فال روزانه یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه یکشنبه 6 اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد 6 اسفندماه و فال روزانه فردا ششم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. 

به گزارش رصد روز، فال روزانه یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۶ اسفندماه و فال روزانه فردا ششم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

به زودی تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود. به  عنوان مثال با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی و روابط عاطفی شما موثر واقع خواهد شد. بد نیست گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. دست از افراط و تفریط بردارید. تعادل در هر کاری شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. اگر به فکر مسافرت هستید درنگ نکنید، زمان خوبی برای گشت و گذار است. تا جای ممکن از هر گونه بحث و جدل در مورد احساساتتان خودداری کنید. بهتر است ایده های عالی‌تان را در ذهن نگه دارید تا در فرصتی مناسب در مورد چگونگی عملی شدنشان صحبت کنید. زودتر از موقع صحبت کردن پشیمانتان می کند. بطور ضمنی برای انجام کاری موافقت کرده‌اید به جای شانه خالی کردن به چگونه به سرانجام رساندن آن فکر کنید .

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. انسان پرتلاشی هستید و حتی برای لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست نمی‌کشید. با این حال چندان که انتظار دارید به دستارودهای چشمگیری نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. به تلاش خود ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک با موفقیت‌های ارزشمندی روبه‌رو خواهید شد.    روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. اهل گفت‌و‌گو با اطرافیان نیستید و ناگفته‌های زیادی دارید. در اولین فرصت با فردی قابل اعتماد صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

باید امروز بیش از همیشه حواس تان به دنیای اطرافتان باشد زیرا فرصت هایی پیش پایتان قرار می گیرد، که نباید از دست شان دهید. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و خودتان را به دیگران، به خصوص در محیط کار، نشان دهید. امروز با افراد زیادی سر و کار دارید، بنابراین لبخند را فراموش نکنید. اگر مجرد هستید، از بین همین آدم ها نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. افکار زیادی در سر دارید اما نمی دانید چگونه آنها را مدیریت کنید. شاید یک سفر کوتاه ذهن شما را باز کند. پس همین حالا برای آن برنامه ریزی کنید. در مورد خود منصفانه قضاوت کنید، آرام و قرار داشته باشید در راه عشق صبور باشید و نا امیدی را از خود دور کنید، به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسید. خود سری و سر سختی شما را به هیچ جای نمی رساند. به جای اندیشیدن به فکر دیگران به ندای قلبی خود اعتماد کنید. از خود پسندان دوری کنید و با دوستان خود با انصاف رفتار کنید.

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید.  با یکی از آشنایان که مدت‌هاست خبری از وی نداشتید، ملاقات می‌کنید. دیدارها را تازه کنید و با هم‌صحبتی با این رفیق دیرینه به آرامش برسید.   هنرهای زیادی دارید، اما اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبرند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. هنرهای خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. روحیه اجتماعی دارید و از حضور در بین جمعِ دوستان و آشنایان لذت می‌برید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز جام وجود شما را از عشق لبریز خواهید کرد و لحظه‌های محبت‌آمیزی را تجربه خواهید کرد. نقشه‌ای برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در ذهن دارید. با این حال نگران عواقب این نقشه هستید. غم به دل خود راه ندهید و نقشه‌ای که کشیده‌اید را اجرا کنید. مطمئن باشید همه‌چیز بر اساس نقشه پیش می‌رود و دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز از مسیری که انتظارش را ندارید، چیزهایی می بینید که متعجب تان می کند. شاید اکنون تاثیر آنها را در زندگی تان نبینید اما به تدریج از این تغییرات خوشحال می شود. پس از صحبت با یکی از دوستان تان، درباره مشکلاتی که در رابطه عاطفی شما رخ داده، به نتیجه می رسید و راه حلی مناسب به ذهن تان خطور می کند که می تواند در بهبود رابطه تان موثر باشد. حال که آمادگی این تغییر را در زندگی خود دارید، قدم اول را بردارید. خبر خوبی از یک دوست قدیمی در راه است. با شخصی در محیط کارتان که خلق و خویش را نمی شناسید از در شوخی وارد نشوید ممکن است منظور شما را اشتباه برداشت کند و خجالت زده بشوید. حقیقتی به شما گفته می شود که اگر آن را نشنیده بگیرید مجبورید تمام عمر با نگرانی زندگی کنید خودتان را گول نزنید این دندان خراب را همین امروز بکشید ارزش شما بیش از این‌هاست قدر خود را بدانید.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد.  یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد. امروز فردی با شما از در عشق و محبت وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام هوس‌های این فرد نیفتید. فرصتی مهیا می‌شود تا راهی سفری خاطره‌ساز شوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق ‌زندگی‌تان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند. انسان پرحرفی هستید و لحظه‌ای از صحبت و گفتگو با اطرافیان دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده و از پرحرفی شما گریزان هستند. ادامه وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که پرحرفی را کنار بگذارید و با صحبت‌های سنجیده و معقول، محبت اطرافیان را بدست آورید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما محدودیت و مرزها را دوست ندارید اما حال وقت آن است تا برای زندگی خود ساختار و چهارچوب محکمی بسازید. اگر چه این کار در ابتدا ساده به نظر نمی رسد اما به مرور زمان روند آن دست تان می آید و شما به اهمیت شرایطی که در آن هستید و افرادی که با آنها سر و کار دارید در زندگی تان پی می برید. سعی کنید زمان بیشتری با عزیزان خود به خصوص خانواده بگذرانید و در مورد مسائل مختلف با آنها بیشتر صحبت کنید. امروز زمان مناسبی برای قرار گذاشتن با فردی است که مدت ها او را ندیده اید. او حاوی خبرهای خوبی است که انتظارش را ندارید. ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﺠﻠﺴ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻮﺍﻟﻬﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺵ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺷﻨﯿﺪ. ﺑﻪ ﻧﺸﺎﻧﻪ‌ﻫﺎ ﺩﻗﺖ ﮐﻨﯿﺪ . ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﮐﻠﯿﺪ ﺣﻞ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﻭ ﻣﻌﻤﺎﻫﺎﯼ ﺫﻫﻦ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ. ﺍﺯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻏﺎﻓﻞ ﻧﺸﻮﯾﺪ ﻭ ﺩﻝ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺸﮑﻨﯿﺪ، ﺍﯾﻦ ﺷﺨﺺ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﯾﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﺪﻩ .

انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. با این حال به اندازه‌ای که انتظار دارید به هدف‌هایتان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط شما را افسرده کند. از تلاش شبانه‌روزی دست نکشید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌هایتان را دریافت می‌کنید.  روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. با شرایط مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روبه‌رو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید. به‌ خاطر داشته باشید نگرانی‌های بی‌مورد چیزی به غیر از اضطراب و آشفتگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. از همین امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و آینده‌ای بدون استرس و نگرانی را در پیش بگیرید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

نگران مشکلاتی که اخبرا برایتان افتاده، هستید اما استرس شما بی جهت است زیرا نیمی از سختی ها را پشت سر گذاشته اید و نیمی دیگر هم بدون آنکه خودتان متوجه شوید، رد می کنید. بهتر است جای فکرهای بی مورد، تمرکز خود را روی دیگر مسائل مهم زندگی بگذارید. هنگامی که پلی در مقابل شما قرار می گیرد، باید از روی آن گذر کنید. بنابراین وقت را تلف نکنید و قدم اول را بردارید. امروز اتفاقی برایتان می افتد که در بهبود رابطه عاطفی تان موثر است و آن را مطابق با انتظارات شما پیش می برد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، اجازه دهید همه چیز به شیوه طبیعی خود پیش رود و دست از دخالت بردارید. مردم از مشکلات شما در گذشته خبر ندارند.جابجایی شما و حضورتان در یک محیط جدید زندگی‌تان را متحول خواهد کرد. حساب و کتاب همیشه خوب است ولی دست و دلبازی خارج از حساب یا خساست بیش از حد روزگار آدم را سیاه می کند. در خرید چشم روشنی یا کادویی که این روزها به گردن‌تان افتاده درست انتخاب کنید.

  تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز عشق‌ بی‌پایانش را به شما ثابت می‌کند. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. وقت بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر از همیشه هوای خودتان را داشته باشید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

میان منطق و احساس تان گیر کرده اید. بد نیست این بار به ندای قلب خود نیز گوش دهید. تردید تنها پاهای شما را در طی کردن مسیری که در پیش گرفته اید، سست می کند. پس با اعتماد به نفس بالا جلو روید. شما روزهای زیادی را در تنهایی گذشته اید، وقت آن است کمی اجتماعی تر شوید و با دوستان خود قرار بگذارید و کمی در کنار آنها خوش بگذرانید. یک کنسرت یا تئاتر می تواند خستگی چند وقت اخیرتان را به در کند. به زودی تلفنی به شما می شود که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. یک سفر کوتاه مدت می تواند روحیه ی کسل و غمگین ‌تان را از این رو به آن رو کند. کدورتی در خانواده یا با یکی از دوستان نزدیک دارید که به صلاح شما است هر چه زودتر برای آشتی پیش قدم شوید. دست رد به سینه‌ی شخصی که برای یاری به سمتتان دراز کرده نزنید. با مردم روراست، اما مودبانه و با احترام رفتار کنید.

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذرانید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما در آینده جبران می‌شود.  اعضای خانواده نگران حال شما هستند و برای رعایت حال اهل منزل هم که شده بیشتر مواظب سلامت‌تان باشید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما توانایی های زیادی داری، اما چرا از این توانایی برای پیشرفت مالی تان استفاده نمی کنید؟ به ندای قلب خود شک نکنید، او راه درست را می داند. جسارت و ریسک پذیری کلید موفقیت شما در چنین روزی است. اگر متاهل هستید، وقت آن است که تغییری مثبت یه زندگی تان بدهید. یکنواختی نه تنها در روند زندگی شما، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز تاثیر گذاشته است، پس معطل نکنید. برای مجردها نیز خبرهای خوبی در راه است، به شرط آن که روابط اجتماعی خود را بالا ببرند. به خاطر حرف مردم زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ نکنید. شما بهتر از هر کس می دانید که در دروازه را می شود بست در دهان مردم را نه، بهتر است راه خود را بروید و مدام غصه‌ی جواب دادن به پرسش‌های این و آن را نخورید. شخصی وارد زندگی‌تان خواهد شد. پیشنهاد سفر را رد نکنید، این دقیقا همان چیزی است که الان به آن نیاز دارید.

شما توانایی های زیادی داری، اما چرا از این توانایی برای پیشرفت مالی تان استفاده نمی کنید؟ به ندای قلب خود شک نکنید، او راه درست را می داند. جسارت و ریسک پذیری کلید موفقیت شما در چنین روزی است. اگر متاهل هستید، وقت آن است که تغییری مثبت یه زندگی تان بدهید. یکنواختی نه تنها در روند زندگی شما، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز تاثیر گذاشته است، پس معطل نکنید. برای مجردها نیز خبرهای خوبی در راه است، به شرط آن که روابط اجتماعی خود را بالا ببرند. به خاطر حرف مردم زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ نکنید. شما بهتر از هر کس می دانید که در دروازه را می شود بست در دهان مردم را نه، بهتر است راه خود را بروید و مدام غصه‌ی جواب دادن به پرسش‌های این و آن را نخورید. شخصی وارد زندگی‌تان خواهد شد. پیشنهاد سفر را رد نکنید، این دقیقا همان چیزی است که الان به آن نیاز دارید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

یکی از خصلت های شما این است که زود می خواهید به نتیجه برسید. بهتر است این ویژگی را امروز کنار بگذارید زیرا ممکن است نتیجه بدی برایتان داشته باشد. گاهی عدم احساس امنیت می تواند منجر به این احساس شود. بنابراین اگر در زمینه شغلی، خانواده یا روابط عاطفی  خود احساس اطمینان و امنیت نمی کنید، بهتر است به دنبال دلیل آن باشید. اگر می خواهید از فردی مهم در زندگی تان قدردانی کنید، برای او هدیه ای بخرید. کلام  به تنهایی نمی تواند پاسخگوی محبت های طرف مقابل تان باشد. پس آن را به شیوه ای نشان دهید. خبر بد را شب هنگام به دیگران نگویید اگر می توانید تا صبح صبر کنید. برای یک تصمیم گیری به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا همیشه قدردان لطف شما باشد. به راهی که انتخاب کرده‌اید با اطمینان قدم بگذارید برای برگشت دیگر دیر شده، بهتر است تمام توان خود را متوجه این اقدام بکنید.

یکی از خصلت های شما این است که زود می خواهید به نتیجه برسید. بهتر است این ویژگی را امروز کنار بگذارید زیرا ممکن است نتیجه بدی برایتان داشته باشد. گاهی عدم احساس امنیت می تواند منجر به این احساس شود. بنابراین اگر در زمینه شغلی، خانواده یا روابط عاطفی  خود احساس اطمینان و امنیت نمی کنید، بهتر است به دنبال دلیل آن باشید. اگر می خواهید از فردی مهم در زندگی تان قدردانی کنید، برای او هدیه ای بخرید. کلام  به تنهایی نمی تواند پاسخگوی محبت های طرف مقابل تان باشد. پس آن را به شیوه ای نشان دهید. خبر بد را شب هنگام به دیگران نگویید اگر می توانید تا صبح صبر کنید. برای یک تصمیم گیری به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا همیشه قدردان لطف شما باشد. به راهی که انتخاب کرده‌اید با اطمینان قدم بگذارید برای برگشت دیگر دیر شده، بهتر است تمام توان خود را متوجه این اقدام بکنید.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در چنین روزی، تمرکز خود را بر چیزهای مهم زندگی مانند زمینه کاری، روابط عاطفی یا مسائل مالی بگذارید. از فکر تا عمل راه بسیار است بنابراین وقت خود را تلف نکنید و هر جه زودتر دست به کار شوید. اگر چند وقتی است تغییری در زندگی خود مشاهده نمی کنید و روزهایتان تکراری شده است، بهتر است در مورد این موضوع با فردی مشورت کنید و از او کمک بگیرید. او می تواند جنیه هایی از زندگی که از دید شما پنهان بود را به شما نشان دهد. در تمام مراحل زندگی عشق زندگی خود را فراموش نکنید زیرا او بیش از هر چیز دیگری  به شما احتیاج دارد. در انتخابتان مردد هستید، بهتر است به نزدیکان ‌تان اعتماد کنید و از آن‌ها کمک بخواهید. قصد ترتیب دادن یک جشن یا مهمانی را دارید که عده زیادی از دوستان و آشنایان در آن حضور دارند، خودتان را زیاد خسته نکنید بدون تشریفات بیش از حد به مهمانان بیشتر خوش خواهد گذشت. پاسخ تماسی که با شما گرفته شده است را زودتر بدهید.

به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را در آینده به گونه‌ای ادامه دهید تا موفقیت‌های بیشتری به کوله‌بار تجربه‌های شما اضافه شود.  پولی که برای خرید کالای  ارزشمندی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای دلخواه را سفارش دهید. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از عادت‌های زشت و ناپسند شما گله‌مند است و مشاجره‌های زیادی میان شما و عشق‌زندگی‌تان برای ترک این عادت‌های زشت ایجاد می‌شود، ادامه این مشاجره‌‌ها چیزی به غیر از دوری و کدورت به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و زمینه رضایت و خوشنودی عشق‌زندگی‌تان را فراهم نمایید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند.  امروز ایده‌ جالبی به ذهنتان خطور می‌کند، این ایده را دست‌کم نگیرید و مطمئن باشید که انجام آن مسیر موفقیت را برای شما هموار خواهد کرد.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

چند وقتی است که امید خود را برای ادامه زندگی از دست داده اید اما به زودی آن را دوباره به دست خواهید آورد. فقط کافی است که به اطراف تان دقیق تر شوید تا ببینید که خوشبختی تنها در یک نفر یا یک چیز خلاصه نمی شود. امروز به روابط عاطفی خود کمی جدی تر بیاندیشید. دو راهی های زیادی در مقابل تان است که باید هر چه سریع از آنها را با خودتان حل کنید. ترس مانع از پیشرفت شماست، پس انعطاف پذیرتر باشید و خودتان را با جسارت بیشتری به دست سرنوشت بسپارید. متوجه رازی خواهید شد که باور کردنش برایتان آسان نیست، اگر بحث به خطر افتادن سلامتی و مال کسی در میان نیست بهتر است سعه صدر به خرج دهید و راز دار باشید، به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد و بدون اینکه کمترین دخالتی از جانب شما اعمال شود همه جیز روشن خواهد شد، بهترین راه برای شما صبر و حوصله است.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. تصمیم مهمی در پیش دارید اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، با این حال به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند.   همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد و روزی عاشقانه را پست سر می‌گذارید. آن‌گونه که توقع دارید اطرافیان شما را درک نمی‌کنند و این روحیه اعتمادبه‌نفس شما را حسابی ضعیف کرده است. ادامه این وضعیت اصلاً به‌ صلاح شما نیست و در اولین فرصت رابطه‌ای که با دوستان و آشنایان دارید را تقویت کنید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما تنها نیستید، بلکه می توانید برای رسیدن به اهداف تان از دیگران نیز یاری بگیرید. راهی که انتخاب کرده اید، مشکل تر از آن است که فکرش را می کنید و نمی توانید تنهایی از پس آن برآیید. اگر برای ملاقات با فردی برنامه ریزی می کنید، مراقب باشید زیرا یک یا دو مانع در مقابل شما وجود دارد بدین معنی که همه چیز آنطور که می خواهید در ابتدا پیش نمی رود. بنابراین در مورد حرف هایی که می خواهید به زبان بیاورید، ابتدا فکر کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. یک میهمانی در راه دارید که تغییرات بزرگی به زندگی تان خواهد داد. به خواب و خوراک‌تان بیشتر اهمیت بدهید بدن شما تا یک جایی می تواند تحمل کند اما بعد از آن دچار دردسرتان می کند. در انجام کاری که فکرش را نمی کردید گره ای افتاده، حواستان باشد گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نکنید مسئله را بزرگتر از آنچه که هست می کنید رفتاری از خودتان نشان ندهید که نهایتا بدهکار دیگران هم بشوید.

سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیندازد. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد.  در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد و حسابی تحویلتان می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت پاسخگوی محبت‌های عشق زندگی‌تان باشید. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز نسبت به روزهای دیگر، حساس ترید، بنابراین حواس تان باشد که کنترل خود را به سادگی از دست ندهید. شریک زندگی شما این روزها درگیر است و کمتر به شما رسیدگی می کند و این موضوع شما را ناراحت و نگران کرده است اما سعی کنید شرایط را درک کنید. این رفتار نشان دهنده بی اهمیتی او نسبت به شما نیست. مطمئن باشید که فردا همه چیز مانند گذشته خواهد شد. برای این که سرتان گرم باشد و تنوعی به محیط اطراف تان دهید، تغییر دکوراسیون بهترین تصمیم است. اسراف و ریخت و پاش بی‌جا نکنید درخواستی از شما می شود بدون فکر کردن و از سر بی حوصلگی یا عصبانیت به مخاطبتان جوابی ندهید که حتما پشیمان خواهید شد. صداقت شما در عشق بسیار ستودن است اما مواظب باشید حسودان شما را رنجور نکنند. اگر متاهل هستید بهتر است به جای دیگران روی همسرتان بیشتر حساب باز کنید.

روحیه خلاقی دارید، اما آن‌گونه که باید‌وشاید از این روحیه بهره نمی‌‌‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که خلاقیت بیشتری انجام دهید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. روحیه کم‌ حوصله‌ای دارید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   غصه اشتباهات گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید. مدتی است که احساس می‌کنید رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان تغییر کرده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. این شرایط تغییر می‌کند و عشق زندگی‌تان در روزهای آینده جام وجود شما را لبریز از محبت می‌کند. انسان خردمندی هستید و اطرافیان روی شما به‌عنوان فردی باتجربه حساب باز می‌کنند. به همین دلیل یکی از آشنایان به همفکری شما نیاز دارد. با این فرد صحبت کنید و تجربه‌هایتان را با ایشان به اشتراک بگذارید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط