فال روزانه یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

 فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا 27 خرداد ۱۴۰۳ را می خوانیم.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۲۷ خردادماه و فال روزانه فردا بیست و هفتم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

امر خیری برای خانواده‌ای نزدیک در پیش است که به زودی خبرش به تو می‌رسد و از این بابت خوشحال خواهی شد.

حتما به طور منظم ورزش کن و هر روز حداقل ۱۵ دقیقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقیم نور خورشید قرار بده.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

با طلوع خورشید امروز، حس و حالی وصف‌ناپذیر در وجودتان جاری می‌شود. گویی نیرویی چند برابر به شما هدیه شده و انجام هر کاری برایتان آسان‌تر از همیشه شده است. این روز فرصتی طلایی برای غلبه بر چالش‌ها و انجام پروژه‌هایی است که به پشتکار و توان مضاعف نیاز دارند. ممکن است امروز اعضای خانواده‌تان کمی بی‌حوصله و آشفته به نظر برسند. صبر و مدارای بیشتری به خرج دهید و از بحث و جدل با آن‌ها پرهیز کنید. با مهربانی و عطوفت با پدر، مادر، همسر و دیگر اعضای خانواده رفتار کنید و از این گذرگاه پرفراز و نشیب با صبر و حوصله عبور کنید. اوضاع مالی به زودی رو به بهبود خواهد گذاشت. در مواقعی که با چالش‌هایی روبرو می‌شوید، از مشورت با افراد باتجربه و متخصص غافل نشوید. به طور غیرمنتظره، فردی از راه دور برای حل مشکلی که با آن دست به گریبان هستید، به شما یاری خواهد رساند. امروز ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که مجبور به دفاع از حقوق خود در برابر دیگران شوید. در این شرایط، شجاعانه عمل خواهید کرد. در مواجهه با هر موضوعی، قبل از هر اقدامی، به حرف‌ها و ادعاهای دیگران با دیده تردید نگاه کنید و بدون سند و مدرک هیچ چیزی را باور نکنید.

با مشکلی غیرمنتظره روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و هر کاری که از دستتان بر می‌اید را برای حل آن انجام دهید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد.  روحیه دمدمی مزاجی دارید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کنند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به اطرافیان ثابت کنید که اگر سرتان برود، حرفتان نخواهد رفت. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما در آینده جبران می‌شود. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگی‌تان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان اختصاص دهید. نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

باید فرز و زرنگ باشی و موقعیت‌ها را شکار کنی. کسی که به انتظار شاد شدن می‌نشیند ضرر می‌کند چون خالی از خاطرات شیرین و خوشحال کننده است.

از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده کن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز کن.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز صبح با موانع و چالش‌هایی روبرو خواهید شد. این موانع ممکن است از طرف اطرافیانتان باشند، اما به یاد داشته باشید که شما قوی‌تر از آن هستید که تسلیم شوید. در مواجهه با این چالش‌ها، مهم است که مسیر درست را انتخاب کنید. ببینید که چه چیزی برای شما در این شرایط اولویت دارد. شاید لازم باشد از دیگران کمک بخواهید. مشورت با افراد باتجربه و مورد اعتماد می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری درست کمک کند. انتخاب‌های مختلفی پیش روی خود دارید. اما همه این انتخاب‌ها به یک اندازه مهم نیستند. ببینید که کدام انتخاب شما را به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کند. روی آن انتخاب تمرکز کنید. از صحبت با فردی خاص واهمه دارید و فکر می‌کنید که ممکن است قضاوت اشتباهی درباره شما داشته باشد. اما امروز فرصتی عالی برای روبرو شدن با این ترس و برقراری ارتباط عمیق‌تر با آن فرد است. راز دلتان را با او در میان بگذارید و ببینید که چه اتفاقی می‌افتد. در زمینه کار یا تحصیل، افق‌های جدیدی به رویتان گشوده خواهد شد. مسئولیت‌های زیادی بر عهده شماست. سعی کنید کارهایی را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید و از نیمه‌کاره رها کردن آنها خودداری کنید.

روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید، از این انرژی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره بگیرید. روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند.   آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. افکار منفی را کنار بگذارید و عینک مثبت‌اندیشی به چشم بزنید. مطمئن باشید دیدگاه شما با این رویکرد به زندگی تغییر پیدا خواهد کرد و روزهایی سرشار از شادکامی را تجربه می‌کنید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر کند.

یک مشکل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد کرد. سعی کن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید کاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی کنی آنرا برطرف سازی.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

با طلوع خورشید و آغاز روزی جدید، شادابی و سرزندگی در وجودتان موج می زند. شما آماده اید تا بهترین روز خود را رقم بزنید. اما این حس خوب می تواند به سرعت رنگ ببازد، اگر خودتان برای حفظ آن تلاش نکنید. اجازه ندهید که مشکلات و ناملایمات کوچک، آرامش و شادابی شما را از بین ببرند. از موقعیت ها و افرادی که حال شما را بد می کنند فاصله بگیرید امروز لیست بلندبالایی از کارهایی که باید انجام دهید، پیش روی خود داشته باشید و انتظار داشته باشید که همه چیز طبق برنامه پیش برود. اما همه ی افراد، مثل شما نظم و جدیت را در انجام کارها ندارند. پس سختگیری بیش از حد به خود و دیگران، فقط باعث ایجاد استرس و اضطراب خواهد شد. در بیان نظرتان صادق و منصف باشید و بدون واهمه، دیدگاه خود را به طور واضح و شفاف بیان کنید. به زودی خبر خوشی به گوش شما خواهد رسید که اشک شوق را در چشمانتان حلقه خواهد زد. این خبر می تواند مربوط به هر زمینه ای از زندگی شما باشد، از جمله عشق، کار یا خانواده. اگر نذری دارید، آن را ادا کنید، ایمان داشته باشید که اتفاقات خوب در انتظار شما هستند و هیچگاه از امیدواری دست نکشید

 روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به آرامش خاطر برسید. کارها را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی از روز را برای خودتان کنار بگذارید.  روز شلوغی را در پیش دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا در انتهای شب به آرامش می‌رسید و تمامی کارهای شما به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند، در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است به دلیل مشکلاتی که در مسیر رسیدن به اهدافتان با آنها روبرو شده‌اید، ناگهان خشمگین شوید. اما به یاد داشته باشید که این خشم نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه می‌تواند باعث ایجاد تنش و درگیری با اطرافیانتان، به خصوص عزیزانتان شود. سعی کنید خشم خود را کنترل کنید و به جای واکنش‌های تند و عصبی، با آرامش و صبر به دنبال راه‌حلی برای مشکلاتتان باشید. به نظر می‌رسد که اوضاع روحی یکی از عزیزانتان خوب نیست و با رفتارهای خود همه را آزرده خاطر می‌کند. در این شرایط، بهترین کار این است که در خلوت با او صحبت کنید و علت ناراحتی و مشکلاتش را جویا شوید. به او پیشنهاد کمک بدهید و در کنارش باشید تا از این دوران سخت عبور کند. این روزها غمی بر دلتان سنگینی می‌کند. اما اجازه ندهید این غم بر شما غلبه کند و شما را از پا درآورد. به دنبال راه‌هایی برای رهایی از این غم باشید. با افرادی که دوستشان دارید صحبت کنید، کارهایی که از آنها لذت می‌برید را انجام دهید و به دنبال علایق و سرگرمی‌های جدید باشید. رسیدن به برخی از خواسته‌ها و اهدافتان ممکن است زمان‌بر و نیازمند تلاش و پشتکار باشد. ناامید نشوید و با صبر و حوصله به تلاش خود ادامه دهید.

  روحیه انسان دوستی دارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه بیش‌از‌حد خودتان را وقف رسیدگی به اطرافیان نکنید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و بیشتر هوای خودتان را داشته باشید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. امروز اگر مواظب گذر زمان نباشید، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد. قدر لحظه‌های عمر خود را بدانید و به‌گونه‌ای زندگی کنید تا جایی برای پشیمانی باقی نماند. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است کمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌کند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

در طول روز، ممکن است کسی حرفی به شما بزند که چندان مهم یا درست نباشد. در چنین مواقعی، به جای اینکه با عصبانیت یا تندی واکنش نشان دهید، سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید و با لحنی آرام و منطقی به او پاسخ دهید. برای پیشرفت در کارتان، لازم است تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید. از سکون و روزمرگی خارج شوید و به دنبال ایده‌ها و روش‌های جدید باشید. خلاقیت خود را دست کم نگیرید و از انجام کارهایی که نیاز به ابتکار و نوآوری دارند، نترسید. استعدادهای بالقوه‌ای در وجود شما نهفته است که هنوز کشف نشده‌اند. برای شکوفایی این استعدادها، زمان کافی به خودتان اختصاص دهید و به دنبال علایق و توانایی‌هایتان بگردید. اگر کسی را به طور پنهانی دوست دارید، بدانید که احتمالاً او نیز به شما علاقه‌مند است. اما به دلایلی از بیان احساسات خود، خودداری می‌کند. شجاعت به خرج دهید و با او قرار ملاقاتی بگذارید تا راز دلتان را فاش کنید. این گفتگو ممکن است شوکه‌کننده باشد، اما مطمئناً بسیار لذت‌بخش خواهد بود و می‌تواند سرآغازی برای یک رابطه عاطفی عمیق و پرمهر باشد. در انتظار خبری هستید که به زودی به گوشتان خواهد رسید.

   با شخص مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند. انسان پرحرفی هستید و لحظه‌ای از صحبت و گفتگو با اطرافیان دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده و از پرحرفی شما گریزان هستند. ادامه وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که پرحرفی را کنار بگذارید و با صحبت‌های سنجیده و معقول، محبت اطرافیان را بدست آورید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

خشم و عصبانیت تو نه تنها به درست شدن مسائل پیچیده کمکی نمی‌کند، بلکه آن را به معضل و مشکل بزرگتری تبدیل خواهد کرد. شاید یک مسافرت و دوری از مشکلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتوانی بهتر و درست‌تر تصمیم بگیری.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز مشاهده‌ی بی‌حوصلگی و کم‌انگیزگی دوستان و نزدیکانتان در دنبال کردن اهداف و آرزوهایشان، برای شما که فردی پرشور و جاه‌طلب هستید، کمی آزاردهنده باشد. طبیعی است که انسان در مواجهه با افرادی که انگیزه و شور و شوق کافی ندارند، تا حدی تحت تاثیر قرار بگیرد، به خصوص اگر این افراد جزو دوستان و نزدیکان ما باشند و ما دلسوز آنها باشیم. اما باید به یاد داشته باشیم که هر کس مسیر و اهداف متفاوتی در زندگی دارد و ما نمی‌توانیم همه را با یک چشم نگاه کنیم. تمرکز خود را بر روی اهداف و آرزوهای خودتان بگذارید و با تمام توان برای رسیدن به آنها تلاش کنید. در ادامه روز، ممکن است به یک مهمانی یا مراسم خاص دعوت شوید. حضور در این جمع و مشارکت در یک فعالیت عام‌المنفعه، می‌تواند فرصتی عالی برای آشنایی با افراد جدید و گسترش دایره‌ی دوستان و آشنایانتان باشد. همچنین، کمک به دیگران و انجام کارهای خیر، حس نوع‌دوستی و رضایت خاطر را در شما تقویت می‌کند و روحیه‌تان را شاداب‌تر خواهد کرد. در خصوص موضوعی که ذهنتان را مشغول کرده، عجولانه قضاوت نکنید و دلسرد نشوید. به خاطر داشته باشید که حل هر مشکلی نیازمند زمان و تلاش است.

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید.   به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید.   فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید. محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و ثبات‌ مالیتان از بین رفته است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز درآمد شما به طرز غیرمنتظره‌ای افزایش پیدا می‌کند و نگرانی‌های مالیتان پایان می‌یابد.




فال روزانه مهر

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

در انجام کارها به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید و از ریسک‌پذیری معقول نترسید. گاهی اوقات برای رسیدن به موفقیت لازم است که از منطقه‌ی امن خود خارج شوید و قدمی به سوی ناشناخته‌ها بردارید. البته این به معنای نادیده گرفتن ملاحظات و اقدامات احتیاطی نیست، بلکه به معنای شجاعت برای امتحان کردن ایده‌های جدید و عبور از مرزهای فعلیتان است. در طول روز سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و از استرس و اضطراب دوری کنید. به یاد داشته باشید که بسیاری از مشکلات راه‌حل‌های ساده‌ای دارند و فقط کافی است که با ذهنی آرام و صبور به دنبال آنها باشید. در مورد موضوعی که به دنبال عملی کردن آن هستید با افراد باتجربه و متخصص مشورت کنید. دیدگاه‌ها و تجربیات آنها می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر کمک کند. استفاده از خرد جمعی برای یافتن بهترین راه‌حل ممکن است. با این حال، در نهایت این شما هستید که باید با اتکا به خودتان و با در نظر گرفتن تمام جوانب، تصمیم نهایی را اتخاذ کنید. به جای تمرکز بر راه‌حل‌های فوری و موقتی، به دنبال یافتن راه‌حل‌هایی ساده و پایدار باشید که در بلندمدت شما را به هدف مطلوبتان برسانند.

با کمک بیش‌ا‌ز‌حد به اطرافیان خودتان را خسته و افسرده نکنید. کار حساسی را در پیش دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. امروز غرق خاطره روزهای خوش گذشته می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملاً مشغول می‌کند. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید.  امروز دلتان برای یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید، حسابی تنگ می‌شود. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تازه کنید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

بعضی از مشکلات امروز تو نتیجه خطاهای گذشته است. زا قدیم گفته‌اند ?خودکرده را تدبیر نیست?. باید از این خطاها درس گرفت و راهی را انتخاب کرد که دیگر هرگز این خطاها تکرار نشود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید با یک برنامه‌ریزی درست و نوشتن خواسته‌هایت پولت را خرج کنی و گرنه بعدا از هزینه‌تراشی بی‌مورد خودت پشیمان خواهی شد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافتان به کار می‌گیرید، اما از نتایج آن راضی نیستید، طبیعی است که احساس ناراحتی و ناامیدی کنید. اما به یاد داشته باشید که این احساسات گذرا هستند و نباید اجازه دهید که شما را از مسیرتان منحرف کنند. به جای اینکه در دام افسردگی گرفتار شوید، سعی کنید با دیدی مثبت به این موضوع نگاه کنید. شاید این عدم رضایت به دلیل ایراد در نحوه‌ی تلاش شما باشد و یا اینکه اهدافتان واقعاً با علایق و توانایی‌هایتان همسو نیستند. اگر در تعطیلات گذشته با عشقتان به مسافرت نرفته‌اید، تعطیلی پیش رو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی یک سفر کوتاه و تجربه‌ای متفاوت است. گاهی اوقات احساسات قلبی شما با ندای عقلتان در تضاد هستند. در این شرایط به ندای قلبتان گوش کنید و کاری را انجام دهید که به نظرتان درست است. گذشته به سر رسیده و هیچ فایده‌ای ندارد که با حسرت و اندوه به آن فکر کنید. سعی کنید زندگی را خیلی جدی نگیرید و از خودتان و اطرافیانتان انتظار زیادی نداشته باشید. گاهی اوقات لازم است که کمی از سخت‌گیری‌های خود دست بردارید و از زندگی لذت ببرید. با شادابی و آرامش بیشتر، می‌توانید با چالش‌ها به طور موثرتری روبرو شوید و به اهدافتان برسید.

دوستان و آشنایان مهربانی دارید که شما را هرگز تنها نگذاشته‌اند، امروز بار نگرانی‌هایتان را با هم‌صحبتی با آنها زمین بگذارید.  یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند. از شرایط زندگی خود راضی نیستید و انتظار اوضاع بهتری را دارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و اهل درددل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست در میان بگذارید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز مراقب باشید که اسیر افکار منفی خود نشوید و کارهایی انجام ندهید که بعداً از انجام آنها پشیمان خواهید شد. به ندای عقل و منطق خود گوش فرا دهید و از تصمیمات عجولانه که ممکن است عواقب ناخوشایندی داشته باشند، خودداری کنید. امروز فعالیت‌های اجتماعی زیادی در پیش دارید و در جمع‌های مختلفی حضور خواهید داشت. از این فرصت برای تعامل با دیگران، تبادل نظر و ایده و برقراری ارتباطات جدید استفاده کنید. اما اگر در جایی احساس تنهایی کردید یا حس کردید که از “خودِ واقعی”تان فاصله گرفته‌اید، با یک بهانه مناسب آن جمع را ترک کنید و به مکانی بروید که در آن احساس بهتری دارید. امروز ایده‌های فوق‌العاده‌ای به ذهنتان می‌رسد که حیف است از آنها استفاده نکنید. می‌توانید آنها را یادداشت کنید تا در آینده از آنها استفاده کنید. این روزها احساس می‌کنید که زندگی‌تان روندی یکنواخت و کسالت‌بار به خود گرفته است. امروز فرصتی عالی برای شکستن این روتین و انجام کاری جسورانه و هیجان‌انگیز است. شاید این کار جسورانه، سفری کوتاه به مکانی جدید، شرکت در یک کلاس آموزشی یا هر چیز دیگری باشد. انجام این کار می‌تواند به شما انگیزه و انرژی جدیدی بدهد.

مشکلی سر راهتان قرار می‌گیرد و روزتان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را پشت سر بگذارید.  روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.   محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگی‌تان قائل شوید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد. شرایطی مهیا می‌شود تا سری به یکی از دوستان قدیمی‌تان بزنید و خاطره‌ خوش روزهای گذشته را زنده کنید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز، گامی بلند در مسیر آرزوهایتان بردارید! شور و شوق و اشتیاق در وجودتان موج می‌زند و شما نسبت به اهدافتان بسیار هیجان‌زده و خوش‌بین هستید. این نگرش مثبت، نه تنها به شما، بلکه به اطرافیانتان نیز انگیزه می‌دهد و آن‌ها را تشویق می‌کند تا در مسیر رسیدن به آرزوهایشان تلاش کنند. با وجود شور و اشتیاقی که امروز دارید، مراقب باشید که خشم خود را کنترل کنید. شما به طور کلی زود از کوره در می‌روید و نمی‌توانید به راحتی عصبانیت خود را مهار کنید. اما امروز این بی‌اعصابی می‌تواند برایتان گران تمام شود. عشق و دلدادگی در قلبتان ریشه دوانده و دلتان می‌خواهد این شادی وصف‌ناپذیر را فریاد بزنید. از این فرصت برای ابراز عشق و قدردانی از همسرتان استفاده کنید و لحظات عاشقانه‌ای را با او سپری کنید. این لحظات شیرین، عشق و تعهد شما را به یکدیگر عمیق‌تر خواهد کرد. به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌تان کنار خواهند رفت و طعم گوارای رضایت و موفقیت را خواهید چشید. تلاش‌ها و زحمات شما به ثمر خواهد نشست و شاهد تحقق آرزوهایتان خواهید بود. این امر به شما انگیزه و انرژی مضاعفی برای ادامه مسیر و رسیدن به اهداف بزرگ‌ترتان خواهد داد.

سلامت وجود نازنینتان به خطر میفتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. با مشکلی مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل آماده باشید و با دریافت کمک از دوستان و آشنایان، گرفتاری را پشت سر بگذارید. کاری مهمی برای شما پیش می‌آید. این کار را جدی بگیرید و تمام تلاش خود را برای انجام آن به خرج دهید. این کار مهم در آینده جایگاه ویژه‌ای در کارنامه زندگی شما ایجاد خواهد کرد. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. مدتی است که احساس می‌کنید روزگار از در ناسازگاری با شما وارد شده است. جایی برای نگرانی نیست، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و دنیا به کام شما خواهد شد. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌ زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد. اجازه ندهید تنبلی و کسالت بر شما غلبه کند و کارهای مهم را به آینده واگذار نکنید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

نگرانی‌ها و دغدغه‌های ذهنی، یار همیشگی انسان هستند. اما سکوت و پنهان کردن آنها، تنها بار سنگین‌تری بر دوش شما می‌گذارد. صحبت کردن با افراد مورد اعتمادتان در مورد مسائلی که شما را آزار می‌دهد، می‌تواند به تخلیه روحی شما کمک کند و راه‌حل‌های جدیدی را پیش روی شما قرار دهد. گاهی اوقات سایه ترس‌های دوران کودکی بر سر راه شما قرار می‌گیرد و مانع از پیشرفتتان می‌شود. اجازه ندهید این ترس‌ها شما را عقب نگه دارند. شجاعت خود را جمع کنید و با گام‌هایی محکم به سوی اهدافتان حرکت کنید. امروز ممکن است در ارائه ایده‌ها و نظراتتان با چالش و انتقاد روبرو شوید. برای دفاع از ایده‌های خود آماده باشید و با ارائه استدلال‌های منطقی و توضیحات شفاف، آنها را به دیگران القا کنید. به زودی خبری دلگرم‌کننده، آرامش را به شما هدیه می‌دهد و انگیزه‌تان را برای ادامه‌ی مسیر دوچندان می‌کند. خوشبختانه، شرایط برای تحقق نیت و هدف شما مهیا شده است. فقط کافی است با اراده و پشتکار به تلاش خود ادامه دهید و از فرصت‌های پیش رو به بهترین نحو استفاده کنید. در مواجهه با مشکلات مالی، مشورت با افراد صاحب‌نظر می‌تواند راهگشای شما باشد. از تبادل نظر و تجربیات آنها غافل نشوید.

انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. با این حال به اندازه‌ای که انتظار دارید به هدف‌هایتان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط شما را افسرده کند. از تلاش شبانه‌روزی دست نکشید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌هایتان را دریافت می‌کنید.  به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.  به دنبال شغل و حرفه جدیدی می‌گردید و از شرایط کاری خود ناراضی هستید، این وضعیت را به هر دشواری که شده تحمل کنید و با فراگیری مهارت‌های جدید، برای آغاز شغل جدید آماده شوید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ )

سعی کن از بعضی جنجال‌ها پرهیز کنی. چه لزومی دارد خود را درگیر مسائل و جریاناتی کنی که جز دردسر و ناراحتی سودی برایت ندارد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در آینده نزدیک دچار مشکلات مالی تازه‌ای می‌شوی. باید سعی کنی با اعتماد به نفس اوضاع را تغییر دهی چون تو بهتر از هر کسی می‌دانی که چگونه اختیار اوضاع را بدست بگیری.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

پیشنهادی دریافت کرده‌اید که قبول کردنش برایتان ترسناک است. شاید فکر می‌کنید که از پس مسئولیت‌های آن برنمی‌آیید، اما نگران نباشید! قرار نیست این مسیر را به تنهایی طی کنید. افراد دیگری هم هستند که می‌توانند به شما کمک کنند. نکته مهم این است که اجازه ندهید احساساتتان مانع پیشرفت شما شوند. گاهی لازم است که منطق را بر احساساتمان غلبه دهیم، کاری که شما مدت‌هاست از انجام آن طفره می‌روید. این بار به عقلتان اجازه تصمیم‌گیری بدهید تا طعم شیرین موفقیت را بچشید. امروز از هرگونه سرمایه‌گذاری و ریسکی که نتیجه‌اش برایتان نامشخص است، اکیداً خودداری کنید. حساسیت بیش از حد شما نسبت به یک موضوع خاص، ممکن است باعث سوءتفاهم شود. برای بازگشت آرامش به زندگیتان، بخشش و گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهید. تا زمانی که از احساسات واقعی طرف مقابلتان مطمئن نیستید، احساستان را به زبان نیاورید. به یاد داشته باشید که زندگی یک تعامل دوطرفه است. هر چه به دیگران بیشتر بدهید، در عوض از آنها بیشتر دریافت خواهید کرد. زمانی که دیگران به شما تکیه می‌کنند و نیاز به کمک و پشتیبانی شما دارند، با تمام توان در کنارشان باشید و مسئولیت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهید.

به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. کار مهمی باید انجام دهید، اما مدتی است که انجام این کار را به آینده واگذار می‌کنید. اجازه ندهید انجام این کار بیش‌از‌حد ذهن شما را به خود مشغول کند. با اطرافیان مشورت کنید و برای انجام این کار آستین بالا بزنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سرورویتان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان را از صمیم قلب دوست دارید، با این حال آن‌گونه که باید‌وشاید محبت خود را به عشق زندگی‌تان منتقل نمی‌‌کنید. در اولین فرصت محبت خود را بر زبان بیاورید و به عشق زندگی‌تان ثابت کنید که عاشق وی هستید.  زندگی را با دیدی مثبت نگاه کنید و منفی‌بافی را کنار بگذارید. این رویکرد دیدگاه شما را به زندگی گسترده‌تر خواهد کرد تا در آینده شاهد دستاوردهای بیشتری باشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار