فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ؛ زنگ و تماسی که منتظرش هستید با تأخیر به شما زده می شود اما نتیجه آن بستگی به روند مذاکرات شما دارد. فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ شریک عاطفی شما در حال تهیه مقدماتی است که به کسب و ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شما در روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ؛ زنگ و تماسی که منتظرش هستید با تأخیر به شما زده می شود اما نتیجه آن بستگی به روند مذاکرات شما دارد. فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ شریک عاطفی شما در حال تهیه مقدماتی است که به کسب و کارش کمک کند او نسبت به شما بی محل نیست. فال روز من / فال فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ شکرگزاری را فراموش را نکنید در همه احوال رمز جادویی “الهی شکر” را از یاد نبرید.

فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین فروردین[/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۵۷ %

ستاره شما ۱۲۱ شرقی (مریخ)

سعی کنید رفت و ‌آمدهایتان را زیاد کنید، با فامیل، دوست، همسایه و … حتما لازم نیست که شام و ناهار باشد، به صرف یک چای و شیرینی، یا اصلا ناهار باشد، اما یک الویه ی ساده، یا آش! به بهانه های مختلف به آشنایانتان سر بزنید و از آنها دعوت کنید که به منزلتان بیایند، رفت و آمد و دور هم بودن و شلوغی، به شدت می تواند هورمون سروتونین که هورمون شادی و زیباتر کردن زندگیست را در شما بالا ببرد.
انار تصفیه کننده خون است بیشتر مصرف کنید.

فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”orange”]متولدین اردیبهشت [/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۶۳ %

ستاره شما ۹۱ جنوب (زهره)

فال: نعمت هایی که خدا به شما داده را بنویسید، همه را، ریز به ریز، چیزهایی که دارید را هم بنویسید، مثلا ننویسید، سلامتی! بنویسید، داشتن چشم، گوش، توانایی صحبت کردن، بوییدن، چشیدن، فامیلی داشتیم که تصادف سختی کرده بود و از آن به بعد، دیگر نمی توانست مزه ی غذا ها را تشخیص دهد!!! فرض کنید نتوانید طعم شیرین غذا ها را بچشید و لذت ببرید و یا کباب و قورمه سبزی را نتوانید ببویید! فاجعه است.
سیب زمینی سرخ کرده باعث چاقی شما میشود.

فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”pink”]متولدین خرداد[/highlight]

میزان انرژی شما ۵۸ %

ستاره شما ۷۳ شرقی(عطارد)

برنامه ای منظم
به خودتان رحم نکنید، یک برنامه ی کاری سفت و سخت برای خودتان ترتیب بدهید و سعی کنید که آن را انجام بدهید، مثلا صبح ساعت ۸ بیدار شوید، صبحانه، پیاده روی، کتاب خواندن، تهیه ی غذا، کار، خرید، سر زدن به فامیل، شرکت در جلسات مذهبی، علمی، ‌اموزشی و … اصلا وقتی برای بیکاری نگذارید، اینقدر برنامه تان را شلوغ کنید که شب که به رختخواب رفتید، فرصت غصه خوردن و فکر کردن نداشته باشید، در جا بیهوش شوید!
مصرف سیر در غذایتان خواص بسیار بالایی دارد

[highlight color=”yellow”]متولدین تیر[/highlight]

میزان انرژی شما ۶۷%

ستاره شما ۴۳ شمال غربی (ماه)

انجام کارهایی که شادتان می کند
چه کاری به شما آرامش می دهد؟ بافتن یک شال گردن؟ درست کردن یک غذا؟ دیدن یک فیلم؟ نوشتن خاطرات روزانه؟ قران خواندن؟ چرخ زدن در اینترنت؟ بازی کردن با بچه ها؟ انجام کارهای خیریه؟ رفتن به گردش؟ سعی کنید در برنامه ی روزانه تان، کارهایی که شما را شاد می کند را حتما بگنجانید، در ادامه، به کلام بزرگان برای شاد شدن دلتان، گوش دهید، اکثر آنها گفته اند انجام کارهای خیر و کمک کردن به دیگران، دلتان را شاد و رنگی می کند.
از خوردن غذاهای برنجی پرهیز کنید.

[highlight color=”blue”]متولدین مرداد[/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۵۵%

ستاره شما درجه ۱۵۴^ غربی (خورشید)

معنویات را نادیده نگیرید
این که در شبانه روز با خدای خودت خلوت می کنیم، چند آیه قرآن می خوانیم، ‌دعا می کنیم و از خدا طلب خیر برای خودت و اطرافیانت می کنیم، انچنان آرامش و زیبایی به زندگیمان می دهد که با هیچ چیز قابل قیاس نیست، لحظه های مناجات های یواشکی با خدا، از زیباترین لحظات زندگی هر بنده ای با معبودش است، آن را به آسانی از دست ندهیم.
کنار غذایتان دوغ میل کنید.

[highlight color=”red”]متولدین شهریور[/highlight]

میزان انرژی شما ۶۴%

ستاره شما ۱۳۲^ جنوبی (ولکان)

 کارها را تقسیم کنید
یکی از چیزهایی که باعث می‌شود شروع کارها برایتان دشوار باشد و بخواهید انجام آن را به تعویق بیندازید این است که کار یا وظیفه را فراتر از توان خود می‌بینید.یعنی همه چیز فراتر از توان شما به نظر می‌‌آید. برای غلبه بر این فشار و ترس و برای ایجاد انگیزه بیشتر بهتر است کارها را دسته‌بندی و تقسیم کنید و سپس روی هر بخش از آن تمرکز کنید. آنقدر کارها را جز به جز انجام بدهید تا دیگر احساس نکنید انجام آن برایتان دشوار است.
کرفس برای لاغری بسیار مفید است.

[highlight color=”yellow”]متولدین مهر[/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۵۷ %

ستاره شما ۱۲۱ شرقی (مریخ)

سازماندهی شده باشید :
۱۵ دقیقه در روز زمان بگذارید و کارهایی که باید در طول روز انجام دهید را سازماندهی کنید. اگر ۱۵ دقیقه زمان در سر کار ندارید، صبح ۱۵ دقیقه زودتر بیدار شوید. کمبود وقت یک بهانه است.
پوست بادمجان بنفش یک منبع فیتوکمیکال به نام آنتوسیانین.که یک منبع آنتی اکسیدان است و با بیماریهای سرطان، التهاب و بیماری های عصبی مقابله می کند.

فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”orange”]متولدین آبان [/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۶۳ %

ستاره شما ۹۱ جنوب (زهره)

زمانی را به تفریح اختصاص دهید :
بعد از یک روز کاری، شاید به نظر منطقی بیاید تا یک برنامه شاد با دوستانتان را لغو کنید. اینکار را نکنید. شما نیاز دارید زمانی را در هفته به تفریح اختصاص دهید. کودک درون شما نیاز دارد تا شادی کند، بخندد و نیازهایش رفع شود پس هر هفته زمانی را برای تفریح و حفط روابطتان با دوستانتان ترتیب دهید.
خوردن چند فنجان قهوه در روز در حد اعتدال خود به طور مستقیم بر کاهش پیشرفت بیماری پارکیسون کمک می کند. به واسطه مصرف قهوه انتقال سیگنال‌های موثر در پیشرفت بیماری‌های سیستم عصبی کاهش می‌یابد.

فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”red”]متولدین آذر[/highlight]

میزان انرژی شما ۵۸ %

ستاره شما ۷۳ شرقی(عطارد)

بخوانید … و بنویسید :
شروع به کتاب خوانی کنید. لازم نیست حتما کتاب های کاری و علمی بخوانید، بعضی اوقات برای تقویت قوه تخیل خواندن کتاب ها داستان و رمان نیز خالی از لطف نیست. بعد از خواندن خودتان نیز روزانه چند سطر داستان یا مقاله ای بنویسید. این کار نیز باعث میشود قوه تخیلتان با افکارتان در قالب کلمات بر روی کاغد منتشر شوند و یک تمرین ذهنی خوب برای شما خواهد بود..
افراد باید به منظور چاقی صورت حدود یک قاشق غذاخوری از جوانه گندم و جو را به همراه یک لیوان شیر و مقداری عسل میل کنند

[highlight color=”yellow”]متولدین دی [/highlight]

میزان انرژی شما ۶۷%

ستاره شما ۴۳ شمال غربی (ماه)

یک لیست روزانه از کارهایی که باید انجام بدید داشته باشید اما در انجام دادن آنها زیاد سخت گیر نباشید :
حداکثر ۵ یا ۶ کار مهمی که باید در روز انجام دهید را به صورت لیست بنویسید و طبق اولویت بر اهمیت آنها را اولویت بندی کنید. و حداقل ۲ کار مهم اول را در روز انجام دهید. این قدم کوچک باعث میشود احساس موفقیت کنید، احساس کنید کاری مثبت در روز انجام دادید.
بادام هندی یکی از ترکیبات پرطرفدار آجیل است. باید بدانید که مصرف بادام هندی برای تامین آهن مورد نیاز بدن موثر است. بنابراین توصیه می‌شود که روزانه یک مشت کوچک از این بادام‌های زرد و خوشمزه را میل کنید. کره بادام زمینی نیز منبع خوبی برای مقابله با کم خونی محسوب می‌شود. از دیگر میوه‌های خشک حاوی آهن می‌توان به آلو خشک، کشمش، زردآلوی خشک، بادام، انجیر و خرما اشاره کرد.

[highlight color=”blue”]متولدین بهمن [/highlight]

میزان انرژی امروز شما ۵۵%

ستاره شما درجه ۱۵۴^ غربی (خورشید)

دعا یا مراقبه کنید :
هر روز زمانی را به عبادت یا مراقبه اختصاص دهید. مهم نیست از چه دین و مذهبی هستید و یا اصلا به خدا اعتقاد دارید یا نه، یک عبادت ساده، یک تقویت باور به نیرویی بالاتر و یک درون یابی چند دقیقه ای میتواند انرژی مضاعفی به شما دهد.شما میتوانید حتی برای ۵ دقیقه در روز چشمانتان را ببنیدید و تنها بر روی تنفس تان تمرکز کنید.
اگر از کم خونی رنج می‌برید بهتر است تخم مرغ را وارد برنامه غذایی‌تان کنید. هر یک عدد تخم مرغ حاوی یک میلی گرم آهن است. مصرف منظم این ماده غذایی مواد مغذی زیادی وارد بدن می‌کند در حالی که کالری آن زیاد نیست. توصیه می‌کنیم به همراه تخم مرغ آب پرتقال نیز مصرف کنید. چون این نوشیدنی باعث تحریک جذب آهن توسط بدن می‌شود.

فال روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

[highlight color=”green”]متولدین اسفند[/highlight]

میزان انرژی شما ۶۴%

ستاره شما ۱۳۲^ جنوبی (ولکان)

 با دوستانتان در تماس باشید :
به اقوام و آشنایانتان زنگ بزنید و احوال پرسی کنید. به دوستتان که در کشور دیگر است ایمیل بزنید. با شخصی که دوست دارید ارتباط برقرار کنید یک برنامه ای بچینید تا آشنا شوید. با دوستانتان آخر هفته بیرون بروید. این کارها باعث میشود نیاز روابط اجتماعی تان برطرف شود.
گوجه فرنگی حاوی میزان قابل توجهی ویتامین C، ویتامین E و بتاکاروتن است. این ترکیبات مغذی برای مقابله و درمان کم خونی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

[highlight color=”pink”]فال حافط روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰[/highlight]

تنها به مادیات نیاز ندارید بلکه به معنویات و محبت هم نیازمندید. کسی در نظرتان هست که به شما اعتنایی نمی کند. تصور می کنید رقیبتان جلوتر از شماست و همه ی درها را به رویتان بسته می بینید. انتظار می کشید و در عین حال امیدوارید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار