فال روزانه یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزدهم تیر و فال روزانه فردا نوزدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزدهم تیر و فال روزانه فردا نوزدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۹ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند.   احساس می‌کنید که اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌اید و مانند همیشه قوی نیستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این احساس گذراست و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید دوباره اعتمادبه‌نفس خود را بدست خواهید آورد.

ترس و دودلی را کنار بگذارید و اعتماد به نفس خود را افزایش و به احساسات، افکار و ایده های خود قدرت بیان دهید. بدبینی نسبت به اطرافیان را از خود دور و به جای آن به جنبه های مثبت نگاه کنید. منفی اندیشی تنها مشکلات شما را بیشتر می کند. راههای زیادی برای شادی وجود دارد، برای رسیدن به آنها تلاش کنید. لازم نیست زیاد درباره قرار ملاقات تان با فردی نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، به شما در هر زمینه ای کمک خواهد کرد بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید. دیگران تمایل دارند در انجام کار های که می کنید سهمی داشته باشند، می‌توانید از ایده های آنها برای بهتر شدن کار کمک بگیرید، در کار گروهی درصد موفقیت شما بیشتر است. اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید حالا فرصت مناسبی است آنچه را که نیاز دارید بکار بگیرید و امیدوار باشید، شما اگر شک داشته باشید کارها درست پیش نمی رود.



فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌های موردعلاقه به آرامش برسید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت ‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.  اجازه ندهید کسالت و افسردگی به وجود نازنین‌ شما راه پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای موردعلاقه، انرژی و نشاط بیشتری پیدا کنید.

شما همیشه از مواجه شدن با چیزهای ناشناخته می ترسید اما امروز روزی است که باید خودتان را در این موقعیت قرار دهید. به خودتان اعتماد داشته باشید و بدانید که می توانید به خوبی از پس آن برآیید. برای ریسک کردن درنگ نکنید زیرا از قدمی که امروز بر می دارید در آینده نیز بهره خواهید برد. برای دیدار با دوستی این پا و آن پا می کنید، بهتر است که همین امروز قرار ملاقاتی بگذارید و چیزهایی که در ذهن تان است را به زبان آورید. با شخصی بحثی طولانی خواهید داشت سعی کنید تا حد امکان او را قانع و همراه کنید وگرنه تلاش‌هایتان به هدر می رود. در مورد مساله ای اگر جواب شما منفی است این نه را همین امروز بگویید تا هم خودتان و هم دیگران را از بلاتکلیفی دربیاورید. از لحظه های زندگی‌تان استفاده کنید، شما فقط یکبار به دنیا می آیید. وقت هدر نکنید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

 کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید و سنجیده عمل کنید. در غیر این صورت، کاری ناشایستی انجام می‌دهید که زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند. قصد انجام معامله یا عقدقراردادی را دارید. این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید سود چشمگیری روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد.  روز خوبی را برای خرید در پیش‌رو دارید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید. دستی به سروروی خود بکشید و ظاهری آراسته پیدا کنید.

شما فرد با استعداد و سخت کوشی هستید، به طوری که حتی در شرایط سخت و بدون تجهیزات هم می توانید گلیم تان را آب بیرون بکشید. مانند جادوگری هستید که می تواند تخیلات را به واقعیت تبدیل کند. امروز باید از این قدرت برای رسیدن به اهداف تان استفاده کنید. امروز انرژی لازم را برای تقویت رابطه عاطفی خود نیز به دست خواهید آورد. بنابراین هر موضوعی که توی دلتان سنگینی می کند را به زبان بیاورید و مطمئن باشید که خیلی ساده حل خواهد شد. جا به جایی مکانی خواهید داشت از حالا به فکر اسباب کشی باشید به جای خوبی خواهید رفت. ازدواجی در خانواده پیش می آید. در مورد مسئله ای سعی کنید فرد مورد علاقه‌تان را کلافه نکنید دست از وسواس بردارید تا او هم بتواند راحتتر با شما برخورد کند. برای رسیدن به نیتی که در ذهن دارید فعلا باید دست نگه دارید.




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند. کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

خیالبافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.   دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. اهل وقت‌گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.   همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید. با فرد باهوش و زیرکی ملاقات می‌کنید و گفته‌های این فرد را برای پیشرفت در کارها استفاده کنید.

کارهای امروزتان را به تعویق نیندازید و تمرکز خود را از همان ابتدا بر مسائل مهم زندگی و اتفاق های پیش رو بگذارید. هر چه با برنامه ریزی پیش روید، برایتان بهتر خواهد بود. به مشکلاتی که فکر می کنید ممکن است در آینده به سراغ تان آید، بیاندیشید و برای آنها نیز راه حلی بیابید زیرا ممکن است که موانعی بر سر راهتان قرار گیرد که غیر قابل پیش بینی بوده و ناامیدتان کند. در رابطه عاطفی تان تردید داشته اید اما امروز این تردید شما تبدیل به یقین می شود. از این رو حس بهتری و انگیزه بیشتری پیدا خواهید کرد. روز به روز قدرت خلاقیت شما بیشتر می شود. به خودتان شک نکنید اما برای رسیدن به نیتی که در سر دارید هنوز باید راهی طولانی بپیمایید. نگذارید شهرت شما را از راه درست دور کند. اوقات لذت بخش و خوشی برایتان بوجود خواهد آمد. عشق برایتان مهمترین چیز در زندگی‌تان می شود از آن واهمه نداشته باشید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. به منزل یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک دعوت هستید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و با مهمانی کسل‌کننده‌ای طرف هستید که خاطره‌ بدی را در ذهن‌تان ماندگار می‌کند. مواظب حرف‌هایتان نیستید و گفته‌هایی که می‌زنید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهانتان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند.  امروز به صورت کاملا اتفاقی چشمتان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود. در کنار همسر یا عشق‌ زندگییتان روزی عاشقانه را سپری می‌کنید. عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

بلندپروازی شما باعث شده که در ابرها سیر کنید اما زیاده روی نکنید و خودتان را با واقعیت هماهنگ کنید. اگر چه برخی از واقعیات زندگی تلخ است اما نادیده گرفتن آنها به ضررتان تمام می شود. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، شما را وارد می کند تا احساسات خود را با فردی که به او علاقه دارید، در میان بگذارید که نتیجه آن بسیار خوشایند خواهد بود. از بیان حقیقت نترسید. هر چه گوشه گیرتر و ملاحظه کار تر باشید، از هدف تان دورتر خواهید شد. به زودی دوستی با شما تماس می گیرد که انتظارش را ندارید. اگر از او دلگیر هستید بهتر است که فراموشش کنید زیرا نه شما آن آدم سابق هستید، نه او. شخصی خوش گذران سر راهتان قرار می گیرد، چشم‌هایتان را باز کنید و خود را آلوده اون نسازید، هیچ چیز تا زمانی که شما اجازه ندهید ترسناک نیست. سوالی از شما می شود طفره نروید و جواب مشخصی بدهید تا شک و شبهه‌ها بر طرف شود، خودتان را بی دلیل درگیر بازی که قواعدش را بلد نیستید نکنید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی. فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

انسان خوش‌قلبی هستید و حتی برای لحظه‌ای از فکر به دیگران غافل نمی‌شوید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید لطف شما به اطرافیان، بدون پاسخ نخواهد ماند. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند.  پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

احساس می کنید که روحتان خسته شده است. امروز روزی است که باید به صندلی خود تکیه دهید و تنها نگاه کنید. ذهن شما دچار تردید شده است، دو راهی های زیادی مقابل تان وجود دارد که قادر به تصمیم گیری نیستید. بهتر است که امروز ذهن تان را از هر چه هست خالی کنید. مطمئن باشید که پس از یک روز آرامش می توانید تصمیم بهتری بگیرید. از بحث در مورد موضوعات بی اهمیت و غیبت کردن درباره دیگران به خصوص در محیط کار خودداری کنید. زیرا به ضررتان تمام خواهد شد. هر چه امروز با دوستان و خانواده تان بیشتر در تماس باشید، حالتان نیز بهتر خواهد شد. پس انرژی از دست رفته را با در کنار آنها بودن جبران کنید. شما بیشتر تمایل دارید تا به کس دیگری اتکا کنید هیچ گاه مستقل بودن را تجربه نکرده‌اید، بهتر است تغییر رویه بدهید چون ممکن است روزی آن تکیه گاه دیگر وجود نداشته باشد شما باید بتوانید روی پاهای خودتان بایستید. گذشته شخصی برای شما آشکار می شود، محرم بمانید و حرمت را نگه دارید. در همیشه بر روی یک پاشنه نمی چرخد.




فال روزانه مهر

 باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کنداگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید.  به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید. لحن صحبتی همراه با احترام و محبت را با همسر یا عشق ‌زندگیتان داشته باشید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

امروز احساس می کنید که پس از مدت ها، تلاش هایتان جواب داده است، همین انگیزه شما را برای ادامه مسیر باز زیاد می کند. دست از تلاش برندارید و بر اطلاعات تان بیافزایید تا پله های بعدی را با سرعت بیشتری طی کنید. در اطرافتان افراد سودجویی هستند که بهتر است ایده های خود را با انها در میان نگذارید و اجازه ندهید آنها مانع درخشش شما شوند. برای چیزی که به آن ایمان دارید مقاومت کنید. اگر اولین بار با فردی قرار گذاشته اید، سعی کنید همه اطلاعات تان را در جلسه اول در اختیار او قرار ندهید. هر چه آهسته تر پیش روید، بهتر است. به زودی یک جشن بزرگ در راه دارید که شما را سر ذوق می آورد. موسیقی برای تغییر روحیه و حالتان بسیار خوب است. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، فقط به خاطر حرف دیگران عجول و شتاب زده تصمیم نگیرید، نه تنها برازنده شما نیست بلکه شما را به بازی خطرناکی می کشد که نهایتا منجر به از دست رفتن دوستی‌تان می شود وارد بحثی شده‌اید که اتفاقا برای شما پایان خوشی دارد.



فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود. وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. در حق این فرد کوتاهی نکنید و با پرستاری از ایشان به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. برای حل مشکلی که در میان اعضای خانواده ایجاد شده آستین بالا بزنید. کم‌محلی به همسر یا عشق ‌زندگیتان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به عشق ‌زندگیتان داشته باشید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش ‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید.  به‌ خاطر داشته باشید نگرانی‌های بی‌مورد چیزی به غیر از اضطراب و آشفتگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. از همین امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و آینده‌ای بدون استرس و نگرانی را در پیش بگیرید.

امروز ممکن است با دیگران بحث و گفتگو داشته باشید و کمی عصبانی شوید. اما نگران نشوید. اگر به مسیر خود و مطابق نقشه زندگی تان پیش روید، از این وضعیت خلاص خواهید شد. سعی کنید مسائل را از زاویه دید دیگران مشاهده و بررسی کنید، در این صورت با واقعیات بیشتری مواجه خواهید شد که به شما در پیشرفت تان کمک خواهد کرد. حال زمان آن است که به دیگران بیش از خودتان بیاندیشید. احترام و عشق و علاقه به آنها را فراموش نکنید. امروز می فهمید که فردی به شما علاقه دارد. او مدت ها است به شما فکر می کند اما قدرت بیان آن را نداشته است. کمی راه و روشِ خود را تغییر بدهید تا دیگران هم بتوانند شما را بهتر و بیشتر درک کنند؛ همه با شما دشمنی ندارند. به نصایح و گفته های دیگران درباره‌ی خود بیندیشید و به نکته های مثبت عمل کنید. منتظر میهمانی باشید که در زندگی‌تان تاثیر بسزایی خواهد داشت. وقت خود را صرف افکار غیرعملی نکنید؛ واقع بین باشید تا اوضاع روبه راه شود.



فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

 نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد. یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی. پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در قضاوت‌های خود شرایط افراد را در نظر نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا اطرافیان زیر تیغ تیز و ناعادلانه قضاوت‌های شما قرار بگیرند. قبل از اینکه این رویکرد ناراحتی اطرافیان را به دنبال داشته باشد، قضاوت‌های ناعادلانه را کنار بگذارید و قبل‌ از هرگونه اظهار نظری در خصوص رفتار دیگران، شرایط آنها را در نظر بگیرید. تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید و احتمال اشتباه شما در این تصمیم وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، تصمیمی بگیرید که خیر و صلاح شما و اطرافیان را تضمین کند. امروز فردی از شما تقاضای پول دارد. هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پس می‌دهد.   اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

اگر چه شما آدم ریز بینی هستید اما بهتر است که امروز تمرکز خود را تنها روی جزییات نگذارید. اگر تنها به تجزیه و تحلیل نکته های ریز بپردازید، اهمیت کلیات را از دست خواهید داد. وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. می توانید با تغییر زاویه دید خود، مسائل را بهتر درک کنید. مراقب چیزهای مهم زندگی خود باشید. شاید زندگی عاطفی شما آن طور که می خواهید پیش نمی رود اما نگران نباشید و امروز تمام درهای قلب تان را باز بگذارید. افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، به دنبال آنهایی باشید که مشترکات زیادی با شما دارند. در رفتارتان اندازه نگهدارید این قدر لطف نکنید که متوقع بشوید! اگر قصد تغییر شغل دارید حالا بهترین زمان فرا رسیده است. بهتر است از حرف زدن کم کنید و به عمل بیافزایید. حرمت شخصی را که از شما بزرگتر است نگهدارید مبادا آنچه به ذهنتان می رسد به زبان بیارید، بهتر است در صورت شروع بحث مکان را ترک کنید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی. قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد.  انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند.

امروز به احساسات و عواطف اطرافیان تان اهمیت دهید و به آنها احترام بگذارید، آنوقت می بینید که چه حس خوبی در نتیجه این کارتان به شما منتقل خواهد شد. در واقع امروز از هر دستی بدهید، از همان دست هم می گیرید. برای پیشرفت خود با افرادی که مشترکات زیادی با شما دارند، بیشتر در تماس باشید. امروز روز عاشقان است بنابراین بهترین فرصت است تا وقت خود را با معشوق تان بگذرانید. دستانش را بگیرید، پاپ کرنی سفارش دهید و با هم به تماشای یک فیلم بروید. انتخاب شما هر چه باشد، لحظات منحصر به فردی را خواهید گذراند. پول قلمبه ای در راه دارید اما برای آن برنامه ریزی کنید که بی هوا از دست تان نرود. این روزها در برابر یک معمای غیر قابل حل گیر کرده‌اید بهتر است اندکی از موضوع فاصله بگیرید، به این ترتیب واقعیت‌ها را بهتر می بینید. طبیعت در راه رسیدن به حقیقت می تواند یاری‌تان کند گاهی در طبیعت قدم بزنید و وقت خود را با گیاهان بگذرانید. به جای نگرانی خلاق باشید و به راه‌های نرفته فکر کنید.



فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای. یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید، امروز نیز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. رفتار شایسته‌ای با اعضای خانواده داشته باشید و به اهل منزل نازک‌تر از برگ گل نگویید.   فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد. نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت آنها باشید.

امروز برای تصمیم گیری هایتان، احساسات و ندای قلبی خود را نادیده نگیرید. آنچه دلتان می گوید می تواند شما را به سمت موفقیت سوق دهد. از موانع نترسید. برای مشکلات خود پل بسازید و با افراد و شرایطی که در آن به سر می برید، هماهنگی بیشتری برقرار کنید. تنها در این صورت است که آرامش به سراغ تان خواهد آمد. شاید امروز هم دوست داشته باشید وقت خود را با معشوق تان بگذرانید اما این کار امکان پذیر نیست. غر زدن را کنار بگذارید و به خودتان زمان دهید. به زودی تمام این سختی ها تمام می شود و شما طعم آرامش را خواهید چشید. اگر شده حتی برای اولین بار خودتان را تکرار نکنید، راجع به حرفی که به شما زده می‌شود بیشتر فکر کنید، پیش از امضای قراردادی مراقب باشید که همه نکات ریز و درشت متن را بخوانید تا فردا پشیمان نشوید، با کسی که درباره تصمیمتان از شما انتقاد می‌کند بهتر رفتار کنید، موضوعی را باید پیگیری می‌کردید که با سهل‌انگاری عقب انداختید.



فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ )

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری. شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالیتان را به خطر بیندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌هایتان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. تصمیم مهمی در پیش دارید اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، اما به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند.  در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد. بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید. این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از امروز به خودتان قول دهید که تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنید و مواظب سلامتیتان باشید

مطالب مرتبط