فال روزانه یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۷ خرداد۱۴۰۲ و فال روز تولد ۷ خرداد ماه و فال روزانه فردا هفتم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۷ خرداد۱۴۰۲ و فال روز تولد ۷ خرداد ماه و فال روزانه فردا هفتم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۷ خردادماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز کمی برای خودتان وقت بگذارید. افکار زیادی در سر شماست. از کار گرفته تا فلسفه و روابط عاشقانه، که اگر به آنها در تنهایی خود نظم ندهید، ممکن است به سمت تان هجوم آورند و گیج تان کنند. پس برای امروزتان از همین حالا برنامه ریزی کنید. سعی کنید زمان زیادی را بیرون از خانه بگذرانید و به دعوت دوستان تان پاسخ مثبت دهید. اگر به میهمانی دعوت نشدید، خودتان این شرایط را فراهم کنید. امروز مردم روحیه خوبی دارند و شما می توانید ارتباط خوبی با آنها برقرار کنید و به مقدار زیاد خوش بگذرانید. برای بدست آوردن چیزی که می خواهید باید جدیت بیشتری نشان دهید، فراموش نکنید بهشت را به بها می دهند نه به بهانه. به تازگی از بستر بیماری برخاسته اید، مراقب سلامتی خود باشید. هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. بزودی شخصی به شما پیشنهادی می کند، این پیشنهاد می تواند در کار و درآمدتان تاثیر بسزایی بگذارد.

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.  میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.  احساس دلتنگی می‌کنید و دلتان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز زمان خوبی برای خلق کردن است. شما فرد تک بعدی نیستید. اگر چه به ورزش علاقه دارید و برای فعالیت های گروهی تان برنامه ریزی می کنید اما از کارهای هنری نیز غافل نمی شوید. اگر ایده ای در سر دارید، همین امروز قدم اول را برای اجرای آن بردارید زیرا خلاقیت در چنین روزی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. برای خودتان وقت بگذارید و کارهایی را که به آنها علاقه دارید انجام دهید. اگر مجرد هستید، به زودی یک پیشنهاد عاشقانه خوبی به شما خواهد شد که سورپرایزتان می کند. یک اشتباه را مدتهاست که زندگی می کنید و خودتان را گول می زنید، اگر امروز جلوی آن را نگیرید وقتی به خودتان می آیید که دیگر بسیار دیر شده است و نمی توانید جبران کنید. جهت تصمیم گیری برای یک خرید حتما از فردی خبره استفاده کنید، تا سرتان کلاه نرود. یادتان باشد از شخصی که در روزهای سخت کمکتان کرده قدردانی کنید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. ورشکستگی در کمین شماست و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. با یکی از آشنایان که مدت‌هاست خبری از وی نداشتید، ملاقات می‌کنید. دیدارها را تازه کنید و با هم‌صحبتی با این رفیق دیرینه به آرامش برسید. سفر کوتاهی سر راه شما قرار می‌گیرد. راهی سفر شوید و مطمئن باشید در این مسافرت حسابی به شما خوش می‌گذرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز به طور اتفاقی فردی را ملاقات خواهید کرد که به کمک و حمایت شما احتیاج دارد. حتی اگر کارهای زیای بر سرتان ریخته یا حتی لیست بلند بالایی برای خرید دارید، سخت نگیرید و سعی کنید دوستان تان را در اولویت بگذارید. کارهای نیمه تمام شما در نخواهند رفت اما دوستان تان همین حالا به کمک شما احتیاج دارد پس بی هیچ نگرانی کارهایتان را به تعویق بیاندازید. درهای قلب تان را باز بگذارید و هر کاری که از دست تان بر می آید انجام دهید. ورزش را نیز در برنامه زندگی تان از یاد نبرید. به دلیل نوع مدیرت شما در مواقع مختلف، پیشنهاد بسیار خوب کاری به شما می شود. با وارد شدن به این حوزه در مسیری قرار می گیرید که قبلا تجربه نکرده بودید، از این موضوع نگران نباشید و از این تغییر استقبال کنید. در رابطه با مسائل احساسی خود، دچار مشکل و سردرگمی شده اید. بهتر است این همه بی تابی و کلافگی از خودتان نشان ندهید.

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌ است. موقعیت مالی متزلزلی دارید و به‌رغم اینکه گاهی اوقات اندوخته‌های شما لبریز می‌شود، مواقعی نیز وجود دارد که پول کم می‌آورید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. احساس می‌‌کنید اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و اعضای خانواده یا اطرافیان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارند و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌دانند.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز کمی از وقت تان را آزاد کنید و برای دوستی که از او مدت هاست دورید، نامه یا ایملی بنویسید. این کار نه تنها او بلکه شما را نیز سر شوق می آورد، به خصوص اگر دوست تان انتظار همچین اتفاقی را نداشته باشد. حتی می توانید به جز نامه برای او هدیه ای مانند شمع، کارت پستال، عکس، شکلات و غیره بفرستید. حتی یک هدیه کوچک هم روز دوست تان را خواهد ساخت و روحیه او را تغییر خواهد داد. امروز جذابیت شما به قدری زیاد شده که قادرید دل هر کسی را به دست آورید پس بهترین زمان برای قرارهای عاشقانه است. بهتر است متوجه باشید که او فقط تمایل دارد کمی تنها باشد. این را درک کنید گاهی آدم ها به تنهایی نیاز دارند. حواستان باشد بعد از تمام کارهایی که انجام داده اید ناخواسته حرفی نزنید که زحماتتان یکباره به هدر برود. مطلبی که امروز حوصلتان را سربرده و بنظرتان پیش پا افتاده است بزودی برایتان بسیار مهم و قابل توجه می شود.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. شرایطی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید.  نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پایان بخشید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

زمان خوبی است تا ایده هایی را که در سر دارید، عملی کنید. برای اینکار از اطرافیان تان کمک بگیرید. آنها می توانند ایده های جالبی را به شما پیشنهاد دهند طوری از آن همه خلاقیت آنها تعجب کنید. حتی اگر امکانات تان محدود است، کار خود را شروع کنید. اگر برای اولین بار سر قرار می روید، انتظار یک مکالمه را رمانتیک نداشته باشید اما به زودی همه چیز همانطور که می خواهید، پیش خواهد رفت. امشب زمان خوبی برای دیدار دوستان و عزیزان زندگی تان است. فرصت را از دست ندهید. برای رسیدن به خواسته قلبیتان بهتر است کمی دندان روی جگر بگذارید. برای اتفاق نیافتاده غصه خوردن غلط است. اگر نگران هستید بهتر است از حالا بدترین موقعیت را در نظر بگیرید و بدانید اگر اتفاقی بیافتد چه باید بکنید. در رساندن خبر مهمی به شخصی بهتر است بهترین کلمات را انتخاب کنید.

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها  به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. دوستی که مدت‌هاست از او خبر ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. قدر این دوست را بدانید و در آینده بیشتر از وی خبر بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گرانبهای خود را بی‌دلیل هدر دهید. هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. مدتی است که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند. غمی به جانتان نشسته و حسابی ناراحت هستید، اجازه ندهید غصه‌ها شما را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار دهد و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اگر احساس تنهایی می کنید، به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید و از آن انرژی بگیرید. قدرت موسیقی را نادیده نگیرید زیرا می تواند به اندازه صحبت های دیگران بر شما تاثیرگذار باشد، شما را با لایه های درونی و عمیق تری از خودتان آشنا کند و به کمک ریتم و هارمونی شما را به آرامش برساند. پس اگر می خواهید هر چه زودتر با روحیه ای شاد روزتان را آغاز کنید، در گوش کردن به یک موسیقی خوب، درنگ نکنید. زمان خوبی برای قرار ملاقات به خصوص در زمینه کاری است. سعی کنید تا جایی که می توانید خودتان را نشان دهید. شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می شود از اتفاقاتی که در اطرافتان میافتذ مطلع شوید. حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه ها خالی کنید. فقط وقتتان را تلف می کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی در پیش ندارید. در این شرایط به صلاح شماست که از هر گونه سرمایه‌گذاری و خرید دوری کنید و کارهای مالی را به روزهای آینده واگذار نمایید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلاً حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند.




فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

به ندای درون تان گوش دهید و برای راهی که می خواهید بروید، از آن کمک بگیرید. فکر می کنید که در جمع های دوستانه کسی به ایده و نظرات شما اهمیت لازم را نمی دهد و از این بابت دلگیر هستید. برای رفع این وضعیت بهتر است حرف های خود را با صدای بلندتری بیان و هر گونه که دوست دارید رفتار کنید، حتی اگر برای دیگران عجیب و غریب باشد. اگر به میهمانی دعوت شده اید، آن را رد یا کنسل نکنید زیرا اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. برای رهایی از سردرگمیتان یک راهکار درست انتخاب کنید تا بیش از این در مشکلات غرق نشوید. شما ذاتاً روحیه جنگنده ای دارید و همین موضوع باعث پیشرفتتان در آینده نزدیک خواهد شد. چند وقتی است مشکل کاری دارید. شما با سختی تمام و با چنگ و دندان موقعیتتان را حفظ کرده اید، به همین خاطر این روزها بشدت احساس خستگی می کنید.

امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. به همسر یا عشق ‌زندگیتان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز سرتان به شدت شلوغ است و تصمیم گرفته اید کارهای نیمه تمام تان را به پایان برسانید. پس از اتمام آنها فضا برای کارهای جدید بیشتری باز خواهد شد. از این روز خوبی که در پیش دارید، نهایت استفاده را بکنید و در کنار کار، خوشگذرانی را نیز از یاد نبرید. شریک زندگی تان بر سر موضوعی با شما اختلاف نظر دارد، بهتر است صحبت درباره آن را به روز دیگری موکول کنید. قبل از هر گونه تصمیم گیری، صحبت های طرف مقابل تان را به خوبی بشنوید، سپس خودتان را جای او بگذارید و با منطق و عقل پیش بروید. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. دور و برتان را کمی خلوت بکنید تا بتوانید درست فکر کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده، به موقع اگر نجنبید فرصت را از دست می دهید. خودتان را شرمنده دیگران نکنید. هرچه زودتر باید به دیدن شخصی بروید. دوری راه را بهانه نکنید. همین روزها قراری بگذارید و به دیدنش بروید.

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  اختلاف‌نظر جزئی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود. شرایطی مهیا می‌شود تا سری به یکی از دوستان قدیمیتان بزنید و خاطره‌ خوش روزهای گذشته را زنده کنید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز حتی اگر کارهای مهم نیمه تمامی دارید برای یک روز هم که شده نگران آنها نباشید و سعی کنید تنها به خود و سلامتی تان اهمیت دهید. پس از خوردن ناهار، یک چرت کوچک بزنید و برای شما هم غذا از بیرون سفارش دهید یا با دوستان تان در یک رستوران قرار بگذارید. یک پیاده روی کوچک یا حمام آب داغ می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده است، با او قرار ملاقات بگذارید. ممکن است اولین ملاقات تان کسل کننده باشد اما فرصت دیگری به او دهید. مسئولیت تصمیماتی که می گیرید را به عهده بگیرید. احساسات دیگران را دست کم نگیرید و با آن بازی نکنید، عواقبش گریبان خودتان را می گیرد. شنیدن یک خبر یا خواندن یک مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد موضوعی که برایتان مهم است، در اختیار شما قرار می دهد، با این اطلاعات می توانید ایده پردازی های موفقی داشته باشید. برای رسیدن به خواسته تان زور نکنید.

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. یکی از آشنایان نیازمند کمک شماست. هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید ایشان لطف شما را بدون پاسخ باقی نمی‌گذارد و در آینده‌ای نزدیک محبت‌هایتان را جبران می‌کند.  محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و جادوی انسان‌دوستی را فراموش نکنید. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید. آن‌گونه که توقع دارید اطرافیان شما را درک نمی‌کنند و این روحیه اعتمادبه‌نفس شما را حسابی ضعیف کرده است. ادامه این وضعیت اصلاً به‌ صلاح شما نیست و در اولین فرصت رابطه‌ای که با دوستان و آشنایان دارید را تقویت کنید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر برای زندگی خود برنامه ریزی کرده اید، بهتر است آن را با اعضای خانواده تان در میان بگذارید و با آنها مشورت کنید. اما اگر تنها هستید، از آنجا که روند زندگی شما تاثیر چندانی بر زندگی دیگران نخواهد داشت، مشورت ضروری نیست اما خالی از فایده هم نخواهد بود. اگر احساس می کنید که شما و شریک زندگی تان به استراحت احتیاج دارید، حال زمان خوبی است تا کمی به شیوه زندگی تان تغییراتی بدهید. یک مسافرت دو نفره می تواند هیجان لازم را به زندگی تان باز گرداند. ایده های خوب می توانند درهای بسته بسیاری را به روی شما باز کنند، حتی اگر مجبور باشید، با شخصی که برایتان ارزش قائل نیست معاشرت و کار نکنید. اعتماد به نفستان را از شما می گیرد. در زمینه مالی با شریک خود مشکل دارید. بهتر است هر چه زودتر به بهبود این رابطه فکر کنید. در حال حاضر این رابطه مهمترین مسئله زندگیتان به حسای می آید.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.  محبتی که به همسر یا عشق ‌‌زندگیتان دارید دوطرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. امروز فرصتی دست می‌دهد تا هنرنمایی کنید و کار خلاقانه‌ای که به آن علاقه دارید را انجام دهید.   احتمال اختلاف‌نظر میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف‌نظرها ریشه‌دار شود و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی میان خود و اعضای خانواده برقرار کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر چیزی شما را ناراحت کرده است، بهتر است در مورد آن با مادر یا فرد پخته و باتجربه ای که با او احساس راحتی می کنید، صحبت کنید. مهم نیست که در چه مقام و موقعیتی قرار دارید، همه ما گاهی به حمایت اطرافیانمان محتاجیم و باید خودمان را از دردودل خالی کنیم. فقط یادتان باشد که پس از آرام شدن از آنها تشکر و قدردانی کنید. یک میهمانی بگیرید و دوستانی را که مدت هاست ندیده اید، دعوت کنید. اگر چه وقت عشق و عاشقی نیست اما می توانید هیجان زیادی را تجربه کنید که بر روحیه تان تاثیرگذار خواهد بود. در مورد مسئله پیش آمده سرسری و بی تفاوت از کنارش نگذرید. از شخصی قدر نشناس بپرهیزید و فریب زبان بازی و دو رویی های او را نخورید. بزودی هدیه ای به دستتان می رسد. قدر شخص فرستنده را بدانید و با دقت بسیار در حفظ هدیه کوشا باشید. از دری که نباید رد نشوید و صداقتتان را زیر سوال نبرید، حتی اگر پشت ان در بهشت باشد.

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود، اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. شرایطی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آیند. کمک اهل منزل را فراموش نکنید و در اولین فرصت کمکی که به شما شده را جبران نمایید تا اهل منزل با خیال راحت روی کمک شما حساب باز کنند.  احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. اهمیتی به رعایت بهداشت نمی‌دهید و خوردن خوراکی‌های ناسالم و آلوده، سلامت شما را در معرض خطر قرار داده‌ است، قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را روانه بستر بیماری کند، بهداشت و پاکیزگی بیشتری را در زندگی در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نبینید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

این روزها مراقب باشید که در دام افسردگی نیافتید و مدام خودتان را برای اتفاقات بد یا آنچه می خواهید بدست آورید اما موفق نمی شوید، سرزنش نکنید. ما نمی توانیم همیشه بر اطرافمان کنترل داشته باشیم بلکه گاهی مجبوریم آن را تحمل کنیم. در این شرایط کافی ست آرامش خود را حفظ و سعی کنید شرایط بهتری برای خود فراهم کنید. امروز فردی را ملاقات می کنید که در نگاه اول شما را گرفتار می کند. خودتان را برای یک مکالمه پر از هیجان آماده کنید. اتفاقی ناراحت کننده برای چندمین بار برایتان رخ داده، لازم است هر چه سریعتر تغییری در برخوردتان با مردم بدهید، ادامه کاری باعث خستگی و افسردگی شما می شود، بهتر است هر چه زودتر کار را به فرد معتمد و ماهر بسپارید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی رسید، شما به خوبی می دانید که از زندگی عاطفیتان چه می‌ خواهید.

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند.  قصد انجام معامله بزرگی را دارید و این معامله امروز زمینه ناراحتی و نگرانی شما را به دنبال داشته است. نگران هستید که ضرر هنگفتی متحمل شوید. اما غم به دل خود راه ندهید و با خیال راحت این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید که سود چشمگیری را روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان حرفهای ناگفته‌ای در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار