فال روزانه یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۶ مهرماه و فال روزانه فردا شانزدهم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۶ مهرماه و فال روزانه فردا شانزدهم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

بعضی از دوستان به یکباره راه خود را عوض می‌کنند و تو را دچار حیرت و شگفتی می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که باید در بعضی از قضاوت‌های خود تجدید نظر کنی.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

با خوش‌بینی، تلاش و اعتماد به نفس می‌توانی بحران مالی که در آینده نزدیک به سراغت می‌آید خنثی کنی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

عشق در چنین روزی برای شما معجزه خواهد کرد به طوری که با عشق همه چیز برای شما زیبا و جذاب به نظر می رسد. عشق در دل شما ریشه کرده و هر چه بیشتر این احساس را با اطرافیان تان تقسیم کنید، خشنودی و رضایت بیشتری به دست خواهید آورد.پس این احساس را به سادگی از دست ندهید. بر سر یک دوراهی گیر کرده اید، نمی دانید با عقل یا منطق تان تصمیم بگیرید. در این شرایط آنچه می تواند شما را به راه درست هدایت کند، منطق تان است. پس سعی کنید دور احساسات تان را خط بکشید. سهل انگاری نکنید، فوراً عذرخواهی کنید و اجازه ندهید که دلخوری طولانی شود. کاری را که دلتان با آن نیست فقط صرف آنکه از شما خواسته شده انجام ندهید عواقبش گریبان‌تان را می گیرد و مجبور می شوید دائم خود را سرزنش کنید. شخصی برای انجام کاری خیر با شما مشورت می کند، از کمک به او دریغ نکنید.

 انسان زحمت‌کشی هستید و شبانه‌روز تلاش می‌کنید. به این تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید پیشرفتی چشمگیر در آینده‌ای نزدیک نصیب شما می‌شود. اگر حواستان به گذر زمان نباشد، سرتان به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌شود و فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهید. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید. فرصتی از امروز را برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازار اختصاص دهید و به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش‌ رو دارید و اگر مواظب دخل‌ و خرج‌تان نباشید، حسابی ولخرجی خواهید کرد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شد و از آنها آموخت. باید راههای تازه‌ای را کشف و تجربه کرد. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

دوستی را از خود رنجانده اید اما نگران نباشید زیرا همیشه راهی برای بازگشت پیدا می شود. با غرور و خودخواهی هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد پس بهتر است هر چه زودتر این احساس را از خود دور کنید و برای معذرت خواهی پیش قدم شوید. در محیط کار احساس خستگی و کسالت می کنید، اگر فکر می کنید که زمان ایجاد تغییرات است، به دنبال آن باشید. از محیط کار خود آغاز کنید. به دنبال شغلی باشید که حس خشنودی بیشتری به شما می دهد. توانایی های شما بالاست پس تلاش خود را برای بهترین ها بکنید. در روابط عاطفی تان این روزها بسیار حساس است. حواستان به خواسته های طرفتان باشد، خودخواهی نکنید. در یک مسئله کاری یا مالی به مشکلی بر می‌خورید، در صورت لزوم از درخواست کمک نترسید. سعی کنید تا می توانید به برنامه ریزی های خود متعهد باشید و زمان را از دست ندهید.

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به نفع شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. یکی از آشنایان به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید.  به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید. با مدیتیشن و انجام‌ کارهای آرامش بخش، انرژی تحلیل‌‌رفته خود را بازیابید..




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

حتی‌الامکان از بحث و جدل بی‌فایده با او دوری کن چون سرانجام این دوستی روشن نیست و تو با بحث و جنجال فقط عمر خود را هدر می‌دهی. بهتر است به فکر آینده‌ات باشی.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

مشکلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید که تو را عصبی و پرخاشگر می‌کند. باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و بکوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشکل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فکر برنامه‌های آینده‌ات باشی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز مجبورید که تصمیمان زیادی بگیرید. در این شرایط تا می توانید به عقل و منطق تکیه کنید و گرنه به اشتباه می روید. هر چه بیشتر دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، ایده های سازنده تر بیشتری نیز از آنها دریافت خواهید کرد که در پیشرفت کاری تان نیز موثر خواهد بود. احساس می کنید که فردی روی مخ تان است. در این شرایط به جای بی تفاوتی بهتر است که به او جوابی دهید. در این صورت هم شما و هم طرف مقابل تان از این برزخ رها می شوید. ممکن است برای مدتی درگیر امور استرس‌زای روزمره شوید اما برای رهایی سریع از آن بهتر است به جای امروز و فردا کردن به دل مشکلات بزنید و به نحوی سنجیده آن ها را برطرف کنید. یادتان باشد شلختگی را کنار بگذارید، شما هرچه منظم تر باشید راه پیشرفت و موفقیت‌تان هموارتر می شود.

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح شماست بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید.  میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید.  به‌ خاطر داشته باشید نگرانی‌های بی‌مورد چیزی به غیر از اضطراب و آشفتگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. از همین امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و آینده‌ای بدون استرس و نگرانی را در پیش بگیرید.




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

یک سهل‌انگاری کوچک مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد کرد. در این میان نمی‌توان کسی را مقصر معرفی کرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما مانند کبک سرتان را در برف فرو برده اید. چرا دوست دارید هم خودتان و هم دیگران را گول بزنید و به همه ثابت کنید که دانای کل هستید در صورتی که آنقدرها هم که فکر می کنید نمی دانید؟ بهتر است سلاح های خود را زمین بگذارید و به جای جنگیدن، صلح کنید. کلید موفقیت شما در شنیدن است، پس کمی سکوت اختیار کنید و به حرف های طرف مقابل تان هم گوش دهید. مطمئنا پشیمان نخواهید شد. سفری کوتاه در پیش دارید. این سفر تغییرات اساسی را به خصوص در روابط عاطفی در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. از دوستی عزیز مدتی‌ست که بی خبرید، همین امروز خبری از او بگیرید. کاری را نیمه کاره رها کرده اید به آن برگردید تا برایتان دردسر ساز نشده تمامش کنید. از شخصی که در عین دوستی مدام ناراحتتان می کند و انرژی منفی دارد فاصله بگیرید، شما مجبور به دوستی با هر کسی نیستید.

انسان زودرنجی هستید و با کوچک‌ترین ناراحتی از کوره در می‌روید، قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، تصمیم بگیرید که به جای عصبانی‌شدن، صبر در پیش بگیرید و اجازه ندهید عصبانیت‌های زودگذر زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. روحیه مهربانی دارید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت.  صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

امروز یک روز رویایی خواهد بود. از آن روزهایی که تو می‌توانی به آرزوهایت برسی. دستی از غیب برنامه‌ریزی کرده است تا تو در این روز موفقیت مهمی را بدست آوری.

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

ورزش باید مستمر و منظم باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. سلامتی مهمترین موضوعی است که این روزها ذهن تو را به خود مشغول می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش باید این سلامتی را تضمین کرد.

پولی دریافت می‌کنی که باید از ولخرجی آن جدا پرهیز کرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنکه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به خاطر کابوس های دیشب تان امروز صبح حال خوشی ندارید، بنابراین از همین حالا مراقب رفتارهایتان باشید تا مبادا کنترل شما را به دست گیرند و پشیمانی به سراغ تان آورند. به دنبال ریشه احساسات خود باشید. اگر احساس می کنید که باید تغییراتی به شرایط خود بدهید، معطل نکنید. کلید موفقیت شما اعتدال است. اخیرا رابطه عاطفی شما دچار یکنواختی شده است. پیشنهاد می کنیم که هیزم آتش عشق تان را زیادتر کنید. به عنوان مثال در بیرون از خانه با یکدیگر قراری بگذارید و کارهایی را که شما را به هیجان وا می دارد، انجام دهید. دوستی بر سر دوراهی قرار گرفته و با شما مشورت می‌کند، حواستان باشد از او توقع غیرواقعی نداشته باشید و تا جایی که می توانید کمکش کنید. روی برنامه ریزی های خود تجدید نظری داشته باشید. باید بدانید که زندگی فراز و نشیب فراوان دارد. اندیشه توانا و خلاقیتتان را به کار ببندید.

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید.   قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت کنید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی وی دریغ ندارید. مشکلی بزرگ راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید. مطمئن باشید حل این مشکل، راه شما را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، فراهم می‌کند.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتکار بیشتر کار کنی تا به ثبات مالی برسی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز زمین و زمان به شما لبخند می زند، از این حس مثبت خود استفاده کنید و به کارهای عقب مانده خود سرو سامانی دهید یا حتی اگر به فکر یک جلسه برای بستن قراردادی هستید، درنگ نکنید. فقط یادتان باشد که یک حرکت معمولی مانند یک لبخند، می تواند همه چیز را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. حال که در شرایط خوبی به سر می برید، دوستان و اقوام خود را فراموش نکنید و اگر به کمک و حمایت شما احتیاج دارند، تنهایشان نگذارید. به زودی توسط دوستی به دیدارتان می آید و شما را سورپرایز می کند. به زودی روزهای آسودگی و آرامش را تجربه می‌کنید. شنیدن خبری خوش نزدیک است، به شما نوید فتح و خوشبختی داده می شود. برای هر حرفی که می شنوید به اندازه ارزش گوینده‌اش اهمیت قائل شوید وگرنه باید هر روز با دیگران درگیر باشید. برای یک معامله بهتر است بی گدار به آب نزنید.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیم‌های عقلانی بگیرید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. اطرافیان امروز در حق شما سنگ تمام می‌گذارند و حسابی هوایتان را دارند. محبت دوستان را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت لطف اطرافیان را جبران کنید.  مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصتی از روز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. فکر بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام این فکر، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. .




فال روزانه مهر

این گذشته آزاردهنده را باید به دریا ریخت. به جای فکر کردن به آن باید به آینده فکر کرد.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیم‌های عقلانی بگیرید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. اطرافیان امروز در حق شما سنگ تمام می‌گذارند و حسابی هوایتان را دارند. محبت دوستان را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت لطف اطرافیان را جبران کنید.  مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصتی از روز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. فکر بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام این فکر، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. .

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی خود بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید.  خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. انسان مهربانی هستید وحرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

از کسانی که ظاهری زیبا و باطنی پر از کینه و مرض دارند باید دوری کرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یک نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود که باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر چه فرد صبوری نیستید اما به ناچار در این شرایط قرار گرفته و یاد گرفته اید که «گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی» چقدر صحت دارد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید. از طرفی دوست دارید به این میهمانی بروید زیرا فرد مورد علاقه تان نیز در آنجا حضور دارد، اما از طرف دیگر حوصله شلوغی را ندارید. پیشنهاد ما این است که در این مهمانی شرکت کنید زیرا جذابیت شما آنقدر زیاد خواهد بود که افراد بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داده و دل معشوقه تان را نیز به دست خواهید آورد. به خودتان آسان‌تر بگیرید برای موفقیت های به دست آورده تا امروزتان بیشتر ارزش قائل شوید و خودتان را تشویق کنید. شما اگر برای خودتان احترام قائل نباشید دیگران هم برایتان احترام قائل نخواهند شد. به شیوه ای جدید به بررسی موقعیت و وضعیت مالی تان بپردازید. پس انداز را شروع کنید.

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و احساس می‌کنید هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، این روحیه را مغتنم بدانید و مشکلات را راحت‌تر از همیشه حل کنید. خرج هنگفتی روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اطرافیان نیازمند کمک شماست. به این فرد کمک کنید، اما مواظب باشید از کارهای اصلی خود عقب نمانید و وقت بیش‌ازحدی را برای کمک به اطرافیان تلف نکنید.   در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.  اهل گفت‌و‌گو با اطرافیان نیستید و ناگفته‌های زیادی دارید. در اولین فرصت با فردی قابل اعتماد صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در حال حاضر رضایت شخصی چیزی است که شما باید آن را در اولیت زندگی خود قرار دهید. اگر احتیاج به حمایت دیگران دارید، خجالت را کنار بگذارید و از دیگران درخواست کمک کنید. هر چه باری که بر دوش شماست کمتر شود، احساس سبکی و راحتی بیشتری خواهید کرد و فضای بیشتری برای اتفاقات جدید فراهم خواهد شد. نگران رابطه عاطفی خود نباشید زیرا به زودی مانند درختی شکوفه می دهد و شما از عطر آن سرمست می شوید. تحت هر شرایطی اعتدال را فراموش نکنید. لازم است به فکر تغییری اساسی در امور کاری یا تحصیلی خود باشید تا به رویای دیرینه تان جامه عمل بپوشانید. برای رفع کدورت از رابطه دوستانه یا عاطفی خود شما باید گذشت کنید. ملاقات و دیداری غیر منتظره و شاد را تجربه خواهید کرد و لبخند به چهره تان می آید، از این مصاحبت نهایت لذت را ببرید.

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفستان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در نزد افراد خانواده فراهم شود. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگیتان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد کفایت می‌کند چون موضوع چندان جدی نیست.

شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌کند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده کن و دوستان را دور هم جمع کن و از این فضای صمیمی لذت ببر.

سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی.

باید تلاش بیشتری کرد تا موفق شد. هر کس زحمت بیشتری می‌کشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فکر کنی کارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

آیا از وضعیت کنونی تان راضی هستید؟ تنها چیزی که امروز باید تمرکزتان را بر آن بگذارید، مرزها و محدودیت های زندگی تان است. بهتر است کمی در خلوت خود به این موضوع بیاندیشید. اکنون زمانی است که باید با خودتان روراست باشید. سلامت جسمی و روحی و ارتباطات شما با دیگران همگی وابسته به چیزهایی است که شما برای زندگی خودتان تعریف می کنید. اگر «نه» گفتن را بلد نیستید، از همین امروز تمرین کنید. هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی به خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. شما نیتتان خیر است و فکر می‌کنید همه مثل شما هستند، بهتر است مواظب باشید که از شما سوءاستفاده نکنند. کمی خوددارتر باشید و برای هر کسی دلسوزی نکنید چرا که هر کسی شایسته دلسوزی شما نیست، بهتر است دلتان برای خودتان بسوزد.

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند.  عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگی‌تان را بدست آورید. مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی خبر ندارید. امروز با این رفیق دیرینه تماس بگیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. در گذشته‌های دور اتفاق ناگواری برای شما افتاده است. به رغم اینکه از این اتفاق مدت زیادی می‌گذرد، اما هنوز هم به آن فکر می‌‌کنید و ناراحت می‌شوید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. تمامی خاطره‌های تلخی که داشته‌اید را فراموش کنید و زندگی را در آغوش بگیرید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد کرد و این رابطه محکم خواهد شد.

مواد مغذی که از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراکیهای سبک به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.

در آینده‌ای نزدیک به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید که برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

همه ما نقطه ضعف هایی داریم که باید آنها را قبول کنیم. امروز هم بد نیست به خودتان با دقت بیشتری نگاه کنید و ذره بین را به جای دیگران روی خودتان قرار دهید. شما اخیرا چشم هایتان را به روی حقیقت بسته اید و نمی خواهید شرایط اطراف تان را آنگونه که هست، ببینید. اما بهتر است هر چه زودتر چشم هایتان را باز کنید و با واقعیت روبه رو شوید. به دنبال آنچه ذهن و روح تان را خشنود و راضی می کند، بروید و به نظرات و انتقادهای دیگران هم توجهی نشان ندهید. خودتان را برای بار چندم پشیمان نکنید. برای انجام کار یا گفتن حرفی دچار اضطراب می شوید، بر نگرانی هایتان غلبه کنید و کاری که باید انجام دهید. برای یک معامله خرید یا فروش بهتر است احتیاط کنید و کمی بیشتر در این باره مشورت یا تحقیق کنید. با او که برایش دلتنگید تماس بگیرید.

با فکرکردن به نکته‌های مثبت زندگی، انرژی بگیرید و روحیه خودتان را حفظ کنید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. بیشتر از همیشه مواظب مال ‌و ‌اموالتان باشید و چشم از داراییهای‌تان بر ندارید.   امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. همسر یا عشق ‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ )

دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. کافی است این در را باز کرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی.

منتظر یک اتفاق پرخیر و برکت باش. اگر با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر کاری بروی مطمئنا نتیجه‌ای که می‌خواهی می‌گیری.

مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم کن تا روح و جسم سالمی داشته باشی.

یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

مدتی است که مانند قبل شاد و سرحال نیستید. شاید از اتفاقاتی که در گذشته برایتان افتاده و هنوز ذهن شما را درگیر کرده است، غمگین هستید. اجازه ندهید سایه گذشته روی زندگی کنونی شما بیافتد و شما را از لذت کنونی دور نگه دارد. با این احساسات خود بجنگید و آنها را ریشه یابی و بهترین راه حل را پیدا کنید. به فکر ایجاد تغییراتی در رابطه عاطفی خود هستید اما خاطره ای در گذشته مانع از پیشرفت شما می شود. گذشته را رها کنید و برای آینده ای روشن قدم بردارید. به زودی یکی از گره های زندگی تان باز می شود و شما حس آرامش را تجربه خواهید کرد. با یک مسئله خانوادگی قدیمی برخورد متفاوت و تازه ای می کنید که دیگران را غافل و آرام می کند. اطرافیان به شما گوش می کنند و این مشکل قدیمی بالاخره برطرف می شود. در مورد یک مسئله کاری از خواسته تان نگذرید، نه باج بدهید و نه کوتاه بیایید در غیر اینصورت باید تا همیشه باج بدهید.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید. در غیر این صورت کسی روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز شما را با معنای عشق واقعی آشنا می‌کند. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط