فال روزانه یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۸ تیرماه و فال روزانه فردا هجدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۸ تیرماه و فال روزانه فردا هجدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما فردی دست و دلباز هستید و این احساس امروز آنقدر در شما تشدید می شود که برای کمک به دیگران تمام انرژی و توان خود را به خرج می دهید. شاید از این که دیگران مانند شما نیستند، کمی ناراحت و دلگیر شوید اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت تان شود. حتی یک فرد مانند شما هم می تواند در جهان تفاوت ایجاد کند. بهتر است گذشته را فراموش کنید و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد. فقط کافی است انتظارات خود را کمی پایین تر بیاورید. به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیببتان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید.  به همسر یا عشق ‌زندگیتان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.  از آینده هراسی نداشته باشید و با برنامه‌ریزی و پشتکار آینده‌‌ای روشن برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

این روزها سختی های زیادی را تحمل می کنید، در این شرایط هر چه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستان تان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. امروز به شدت تحت تاثیر دیگران خواهید بود. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است و شما اشتباه کرده اید. به زودی نتیجه تلاش ها و برنامه ریزی هایی که کرده اید را می گیرید، فقط یادتان باشد که لطف دیگران را فراموش نکنید و از آنها نیز برای کمک هایشان شاکر باشید. خودتان را دست کم نگیرید، هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی‌تان به زودی تغییر خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل بدست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست بکار شوید.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. اگر حواستان را جمع نکنید،‌ روز بدون انجام کار خاصی به پایان می‌رسد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و قدر لحظه‌های عمر خود را بدانید.  یکی از آشنایان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت کنید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی وی دریغ ندارید. یکی از دوستان قدیمی که مدتهاست خبری از وی ندارید، با شما تماس می‌گیرید و خاطره‌های گذشته را زنده می‌کند.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و لحظات خاص و هیجان انگیزی را در آن تجربه خواهید کرد. افرادی که در آنجا ملاقات می کنید، زندگی شما را دگرگون می کنند طوری که پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه خواهید کرد. اگر مدت زیادی است دوستان قدیمی خود را فراموش کرده اید، بهتر است دوباره با آنها قرار ملاقاتی بگذارید تا درهای بیشتری به روی تان گشوده شوند. با تمام افرادی که ملاقات می کنید، با احترام برخورد کنید تا آنها هم با شما اینگونه باشند. شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید. متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید، بهتر است هر چه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید. بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه‌تان را عوض کنید، وقتش همین حالاست.

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیندازید. مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت ‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق ‌زندگیتان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد.    مدت زیادی است که می‌‌خواهید به انجام یکی از کارهای دلخواه مشغول شوید. این فرصت امروز مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

بر سر یک دو راهی ایستاده اید، بهتر است احساسات خود را کنار بگذارید و از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید. فردی را ملاقات می کنید که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می کند، شاید کار تازه ای به شما پیشنهاد یا حتی افرادی را به شما معرفی کند که در آینده بر زمینه کاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد. قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونی تان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، امروز که از عشق سرشار هستید، برای حل این مشکل قدم بردارید. آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آنکه می دانستید اما باز به او اعتماد کرده‌اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید. آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

 با مشکلی روبه‌رو می‌شوید. روحیه خود را از دست ندهید و این مشکل را پشت سر بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این فرد لطف شما را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت جبران می‌کند.   فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید و دیدارها را تازه کنید. در دید و بازدید با دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید و انرژی از دست رفته خود را باز یابید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد و روزی عاشقانه را پست سر می‌گذارید. تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت از شما دارند مشورت کنید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

با این که انتظارش را ندارید اما امروز تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد بنابراین از این فرصت برای پیشرف و شادی بیشتر زندگی تان استفاده کنید. دعوت دیگران را بپذیرید زیرا در جمع آنها ممکن است با نیمه گمشده زندگیتان آشنا شوید. به ندای درونی قلب خود گوش دهید و به دنبال علاقمندی هایتان باشید زیرا بهترین راهنما برای شما است. مهم نیست یک حرف را چقدر زده اید، اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید، به همین روند ادامه دهید و احساسات واقعی خود را برای عشق زندگی تان بارها و بارها بیان کنید. به خودتان بیایید، خودکرده را تدبیر نیست. مقصر وضعیت مالی ای که در آن درگیر شده‌اید، خود شما هستید. با او که بسیار دوستش دارید، عهد و پیمانتان را محکم کنید. آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید. شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید. از کسی کمک بگیرید.

مدتی است غصه‌ای به جان شما نشسته است. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این غصه را فراموش می‌کنید زندگی شما اوضاع مناسبی پیدا می‌کند. به لحاظ مالی با شرایط مطلوبی روبه‌رو هستید و پولی به دست شما میرسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. همسر یا عشق زندگیتان امروز از دنده چپ بلند شده و اصلاً حوصله ندارد. بیش‌از‌حد سربه‌سر ایشان نگذارید و اجازه دهید عشق زندگیتان به حال خودش باشد. کالای ارزشمندی را گم کرده‌اید.بخت با شما یار می‌شود و کالایی که گم‌کرده‌اید را پیدا می‌کنید.به خودتان قول بدهید که بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های خود باشید و حواستان را بیشتر جمع کنید. یکی از آشنایان رفتار عجیب و غیرمنتظره‌ای در قبال شما در پیش می‌گیرد. این رفتار در نگاه اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید، زیرا در نهایت همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

در شرایطی قرار گرفته اید که باید از بین چند راه یکی را انتخاب کنید اما بهتر است در این شرایط تصمیمات جدی و مهم نگیرید. تا چند روز دیگر ذهن شما آماده تر خواهد بود آنوقت می توانید بهتر عمل کنید. منتظر جواب از یک فردی هستید. بهتر است فعلا بی تفاوت عمل کنید تا تمرکزی که بر کارهای دیگر دارید بهم نخورد. مطمئن باشید که در زمان مقرر همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و شما نیز به جواب دلخواهتان خواهید رسید. نگران وقوع اتفاقی هستید، نگرانی‌تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید، مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر به خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که برایتان بسیار مهم است با خبر نمی شوید. سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح شماست بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید.  قصد دارید فرصتی را به حضور در کنار دوستان یا اعضای خانواده اختصاص دهید، اما به ناگاه سرتان شلوغ می‌شود. در اولین فرصت توجه بیشتری به اعضای خانواده نشان دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از حضور در کنار آن‌ها لذت می‌برید. از رسیدگی به همسر یا عشق زندگیتان غافل شده‌اید و مانند سابق هوای ایشان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به ایشان اختصاص دهید و عشق زندگیتان را غرق در محبت کنید.  اگر حواستان را جمع نکنید، روز را بدون انجام کار خاصی به پایان خواهید رساند. قدر لحظه‌ها را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت، طلاست.




فال روزانه مهر

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شاید از این که کارهای خود را به تنهایی انجام می دهید، راضی باشید اما امروز وقت آن است تا در فعالیت های گروهی شرکت کنید. ممکن است امروز برخی از دوستان تان شما را به خانه خود یا به رستورانی دعوت کنند، دعوت آن را بپذیرید زیرا لحظات خوب و خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد و دوستان جدیدی را پیدا خواهید کرد. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تامل کنید و قبل از اقدام به هر کاری با افراد با تجربه مشورت کنید. در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده، بهتر است اگر کلامتان نامهربان است، آن را به زبان نیاورید. غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبک‌تر نمی کند. حواستان را معطوف به مسائل کاری کنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید. بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

 یکی از اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید تمصیمی که می‌گیرید درست است و در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد.  دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر از فردی دلگیر هستید، همین روز با گفتگو تمام کدورت ها را از خود دور کنید زیرا مشکلی که بین شما بوجود آمده، با گذشت زمان و به خودی خود حل نمی شود. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می دانید پس به خودتان و تصمیمی که می گیرید اعتماد کنید. فردی شما را تحت فشار گذاشته است. اگر چه در حال حاضر توانایی راه رفتن هم ندارید اما او سعی می کند شما را مجبور کند بدوید. او شما را در شرایطی که آمادگی اش را ندارید قرار داده است. توصیه می کنیم قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بر دارید. روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دایمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد، بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. درباره نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. ناامیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره‌تان پیش می آید.

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با فردی که محرم راز شماست، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان سنگ‌ صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما خواهد بود. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در کارهای شما تاثیر بگذارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. کار زیاد نه‌تنها شما را خسته و افسرده کرده است، بلکه سلامتتان نیز به خطر افتاده و اگر این وضعیت را ادامه دهید قطعا گرفتار بستر بیماری خواهید شد. در نتیجه از امروز به خودتان اهمیت بیشتری بدهید و از سلامت وجود نازنین خود غافل نشوید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

جذابیت شما در چنین روزی بی نهایت است. امروز از آن روزها است که مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. احساس خوبی دارید و این احساس با گذشت زمان بیشتر و بیشتر هم می شود. اگر فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند، اشتباه کرده اید. انرژی مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا عکس العمل خوب آنها را ببینید. شما فرد با استعدادی هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی های تان بیشتر دیده می شود. دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدف کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه‌تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه‌ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کند.

روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کارها بدست خواهید آورد و به‌رغم کارهای زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد. اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. به فکر افزایش درآمد هستید اما بیگدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از است خواهید داد. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

حس رمانتیک بودن شما در چنین روزی فوران کرده است، بنابراین امروز را با عشق زندگی تان بگذرانید و این که همچین فردی را در زندگی خود دارید، شکرگذار باشید. اگر هم مجرد هستید و به فردی علاقه دارید، امروز برای او پیغامی بفرسید. مطمئن باشید که دل او نیز پیش شماست و انتظار حرکتی از سوی شما را دارد. اگر سعی دارید احساسات خود را کنترل کنید و در گفتن حرف دل تان مردد هستید، بد نیست کمی شرایط خود را تغییر دهید تا نتایج مثبت آن را در زندگی تان ببینید. منطق را این روزها به کناری گذاشته و با توجه به دلتان تصمیم بگیرید. آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته‌اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد. به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.  برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد.   میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید.  کارهای مهم را به فردا واگذار نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که از کارهای دشوار استقبال کنید و هرگز کار مهمی را به آینده موکول نکنید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.  برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد.   میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید.  کارهای مهم را به فردا واگذار نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که از کارهای دشوار استقبال کنید و هرگز کار مهمی را به آینده موکول نکنید.

 یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود. در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.   با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به هدف‌هایتان کمک بگیرید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ )

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود. در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.   با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به هدف‌هایتان کمک بگیرید.

از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و آن‌گونه که باید و شاید مانند سابق به خودتان نمی‌رسید. این شرایط را تغییر دهید و از امروز بیشتر به فکر خودتان باشید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیندازید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. دوستی قدیمی به شما سر می‌زند و خاطره‌های خوش گذشته را در کنار وی زنده خواهید کرد. اتفاق ناگواری در زندگیتان رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زندگی شما را از مسیر دلخواه خارج کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط