فال روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۳ فروردین ماه و فال روزانه فردا سیزدهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال رو...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۳ فروردین ماه و فال روزانه فردا سیزدهم فروردین ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده کرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.

اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده که به یک مرخصی یکی دو روزه بروی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز از آن روزهایی است که هر چقدر هم برای انجام هر کاری به شما وقت بدهند در پایان تقاضای پنج دقیقه وقت بیشتر کرده و در نهایت هم تا یک ساعت بعد آن را به اتمام نخواهید رساند. این لزوما اتفاق بدی نیست. بخاطر عدم کفایت و ناتوانی شما بیش از اندازه طول نمی کشند، بلکه بخاطر دقت عمل و توجه بیشتری است که امروز به خرج می دهید. این چند وقت با این همه مهمانی که به خانه تان آمده و رفته اند خانه حسابی بهم ریخته است و به یک جمع و جور کردن حسابی نیاز دارد، تا تعطیلات تمام نشده این کار را هم انجام دهید. در محیط کاری به زودی عنایت و توجه خاصی به شما خواهد شد. چیزی که انتظارش را نداشتید به دست خواهید آورد. سرتان به کار خودتان باشد، به حسودان توجه نکنید و ناراحت نباشید. در مورد یک بیمار در خانواده بیهوده نگران هستید، او سلامتی اش را به دست می آورد.

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگیتان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگیتان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.  توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌کند. بهتر است هیچکدام کاری نکنید که به جای خوشحالی در کنار هم، از هم سر مسائل کوچک کینه به دل بگیرید و روزتان را خراب کنید.

مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید که تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در کنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نکن.

در زمینه کاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌کنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شکر کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز از آتش نترسید و برعکس آن را در آغوش گرفته و به زندگی خود بیاورید. البته منظور آتش واقعی نیست، قرار نیست چیزی آتش بگیرد، فقط شور و هیجان بیشتری باید وارد زندگیتان کنید. شاید بعضی ها بخواهند جلویتان را گرفته و یا شما را از عواقب آن بترسانند، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور هستید به توصیه آنها پا به فرار بگذارید. کافی است درس لازم را از گفته هایشان بگیرید و نکاتی که به آنها اشاره می کنند را مد نظر داشته باشید. نباید اجازه دهید حرف های حساب نشده در رابطه عاطفیتان بیش از این مشکل ایجاد کنند. مسافرتی در پیش دارید. خرید یا فروش هردو برایتان خوب است. فعلا تغییر شغل به صلاحتان نیست. بزودی عشق و محبت دروازه های شادی را می گشایند. تغییری کوچک در محل کار یا زندگی تان صورت می گیرد. یک کار نیمه تمام دارید که فکرتان به آن مشغول است.

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد.   اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

یک مشکل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد کرد. انتظار اینکه با یک راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش کنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت کم‌رنگ شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما در حال حاضر اصلا صبر و حوصله ندارید، اما اگر پای کارهایی که خودتان دلتان بخواهد در میان باشد با شور و هیجان بسیار هر کاری برای آنها لازم باشد را انجام می دهید. شما امروز در بیان احساسات خود با مشکل مواجه هستید، اما خوشبختانه دیگران متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال باید در نظر داشته باشید که نباید این موضوع را از همه مخفی نگه دارید، شاید بتوانید در مورد مشکلی که با احساسات خود دارید با شخصی که دوست دارید و یا دوستی مورد اعتماد درد دل کنید. با شخصی که در کنارش دائم احساس معذب بودن می کنید کمتر رفت و آمد کنید. با کسی معاشرت کنید که دلش می خواهد هر لحظه کنار شما باشد. برای انجام یک معامله و خرید چیزی مهم وسوسه شده اید. دانش خود را بالاتر ببرید. یک زبان و یا یک نرم افزار تازه را یاد بگیرید.

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز عشق‌ بی‌پایانش را به شما ثابت می‌کند.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است که به راحتی می‌توان ریا کرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی کن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

با وجود این که وقتی همه کارها منظم و طبق برنامه هستند شما خیلی احساس راحتی می کنید، امروز باید سعی کنید انعطاف پذیری بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشید. کمی برای غافلگیری و ماجراجویی هم جا بگذارید و از روحیه ماجراجویانه ای که وقتی بدون داشتن هیچ مقصد مشخصی از خانه بیرون می زنید باید داشته باشید لذت ببرید. شاید با افراد و موقعیت هایی روبرو شوید که برایتان غریبه هستند، اما قطعا برایتان خوشایند خواهند بود. یاد گرفتن چیزی نو در بالاتر بردن و بهتر شدن روحیه تان بسیار موثر است. دیگران را دوست داشته باشید صاف و بی ریا. سعی کنید برای دوست داشتن کسی به دنبال دلیل نگردید. محبتی که علت داشته باشد یا از روی احترام است یا همراه با ریا.

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. انسان کم‌حرفی هستید و علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به انزوا بکشاند.   اگر حواستان را جمع نکنید، روز را بدون انجام کار خاصی به پایان خواهید رساند. قدر لحظه‌ها را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت، طلاست.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

اختلافات کوچکی با دوست و یا همسر پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریک او، سعی کن او را آرام کنی و دوباره دلش را بدست آوری.

بعضی کارها تو را خسته و فرسوده می‌کند. باید پشت سر آن دست به کارهایی بزنی که شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا کفه ترازوی زندگی تعادل پیدا کند.

پس از یک عارضه جسمی، دوباره سلامتی خود را بازخواهی یافت. امنیت و سلامت از جمله نعمت‌هایی هستند که وقتی قدرشان شناخته می‌شود که نباشند.

سعی کن کاری پیدا کنی که با روحیه و استعدادهای کلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یک کار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده کن تا موفق شوی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

پیدا کردن تعادل در انجام کارهایتان و طبق روال معمول پیش رفتن امروز خیلی هم برای شما کار دشواری نخواهد بود. بیدار شدن و ترک تخت خوابتان به احتمال زیاد دشوارترین بخش امروز خواهد بود، اما همین که از پس این کار طاقت فرسا برآمدید و از جایتان بلند شدید همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت. سعی کنید صبح امروز را با یک دوش نشاط بخش، البته که با آب سرد، شروع کنید. این کار شما را سرحال کرده و خون را در رگ هایتان به گردش در خواهد آورد. از تغییر و تحولات در زندگی‌تان نترسید، مطمئن باشید که یک روز که زیاد دور نیست به همان چیزی می رسید که امروز می خواهید. به نیتتان زمان بدهید و انتظار نداشته باشید که زود یا بی دردسر به آن برسید، شما تازه اول راه هستید. خودتان را از جمع ها کنار نکشید.

فشارهای کاری زیادی را تحمل می‌کنید و این وضعیت باعث شده تا امروز حسابی نگران و مضطرب باشید. قبل از اینکه این نگرانی‌ها شما را از پا در بیاورد، فکری به حال این وضعیت بردارید و تا جایی که امکان دارد فشار کاریتان را کاهش دهید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید.  قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. این رویکرد نه‌تنها دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت، بلکه صمیمیت بیشتری میان اعضای خانواده برقرار می‌کند.   همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق ‌زندگیتان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

از کسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است که باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یک اشتباه جلوگیری کن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

بهتر است فعلا به بدست آوردن پول کمتری فکر کنی و به راهی بیاندیشی که زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فکر کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز کوچک ترین مسائل هم ناگهان برای شما تبدیل به مسئله مرگ و زندگی می شوند. حالتان مدام در حال تغییر است و یک لحظه احساس می کنید در مرز فاجعه قرار گرفته اید و لحظه ای دیگر روی ابرها در حال پرواز هستید. این وضعیتی که برای شما به وجود آمده است بیشتر از آن که به دنیای اطرافتان مربوط باشد به خودتان و واکنش هایتان نسبت به محیط اطرافتان وابسته است. امروز نباید سعی کنید قدرت خود را در رابطه عاطفیتان نشان دهید و یا به او ثابت کنید که کنترل اوضاع دست شماست. نبرد قدرت در عشق معنایی ندارد. معاشرت با شخصی ایده خوبی برای انجام کاری تازه به شما می دهد. می توانید همه چیز را در یک روز به طرف مقابلتان نگویید. اگر چاهی جلوی پای نزدیکان و یا دوستانتان می بینید آن ها را راهنمایی بکنید. فکرتان را باز کنید و فقط به جلوی پایتان نگاه نکنید.

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول کنید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و چشمتان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند.  از مشکلات هراسی نداشته باشید و برای حل گرفتاری‌ها آستین بالا بزنید. حرف دلتان را به زبان نمی‌آورید و همیشه از در تعارف و رودربایستی با اطرافیان سخن می‌گویید. این روحیه را کنار بگذارید و صراحت کلام در پیش بگیرید.




فال روزانه مهر

نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط کنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.

اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در کارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد کنی که دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز اوضاع برای شما بهتر از همیشه است و کارها خیلی راحت تر از همیشه و به همان صورتی که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت. این نشان دهنده این است که شما در مسیر درست قرار گرفته اید و دارید کارهای صحیح را انجام می دهید. زندگی همیشه لازم نیست همراه با استرس و ناراحتی باشد. وقتی می بینید کاری خوب پیش نمی رود حتما باید روشتان را تغییر دهید. لبخند روی لب هایتان را حفظ کرده و نسبت به دیگران و احساساتشان احترام قائل باشید. برای به دست آوردن چیزی که می خواهید باید سعی کنید کمی خوددارتر باشید و به هر پیشنهادی جواب مثبت ندهید. افق های دور را ببینید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. شخصی با کاری که انجام می دهد شما را غافلگیر و خوشحال می کند. به سلامت جسمتان بیشتر اهمیت بدهید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. با فرصت چشمگیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروتی که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. اتفاق غیر منتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. با اتفاق‌های جدید کنار بیایید و انعطاف بیشتری در زندگی داشته باشید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  مدتی است توجه کافی به همسر یا عشق زندگیتان ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگیتان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگیتان داشته باشید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان کبود کسی را پیدا کنی که با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

کمک یکی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین کمک می‌تواند تو را برای انجام یک کار بزرگ یاری دهد. کاری که برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز یک نفر سعی دارد با شما تماس بگیرد و احتمالا هم کار خیلی مهمی با شما دارد. اگر دیدید که تماس از دست رفته ای دارید نسبت به آن بی تفاوت نباشید و فورا با او تماس بگیرید و ببینید چه کاری با شما دارد. اگر مشکلی در رابطه عاطفیتان پیش آمده است به این نکته توجه داشته باشید که اگر اهدافتان مشخص باشند و بدانید از رابطه خود چه می خواهید همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. وقتی دو نفر اهداف مشترکی داشته باشند قدرت بیشتری در جهت به دست آوردن آن هدف به جریان می افتد و تأثیر این انرژی را دست کم نگیرید. خبر خوبی در راه است. یک پیروزی کوچک دلتان را پر از امید می کند. گوش کردن به درد و دل های یک دوست باعث می شود مشکلات خودتان از یادتان برود. تا جایی که می توانید دوست و سنگ صبور باشید و به او کمک کنید. حواستان به خواسته های ساده کسی که دوست دارید باشد.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند. روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد. خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌کنی؟! مثل بچه‌ای میشی که شکلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یک ذره خوددار باشی!

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

دلیل نمی‌شود اگر در یک برنامه یا کاری شکست خوردی، باز هم شکست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی که در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شکی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شما حتی اگر تلاش زیادی هم از خودتان نشان ندهید خیلی بیشتر از آنچه انتظار دارید را به دست خواهید آورد. راه های بسیاری برای رسیدن شما به خواسته هایتان وجود دارند و اگر یکی از آنها بسته بود می توانید بدون نگرانی و ناراحتی به سراغ بعدی بروید و خیلی راحت به خواسته خود برسید. شما خیلی زود به مقصد خواهید رسید و همین باعث می شود وقت آزاد زیادی هم برایتان باقی بماند که می توانید از آن هر طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید. فقط یادتان باشد که در جا نزنید و به پیشروی ادامه بدهید. روزانه ورزش کنید حتی اگر یک پیاده روی ساده باشد. خستگی جسمی شما را از کار کردن عقب می اندازد. با سهل انگاری باعث رنجش او نشوید که بعدا به دست آوردن دلش کار سخت‌تری است. پاسخ به یک ایمیل کاری را عقب نیندازید. احتیاط کنید.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید.  اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در کارهای شما تاثیر بگذارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

اتفاقات عجیبی می‌افتد که تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر کنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.

منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یک ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.

دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت کرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.

این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز زیاد خودتان را درگیر جنبه احساسی زندگی نکنید. به خودتان سخت نگیرید و بگذارید زندگی در آرامش ادامه پیدا کند. مهم این است که به حرکت ادامه دهید، حتی آب هم وقتی در یک جا بماند می گندد و متأسفانه شما مدتی است که دچار این حالت سکون و رکود شده اید. بلند شوید و راه بیفتید. اندکی تلاش کافی است تا حتی بهتر از قبل به سوی اهدافتان پیش بروید، پس تردید نکنید، شما آماده اید تا جهشی بزرگ به سوی خواسته هایتان داشته باشید. فقط یادتان باشد که قدم به قدم پیش بروید تا نتایج بهتری را به دست بیاورید. برنامه ریزی برای انجام یک کار بزرگ را بهتر است هرچه زودتر شروع کنید. یک مسافر عزیز از راه دور خواهد رسید. از تنهایی نترسید سعی کنید از آن لذت ببرید و استفاده بهینه بکنید. این روزها می گذرد و می فهمید که ترستان کاملا بیهوده بوده.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. افکار منفی زیادی دارید و فکر کردن به این افکار ذهن‌ شما را بیش‌از‌حد مشغول نگهش داشته و تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت افکار منفی را کنار بگذارید و به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید و انرژی بگیرید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش کنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر کنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فکر حال و آینده بود.

یک پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد کرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌کند.

این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست کم کن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.

فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

سعی کنید جنب و جوش دیوانه واری که در اطراف خود می بینید شما را تحت تأثیر قرار ندهد. اتفاقات و مسائل غیر منتظره از هر سو دور و برتان را فرا گرفته اند و شاید اولین واکنش شما عصبانی و هیجان زده شدن باشد. این دقیقا برعکس واکنشی است که شما باید از خودتان نشان بدهید. آرامش خودتان را حفظ کنید و قدم به قدم خودتان را با شرایط به وجود آمده تطبیق دهید. مطمئنا نمی شود چند وعده غذایی را پشت سر هم خورد و باید بین آنها فاصله ای قرار داد. امروز بهترین راه انتخاب تنها یک هدف و ادامه راه تا رسیدن به آن است. تنهایی تان را با هر کاری که به آن علاقه دارید و قبلا فرصت نکرده اید به آن بپردازید پر کنید. خودتان را بیشتر بشناسید. در محیط کار یا تحصیل به موفقیت کوچکی دست پیدا می کنید. از آدمی که به راحتی چشم خود را می بندد و دروغ می گوید هرچه زودتر فاصله بگیرید.

از موفقیت‌هایی که در گذشته داشته‌اید برای افزایش روحیه و تقویت اعتماد‌به‌نفس کمک بگیرید. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   احساس می‌‌کنید که اطرافیان درک درستی از شما ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده ‌است. در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و آن‌ها در جریان دیدگاه‌های خود قرار دهید تا قضاوت‌های نادرست را کنار بگذارند. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ )

کسی که درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینکه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور کنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه کنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.

روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای خواهی بود.

ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌کند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا کشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌کند.

خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

وقت آن فرا رسیده است که هیجان بیشتری را وارد زندگی خودتان بکنید. شاید بتوانید با تماس گرفتن با یکی از دوستان قدیمی خود و یا بازگشت به عشقی که مدت ها پیش مجبور به ترک او شده بودید شور و هیجان درون خود را دوباره زنده کنید. به میل درونی خود نسبت به هیجان و ماجراجویی بی تفاوت نباشید. شما دوست دارید از این یکی دو روز آخر تعطیلات بیشترین بهره را برده و تا می توانید استراحت کنید، اما امروز کارهای مختلف یکی پس از دیگری زمانی برای استراحت برایتان نخواهند گذاشت. برای گرفتن طلبتان از شخصی بهتر است با او جدی تر برخورد کنید. اجازه ندهید کسی از شما سوءاستفاده کند. یادتان باشد این دوران گذراست. روی اهدافتان متمرکز شوید و برای انجامش نقشه بکشید. شخصی در اطرافتان احتیاج به یک گوشزد دارد.

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و اعضای خانواده را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و اهل منزل ایجاد کند، دل اعضای خانواده را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به آن‌ها ثابت کنید. کمی از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و با انجام کارهای آرامش‌بخش، مشکلات را فراموش کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار