قدیمی تان، که تاکنون به عنوان یک دوست معمولی با او در ارتباط بوده اید، جور دیگری به چشم تان می آید. فقط یادتان باشد که فرصت های طلایی زندگی تان را تنها از روی ترس از دست ندهید. شما اهل گردش گشت و گذار هستید وقت آن رسیده که از لاک خودتان بیرون بیایید و از خانه بیرون بزنید و هوایی تازه کنید. بر خلاف انتظارتان به زودی در محل کارتان با موقعیت خوبی روبرو می شوید از این فرصت استفاده کنیn حتی اگر دیگران در شما توانایی پذیرش این موقعیت را نمی بینند همه به قضایا آن طور که شما نگاه می کنید نگاه نمی کنند.

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.   روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. گرفتاری پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ )

عشق است که معجزه می‌کند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌کند که قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت که آینده روشنی را درپی داشته باشد.

شاید غذا خوردن به نظر خیلی‌ها موضوع عادی و پیش‌پاافتاده‌ای باشد اما اختلال در غذا خوردن باعث مشکلات زیادی مثل ایجاد اضطراب، آسیب به جسم، ایجاد استرس، عدم صحبت کردن در مورد احساسات، سردرگمی و … می‌شود. شاید باید بیشتر از همیشه به غذا خوردنت اهمیت بدهی.

برای مدتی ناچار می‌شوی تنها به کار خود ادامه بدهی. اگر در این کار زیان کنی همه تو را ملامت می‌کنند اما اگر موفق شوی همه به سوی تو می‌آیند تا همراه تو آنها هم به سود برسند.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

خودتان را به دست موج ها بسپارید و با آنها هم سو شوید. شما برای رسیدن به ساحل آرامش تلاش های زیادی کرده اید، حال زمان آن است که به تقدیر اعتماد کنید و باقی راه را به او بسپارید. گروهی از دوستان تان قصد سفر دارند، برای آرامش ذهن تان بد نیست با آنها همسفر شوید. اگر فردی شما را نقد منفی کرد طوری که غرورتان را زیر سوال برد، سعی کنید خودتان را کنترل کنید و به جای عصبانیت، با لحنی آرام از خودتان دفاع کنید. مطمئنا سوتفاهمی بیش نبوده است. با غصه خوردن و گریه و زاری کاری از پیش نمی برید. شخصی به شما کمک خواهد کرد به او اعتماد کنید. کافی است همت کنید تا هرچه زودتر به آنچه که می خواهید برسید. به دوستی خیلی رسانده اید اما نتیجه ای بد دیده اید؛ شاید بهتر باشد با هرکسی معاشرت نکنید. ملاقاتی خواهید داشت و اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

کار ناتمامی دارید که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. امروز فرصتی فراهم می‌شود تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. سود قابل ‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید.  انسان جاه‌طلبی هستید وهمیشه دنبال مال و مقام می‌گردید، به خاطر داشته باشید که با این روحیه جای خود را در قلب دوستان و آشنایان از دست خواهید داد.  تمرکز بیشتری در کارها داشته باشید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید.   نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. مشکلی سر راه شما سبز می‌شود. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد باتجربه کمک بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز عشق‌ بی‌پایانش را به شما ثابت می‌کند. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط