فرابورس میزبان عرضه اولیه جدید شد

هفدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، مختص صندوق‌های سرمایه گذاری ۱۱ بهمن در فرابورس وارد می‌شود. به گزارش رصد روز،چند وقتی می‌شود که وضعیت بازار سرمایه تغییر کرده و به واسطه همین موضوع شاهد عرضه‌ اولیه‌...

هفدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، مختص صندوق‌های سرمایه گذاری ۱۱ بهمن در فرابورس وارد می‌شود.

به گزارش رصد روز،چند وقتی می‌شود که وضعیت بازار سرمایه تغییر کرده و به واسطه همین موضوع شاهد عرضه‌ اولیه‌های جدید در بازار هستیم.

با بهتر شدن وضعیت معاملات و پس از عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شرکت پنبه و دانه‌های روغنی خراسان طی دوشنبه هفته جاری، سرمایه‌گذاری مسکن جنوب نیز به عنوان هفدهمین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس، سه شنبه ۱۱ بهمن وارد بازار می‌شود.

به این ترتیب، ۲۱۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد سهام «ثجنوب» با قیمت ارزش گذاری ۸۳۳۴ ریالی و حداکثر سهمیه ۱۰.۵ میلیون سهمی در بازار دوم معاملات فرابورس به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه می‌شود. مشاور عرضه کارگزاری بانک مسکن و متعهد خرید تامین سرمایه نوین است.

ارسال سفارش صرفا  از طریق ایستگاه های معاملاتی (نامک) امکان پذیر خواهد بود. همچنین ۵۰ درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه بدوم مجوز بورس، امکان عرضه نخواهد داشت.

سرمایه‌گذاری مسکن جنوب فعال در ساخت و فروش و ارائه خدمات پس از فروش صنعت ساختمان از سال ۷۱ به عنوان شعبه جنوب و پوشش منطقه فارس و بوشهر آغاز کرد و با تلفیق شعبه جنوب، کیش، هرمزگان و کرمان با نام سرمایه‌گذاری مسکن جنوب ۲۷ تیر ۸۶ در اداره ثبت شرکت‌های تهران تاسیس و سال ۹۳ به اداره ثبت شرکت های شیراز منتقل و به ثبت رسید.

«ثجنوب» با ۷۴ نیروی انسانی دارای سرمایه اسمی ۱۴۰ میلیارد تومانی است و گروه سرمایه گذاری مسکن ۹۹.۹ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط